Een paar snapshots zijn zeker welkom! Kun je me toevallig ook vertellen wat deze precies beter is dan die 2 die ik linkte?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:24 schreef Gunny het volgende:
[..]
Zoek eens op de Escam QD520 peashooter. Voldoet aan jouw wensen. Heb er hier 2 van in gebruik. En volgens mij zitten er hier nog meer die deze hebben gekocht een tijdje terug. Heb wel wat snapshots die ik je kan sturen als je daar behoefte aan hebt.
Ik heb geen ervaring behalve met een slijpstaal waar ik zomaar wat mee doe op mijn slechte messen. Ik zoek de beste optie om mijn mes vlijmscherp te houden, hoe het verder werkt ga ik me uiteraard over inlezen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:42 schreef Zith het volgende:
Als je weet hoe je moet slijpen met whetstone is er prima spul te koop tot 10.000 grid en dan heb je een of andere gladde marmeren steenEr is wel een hoop prijsverschil tussen dezelfde grid stenen dus er zal ook wat kwaliteitsverschil zijn.
http://www.aliexpress.com(...)r-can/827007292.html
http://www.aliexpress.com(...)id=SB_20140814024102
Als je niet weet hoe je precies moet slijpen kun je het beste niets doen en eerst inlezen![]()
Je kan ook zo'n apparatje kopen die het wat makkelijker maakt..
http://www.aliexpress.com(...)Angle/772594855.html
Initial impression kan je wel geven toch?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:58 schreef zBus het volgende:
Heb de Xiaomi Steel Gun bluetooth speaker binnen gekregen. Zal er binnenkort wel een kleine review van schrijven. Nu eerst gewoon een fototje.
[ afbeelding ]
Ik heb deze ook niet ontvangen, was te laat met Paypal claim. Heb toen Gearbest een bericht gestuurd en gevraagd om een refund, heb het een paar dagen later ontvangen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:26 schreef rene90 het volgende:
Van gearbest nooit meer die 3.5mm jack ontvangen voor in je telefoon als extra knopje. Hebben andere deze wel ontvangen?
Nee, nooit ontvangen. 'you wait a little longer my friend'. Gedaan, maar tot op heden niks.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:26 schreef rene90 het volgende:
Van gearbest nooit meer die 3.5mm jack ontvangen voor in je telefoon als extra knopje. Hebben andere deze wel ontvangen?
Ik wel, maar is gewoon hetzelfde als die anderenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:26 schreef rene90 het volgende:
Nope ook nog steeds niks van gehoord. Misschien maar is een mailtje sturenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:26 schreef rene90 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt wss hetzelfde probleem als mij. Het "staafje" waar de propellor op zit is verbogen.Het is me gisteren niet gelukt om hem met een tang recht te buigen. Ga zo verder met proberen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:19 schreef l0lownkill het volgende:
Heeft iemand de cheerson x10 al eens open gehad? Ik heb namelijk het spare motertje ontvangen, maar moet je deze vastsolderen? Is namelijk wel erg klein..
Verder doen alle motortjes het nu opeens wel maar trekt hij 1 kant op. Ik zal hem eerst flink doorladen en kijken of hij te trimmen valt
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:27 schreef EugeneKrabs het volgende:
Nog een keer voor mensen die vanochtend de TinyDeal 0-cent deals hebben gemist, de Mini in the box 1-cent deals:doe t al een paar dagen ja. Zou toch verwachten dat ze t doorhebben al die kleine betalingen van 1 paypal account.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk zijn ze te druk met inpakken.
[ Bericht 1% gewijzigd door wootahH op 14-08-2014 19:06:03 ]:]
Betere lens als ik het goed onthouden heb, ook de ir en resolutie waren iets beter.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:54 schreef tharonny het volgende:
[..]
Een paar snapshots zijn zeker welkom! Kun je me toevallig ook vertellen wat deze precies beter is dan die 2 die ik linkte?
Ooit eens kabeltjes en een lader besteld om m'n iPhone op te laden. Na een dag stond de lader in brand en begon m'n kabeltje te smeulenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
Wat bestellen jullie allemaal bij Mini in the box?
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:33 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ooit eens kabeltjes en een lader besteld om m'n iPhone op te laten. Na een dag stond de lader in brand en begon m'n kabeltje te smeulen.
Super! Dankje. Gewoon maar de goedkoopste QD520 van ebay plukken? Of kans op imitatie(als dat van escam bestaat)?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:26 schreef Gunny het volgende:
[..]
Betere lens als ik het goed onthouden heb, ook de ir en resolutie waren iets beter.
Foto's van zowel dag als nacht. Die met auto is met straatverlichting. Die andere zonder ook maar 1 lamp. Alleen met eigen IR van de cam.
Geen idee of er een namaak is, maar aangezien daar alles mogelijk is. Maar Ebay is te duur denk ik. Kijk ff op Tmart, BG, en dat soort jongens. Daar zijn ook wel coupons voor te vinden zodat je nog weer 5 of 10% korting kunt scoren. De laatste had ik bij Tmart weg voor $.35. Was alleen met US voeding. De EU versie is $.10 duurder.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:41 schreef tharonny het volgende:
[..]
Super! Dankje. Gewoon maar de goedkoopste QD520 van ebay plukken? Of kans op imitatie(als dat van escam bestaat)?
EFCAD is eenmalig 10% korting, CHINAPRICES_RU meerdere keren te gebruiken, 7%quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:58 schreef Gunny het volgende:
[..]
Geen idee of er een namaak is, maar aangezien daar alles mogelijk is. Maar Ebay is te duur denk ik. Kijk ff op Tmart, BG, en dat soort jongens. Daar zijn ook wel coupons voor te vinden zodat je nog weer 5 of 10% korting kunt scoren. De laatste had ik bij Tmart weg voor $.35. Was alleen met US voeding. De EU versie is $.10 duurder.
En hier met eu pliug zo te zien nog goedkoper.
http://www.eforchina.com/(...)Mobile-Detection.htm
Na inloggen bij afrekenen coupon EFCAD of CHINAPRICES_RU gebruiken voor extra korting. Is 5% er af geloof ik.
Klopt, maar ik heb de link maar weggegooid. Was geen $ maar ¤ prijs. Dan kom je nog op 34 euro uit. Zijn er wel goedkoper.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
EFCAD is eenmalig 10% korting, CHINAPRICES_RU meerdere keren te gebruiken, 7%
Bij 2 motors van me zijn ze verborgen, maar het kan me niks schelen want ik heb toch wel sparequote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:40 schreef KdwPPr het volgende:
[..]
Je hebt wss hetzelfde probleem als mij. Het "staafje" waar de propellor op zit is verbogen.Het is me gisteren niet gelukt om hem met een tang recht te buigen. Ga zo verder met proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |