geen leuke grap lbquote:
BURNNNNNquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:31 schreef supersof het volgende:
[..]
geen leuke grap lb
probeer het nog een keer
ze moet even in de leer bij JRquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:31 schreef supersof het volgende:
[..]
geen leuke grap lb
probeer het nog een keer
Kan ik nietquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:31 schreef supersof het volgende:
[..]
geen leuke grap lb
probeer het nog een keer
quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ze moet even in de leer bij JR
Is dit een quasi-sm achtige opmerking?quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja waar is hijquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed geschrevenquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:31 schreef Crack_ het volgende:
Wowowowowow ik werd gisteren half aangevallen doro een collega. Die zei ineens "JOUW TOON BEVALT ME HELEMAAL NIET!!!!!!!!!!! TWEE KEER KNIK IK MAAR DE DERDE KEER.... IK HEB HIER MET NIEMAND PROBLEMEN, MAAR MET JOU"
Ik dacht echt wowowow shit wat krijgen we nu holyshitje godverdomme aaaaah HELLUPP. Maar hij bleef maar zeuren, ook toen ik zei dat het niet mn bedoeling was en blablabla. Toen vroeg ik aan andere collega's of zij mijn 'toon' ook niet aanstonden en dat was niet het geval en toen zei ik dat die gast dat had gezegd en toen zei iedereen dat ze hem niet mochten en was ik weer vrolijk.
nee, dan had ik wel in het leer gezegd.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dit een quasi-sm achtige opmerking?
vblquote:
De topicquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nee, dan had ik wel in het leer gezegd.
ohja ik zie hetquote:
Wat zou er dan mis zijn aan jouw toon?quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:31 schreef Crack_ het volgende:
Wowowowowow ik werd gisteren half aangevallen doro een collega. Die zei ineens "JOUW TOON BEVALT ME HELEMAAL NIET!!!!!!!!!!! TWEE KEER KNIK IK MAAR DE DERDE KEER.... IK HEB HIER MET NIEMAND PROBLEMEN, MAAR MET JOU"
Ik dacht echt wowowow shit wat krijgen we nu holyshitje godverdomme aaaaah HELLUPP. Maar hij bleef maar zeuren, ook toen ik zei dat het niet mn bedoeling was en blablabla. Toen vroeg ik aan andere collega's of zij mijn 'toon' ook niet aanstonden en dat was niet het geval en toen zei ik dat die gast dat had gezegd en toen zei iedereen dat ze hem niet mochten en was ik weer vrolijk.
Nou, ik was vandaag wezen fotograferen in Biesbosch. Supertof!quote:
Oh.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik typte net verhaal, reageert niemand
Brutaal wicht dat het isquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zou er dan mis zijn aan jouw toon?
Tof. Laat eens wat zien danquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nou, ik was vandaag wezen fotograferen in Biesbosch. Supertof!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |