supersofquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nou, ik was vandaag wezen fotograferen in Biesbosch. Supertof!
DM je welquote:
Spannendquote:
quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:31 schreef supersof het volgende:
[..]
geen leuke grap sof
probeer het nog een keer
Daar ben ik helaas niet achter gekomenquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zou er dan mis zijn aan jouw toon?
Daar was ik toen ik 13 was ookquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik was vandaag aan het rondsjouwen in het historisch museum in Ieper.
Ja maar dat is toch logisch?quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daar ben ik helaas niet achter gekomen. Ik denk dat ie bedoelde dat ik gewoon zeg 'VIJFTIEN MET PUREE! .... TIEN MET FRIET" en dat soort shit, maar ik zei dus tegen hem dat wanneer het druk is ik niet bij alles 'alsjeblieft' ga zeggen
. Toen zei hij dat wel te begrijpen.. dus ik zei van ja wat bevalt je dan niet? 'ja je toon'
Ja euuuuuuuuuuuuhhhh......
fuck jou lbquote:
Frietquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch logisch?
Je gaat met bestellingen naar de keuken toch niet alsjeblieft overal achter zetten
Ik denk dat hij bedoelde dat je friet zei
Grapje, supersof is supertofquote:
bedankt schatquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Grapje, supersof is supertof![]()
![]()
![]()
Leukquote:
M'n datequote:
Ja, maar ik weet oprecht niet wat hij niet fijn vindt.. en ik zei dus dat het niet mijn bedoeling was om hem te beledigen enzo en hij bleef maar door zeuren. Ja dan weet ik ook niet wat ik er nog aan kan doenquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch logisch?
Je gaat met bestellingen naar de keuken toch niet alsjeblieft overal achter zetten
Ik denk dat hij bedoelde dat je friet zei
quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet oprecht niet wat hij niet fijn vindt.. en ik zei dus dat het niet mijn bedoeling was om hem te beledigen enzo en hij bleef maar door zeuren. Ja dan weet ik ook niet wat ik er nog aan kan doen![]()
En fucking grappig he, ik zeg altijd tegen klanten "wil je friet of puree?" en dan zegt zo'n klant altijd "Patat![]()
"
![]()
Emogif hem!!11!!quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:42 schreef Crack_ het volgende:
Ik wacht op de eerste klant die zegt "het is patat"
Is hij ook beetje Indiaas ofzo?quote:
ik wil de foto's ook zienquote:
Nee?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |