Student is toch ook bijbaantjequote:Op maandag 11 augustus 2014 21:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah ik heb dan liever wel een vrouw die het gewoon als bijbaantje doet en die ervaring ermee heeftDie zijn via marktplaats ook niet duur
En ik heb nog nooit zo`n lege koelkast gezien inderdaadquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn keuken bevat geen eten of drinken.
ohquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was 1 grote teringzooi op het aanrecht
Verder viel het mee hoor
Ja maar ik weet niet, zo'n vrouw die het ook al 20 jaar als gewone werk doet/deed vind ik toch een fijner idee. Gaat toch wat sneller, beter, vertrouw ik ook meerquote:
Ik heb zilveruitjes. En knoflooksaus. En sambal.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik heb nog nooit zo`n lege koelkast gezien inderdaad
Maakt mij verder ook niet uit hoorquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:21 schreef supersof het volgende:
[..]
ohals je toch alleen woont, waarom niet
Ik snap dit totaal niet, maar dat is een meningquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet, zo'n vrouw die het ook al 20 jaar als gewone werk doet vind ik toch een fijner idee. Gaat toch wat sneller, beter, vertrouw ik ook meer
Neem een Poolse zoals ik hebquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet, zo'n vrouw die het ook al 20 jaar als gewone werk doet/deed vind ik toch een fijner idee. Gaat toch wat sneller, beter, vertrouw ik ook meer
als ze maar niet op mijn kamer komtquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:21 schreef Ro-ald het volgende:
lijkt me niets een schoonmaakster/schoonmaker.
Ik wil ook een nieuwe.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:19 schreef Ro-ald het volgende:
zo ff mijn nieuwe tostiapparaat uitproberen
Ach zie welquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap dit totaal niet, maar dat is een mening. En het is jouw huis dan doe vooral waar jij je goed bij voelt.
Er is hier in huis qua eten nog: Brood, broodjes, m&ms, chips, speculaasjes, stroopwafeltjes, fruit, groente.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb zilveruitjes. En knoflooksaus. En sambal.
En rode linzen.
Je moet dan ook maar gewoon kijken wat de mogelijkheden zijn en wat zich aanbied en allesquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach zie welMisschien hebben we er wel geen eens geld voor maar het lijkt me wel fijn om te hebben en scheelt denk ik gewoon veel ergernis
Ik zou dat allemaal vanavond opeten en buikpijn krijgenquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er is hier in huis qua eten nog: Brood, broodjes, m&ms, chips, speculaasjes, stroopwafeltjes, fruit, groente.
Genoeg dus
Pond? Ik mis even iets. Je woont niet in NL ofzo? (lach maarquote:
Nee doe maar niet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:23 schreef Crack_ het volgende:
Oh, gaan we opnoemen wat we in huis hebben ja?
quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je moet dan ook maar gewoon kijken wat de mogelijkheden zijn en wat zich aanbied en alles!
Dan ben ik hier wel een half jaar bezig.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:23 schreef Crack_ het volgende:
Oh, gaan we opnoemen wat we in huis hebben ja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |