SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Nee alleen gemeenschappelijke delenquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
What? *jelly* Doet ze ook je kamer?
Nou ja alsnog wel beterquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee alleen gemeenschappelijke delen
Gemiddeld huis waar een schoonmaker moet komen is vuiler dan jullie huis hoor, no worriesquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:10 schreef Tchock het volgende:
Ik heb ook wel eens gedacht om een schoonmaker in te huren. Kost geen drol als je het deelt door huisgenoten en dan zijn onze gemeenschappelijke ruimtes altijd schoon.Maar ja, eigenlijk durf ik het ook zo'n schoonmaker (m/v) niet aan te doen
quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gemiddeld huis waar een schoonmaker moet komen is vuiler dan jullie huis hoor, no worries.
Dus jij zegt doen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:11 schreef Crack_ het volgende:
En jullie zouden echt maar een schoonmaker voor 1 á 2 uur per week nodig hebben.. je bent niet langer dan 2 uur bezig bij jullie met alles.
sowiesoquote:
Ik zou 1,5 uur doen en dan aankijken.. denk echt dat dat te lang is want het is echt klein bij julliequote:
heb je hem al gekeken?quote:
is toch gewoon de Gouden Pijl wat je bedoelt?quote:
Vergeleken met de oudjes die niet meer op de wc kunnen plassen en poepen en die niet meer weten hoe schimmel er uit ziet. Haha, nee hoor.. zelfs die ene rijke mensen waar ik kom hebben 'n viezer huis denk ikquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:12 schreef Tchock het volgende:
Crack noemde mijn huis relatief schoon.
Jupquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
is toch gewoon de Gouden Pijl wat je bedoelt?
Vrouwelijk gezelschap is het enige wat mistquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Keiromantisch nu, mijn huis.
Overal kaarsjes aan en alles.
Gelukkig ben ik vrouwelijk genoeg voor mezelf.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vrouwelijk gezelschap is het enige wat mist
Echte metroman jijquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik vrouwelijk genoeg voor mezelf.
Ik heb wel eens gehad dat mensen niet door hadden dat hun hele badkamerkastje nog onder 't kots zat. Of schuursponjes die zo ranzig waren dat er schimmel op zatquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:14 schreef Ro-ald het volgende:
Gewoon remsporen in de wc laten zitten pis je toch weer overheen.
Marktplaats enz is ook een goed idee ja. Zou best een schoonmaakster willen als ik samen woon met mijn vriendquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Via marktplaats een student kost een tientje.
Ik maak mijn huis elke vrijdag schoon. Kan niet echt tegen troep.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat mensen niet door hadden dat hun hele badkamerkastje nog onder 't kots zat. Of schuursponjes die zo ranzig waren dat er schimmel op zat! Of een huis met overal kattenschijt
. Mensen die niet door hebben dat de halve koelkast uit schimmel bestaat enzo
Wordt je fucking lui van manquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Marktplaats enz is ook een goed idee ja. Zou best een schoonmaakster willen als ik samen woon met mijn vriend
Gewoon doen dan! Je kunt 1x per twee weken oidquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Marktplaats enz is ook een goed idee ja. Zou best een schoonmaakster willen als ik samen woon met mijn vriend
Zag dat wel in je keuken jaquote:
Ik ook nietquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik maak mijn huis elke vrijdag schoon. Kan niet echt tegen troep.
Mwah als het betaalbaar is waarom niet? Mijn vriend doet het niet en ik ga het niet telkens doenquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt je fucking lui van man
Als je genoeg tijd hebt, waarom niet zelf doen
Jouw vriend is volgens mij ook best een lui zwijnquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah als het betaalbaar is waarom niet? Mijn vriend doet het niet en ik ga het niet telkens doen
wat deed je dan ksquote:
Gewoon doen, maak je studentje ook blij meequote:Op maandag 11 augustus 2014 21:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah als het betaalbaar is waarom niet? Mijn vriend doet het niet en ik ga het niet telkens doen
Ja.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jouw vriend is volgens mij ook best een lui zwijn
Was 1 grote teringzooi op het aanrechtquote:
Luie vriend heb je dan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah ik heb dan liever wel een vrouw die het gewoon als bijbaantje doet en die ervaring ermee heeftquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gewoon doen, maak je studentje ook blij mee.
Ik kan er niet tegen wanneer andere mensen ana mijn spullen zittne, anders had ik het ook gedaan
Student is toch ook bijbaantjequote:Op maandag 11 augustus 2014 21:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah ik heb dan liever wel een vrouw die het gewoon als bijbaantje doet en die ervaring ermee heeftDie zijn via marktplaats ook niet duur
En ik heb nog nooit zo`n lege koelkast gezien inderdaadquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn keuken bevat geen eten of drinken.
ohquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was 1 grote teringzooi op het aanrecht
Verder viel het mee hoor
Ja maar ik weet niet, zo'n vrouw die het ook al 20 jaar als gewone werk doet/deed vind ik toch een fijner idee. Gaat toch wat sneller, beter, vertrouw ik ook meerquote:
Ik heb zilveruitjes. En knoflooksaus. En sambal.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik heb nog nooit zo`n lege koelkast gezien inderdaad
Maakt mij verder ook niet uit hoorquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:21 schreef supersof het volgende:
[..]
ohals je toch alleen woont, waarom niet
Ik snap dit totaal niet, maar dat is een meningquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet, zo'n vrouw die het ook al 20 jaar als gewone werk doet vind ik toch een fijner idee. Gaat toch wat sneller, beter, vertrouw ik ook meer
Neem een Poolse zoals ik hebquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet, zo'n vrouw die het ook al 20 jaar als gewone werk doet/deed vind ik toch een fijner idee. Gaat toch wat sneller, beter, vertrouw ik ook meer
als ze maar niet op mijn kamer komtquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:21 schreef Ro-ald het volgende:
lijkt me niets een schoonmaakster/schoonmaker.
Ik wil ook een nieuwe.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:19 schreef Ro-ald het volgende:
zo ff mijn nieuwe tostiapparaat uitproberen
Ach zie welquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap dit totaal niet, maar dat is een mening. En het is jouw huis dan doe vooral waar jij je goed bij voelt.
Er is hier in huis qua eten nog: Brood, broodjes, m&ms, chips, speculaasjes, stroopwafeltjes, fruit, groente.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb zilveruitjes. En knoflooksaus. En sambal.
En rode linzen.
Je moet dan ook maar gewoon kijken wat de mogelijkheden zijn en wat zich aanbied en allesquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach zie welMisschien hebben we er wel geen eens geld voor maar het lijkt me wel fijn om te hebben en scheelt denk ik gewoon veel ergernis
Ik zou dat allemaal vanavond opeten en buikpijn krijgenquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er is hier in huis qua eten nog: Brood, broodjes, m&ms, chips, speculaasjes, stroopwafeltjes, fruit, groente.
Genoeg dus
Pond? Ik mis even iets. Je woont niet in NL ofzo? (lach maarquote:
Nee doe maar niet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:23 schreef Crack_ het volgende:
Oh, gaan we opnoemen wat we in huis hebben ja?
quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je moet dan ook maar gewoon kijken wat de mogelijkheden zijn en wat zich aanbied en alles!
Dan ben ik hier wel een half jaar bezig.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:23 schreef Crack_ het volgende:
Oh, gaan we opnoemen wat we in huis hebben ja?
quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou dat allemaal vanavond opeten en buikpijn krijgen
Correct.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pond? Ik mis even iets. Je woont niet in NL ofzo? (lach maar)
Same.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan ben ik hier wel een half jaar bezig.
WATquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pond? Ik mis even iets. Je woont niet in NL ofzo? (lach maar)
Ik mag ze niet, wil ik geen nacht buikpijn hebbenquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:24 schreef Crack_ het volgende:
Maar over m&ms gesproken.. ik zou zweren dat ik die ook nog had.
Ahwquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik mag ze niet, wil ik geen nacht buikpijn hebben
quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga weer eten doei.
Sushirestaurants
sws ik pak zo maccie
Echt hequote:Op maandag 11 augustus 2014 21:25 schreef Crack_ het volgende:
Stop met opnoemen wat je allemaal in huis hebt, of wil iemand dat hier horen?
Taksi, blikje energy,citroenlimonade,Origina. heb ikquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:25 schreef Fok-it het volgende:
En qua drinken: Melk, jus d`orange, blikjes cola, blikjes bier, en 6 flessen siroop![]()
2 blikjes energydrink, 1 pak ijsthee en 2 blikjes colaquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:25 schreef Fok-it het volgende:
En qua drinken: Melk, jus d`orange, blikjes cola, blikjes bier, en 6 flessen siroop![]()
Helemaal niemandquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:25 schreef Crack_ het volgende:
Stop met opnoemen wat je allemaal in huis hebt, of wil iemand dat hier horen?
Ah tofquote:
Laten we dat niet doenquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:26 schreef Ro-ald het volgende:
We kunnen ook gewoon weer over voetbal gaan praten.
Jawel manquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gezien ergens?
in zijn nieuwe zei hijquote:
Nou ik niet. Sorry hoorquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel manIedereen weet dat Inso in Engeland woont
quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:28 schreef supersof het volgende:
[..]
in zijn nieuwe zei hij
kijk sof, kaas
Ja sorry heb ik nks aan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou ik niet. Sorry hoor![]()
Ja nu wel maar 15 minuten terug wist ik het niet
Mweh geen zinquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja sorry heb ik nks aan.
20 push-ups
Lekkerquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:29 schreef Amarantha het volgende:
Blokje kaas heb ik wel zin in. Dat heb ik dan weer niet!
Nee daar heb je vrij veel aanquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja sorry heb ik nks aan.
20 push-ups
vieze junk :Squote:Op maandag 11 augustus 2014 21:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mweh geen zinIk ga een jointje draaien
quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee daar heb je vrij veel aan
Daar heb je best veel aan ja, wil je een kekke 6-pack hebbenquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee daar heb je vrij veel aan
quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oude kaas(En jonge voor op brood)
Ama wel jaquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heb je best veel aan ja, wil je een kekke 6-pack hebben
geen leuke grap lbquote:
BURNNNNNquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:31 schreef supersof het volgende:
[..]
geen leuke grap lb
probeer het nog een keer
ze moet even in de leer bij JRquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:31 schreef supersof het volgende:
[..]
geen leuke grap lb
probeer het nog een keer
Kan ik nietquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:31 schreef supersof het volgende:
[..]
geen leuke grap lb
probeer het nog een keer
quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ze moet even in de leer bij JR
Is dit een quasi-sm achtige opmerking?quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja waar is hijquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed geschrevenquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:31 schreef Crack_ het volgende:
Wowowowowow ik werd gisteren half aangevallen doro een collega. Die zei ineens "JOUW TOON BEVALT ME HELEMAAL NIET!!!!!!!!!!! TWEE KEER KNIK IK MAAR DE DERDE KEER.... IK HEB HIER MET NIEMAND PROBLEMEN, MAAR MET JOU"
Ik dacht echt wowowow shit wat krijgen we nu holyshitje godverdomme aaaaah HELLUPP. Maar hij bleef maar zeuren, ook toen ik zei dat het niet mn bedoeling was en blablabla. Toen vroeg ik aan andere collega's of zij mijn 'toon' ook niet aanstonden en dat was niet het geval en toen zei ik dat die gast dat had gezegd en toen zei iedereen dat ze hem niet mochten en was ik weer vrolijk.
nee, dan had ik wel in het leer gezegd.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dit een quasi-sm achtige opmerking?
vblquote:
De topicquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nee, dan had ik wel in het leer gezegd.
ohja ik zie hetquote:
Wat zou er dan mis zijn aan jouw toon?quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:31 schreef Crack_ het volgende:
Wowowowowow ik werd gisteren half aangevallen doro een collega. Die zei ineens "JOUW TOON BEVALT ME HELEMAAL NIET!!!!!!!!!!! TWEE KEER KNIK IK MAAR DE DERDE KEER.... IK HEB HIER MET NIEMAND PROBLEMEN, MAAR MET JOU"
Ik dacht echt wowowow shit wat krijgen we nu holyshitje godverdomme aaaaah HELLUPP. Maar hij bleef maar zeuren, ook toen ik zei dat het niet mn bedoeling was en blablabla. Toen vroeg ik aan andere collega's of zij mijn 'toon' ook niet aanstonden en dat was niet het geval en toen zei ik dat die gast dat had gezegd en toen zei iedereen dat ze hem niet mochten en was ik weer vrolijk.
Nou, ik was vandaag wezen fotograferen in Biesbosch. Supertof!quote:
Oh.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik typte net verhaal, reageert niemand
Brutaal wicht dat het isquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zou er dan mis zijn aan jouw toon?
Tof. Laat eens wat zien danquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nou, ik was vandaag wezen fotograferen in Biesbosch. Supertof!
supersofquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nou, ik was vandaag wezen fotograferen in Biesbosch. Supertof!
DM je welquote:
Spannendquote:
quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:31 schreef supersof het volgende:
[..]
geen leuke grap sof
probeer het nog een keer
Daar ben ik helaas niet achter gekomenquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zou er dan mis zijn aan jouw toon?
Daar was ik toen ik 13 was ookquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik was vandaag aan het rondsjouwen in het historisch museum in Ieper.
Ja maar dat is toch logisch?quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daar ben ik helaas niet achter gekomen. Ik denk dat ie bedoelde dat ik gewoon zeg 'VIJFTIEN MET PUREE! .... TIEN MET FRIET" en dat soort shit, maar ik zei dus tegen hem dat wanneer het druk is ik niet bij alles 'alsjeblieft' ga zeggen
. Toen zei hij dat wel te begrijpen.. dus ik zei van ja wat bevalt je dan niet? 'ja je toon'
Ja euuuuuuuuuuuuhhhh......
fuck jou lbquote:
Frietquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch logisch?
Je gaat met bestellingen naar de keuken toch niet alsjeblieft overal achter zetten
Ik denk dat hij bedoelde dat je friet zei
Grapje, supersof is supertofquote:
bedankt schatquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Grapje, supersof is supertof![]()
![]()
![]()
Leukquote:
M'n datequote:
Ja, maar ik weet oprecht niet wat hij niet fijn vindt.. en ik zei dus dat het niet mijn bedoeling was om hem te beledigen enzo en hij bleef maar door zeuren. Ja dan weet ik ook niet wat ik er nog aan kan doenquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch logisch?
Je gaat met bestellingen naar de keuken toch niet alsjeblieft overal achter zetten
Ik denk dat hij bedoelde dat je friet zei
quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet oprecht niet wat hij niet fijn vindt.. en ik zei dus dat het niet mijn bedoeling was om hem te beledigen enzo en hij bleef maar door zeuren. Ja dan weet ik ook niet wat ik er nog aan kan doen![]()
En fucking grappig he, ik zeg altijd tegen klanten "wil je friet of puree?" en dan zegt zo'n klant altijd "Patat![]()
"
![]()
Emogif hem!!11!!quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:42 schreef Crack_ het volgende:
Ik wacht op de eerste klant die zegt "het is patat"
Is hij ook beetje Indiaas ofzo?quote:
ik wil de foto's ook zienquote:
Nee?quote:
Hij heeft getinte huid tochquote:
Dat is LB ook.quote:
quote:
quote:
Sorry mamaquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:44 schreef Crack_ het volgende:
WTF DAT KAN NIET GEK WAT ZEG JIJ NOU?!!?!? EEN DONKER MEISJE MET EEN HOLLANDER?!?!!? WHAT THE FUCK...HET IS 2014 GEK DOE NORMAAAAAAAAAAAAAAL FPTOTOOEOEOEOE
Altijd 't zelfde met jou he, tering.quote:
Kom je je mooie haren een keer laten zien bij ikeatje dan?quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Crack komt ervoor uit. Crack is dan ook een beetje gek
quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Altijd 't zelfde met jou he, tering.
Nee grapje, hoe is het liefje
Thanksquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:47 schreef supersof het volgende:
mooi lb![]()
waar zijn zijn foto's van jou
Ohh, jammer zegquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
PrimaLeuke dag gehad maar ben echt moe. Nog steeds geen kamer gevonden in Delft trouwens
Met jou?
Eerst even fapje erop plegen zeker. Viezerdquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Thanks
Die komen vanavond zei hij
quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:46 schreef Crack_ het volgende:
Nee grapje, doe maar niet. Dan durf ik niks te zeggen.
Dat is ook wel minder. Maarja inderdaad aan de ene kant wel chillquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, jammer zeg.
Ja ik heb kei hard gefaald want ik kan pas in november afstuderen. FUCCCCCCK, maar verder wel chill dat ik een jaar aan mezelf kan werken en alles, no stress ditdat.
Ok, hoi gaat nog wel lukken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt vast wel goed. We beginnen gewoon met HOI om vervolgens minutenlang ongemakkelijk naar beneden te kijken. Kan makkelijk als daar een bord eten staat. Gehaktballetjes voor mij iets vegetarisch voor jou.
Yesquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:49 schreef Fok-it het volgende:
Was dat nou je tweede date met hem LB?
Vooral kut van de studiefinanciering die ik nu mis ga lopenquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat is ook wel minder. Maarja inderdaad aan de ene kant wel chill
Denk je dat het iets serieus wordt?quote:
Trouwen baby allusquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk je dat het iets serieus wordt?
Oh..quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vooral kut van de studiefinanciering die ik nu mis ga lopen![]()
.
quote:
Bruiloft in Indiaquote:
Duur grapjequote:Op maandag 11 augustus 2014 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bruiloft in IndiaDan wil ik wel mee
je bent zelf een kleinquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
WAT HEEFT LB EEN VRIENDJE? VERTEL ME ALLES
quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
WAT HEEFT LB EEN VRIENDJE? VERTEL ME ALLES
quote:
Nog meer? Die wind begint ook wel vervelend te worden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:54 schreef Crack_ het volgende:
LR, er komt regen aan doe alles dicht!!!
Kun je de ondervraging nog aan?quote:
quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk je dat het iets serieus wordt?
Inderdaad.. ik was gisteren nog terrassje.. tering manquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog meer? Die wind begint ook wel vervelend te worden.
[..]
Kun je de ondervraging nog aan?
Weet nietquote:
Erge is dat het binnen nog steeds warm blijft. Ik ben niet zo'n typische Nederlander die altijd klaagt over het weer maar ik haat windquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Inderdaad.. ik was gisteren nog terrassje.. tering man. Onze volle glazen waaide zelfs weg
Ik ook niet, we matchen echtquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Erge is dat het binnen nog steeds warm blijft. Ik ben niet zo'n typische Nederlander die altijd klaagt over het weer maar ik haat wind
En dat aan de kust wonen
quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:59 schreef Crack_ het volgende:
Vanaf nu stop ik met lr aanbidden en ga ik me weer normaal gedragen richting je. Dag liefje, ik zal altijd van je houden.
Nu normaal.
Zelden zal ongemakkelijk naar de grond staren zo fijn aanvoelen als bij ons. De gedachte aan het samenzijn in een Ikea restaurant alleen zal onze harten doen opgloeienquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, we matchen echt.
Behalve dat ik wind niet haat, sneeuw wel.. want dan moet ik altijd weg en dat gaat dan weer niet en vertraging en arororhghg
Vanaf nu stop ik met lr aanbidden en ga ik me weer normaal gedragen richting je. Dag liefje, ik zal altijd van je houden.
Nu normaal.
dat verhaalquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelden zal ongemakkelijk naar de grond staren zo fijn aanvoelen als bij ons. De gedachte aan het samenzijn in een Ikea restaurant alleen zal onze harten doen opgloeien
En sneeuw is ook wel problematisch inderdaad. Vooral als je vervolgens jezelf overschat en op de fiets springt
[..]![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelden zal ongemakkelijk naar de grond staren zo fijn aanvoelen als bij ons. De gedachte aan het samenzijn in een Ikea restaurant alleen zal onze harten doen opgloeien
En dan dus kei hard op je bek gaat, of hoe loopt dit af?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En sneeuw is ook wel problematisch inderdaad. Vooral als je vervolgens jezelf overschat en op de fiets springt
[..]![]()
Nee joh. Mijn ego kon toch al niet meer groeien.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lr zit nu met rode wangen achter zijn pctje.
Vallen op de fiets? Welke van de 100 verhalenquote:
Laat ik het zo stellen. Ik hoop niet dat littekens op de armen en handen je afschrikken. Anders is de verering bij deze voorbijquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En dan dus kei hard op je bek gaat, of hoe loopt dit af?
jr, hoiquote:
ja ik dacht dat je die een keer verteld hadquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee joh. Mijn ego kon toch al niet meer groeien.
[..]
Vallen op de fiets? Welke van de 100 verhalen
Op mijn nieuwe fiets nog niet gevallen. Ik doe sowieso een stuk rustiger aan de laatste maanden
alles goed?quote:
jaaaaa, mooie vloer wel, muren gewoon wit geverfd, zag er netjes uit. En mooie grote ramenquote:
okquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee joh. Mijn ego kon toch al niet meer groeien.
[..]
Vallen op de fiets? Welke van de 100 verhalen
Op mijn nieuwe fiets nog niet gevallen. Ik doe sowieso een stuk rustiger aan de laatste maanden
[..]
Laat ik het zo stellen. Ik hoop niet dat littekens op de armen en handen je afschrikken. Anders is de verering bij deze voorbij
Daarna ging Dobby doodquote:
quote:
Nu normaal.
Ik ben ook meermaals dronken met mijn fietsband in de tramrails blijven hangen. Dat waren de ergste valpartijen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik dacht dat je die een keer verteld had
dat je tegen een stoeprand fietste ofzo
ja gaat goedquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gaat fantastisch aan deze kant van het beeldscherm
hoe is het aan jouw kant?
Gewoon beetje mij observeren.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:09 schreef LittleBrownie het volgende:
JR, je moet me leren grappig te zijn.
Nice ga je er nu echt in?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:09 schreef supersof het volgende:
[..]
jaaaaa, mooie vloer wel, muren gewoon wit geverfd, zag er netjes uit. En mooie grote ramen
PAS OP : Als je deze spoiler opent moet je huilenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Bwhehe, ja iedereen rijdt ooit in die tramrails.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben ook meermaals dronken met mijn fietsband in de tramrails blijven hangen. Dat waren de ergste valpartijen.
Crack kan bevestigen dat tramrails in Den Haag vrij sadistisch is
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben ook meermaals dronken met mijn fietsband in de tramrails blijven hangen. Dat waren de ergste valpartijen.
Crack kan bevestigen dat tramrails in Den Haag vrij sadistisch is
Ja, zaterdag is die eigenaar terug van vakantie en wil maandag gewoon contract tekenen enzo als dat kanquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon beetje mij observeren.
[..]
Nice ga je er nu echt in?
En dan heb je wel veel licht in je kamer
Heel tof, wanneer kan je er dan in?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, zaterdag is die eigenaar terug van vakantie en wil maandag gewoon contract tekenen enzo als dat kan![]()
![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PAS OP : Als je deze spoiler opent moet je huilenWat is dat voor vies dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PAS OP : Als je deze spoiler opent moet je huilenMeh, nee nu niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik de film kijk wel“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, zaterdag is die eigenaar terug van vakantie en wil maandag gewoon contract tekenen enzo als dat kan![]()
![]()
quote:
weet ik niet, er was een vriend van de eigenaar vandaag die me alles liet zien, maar hij kon nauwelijks nederlands en begreep veel vragen van me niet. dus bel morgen de eigenaar en spreek dan wat afquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heel tof, wanneer kan je er dan in?
Ik moest huilen toen Voldemort dood gingquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meh, nee nu niet.
Als ik de film kijk wel
quote:
Ik wil ook een kamerquote:
Ooh dan heb je ook lekker veel aan die rondleidingquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:13 schreef supersof het volgende:
[..]
weet ik niet, er was een vriend van de eigenaar vandaag die me alles liet zien, maar hij kon nauwelijks nederlands en begreep veel vragen van me niet. dus bel morgen de eigenaar en spreek dan wat af
Ja, grapjasquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moest huilen toen Voldemort dood ging
Je bed enzo niet"?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:14 schreef supersof het volgende:
maar mijn vader kan pas volgende week zaterdag verhuizen![]()
nouja, verhuizen, enige wat ik meeneem vanuit huis is een ventilator, kleding enzo en bureaulamp
meer het verhuizen van ikea naar arnhem
En je computer?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:14 schreef supersof het volgende:
maar mijn vader kan pas volgende week zaterdag verhuizen![]()
nouja, verhuizen, enige wat ik meeneem vanuit huis is een ventilator, kleding enzo en bureaulamp
meer het verhuizen van ikea naar arnhem
nou, ik wilde eigenlijk in Utrecht maar ik faalde. Dus nu doe ik easy en ga ik voor deze inquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik wil ook een kamerhad ik je skills maar
Als je al een chill bed hebt. Waarom dan een nieuwe kopenquote:
Geef je dan ook een kamerwarming?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]
nou, ik wilde eigenlijk in Utrecht maar ik faalde. Dus nu doe ik easy en ga ik voor deze inArnhem
zodat je ook bij je ouders nog kan slapen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je al een chill bed hebt. Waarom dan een nieuwe kopen
Nou, hij kon wel Duits en beetje Nederlands. En die vriendin van me die mee was is half duits dus kon hem wel verstaan soms. Al sprak hij sowieso heel onduidelijk eigenlijkquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dan heb je ook lekker veel aan die rondleidingKon hij ook geen Engels?
nee, ik wil een tweepersoonsbedquote:
Ohja tuurlijk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
zodat je ook bij je ouders nog kan slapen?
Ja mijn laptop en opladers enzoquote:
Lekker geregeld om dat soort mensen een rondleiding te laten geven dan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou, hij kon wel Duits en beetje Nederlands. En die vriendin van me die mee was is half duits dus kon hem wel verstaan soms. Al sprak hij sowieso heel onduidelijk eigenlijk
nee brimnesquote:
ja, als je wil mag je langskomenquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Geef je dan ook een kamerwarming?
Lekker alles nieuw kopenquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja mijn laptop en opladers enzo
maar dat zijn gewoon mijn spullen
ik neem geen meubels mee
Vind je niet vervelend dat er dan altijd een tweepersoonsbed staat?quote:
ik ook?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, als je wil mag je langskomen
nou jaquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker geregeld om dat soort mensen een rondleiding te laten geven dan.
Kan je tenminste lekker dwars liggenquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind je niet vervelend dat er dan altijd een tweepersoonsbed staat?
Jij hebt wel ambities om een meetslet te worden hequote:
Dat is alleen beter als het invloed heeft op wanneer je kan tekenen en op beschikbaarheidquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:19 schreef supersof het volgende:
[..]
nou ja
beter dan wachten tot zaterdag als hij terug is van vakantie
ja tochquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker alles nieuw kopen
Moet je meubels helemaal zelf betalen of doen je ouders dat ook voor een deel?
Dat is zo chillquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je tenminste lekker dwars liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |