Gelukkig ben ik vrouwelijk genoeg voor mezelf.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vrouwelijk gezelschap is het enige wat mist
Echte metroman jijquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik vrouwelijk genoeg voor mezelf.
Ik heb wel eens gehad dat mensen niet door hadden dat hun hele badkamerkastje nog onder 't kots zat. Of schuursponjes die zo ranzig waren dat er schimmel op zatquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:14 schreef Ro-ald het volgende:
Gewoon remsporen in de wc laten zitten pis je toch weer overheen.
Marktplaats enz is ook een goed idee ja. Zou best een schoonmaakster willen als ik samen woon met mijn vriendquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Via marktplaats een student kost een tientje.
Ik maak mijn huis elke vrijdag schoon. Kan niet echt tegen troep.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat mensen niet door hadden dat hun hele badkamerkastje nog onder 't kots zat. Of schuursponjes die zo ranzig waren dat er schimmel op zat! Of een huis met overal kattenschijt
. Mensen die niet door hebben dat de halve koelkast uit schimmel bestaat enzo
Wordt je fucking lui van manquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Marktplaats enz is ook een goed idee ja. Zou best een schoonmaakster willen als ik samen woon met mijn vriend
Gewoon doen dan! Je kunt 1x per twee weken oidquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Marktplaats enz is ook een goed idee ja. Zou best een schoonmaakster willen als ik samen woon met mijn vriend
Zag dat wel in je keuken jaquote:
Ik ook nietquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik maak mijn huis elke vrijdag schoon. Kan niet echt tegen troep.
Mwah als het betaalbaar is waarom niet? Mijn vriend doet het niet en ik ga het niet telkens doenquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt je fucking lui van man
Als je genoeg tijd hebt, waarom niet zelf doen
Jouw vriend is volgens mij ook best een lui zwijnquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah als het betaalbaar is waarom niet? Mijn vriend doet het niet en ik ga het niet telkens doen
wat deed je dan ksquote:
Gewoon doen, maak je studentje ook blij meequote:Op maandag 11 augustus 2014 21:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah als het betaalbaar is waarom niet? Mijn vriend doet het niet en ik ga het niet telkens doen
Ja.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jouw vriend is volgens mij ook best een lui zwijn
Was 1 grote teringzooi op het aanrechtquote:
Luie vriend heb je dan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah ik heb dan liever wel een vrouw die het gewoon als bijbaantje doet en die ervaring ermee heeftquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gewoon doen, maak je studentje ook blij mee.
Ik kan er niet tegen wanneer andere mensen ana mijn spullen zittne, anders had ik het ook gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |