abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 augustus 2014 @ 19:49:52 #1
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143312545
quote:
Moslims bedreigen priesterstudent om WeAreN-shirt
Geplaatst door Frank Verhoef op 11 augustus, 2014 - 12:44

© Fray Jaider Chantré Sánchez
"We gaan jullie allemaal vermoorden."

Het dragen van een WeAreN-shirt, uit solidariteit met de met de dood bedreigde christenen in Irak, is niet zonder risico. De Colombiaanse priesterstudent Jaider Chantré Sánchez (Aartsbisdom Utrecht) is gisteren bedreigd omdat hij met zo'n t-shirt (foto van het bewuste shirt hierboven) naar buiten ging. Ja, ook hier in Nederland zijn christenen niet veilig.

De priesterstudent beschrijft op Facebook wat er gebeurde toen hij gisteren met dat t-shirt naar de Heilige Mis in Utrecht ging:

"Na de mis kwam ik twee mensen tegen. Zij kijken naar mijn t-shirt, spugen op de vloer en schreeuwen tegen mij: we gaan jullie allemaal vermoorden. Jullie zullen van de aarde verdwijnen."

Je zou willen geloven dat moslims in Nederland niet ISIS achterna gaan, je zou willen geloven dat christenen in Nederland niet worden bedreigd omdat ze de bedreigde christenen in Irak steunen met een mooi gebaar, je zou kortom willen geloven dat het een groot onzinverhaal is om aandacht te trekken, maar dat is helaas niet het geval. Dit is echt gebeurd.

In een stukje dat Jaider Chantré Sánchez later op zijn Facebook zette, schrijft hij in het Spaans - zijn moedertaal - dat het twee moslims waren die hem bedreigden om zijn shirt. Hij schrijft dat hij zich absoluut niet veilig voelde op het moment dat de twee moslims hem verbaal aanvielen om zijn shirt: "Het was verschrikkelijk. Ik was echt bang. Op dat moment voelde ik wat onze broeders christenen in Irak elke minuut voelen. Dames en heren, het christen zijn is gevaarlijk geworden."

Ik kan me heel goed voorstellen dat hij bang was op het moment dat hij alleen over straat liep met een WeAreN-shirt en twee moslims ineens tegen hem begonnen te schreeuwen dat alle christenen dood moeten. Op steeds meer plekken in Nederland, met name in de grote steden waar veel moslims wonen, loopt het volkomen uit de hand met moslims die Joden, christenen en ja, ook journalisten bedreigen. En de politiek? Die staat erbij en kijkt ernaar.
http://www.dagelijksestan(...)dent-om-wearen-shirt
Nu kan ik nog wel begrijpen dat het dragen van een pro-Israëlshirt in de ISIS (Islamitische Staat In Schilderswijk) als provocerend wordt gezien en dat het conflict tussen de Israëliers en de Palestijnen nogal wat emotie kan opwekken bij bepaalde bevolkingsgroepen.

Maar dat het dragen van een T-shirt waarop steun wordt betuigd vóór bedreigde Irakese en Syrische Christenen en tégen IS zoveel agressie opwekt vind ik echt vreemd. Hoe kan iemand met een beetje gezond verstand in Nederland nu voorstander zijn van IS? Dat hele ISIS is toch ook voor zowat alle moslims totaal onacceptabel. Het zijn gewoon brute moordenaars van het grootste kaliber. Ze kruisigen niet alleen Christenen en onthoofden niet alleen 8-jarige Christelijke meisjes, ze jagen met net zoveel gemak allerlei moslims over de kling.

Hoe kan iemand nu, die om wat voor reden dan ook naar Nederland 'gevlucht' is, hier op kosten van de Nederlander huisvesting, gezondheidszorg, uitkering en subsidie ontvangt, serieus achter de IS staan? En het lef hebben om mensen die op geheel vreedzame wijze de penibele situatie van Christenen in Irak onder de aandacht willen brengen bedreigen?

Bovendien dacht ik dat de 'strategie' van de moslims was: "Eerst komt de zaterdag en dan de zondag", waarmee zij bedoelen dat ze pas aan het uitroeien van de Christenen beginnen als ze alle Joden te pakken hebben genomen. Daarom lijkt mij het nu ook nog veel te vroeg, gezien de vele Joden die vrolijk in Israël, Nederland en de VS rondlopen.
The End Times are wild
pi_143312653
Incidentje.. Paar jongens die het helaas verpesten voor de grote groep die nooit wat kwaad doet.
  maandag 11 augustus 2014 @ 19:54:16 #3
155616 Proximo
For god, king & country
pi_143312752
Die arme jongens hebben gewoon een gebrek aan perspectief en kansen!

:') _!!!!
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_143312765
Wat is dit voor amateuristisch geschreven subjectief verhaal? :')
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_143312820
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 19:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Weer die zuurrechtse bron. Mag je ook joop.nl als bron gebruiken?
-
pi_143312821
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 19:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Een preek. Iedere zondag te beluisteren in Utrecht.
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
pi_143312824
Dan zijn die lui goed op de hoogte, ik had geen flauw idee wat het betekent. Bovendien is een maar een oerlelijk teken, hadden ze daar niet iets anders voor kunnen verzinnen?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 11 augustus 2014 @ 19:58:57 #8
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_143312995
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 19:54 schreef Proximo het volgende:
Die arme jongens hebben gewoon een gebrek aan perspectief en kansen!

:') _!!!!
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_143313072
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 19:55 schreef Hathor het volgende:
Dan zijn die lui goed op de hoogte, ik had geen flauw idee wat het betekent.
Inderdaad, opmerkelijk. Misschien is het wel verzonnen om het onder de aandacht te brengen, ik sta nergens meer van te kijken.
  maandag 11 augustus 2014 @ 20:00:32 #10
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143313082
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 19:55 schreef Hathor het volgende:
Dan zijn die lui goed op de hoogte, ik had geen flauw idee wat het betekent. Bovendien is een maar een oerlelijk teken, hadden ze daar niet iets anders voor kunnen verzinnen?
Het is N van Nazareni (Christenen).

IS gebruikt deze letter bijvoorbeeld om huizen van Christenen in Mosul te markeren, opdat hun bewoners uitgeroeid kunnen worden. Net zoals je een stip op een zieke boom zet.

quote:
AINA News
ISIS in Mosul Marks Christian Homes, Patriarch Issues Urgent Appeal
Posted 2014-07-19 15:52 GMT

The Arabic letter "n" (inside red circle), signifying "Nasarah" (Christian), on a Christian home in Mosul.

(AINA) -- ISIS has begun marking Christian homes with the Arabic letter "n" which stands for the word "Nasrani" which means Christian in Arabic. The word comes from the name "Nestorian," historically attributed to the the Holy Apostolic Catholic Assyrian Church of the East, though it is incorrect. In addition, properties marked by ISIS have also been marked as "property of the Islamic State."
http://www.aina.org/news/20140719115241.htm

[ Bericht 37% gewijzigd door LXIV op 11-08-2014 20:06:12 ]
The End Times are wild
  Forum Admin maandag 11 augustus 2014 @ 20:01:47 #11
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_143313142
Gaat echt helemaal de goede kant op in dit land. ^O^
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  maandag 11 augustus 2014 @ 20:04:05 #12
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143313249
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 19:55 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Weer die zuurrechtse bron. Mag je ook joop.nl als bron gebruiken?
Zuurlinks mag ook hoor! Wel jammer dat Joop het gebruik van de Arabische N als 'moedwillige provocatie' ziet, terwijl ze zelf allemaal in zo'n 'ik ben Marokkaan'-shirtje rondlopen.
The End Times are wild
pi_143313261
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 19:49 schreef LXIV het volgende:

[..]

Hoe kan iemand nu, die om wat voor reden dan ook naar Nederland 'gevlucht' is, hier op kosten van de Nederlander huisvesting, gezondheidszorg, uitkering en subsidie ontvangt, serieus achter de IS staan? En het lef hebben om mensen die op geheel vreedzame wijze de penibele situatie van Christenen in Irak onder de aandacht willen brengen bedreigen?
Ben je echt zo naďef? Nee toch?

Dit volk is zowel geestelijk gestoord als agressief als parasitair als hypocriet:

- Geestelijk gestoord: spreekt voor zich

- Aggressief: spreekt voor zich

- Parasitair: lekker uitkeringen vangen hier in Nederland waar ze aan alle kanten beschermd en vertroeteld worden

- Hypocriet: de Westerse samenleving is vuilnis en bestaat uit varkens, honden en kakkerlakken maar ze komen er wel wonen, vanwege infiltratie en bovengenoemd parasitisme.

Leuk dat Links Nederland zo lekker politiek correct wil zijn, maar deze idioten zijn dit niet en snijden je rustig de strot af zonder te knipperen. Jarenlang wordt dit al geroepen, dus er zit niet veel anders op dan daadwerkelijk wachten totdat er een paar honderd de keel doorgesneden zijn, aangezien de tientallen incidenten op jaarbasis hier kennelijk geen indruk maken.

Zo is de Schilderswijk ook een prachtig voorbeeld van hoe het in rap tempo slechter en slechter gaat met het islamitische probleem in Nederland. Lees anders dit stukje even, voor het geval je denkt dat ik overdrijf:

http://en.wikipedia.org/wiki/Sharia_patrols_(London)
pi_143313264
Eng... ben benieuwd hoe dit goedgepraat gaat worden.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_143313327
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:04 schreef bijdehand het volgende:
Eng? :') 2 idioten bedreigen een man? Als het al waar is, wat vind je hier eng aan dan?
  maandag 11 augustus 2014 @ 20:06:50 #16
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143313360
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:05 schreef Ludd het volgende:

[..]

Eng? :') 2 idioten bedreigen een man? Als het al waar is, wat vind je hier eng aan dan?
QED
The End Times are wild
pi_143313361
quote:

[..]

Eén van de vele symptomen van extreem moslimfundamentalisme in Nederland?
pi_143313415
quote:
Waarschijnlijk is het hele verhaal verzonnen.
-
pi_143313442
quote:

[..]

Ben je serieus? Volg je het nieuws niet? Als dit nou een extremistisch incidentje was...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 11 augustus 2014 @ 20:09:07 #20
78918 SeLang
Black swans matter
pi_143313471
Wat ik trouwens ook niet snap is waarom moslims in de westerse wereld niet massaal met honderdduizenden de straat op gaan om te laten zien hoe erg ze walgen van IS. Als ik een normale gematigde moslim was dan zou ik het vreselijk vinden als mijn geloof met dat soort gruwelen wordt geassocieerd. Dan zou ik echt wel even duidelijk willen laten zien hoe ik daar over denk.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  maandag 11 augustus 2014 @ 20:09:11 #21
3542 Gia
User under construction
pi_143313475
quote:
Dat is niet zo moeilijk te raden.

'De priester draagt dit shirt overduidelijk om moslims te provoceren, dus hij vraagt erom.'
pi_143313493
Mensen die IS steunen mogen van mij sowieso het land uit geflikkerd worden, of je nou Nederlands paspoort hebt of niet.
pi_143313507
quote:
4s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:07 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Jeej al 2 manieren. Heerlijk dat ook niemand van de moslims het afkeurt. Typisch.
pi_143313538
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:09 schreef SeLang het volgende:
Wat ik trouwens ook niet snap is waarom moslims in de westerse wereld niet massaal met honderdduizenden de straat op gaan om te laten zien hoe erg ze walgen van IS. Als ik een normale gematigde moslim was dan zou ik het vreselijk vinden als mijn geloof met dat soort gruwelen wordt geassocieerd. Dan zou ik echt wel even duidelijk willen laten zien hoe ik daar over denk.
Ik heb geen miljoenen christenen wereldwijd de straat zien opgaan om te protesteren tegen LRA. En het boeit mij ook niet dat ze niet de straat op zijn gegaan.
-
pi_143313559
quote:
Omdat ze dat niet durven, niet willen of omdat ze het wel met IS kunnen vinden.
pi_143313637
quote:

[..]

De eerste goedprater is al weer binnen.

Volgens mij zeiden we in 1945: nooit meer religieuze intolerantie.

En kijk eens waar de goedpraters in 2014 zijn.
pi_143313659
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:06 schreef LXIV het volgende:

[..]

QED
Tja, dit soort valse berichten zijn er nog al veel de laatste tijd dus het lijkt me niet verkeerd om een slag om de arm te houden. Zo onlangs dat bericht van die vrouw die mishandeld was vanwege een Israëlische vlag.

quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:06 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Eén van de vele symptomen van extreem moslimfundamentalisme in Nederland?
Dan zouden het er nu 2 extra zijn? Nou, eng hoor.

quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:08 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ben je serieus? Volg je het nieuws niet? Als dit nou een extremistisch incidentje was...
Dit is een incident ja. Ik volg het nieuws wel, maar ik vind dat veel zaken verkeerd belicht worden.
pi_143313705
quote:
Gingen katholieken in Nederland ook de straat op als de IRA aanslagen pleegde?
pi_143313735
quote:
14s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:12 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

De bedreigingen mogen ook maar van één kant komen he. Moslims, christenen en ongelovige honden moeten kapot, maar als je iets over moslims zegt dan is de wereld te klein :r
pi_143313770
quote:

[..]

Ik praat helemaal niets goed. Als dit gebeurd zou zijn, is dit niet goed te praten. Die mening deel ik, dus waar heb je het over?
pi_143313791
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:12 schreef Ludd het volgende:
Dit is een incident ja. Ik volg het nieuws wel, maar ik vind dat veel zaken verkeerd belicht worden.
Net als al die incidenten met criminele lichtgetinten zeker. Op een gegeven moment moet je gewoon erkennen dat er een probleem is zodat er een oplossing gevonden kan worden.
pi_143313829
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:10 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Ik heb geen miljoenen christenen wereldwijd de straat zien opgaan om te protesteren tegen LRA. En het boeit mij ook niet dat ze niet de straat op zijn gegaan.
Zag je wel honderden/duizenden christenen de straat op gaan om hun steun te betuigen ?
pi_143313853
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:10 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Omdat ze dat niet durven, niet willen of omdat ze het wel met IS kunnen vinden.
Zoals het er nu naar uitziet zijn er meer yezedi's door moslimextremisten gedood dan dat er Palestijnen door Israelische bombardementen zijn gedood.

Er zijn vrijwel dagelijks demonstraties tegen Israelisch geweld in Europa. Samen met de SP en GL. Waar blijven al die dagelijkse demonstraties tegen het extremistische moslimgeweld (dat de wereld al 1400 jaar lang teistert, dus in die zin is het weinig verassend)? Waar zijn de SP en GL nu?
pi_143313903
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:16 schreef Aanstootgevend het volgende:
Zag je wel honderden/duizenden christenen de straat op gaan om hun steun te betuigen ?
Nee, maar ik heb wel honderden/duizenden christenen gezien die richting Oeganda gingen om homohaat te promoten.
-
pi_143313939
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:15 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Net als al die incidenten met criminele lichtgetinten zeker. Op een gegeven moment moet je gewoon erkennen dat er een probleem is zodat er een oplossing gevonden kan worden.
Je kijkt teveel opsporing verzocht? Maar wat hebben die criminelen te maken met het bedreigen van iemand omwille van een T-shirt. Vertel eens wat het precies is dat je "eng" vindt.
pi_143313956
quote:
Afgelopen zaterdag hadden toch een groep Koerden gedemonstreerd tegen ISIS. Of tellen die niet mee.

Als dit verhaal waar is, is het natuurlijk behoorlijk triest. Snap dan ook die haat niet zo goed naar andersgelovigen.
ROBODEMONS..................|:(
pi_143313964
quote:
2s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:16 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Zoals het er nu naar uitziet zijn er meer yezedi's door moslimextremisten gedood dan dat er Palestijnen door Israelische bombardementen zijn gedood.

Er zijn vrijwel dagelijks demonstraties tegen Israelisch geweld in Europa. Samen met de SP en GL. Waar blijven al die dagelijkse demonstraties tegen het extremistische moslimgeweld (dat de wereld al 1400 jaar lang teistert, dus in die zin is het weinig verassend)? Waar zijn de SP en GL nu?
Het zijn maar yezedi's, wat boeit dat. Een paar dode moslims die raketten afvuren op steden zijn erger hoor, foei foei foei.

Hopelijk is het een probleem dat zichzelf oplost.
  maandag 11 augustus 2014 @ 20:19:40 #38
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143314009
quote:

[..]

Tja, dit soort valse berichten zijn er nog al veel de laatste tijd dus het lijkt me niet verkeerd om een slag om de arm te houden. Zo onlangs dat bericht van die vrouw die mishandeld was vanwege een Israëlische vlag.

[..]

[..]

Wegkijken, ontkennen, bagatelliseren.

In één post.
The End Times are wild
pi_143314016
quote:
Waar zijn de SP en GL nu?
Honderden Koerden demonstreren in Den Haag
Enkele honderden Koerden hebben zaterdag voor de Tweede Kamer in Den Haag gedemonstreerd tegen het geweld van IS (de Islamitische Staat) tegen minderheden in Irak. Volgens de politie verliep de demonstratie zonder incidenten.
Aan de demonstratie deden ook de SP-Tweede Kamerleden Paul Ulenbelt en Sadet Karbulut mee.
http://www.omroepwest.nl/(...)emonstreren-den-haag
-
pi_143314034
quote:

[..]

Eigenlijk zou je ze dit gewoon moeten vragen. Via mail of een brief. Ben wel benieuwd wat hun antwoord is.
pi_143314105
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:18 schreef Ludd het volgende:

[..]

Je kijkt teveel opsporing verzocht? Maar wat hebben die criminelen te maken met het bedreigen van iemand omwille van een T-shirt. Vertel eens wat het precies is dat je "eng" vindt.
Kijk ik nooit. Snap je serieus niet wat er eng aan is? Een grote, GROTE, groep moslims die zich uitspreekt voor een zeer gewelddadige, terroristische organisatie en zelfs hier nog mensen gaan bedreigen. De priester is niet de eerste die bedreigd is, helaas. Eng. Vind je niet???
  maandag 11 augustus 2014 @ 20:21:24 #42
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_143314116
quote:

[..]

Ze steunen hun stemmers.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_143314144
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:19 schreef LXIV het volgende:

[..]

Wegkijken, ontkennen, bagatelliseren.

In één post.
Nee, ik heb er gewoon een andere kijk op. Ik zie wel degelijk problemen in deze samenleving, maar dat heeft allemaal niet zoveel met de islam te maken, terwijl jullie dat wel denken.
pi_143314178
Ik stel voor dat de NOS eens de mening van een imam over de ISIS vraagt en dat een paar dagen lang herhaalt. Misschien dat die kutjeugd dan bijdraait. Want inderdaad, niemand met een normaal stel hersens met informatie over wat ISIS doet zou die organisatie goedkeuren.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_143314193
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:21 schreef bijdehand het volgende:
Een grote, GROTE, groep moslims die zich uitspreekt voor een zeer gewelddadige, terroristische organisatie
Hoe groot is die groep, ongeveer?
pi_143314196
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:21 schreef Ludd het volgende:

[..]

Nee, ik heb er gewoon een andere kijk op. Ik zie wel degelijk problemen in deze samenleving, maar dat heeft allemaal niet zoveel met de islam te maken, terwijl jullie dat wel denken.
Hoezo heeft het extremisme onder moslims niks met de islam te maken?
pi_143314238
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:22 schreef Ludd het volgende:

[..]

Hoe groot is die groep, ongeveer?
Kijk filmpjes en tel. Waarom geef je geen antwoord op mijn vragen?
pi_143314241
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:18 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Afgelopen zaterdag hadden toch een groep Koerden gedemonstreerd tegen ISIS. Of tellen die niet mee.

Als dit verhaal waar is, is het natuurlijk behoorlijk triest. Snap dan ook die haat niet zo goed naar andersgelovigen.
De Koerden komen uit dezelfde regio dus het is volkomen logisch dat ze zich ermee bemoeien.

De Marokkanen en Turken komen niet uit Palestina. Marokko ligt zelfs duizenden kilometers verderop. Toch zie je bijna dagelijks demonstraties tegen Israel van die groep. Waarom zie je dan niet net zoveel demonstraties van die groep tegen de ISIS (die nu al meer mensen hebbem gedood dan Israel in de afgelopen weken heeft gedaan)?

Als je echt tegen onrecht bent, protesteer je namelijk tegen alle vormen van geweld,ongeacht wie het slachtoffer is.
pi_143314250
quote:
Volgens mij doen ze dat al door gewoon hun kinderen naar school te laten gaan, te werken en te studeren. Het is wel een kwestie van willen we dat zien.
pi_143314256
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:22 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Hoezo heeft het extremisme onder moslims niks met de islam te maken?
Als we het even hebben over die jongeren die dit weekend in de schilderswijk met stenen gooide etc., denk jij dat dat allemaal moslimextremisten zijn?
  maandag 11 augustus 2014 @ 20:24:36 #51
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143314292
quote:

[..]

Als het niet direct uit de islam komt, dan hangt het nog altijd indirect samen met de grootschalige immigratie uit Islamitische landen.

Als er maar 1/10 van dit soort incidenten was geweest van 'racistische' (dwz autochtoon richting allochtoon) incidenten dan had heel de linkse goegemeente moord en brand geroepen.
The End Times are wild
pi_143314377
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:18 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Het zijn maar yezedi's, wat boeit dat. Een paar dode moslims die raketten afvuren op steden zijn erger hoor, foei foei foei.

Yezedi's zijn dan ook geen Mensen van het Boek, dus die zijn, naast dat christenen en joden onder tweederangsburgers vallen, nog een tree lager gerangschikt.
pi_143314384
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:24 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als het niet direct uit de islam komt, dan hangt het nog altijd indirect samen met de grootschalige immigratie uit Islamitische landen.

Als er maar 1/10 van dit soort incidenten was geweest van 'racistische' (dwz autochtoon richting allochtoon) incidenten dan had heel de linkse goegemeente moord en brand geroepen.
Eens. Blijkbaar is dit niet erg genoeg en hoeft er niets over gezegd te worden. Sterker nog, je moet het zelfs goedpraten!
pi_143314385
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:24 schreef LXIV het volgende:

[..]

Daar zit wel een pijnpunt, dat ontken ik ook niet.
pi_143314431
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:26 schreef Ludd het volgende:

[..]

Daar zit wel een pijnpunt, dat ontken ik ook niet.
Zou de Islam dat pijnpunt/probleem kunnen oplossen ?
pi_143314453
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:27 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Zou de Islam dat pijnpunt/probleem kunnen oplossen ?
Nee, dat denk ik niet.
pi_143314482
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:26 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Yezedi's zijn dan ook geen Mensen van het Boek, dus die zijn, naast dat christenen en joden onder tweederangsburgers vallen, nog een tree lager gerangschikt.
Je mag ze dan ook geen mensen noemen, want dat zijn ze gewoon niet. Daarom moet je ze gewoon afmaken joh, geen haan die er naar kraait O+
pi_143314503
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:28 schreef Ludd het volgende:

[..]

Nee, dat denk ik niet.
Dus Islam is volgens jou noch onderdeel van het probleem, noch onderdeel van de oplossing ?
pi_143314514
Al vaak genoeg gezien dat een aantal moslims echt hierin gelooft (dat zij de boel over gaan nemen en andersdenkenden gaan vermoorden), inclusief van een moslim (nogal een gay type vond ik) die mij vanuit niets op straat toeschreeuwde dat hij hoopte dat ik ook snel moslim zou worden. :')

Het is in feite een probleem waar het liberalisme geen antwoord op heeft. Zeker in NL niet.

De enige politieke stromingen die ooit de politieke Islam een slag toe hebben kunnen brengen zijn autoritaire nationalisten en het communisme. Dankzij de goede werken van Stalin is Centraal-Azië nu zelfs nog steeds vrij seculier. ^O^ Kun je om huilen dat het zo'n slechte man was, maar generaties hebben een stuk beter leven gekregen doordat de extreem primitieve wetten en religieuze hiërarchie weggevaagd waren.

In het liberalisme wordt er echter niet gekozen, de staat is neutraal en laat iedere bedreiging in haar midden groeien. Ik zeg niet dat we een Stalin nodig hebben, maar het mag wel wat autoritairder en minder liberaal.
pi_143314535
Wat is dit toch een kutland :r Christenen vormen de meerderheid maar moeten allemaal shit pikken van die kut flikkers
pi_143314570
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:19 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Honderden Koerden demonstreren in Den Haag
Enkele honderden Koerden hebben zaterdag voor de Tweede Kamer in Den Haag gedemonstreerd tegen het geweld van IS (de Islamitische Staat) tegen minderheden in Irak. Volgens de politie verliep de demonstratie zonder incidenten.
Aan de demonstratie deden ook de SP-Tweede Kamerleden Paul Ulenbelt en Sadet Karbulut mee.
http://www.omroepwest.nl/(...)emonstreren-den-haag
Dat zijn Koerden: ze komen uit dezelfde regio.

Waar zijn al die Marokkaanse en Turkse demonstranten? Marokko ligt zelfs duizenden kilometers van Palestina en Irak verwijderd: waarom dan wel grootschalig voor Palestina demonstreren maar niet grootschalig voor de yezedi's uit Noord-Irak demonstreren?
pi_143314574
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:28 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Dus Islam is volgens jou noch onderdeel van het probleem, noch onderdeel van de oplossing ?
Correct. Theoretisch zou de gematigde islam een positieve invloed kunnen hebben op de problemen, maar niet meer dan dat.
pi_143314658
quote:
2s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:23 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

De Koerden komen uit dezelfde regio dus het is volkomen logisch dat ze zich ermee bemoeien.

De Marokkanen en Turken komen niet uit Palestina. Marokko ligt zelfs duizenden kilometers verderop. Toch zie je bijna dagelijks demonstraties tegen Israel van die groep. Waarom zie je dan niet net zoveel demonstraties van die groep tegen de ISIS (die nu al meer mensen hebbem gedood dan Israel in de afgelopen weken heeft gedaan)?

Als je echt tegen onrecht bent, protesteer je namelijk tegen alle vormen van geweld,ongeacht wie het slachtoffer is.
Ik heb werkelijk geen idee waarom het één wel aandacht krijgt en het ander niet. Sowieso is er op aarde veel geweld waarbij religie een onderdeel speelt. Christenen die in delen van Afrika homohaat propageren, moslims die christenen, joden en andere moslims vermoorden, zionisten die moslims als minderwaardig beschouwen.
pi_143314730
quote:
2s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:30 schreef Zienswijze het volgende:
Dat zijn Koerden: ze komen uit dezelfde regio.

Waar zijn al die Marokkaanse en Turkse demonstranten? Marokko ligt zelfs duizenden kilometers van Palestina en Irak verwijderd: waarom dan wel grootschalig voor Palestina demonstreren maar niet grootschalig voor de yezedi's uit Noord-Irak demonstreren?
Jij had het over SP, ik heb je een voorbeeld gegeven van SP-kamerleden die aanwezig waren bij een andere demonstratie dan alleen pro-Palestina.

En Koerden demonstreren ook niet voor nationalistische kwesties in Marokko.
-
  maandag 11 augustus 2014 @ 20:32:47 #65
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143314735
Het is trouwens een misvatting dat als er slechts een minderheid een bepaalde ideologie aanhangt, we ons daar niet al te druk over moeten maken.
Zowel het nationaal-socialisme als het communisme hebben enorme hoeveelheden slachtoffers op hun conto. Toch is er telkens maar een kleine groep werkelijke extremisten geweest en zou het gros van de Duitse en Russische bevolking nooit achter hen aan gelopen zijn als ze geweten hadden wat hun plannen waren. In wezen zijn dat altijd gewoon fatsoenlijke mensen geweest.
The End Times are wild
pi_143314863
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:32 schreef LXIV het volgende:
Het is trouwens een misvatting dat als er slechts een minderheid een bepaalde ideologie aanhangt, we ons daar niet al te druk over moeten maken.
Zowel het nationaal-socialisme als het communisme hebben enorme hoeveelheden slachtoffers op hun conto. Toch is er telkens maar een kleine groep werkelijke extremisten geweest en zou het gros van de Duitse en Russische bevolking nooit achter hen aan gelopen zijn als ze geweten hadden wat hun plannen waren. In wezen zijn dat altijd gewoon fatsoenlijke mensen geweest.
Klopt. We moeten ons dan ook zorgen maken over de kaalkopjes die gisteren gingen demonstreren.
-
pi_143314869
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:31 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ik heb werkelijk geen idee waarom het één wel aandacht krijgt en het ander niet. Sowieso is er op aarde veel geweld waarbij religie een onderdeel speelt. Christenen die in delen van Afrika homohaat propageren, moslims die christenen, joden en andere moslims vermoorden, zionisten die moslims als minderwaardig beschouwen.
Inderdaad, er vind ook ondrukking van Moslims plaats waar nauwelijks aandacht voor is. Zou wordt de moslim minderheid in Myanmar ook zwaar onderdrukt, en daar is ook geen aandacht voor bij Nederlandse moslims.
pi_143315047
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:32 schreef LXIV het volgende:
Te makkelijk om dat alles op een grote hoop te gooien, het zijn erg verschillende ideeën en verschillende soorten staten. De Islam is totaal anders dan de politieke ideologieën uit de 20e eeuw.
  maandag 11 augustus 2014 @ 20:41:11 #69
380998 DarkAccountant
Dark numbers, full daylight
pi_143315175
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:35 schreef Ludd het volgende:

[..]

Inderdaad, er vind ook ondrukking van Moslims plaats waar nauwelijks aandacht voor is. Zou wordt de moslim minderheid in Myanmar ook zwaar onderdrukt, en daar is ook geen aandacht voor bij Nederlandse moslims.
Ja, maar dat geldt voor alle geloofsgroepen in Myanmar. Niet voor niets is er een tijd geleden een massaal protest uitgebroken tegen de overheid daar. En dat protest werd geleid door boeddhistische monniken.
pi_143315196
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:35 schreef Ludd het volgende:

[..]

Inderdaad, je hoort ook geen boeddhisten die daartegen demonstreren. Al zullen die er uiteraard wel zijn.
pi_143315421
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:41 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Inderdaad, je hoort ook geen boeddhisten die daartegen demonstreren. Al zullen die er uiteraard wel zijn.
Boeddhisme heeft ook zijn extremisme, al denk ik dat dit aspect niet bepaald snel populair zal worden bij de mensen die het in de Oosterse wijsheden zoeken:

http://www.nytimes.com/20(...)?pagewanted=all&_r=0
pi_143315441
quote:
Het gros is te lui om de straat op te gaan of heeft wel wat beters te doen.

Goed ingeburgerd dus.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_143315543
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:14 schreef bijdehand het volgende:

[..]

De bedreigingen mogen ook maar van één kant komen he. Moslims, christenen en ongelovige honden moeten kapot, maar als je iets over moslims zegt dan is de wereld te klein :r
Van wie mag jij niks over moslims zeggen? Ik zie in dit topic niemand zijn beklag doen daarover. En op andere plekken eigenlijk ook niet.
pi_143315560
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:41 schreef DarkAccountant het volgende:

Ja, maar dat geldt voor alle geloofsgroepen in Myanmar. Niet voor niets is er een tijd geleden een massaal protest uitgebroken tegen de overheid daar. En dat protest werd geleid door boeddhistische monniken.
Onzin. Je hebt dit stukje geschiedenis gemist blijkbaar:

Onderdrukking van Rohingya-moslims door boeddhistische terroristen
-
pi_143315653
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:18 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Niet om het een of ander, maar het westen is pas in gaan grijpen nu christenen in gevaar zijn.

Terecht natuurlijk dat er nu eindelijk wat wordt gedaan, maar een beetje perspectief kan geen kwaad.
pi_143315749
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:10 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Toch zit daar een kern van waarheid in. Ik heb ooit een artikel gelezen waarin stond dat gekleurde criminelen in de USA liever door een blanke politieagent worden opgepakt dan door een rasgenoot; simpelweg omdat de rasgenoot ze gemiddeld veel harder aanpakt (en de crimineel dan ook moeilijk "racist!" kan schreeuwen).

Dit gevoel mis ik in zijn algemeenheid met deze misstanden, in ieder geval in ons landje. Het lijkt erop of mensen het toch een beetje 'hun partij' vinden als een andere moslim iets heel ergs doet, al verafschuwen ze de daad en zouden ze zoiets nooit zelf doen. Maar je medegelovige in het openbaar afvallen, nee, dat doe je natuurlijk ook niet.

Ik denk dat 99% van de mensen nooit van LRA heeft gehoord en dat niemand dit ook koppelt aan het onderhavige geloof in het algemeen. Ik weet wel dat als mensen op dezelfde schaal gruweldaden zouden begaan ' 'in naam van mijn geloofsoverftuiging', ik dan volledig klaar met deze idioten zou zijn en mij met alle macht van genoemde idioten zou distantiëren.
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
  maandag 11 augustus 2014 @ 20:54:00 #77
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143315832
quote:
3s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:35 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Klopt. We moeten ons dan ook zorgen maken over de kaalkopjes die gisteren gingen demonstreren.
Die hebben nauwelijks aanhang in Nederland. Ik geloof dat er zo'n 200 nazi's en sympathisanten zijn. Dat terwijl de islam welig tiert.
Als je wil weten hoe de gemiddelde moslim-jeugd denkt over (bijvoorbeeld Joden), moet je eens op marokko.nl gaan kijken. Dat is allemaal wat minder humanistisch en liberaal als op Joop en door sommige FOK!-users voorgesteld wordt.
http://forums.marokko.nl/(...)om-van-de-joden.html

Het vreemde is dat een soortelijke site waar zo over de moslims gesproken zou worden, meteen in Nederland verboden zou worden. Dit terwijl deze website subsidie krijgt.
The End Times are wild
pi_143316053
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:54 schreef LXIV het volgende:

[..]

Die hebben nauwelijks aanhang in Nederland. Ik geloof dat er zo'n 200 nazi's en sympathisanten zijn. Dat terwijl de islam welig tiert.
Als je wil weten hoe de gemiddelde moslim-jeugd denkt over (bijvoorbeeld Joden), moet je eens op marokko.nl gaan kijken. Dat is allemaal wat minder humanistisch en liberaal als op Joop en door sommige FOK!-users voorgesteld wordt.

Het vreemde is dat een soortelijke site waar zo over de moslims gesproken zou worden, meteen in Nederland verboden zou worden. Dit terwijl deze website subsidie krijgt.
Dat iemand de islam aanhangt, maakt diegene natuurlijk niet direct een IS-sympathisant.

Net zoals dat niet alle katholieken kinderprikkers zijn. Toegegeven, het gros is dat wel, maar generaliseren moet je niet willen.
pi_143316087
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:54 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dit omdat de Nederlandse burgerlijke elite de redenatie heeft dat de neonazi's afval zijn van een goed geďntegreerde groep, terwijl de moslimgroeperingen als geheel nog een ontwikkeling moeten doormaken. Daarom worden ze in hun drang naar emancipatie gesteund, naar analogie van eerdere minderheden.

Het is alleen de vraag of de analogie wel opgaat met een aantal vormen van de Islam.
pi_143316154
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat iemand de islam aanhangt, maakt diegene natuurlijk niet direct een IS-sympathisant.

Net zoals dat niet alle katholieken kinderprikkers zijn. Toegegeven, het gros is dat wel, maar generaliseren moet je niet willen.
Tegenwoordig is toch alles af te luisteren en te volgen op sociale media? Je kunt gewoon de aanhangers in kaart brengen en ze daarna het leven zuur maken. Geen noodzaak om te generaliseren.
pi_143316536
Deporteer die twee apen dan.
Ура для россии
  maandag 11 augustus 2014 @ 21:10:29 #82
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143316621
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, niet iedereen die de islam aanhangt is een IS-aanhanger. Volgens IS moet het gros van de islamieten immers ook dood.
Maar onder de islamitische jeugd in Nederland, zijn extremistische anti-semitische denkbeelden wel wijd verbreid. Kijk hiervoor maar gewoon op een publiek toegangelijk forum als marokko.nl. Misschien zijn dat ook geen IS-sympathisanten, maar een aantal van hen kan nauwelijks wachten totdat het tijdstip is aangebroken om alle Joden uit te roeien. Gewoon, willekeurig topic van Marokko.nl

quote:
De boom die gharqad heet, de enige boom die hun niet zal verraden tegen het einde der tijden. Dit is de boom van de joden en ze planten ze overal in Israël. Abu Huraira heeft gerapporteerd dat Allah's Boodschapper Salla Allahu 'Alayhi wa Sallam gezegd heeft: "Het laatste uur zal niet komen tot de Moslims vechten tegen de Joden. En de Moslims zullen de Joden doden tot de Joden zich zullen verstoppen achter een steen of een boom. En de steen of de boom zal spreken: "o Moslim, aanbidder van Allah, er schuilt een Jood achter mij, kom en dood hem! Maar de Gharqad boom zal niets zeggen, omdat het een boom van de Joden is. {Sahih overgeleverd door Muslim} http://www.bedouin-safari-dahab.com/tree1.jpg

20-07-2014, 16:49
:maf: :hihi: Misschien een tip om er ook n paar in je achtertuin te planten jodin
narges

20-07-2014, 16:54
Inshallah maak ik die dag nog mee. De dag dat de vervloekte joden uitgemoord worden nadat ze in een hoek verdreven zijn en er niets meer over is van hun hoogmoed en arrogantie .

20-07-2014, 16:58
Dus eigenlijk weten ze al wat ze te wachten staat. Maar nog die houding :maf2:

Hmm nooit van gehoord. Maar als Allaah subhanaahu wata3alaa wil dat zij dood gaan, dan gebeurt dat . Bomen planten om hun zelf te beschermen, tja zo hebben zij overal ideeën over om zichzelf te vrijwaren en beschermen. Maar alhamdoellilah hebben wij Allaah! subhanaahu wata3alaa.
chikano
20-07-2014, 17:07

20-07-2014, 17:17
Someone needs a elektrische houtzager!
narges

Someone needs a elektrische houtzager! Haha, nog niet eens meid. Allaah kan alleen een wind laten komen en blaast alles weg. Om maar een voorbeeld te geven. Allaah de verhevene doet wat Hij wil en wanneer hij wil. Moge wij inshallaah getuigen zijn van het recht dat ons bi idnilaaah zal toebehoren, namelijk de islaam die zal zegevieren allaahoemalak alhamd.
narges
20-07-2014, 17:24

20-07-2014, 18:03
Ik kan niet wachten tot dat die tijd zal komen.
rebeca26

Caliente_
20-07-2014, 19:29
Ja dit klopt. In sha allah komt die dag gauw.

20-07-2014, 20:16
Plaats de daliel plus het boek waarin het staat. Sahih Muslim Book 041, Hadith Number 6985 dit is trouwens een voorspelling, dus moslims moeten nu niet joden gaan doden ofzo... volgens mij zal dit gebeuren nadat Jezus zal herrijzen en de dajjaal zal doden

Ik kan niet wachten tot dat die tijd zal komen. dat denk jij, je wilt de tijd daarvoor niet meemaken met de dajjaal... hij zal elke stad bezoeken behalve Medina en Mekka...
sweety_neda
20-07-2014, 20:22

dat denk jij, je wilt de tijd daarvoor niet meemaken met de dajjaal... hij zal elke stad bezoeken behalve Medina en Mekka... Ja, ik ben al begonnen met het leren van surah al kahf :hihi::( , maar i know, als de dajjaal komt zal 't de allergrootste fitna zijn op aarde en ik had gelezen dat de meeste vrouwen hem zullen volgen :(! en dat er broers en vaders hun zussen/vrouwen/moeders zullen opsluiten omdat ze bang zijn dat ze de dajjaal zullen volgen.. I
Just-a-Female

Maar wacht, weten deze Joden ook dat die boom hen als het ware zal beschermen? Staat dat ergens in hun boek? Ik zie en lees dat ze deze bomen veelvuldig planten....

Ja, ik ben al begonnen met het leren van surah al kahf :hihi::( , maar i know, als de dajjaal komt zal 't de allergrootste fitna zijn op aarde en ik had gelezen dat de meeste vrouwen hem zullen volgen :(! en dat er broers en vaders hun zussen/vrouwen/moeders zullen opsluiten omdat ze bang zijn dat ze de dajjaal zullen volgen.. I Ja dat zal een hele zware beproeving worden voor de gelovigen. Ik zou wel de komst van de Mahdi en Isa 3alaihi salaam willen meemaken. Een wereld van rechtvaardigheid, zou willen weten hoe dat eruit ziet...

20-07-2014, 20:38
Maar wacht, weten deze Joden ook dat die boom hen als het ware zal beschermen? Staat dat ergens in hun boek? Ik zie en lees dat ze deze bomen veelvuldig planten.... je moet niet alles geloven wat anderen zeggen... is vaak een hoax... maar kan zo zijn dat joden die bomen planten ja... maar ook al doen ze dat, dan is toch makkelijker om juist die bomen te zoeken... dus de hint is al gegeven door de profeet saws

20-07-2014, 21:35
Gaan de doden dan ook opstaan? Want dan hoop ik dat ik al dood ben.. De dajjaal zal beweren dat hij de doden kan doen herleven, Al-Bukhaari heeft overgeleverd van Abu Sa’eed al-Khudri, moge Allaah tevreden met hem zijn, dat een man die de Dajjaal zal doden, één van de beste mensen is. Hij zal vertrekken uit de stad van de profeet, vrede zij met hem, om naar de Dajjaal te gaan. Hij zal tegen de Dajjaal zeggen: “Ik getuig dat jij de Dajjaal bent waar de Boodschapper van Allaah ons tegen heeft gewaarschuwd.” De Dajjaal zal tegen de mensen zeggen: “Wat denken jullie? Als ik deze man dood om hem vervolgens weer tot leven te brengen, zullen jullie dan enige twijfels hebben?” Zij zullen zeggen: “Nee.” Dus zal hij hem doden en hem vervolgens weer doen leven. Dan zal de gelovige man zeggen: “Bij Allaah, ik ben nooit zekerder van mijn zaak geweest dan dat ik vandaag ben.” De Dajjaal zal hem willen doden, maar hij zal hier geen toestemming voor krijgen.” Al-Bukhaari, 6599.
sweety_ned

20-07-2014, 21:49
en wat gebeurt er uiteindeijk dan? wie zal die joden die achter die joden bomen zullen verstoppen doden ??

en wat gebeurt er uiteindeijk dan? wie zal die joden die achter die joden bomen zullen verstoppen doden ?? als ik het goed begrepen heb zal de dajjaal 70.000 joodse volgelingen hebben en veel vrouwen, en die zullen oorlog voeren tegen diegenen die niet de dajjaal volgen... dus ook moslims.. Jezus zal dan herrijzen en dan zal hij de dajjaal doden.. en dan zullen moslims de joden bevechten.. en na een lange tijd, nadat Jezus doodgaat... zullen Gog en Magog komen, ook veel fitnah

21-07-2014, 00:42
Zijn die gog en magog volkeren? ze zeggen van wel ja, kwaadaardig volk die heel erg primitief waren.. ze waren zelfs door Dhul Qurnain opgesloten en ze zullen er niet uitkomen tot ze "in shaa Allaah" zeggen

Leraresje
21-07-2014, 14:50
Snap uberhaupt niet waarom je op vakantie zou willen gaan naar dat rot land vol onmenselijke dieren, hashak.. Palestina is een prachtig land! (Ik erken Israel niet). Wij zijn gegaan om te kunnen bidden in Majied Al-Aqsa en Qubat a sagra in Al-Quds. We zijn niet nog naar Tel Aviv of al die andere verrotte 'Israelische steden' gegaan. Wel naar bezet Palestijns gebied.
Aldus de islamitische tegenhanger van FOK!

(Er wordt trouwens veelvuldig geadverteerd op deze site. Ik ga een klacht indienen bij Hollandsenieuwe dat ze adverteren op een site die Jodenhaat toestaat)
The End Times are wild
  maandag 11 augustus 2014 @ 21:12:27 #83
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_143316741
Wat zijn we toch een ongelofelijk goed land :'(
pi_143317143
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 21:10 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nee, niet iedereen die de islam aanhangt is een IS-aanhanger. Volgens IS moet het gros van de islamieten immers ook dood.
Maar onder de islamitische jeugd in Nederland, zijn extremistische anti-semitische denkbeelden wel wijd verbreid. Kijk hiervoor maar gewoon op een publiek toegangelijk forum als marokko.nl. Misschien zijn dat ook geen IS-sympathisanten, maar een aantal van hen kan nauwelijks wachten totdat het tijdstip is aangebroken om alle Joden uit te roeien. Gewoon, willekeurig topic van Marokko.nl

[..]

Aldus de islamitische tegenhanger van FOK!

(Er wordt trouwens veelvuldig geadverteerd op deze site. Ik ga een klacht indienen bij Hollandsenieuwe dat ze adverteren op een site die Jodenhaat toestaat)
Op het Turkse Hababam is het grote gros niet anders. Ze voelen zich echt superieur tegenover andersdenkenden, walgelijk! (uiteraard niet allemaal)
  maandag 11 augustus 2014 @ 21:20:48 #85
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143317198
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 21:19 schreef OOSTWEST1986 het volgende:

[..]

Op het Turkse Hababam is het grote gros niet anders. Ze voelen zich echt superieur tegenover andersdenkenden, walgelijk! (uiteraard niet allemaal)
Als het echt zo'n kleine splintergroepering zou zijn met extreme denkbeelden dan stonden die fora niet vol. Of zou die kleine splintergroepering behalve overal in Nederland onrust te veroorzaken ook nog in staat zijn alle islamitische fora vol te spammen met jodenhaat? Wanneer slapen die 5 gasten dan?
The End Times are wild
pi_143317249
Islam is vrede.
  maandag 11 augustus 2014 @ 21:21:50 #87
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_143317258
En de mensen die gingen demonstreren tegen isis zijn door de nederlandse ME naar huis geknuppeld :D _O-

En de Isis simpathisanten in de schilderswijk krijgen gewoon uitkering en worden nog geen duwtje gegeven door diezelfde ME :D :D :D _O-

NEDERLANDERS!!! :D _O-

HAHAHAHHA
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_143317436
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 21:21 schreef BaajGuardian het volgende:
En de mensen die gingen demonstreren tegen isis zijn door de nederlandse ME naar huis geknuppeld :D _O-
Er zijn bijna alleen maar tegendemonstranten opgepakt.
  maandag 11 augustus 2014 @ 21:26:07 #89
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143317478
quote:

En de Isis simpathisanten in de schilderswijk krijgen gewoon uitkering en worden nog geen duwtje gegeven door diezelfde ME :D :D :D _O-

HAHAHAHHA
De tegendemonstranten zijn opgepakt.
The End Times are wild
pi_143317716
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 21:21 schreef oksel12 het volgende:
Islam is vrede.
Overal waar het zit heerst ellende, van Nederland tot aan de Filipijnen.
pi_143317797
Toch begrijp ik niet goed dat er niet tenminste een grote minderheid van allochtonen bang is voor dit soort taferelen. De beroemde allochtone rotjochies zouden hun materialistische leventje evengoed flink verstoord zien worden.
  maandag 11 augustus 2014 @ 21:53:22 #92
155616 Proximo
For god, king & country
pi_143318922
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 21:32 schreef CafeRoker het volgende:
Toch begrijp ik niet goed dat er niet tenminste een grote minderheid van allochtonen bang is voor dit soort taferelen. De beroemde allochtone rotjochies zouden hun materialistische leventje evengoed flink verstoord zien worden.
Dit, als je nagaat hoeveel mensen eigenlijk best kwetsbaar zijn wat dat betreft.

Als je globaal de spanningen keihard ziet oplopen, met overal toch een behoorlijk islam vs (random) conflict. Zo zie je dat in europa eigenlijk op mini niveau, van banlieu's in parijs, marseille etc tot london, berlijn, zweden.

Het komt gewoon tot een clash of cultures. En die komt mijn inziens pas als we economisch echt naar beneden gaan, wat gezien onze collectieve schuldenlast een keer moet komen...
Kijk eens hoe snel het ging in Griekenland.
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_143319146
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 21:30 schreef OOSTWEST1986 het volgende:

[..]

Overal waar het zit heerst ellende, van Nederland tot aan de Filipijnen.
Precies, maar nee hoor het ligt niet aan de islam. :')
pi_143319357
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 21:57 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Precies, maar nee hoor het ligt niet aan de islam. :')
Islam is de waarheid. Koran is het woord van God. Mohammed was een warlor....uhm lieverdje :)

Zelfkritiek is vreemd in Islam. Je mag er geneens aan denken :p
  maandag 11 augustus 2014 @ 22:17:16 #95
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143320054
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 21:32 schreef CafeRoker het volgende:
Nee, want volgens de islam is het zo dat als de islam eenmaal overal (met geweld) is gesettled, een fantastisch tijdperk van vrede en welvaart aanbreekt. Automatisch. Daar hebben ze geen hard werkende Nederlanders die hen van uitkering voorzien voor nodig.
The End Times are wild
pi_143320485
Deze arme jongens hebben geen stageplek kunnen bemachtigen en zijn begrijpelijkerwijs gefrustreerd daarover. Dat ze het op deze manier afreageren is natuurlijk niet goed te praten maar de heftige emoties van deze twee kansenkanjers in dit institutioneel helaas nog erg racistische land zijn zeer begrijpelijk.

Misschien kunnen we op Fok! een inzamelingsactie starten voor een paginagrote advertentie in een landelijk dagblad waarin we hen een hart onder de riem steken en ze tegelijkertijd helpen zoeken naar een fijne stageplek! *O* O+
Je suis Charlie Sheen
pi_143320813
Is eigenlijk bekend of de gemeente voor hen wel een sportvoorziening geregeld heeft in de vorm van geheel bekostigde kickbox-lessen? Ze hebben het vast niet breed en sporten geeft ze niet alleen een mooie uitlaatklep voor boze gevoelens maar brengt ze tegelijkertijd ook weer wat meer onder de mensen. Twee vliegen, één klap!
Je suis Charlie Sheen
pi_143322152
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:59 schreef AlexanderDeGrote het volgende:

[..]

Dit omdat de Nederlandse burgerlijke elite de redenatie heeft dat de neonazi's afval zijn van een goed geďntegreerde groep, terwijl de moslimgroeperingen als geheel nog een ontwikkeling moeten doormaken. Daarom worden ze in hun drang naar emancipatie gesteund, naar analogie van eerdere minderheden.

Het is alleen de vraag of de analogie wel opgaat met een aantal vormen van de Islam.
Ik verbaas mezelf ook iedere keer dat de extremistische vormen van de Islam hier niet gelijk aan het neonazisme worden gesteld, want beide groepen zijn antidemocratisch van karakter.

[ Bericht 1% gewijzigd door rosability op 11-08-2014 23:02:06 ]
I'm an idealist. I don't know where I'm going, but I'm on my way.
pi_143322268
Direct arresteren en vastzetten dat soort tuig. Roepen dat je Christenen gaat vermoorden, dan is Nederland geen plaats voor je. Wat een mongolen, serieus.

Edit: voor de duidelijkheid niet alleen als je dat roept, maar ook gasten die Joden willen vermoorden of tokkies die moslims willen doden. Maar buiten dat is IS gewoon een terroristische organisatie en mensen die dat steunen horen hier niet.

[ Bericht 45% gewijzigd door Sapstengel op 11-08-2014 23:06:42 ]
  maandag 11 augustus 2014 @ 23:04:32 #100
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_143322616
Mag toch wel hopen dat dit soort dingen niet vaker gaan gebeuren in Nederland.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_143322803
quote:
15s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:04 schreef Leafeon672 het volgende:
Volgens mij is het naďef om te denken dat het niet vaker zal gaan gebeuren.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_143322846
Zo zie je maar weer dat er een stuk meer foute, radicale moslims zijn in Nederland dan wordt gedacht.

Islam, het gevaar voor de westerse maatschappij.
pi_143322979
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:08 schreef Bozepiemel het volgende:
Zo zie je maar weer dat er een stuk meer foute, radicale moslims zijn in Nederland dan wordt gedacht.

Islam, het gevaar voor de westerse maatschappij.
Zo, maar liefst twee hele meer dan we voor dit nieuwsartikel dachten. Dat tikt aan!
Je suis Charlie Sheen
pi_143323098
quote:

[..]

Ach ja, weetje, incidentje toch?

:')
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_143323746
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:10 schreef NotYou het volgende:

[..]

Zo, maar liefst twee hele meer dan we voor dit nieuwsartikel dachten. Dat tikt aan!
Elke eenheid telt voor een percentage. Als er 1100 kilo cocaďne wordt onderschept in de haven dan gaat het percentage verwachte cokesmokkel een stuk omhoog.

Of dacht je dat het aantal radicale moslims gelijk is aan de bekende radicale moslims?
pi_143323856
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 19:49 schreef LXIV het volgende:
Nu kan ik nog wel begrijpen dat het dragen van een pro-Israëlshirt in de ISIS (Islamitische Staat In Schilderswijk) als provocerend wordt gezien en dat het conflict tussen de Israëliers en de Palestijnen nogal wat emotie kan opwekken bij bepaalde bevolkingsgroepen.

Maar dat het dragen van een T-shirt waarop steun wordt betuigd vóór bedreigde Irakese en Syrische Christenen en tégen IS zoveel agressie opwekt vind ik echt vreemd. Hoe kan iemand met een beetje gezond verstand in Nederland nu voorstander zijn van IS?
Daar zeg je het al.
quote:
Dat hele ISIS is toch ook voor zowat alle moslims totaal onacceptabel. Het zijn gewoon brute moordenaars van het grootste kaliber. Ze kruisigen niet alleen Christenen en onthoofden niet alleen 8-jarige Christelijke meisjes, ze jagen met net zoveel gemak allerlei moslims over de kling.

Men kotst op ons en dat is waarom men ons gebruikt. Mag allemaal van Islam.

quote:
Bovendien dacht ik dat de 'strategie' van de moslims was: "Eerst komt de zaterdag en dan de zondag", waarmee zij bedoelen dat ze pas aan het uitroeien van de Christenen beginnen als ze alle Joden te pakken hebben genomen. Daarom lijkt mij het nu ook nog veel te vroeg, gezien de vele Joden die vrolijk in Israël, Nederland en de VS rondlopen.
Uitroeien is wat anders dan dat het moorden kan beginnen.
pi_143323988
quote:

HAHAHAHHA
:B ~O> >:O *G* *O*
pi_143324161
quote:
Gelukkig zijn ze er nog wel maar dat zijn dan ouderen, die zal je niet meer de straat op zien gaan.
Of het nu in Nederland is of elders in Europa overal zijn ze flink extremer dan hun vorige generatie(s).
Ik verwacht dus helemaal geen anti isis demonstratie tenzij het een groep betreft die bedreigd word door isis zoals de koerden.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_143324167
quote:
15s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:04 schreef Leafeon672 het volgende:
Naďef?
Dit gaat natuurlijk vaker gebeuren.
Vooral nu ze 1 belangrijke ronde hebben gewonnen.
pi_143324261
quote:

[..]

Onzin.
Men riep nooit meer rechtse intolerantie.
pi_143324363
quote:

[..]

Dat zo'n soort domheid nu nog bestaat, niet te geloven.
pi_143324931
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:33 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Onzin.
Men riep nooit meer rechtse intolerantie.
Rechtse intolerantie of islamfascisme, ik zie het verschil niet zo.
pi_143324997
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:45 schreef Hathor het volgende:

[..]

Rechtse intolerantie of islamfascisme, ik zie het verschil niet zo.
Moet je je ogen openen.
(bovendien was het niet eens rechtse intolerantie)
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 00:48:53 #114
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_143326972
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:23 schreef Ludd het volgende:

[..]

Als we het even hebben over die jongeren die dit weekend in de schilderswijk met stenen gooide etc., denk jij dat dat allemaal moslimextremisten zijn?
Eind 2013 waren er +/- 20 jongeren uit Den Haag naar Syrie gereisd om mee te vechten.
http://www.omroepwest.nl/nieuws/13-12-2013/zeker-tien-syriëgangers-uit-onze-regio-teruggekeerd

Ga er voor het gemak maar van uit dat voor elke jongere die daadwerkelijk gaat er 5 zijn die erover nadenken en 10 die het fantastisch stoer vinden maar die voorlopig niet snel zelf zouden gaan. Dan heb je het over 300 idioten en dat is dan nog alleen maar in Den Haag.

En vergis je niet. Om die kern van 300 hangen er rustig nog eens een paar duizend die wel begrip op kunnen brengen voor de strijd van Isis hoor. Vergeet niet dat Mohammed op latere leeftijd ook een behoorlijk bloeddorstige despoot werd. Hij bleef vrij lang rustig maar toen hij om zich heen begon te slaan sloeg hij hard en binnen het beeld van de latere mohammed kan een club als Isis best geplaatst worden.
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
pi_143327321
quote:
14s.gif Op maandag 11 augustus 2014 22:31 schreef NotYou het volgende:
Is eigenlijk bekend of de gemeente voor hen wel een sportvoorziening geregeld heeft in de vorm van geheel bekostigde kickbox-lessen? Ze hebben het vast niet breed en sporten geeft ze niet alleen een mooie uitlaatklep voor boze gevoelens maar brengt ze tegelijkertijd ook weer wat meer onder de mensen. Twee vliegen, één klap!
ik mag toch hopen dat je aan het trollen bent :')
There are only 151 Pokémon.
pi_143327881
Iemand zou het conflict gewoon tot uiting moeten brengen door een geweldige handeling jegens een vd twee parijen. Laat de bom maar barsten.
pi_143329593
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 00:48 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Eind 2013 waren er +/- 20 jongeren uit Den Haag naar Syrie gereisd om mee te vechten.
http://www.omroepwest.nl/nieuws/13-12-2013/zeker-tien-syriëgangers-uit-onze-regio-teruggekeerd

Ga er voor het gemak maar van uit dat voor elke jongere die daadwerkelijk gaat er 5 zijn die erover nadenken en 10 die het fantastisch stoer vinden maar die voorlopig niet snel zelf zouden gaan. Dan heb je het over 300 idioten en dat is dan nog alleen maar in Den Haag.

En vergis je niet. Om die kern van 300 hangen er rustig nog eens een paar duizend die wel begrip op kunnen brengen voor de strijd van Isis hoor. Vergeet niet dat Mohammed op latere leeftijd ook een behoorlijk bloeddorstige despoot werd. Hij bleef vrij lang rustig maar toen hij om zich heen begon te slaan sloeg hij hard en binnen het beeld van de latere mohammed kan een club als Isis best geplaatst worden.
Dat zal allemaal best, maar dat betekent niet dat ze per definitie een gevaar zijn voor Nederland. Eind jaren dertig sloten zich ook honderden Nederlanders, uit idealisme, aan bij de Internationale Brigades om te vechten tegen Franco; naar schatting zo'n 600-1000. Het aantal sympathisanten was daar een veelvoud van. Toch betekent dat niet dat zij daardoor per sé een dreiging voor Nederland vormde, al waren er toen ook mensen die daar bevreesd voor waren.

Hoe dan ook, waar het mij omgaat is dat het onzin is om te denken dat die honderden tegendemonstranten allemaal moslimextremisten zijn. De meesten zijn wel in voor een relletje en voelen zich geprovoceerd door die extreem rechtse optocht. Ik denk dat maar een klein deel van die tegendemonstranten radicaal islamitisch is.

Een groot deel van die tegendemonstranten voelt zich wel buiten de Nederlandse maatschappij staan, dát lijkt mij een groter probleem.

[ Bericht 6% gewijzigd door Ludd op 12-08-2014 06:59:46 ]
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 08:16:33 #118
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_143330042
quote:
allemachtjens, dat is een leuk vogeltje!
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_143330087
ISIS (Islamitische Staat In Schilderswijk)

:o
pi_143330167
quote:
Omdat het een zinloze bezigheid is. Net zoals die anti-Israël demonstraties, het trekt vooral onrendabel gespuis aan waar toch niet naar geluisterd wordt.

De enige die iets tegen ISIS kan doen leeft niet in Europa.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:02:02 #121
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_143330520
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:09 schreef Jordony het volgende:
Mensen die IS steunen mogen van mij sowieso het land uit geflikkerd worden, of je nou Nederlands paspoort hebt of niet.
Eng he, mensen met een andere mening. :')
pi_143330541
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 09:02 schreef betyar het volgende:

[..]

Mwoah, ben het in deze wel met hem eens. Niks mis met een andere mening, maar als jij een groept steun die koppen van andersdenkenden afhakt en vrouwen stenigt, dan heb jij hier naar mijn idee heel erg weinig te zoeken.
pi_143330545
Waar speelde dit zich af?
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:08:38 #124
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_143330584
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 09:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Mwoah, ben het in deze wel met hem eens. Niks mis met een andere mening, maar als jij een groep steun die koppen van andersdenkenden afhakt en vrouw stenigt, dan heb jij hier naar mijn idee heel erg weinig te zoeken.
Laat ze lekker, boeit mij geen reet als er een of andere malloot met een vlaggetje gaat staan te wapperen.
pi_143330613
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 09:08 schreef betyar het volgende:

[..]

Laat ze lekker, boeit mij geen reet als er een of andere malloot met een vlaggetje gaat staan te wapperen.
Als ze ISIS als grote voorbeeld zien, dan is ze 'lekker laten' wel het laatste wat ik zou doen. Je moet oppassen met een groep geradicaliseerde extremisten in jouw samenleving.

Nogmaals, niks mis met andere meningen, maar zo'n ISIS is toch echt een geval apart. Die lui zijn gewoon echt gestoord.
pi_143330686
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 09:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als ze ISIS als grote voorbeeld zien, dan is ze 'lekker laten' wel het laatste wat ik zou doen. Je moet oppassen met een groep geradicaliseerde extremisten in jouw samenleving.

Nogmaals, niks mis met andere meningen, maar zo'n ISIS is toch echt een geval apart. Die lui zijn gewoon echt gestoord.
Koosje toch, dit ben ik niet van je gewend.
pi_143330732
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 09:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Koosje toch, dit ben ik niet van je gewend.
Omdat het in dit soort discussies vaak gaat over moslims in het algemeen. Ik heb niets tegen willekeurige moslims die hier gewoon hun leven leiden. Dat heb ik al vaak zat uitgelegd.

Extremisten zijn echt een ander verhaal. En ISIS is in dat opzicht buitencategorie.
pi_143330782
quote:

[..]

Denk je ook niet dat het bij een groot deel gewoon provocatie is?
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:24:28 #129
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143330798
quote:

[..]

Het begint altijd met het wapperen met vlaggetjes.
Wanneer gaat het jou wel boeien dan? Als er winkelruiten van Joden worden ingegooid? Als er Joden op straat worden doodgeschoten?
The End Times are wild
pi_143330842
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 09:24 schreef LXIV het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wanneer gaat het jou wel boeien dan? Als er winkelruiten van Joden worden ingegooid? Als er Joden op straat worden doodgeschoten?
Sinds wanneer ben jij van de Godwins?
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:28:16 #131
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143330863
quote:
13s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 09:26 schreef Ludd het volgende:

[..]

Sinds wanneer ben jij van de Godwins?
Ik had ook wel een andere vlag kunnen pakken. Maar het punt is dat je niet kunt zeggen dat het 'enkel wapperen met vlaggetjes is" en dus onschuldig. Met het wapperen met die IS-vlag laat je zien (of het nu zo is, is een ander verhaal), achter IS te staan. En dus ook achter hun ideologie en methoden. Dat moeten we toch niet willen in Nederland en in ISIS!
The End Times are wild
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:32:43 #132
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_143330916
quote:

[..]

Zolang die groep louter bestaat uit een paar opgefokte mannetjes met petjes en stiekem een sigaret in de mond boeit het me geen reet. Sorry.
pi_143330938
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 09:28 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik had ook wel een andere vlag kunnen pakken. Maar het punt is dat je niet kunt zeggen dat het 'enkel wapperen met vlaggetjes is" en dus onschuldig. Met het wapperen met die IS-vlag laat je zien (of het nu zo is, is een ander verhaal), achter IS te staan. En dus ook achter hun ideologie en methoden. Dat moeten we toch niet willen in Nederland en in ISIS!
Als het is om te provoceren wel. Net zoals ik denk dat niet elke voetbalsupporter die antisemitische leuzen scandeert daar inhoudelijk volledig achter staat, denk ik ook dat niet elke opgeschoten jongere die Allāhu akbar naar de ME schreeuwt echt een moslim extremist is.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:42:34 #134
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143331064
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 09:33 schreef Ludd het volgende:

[..]

Als het is om te provoceren wel. Net zoals ik denk dat niet elke voetbalsupporter die antisemitische leuzen scandeert daar inhoudelijk volledig achter staat, denk ik ook dat niet elke opgeschoten jongere die Allāhu akbar naar de ME schreeuwt echt een moslim extremist is.
Dat klopt, maar toch moeten we het niet toestaa.
The End Times are wild
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:44:35 #135
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143331109
En verder zou ik ook eens kijken op een forum zoals Marokko.nl. Dan zul je zien dat de Jodenhaat en het extremisme wijd verspreid zijn onder de Nederlandse moslimjeugd.
The End Times are wild
pi_143331163
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 09:42 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat klopt, maar toch moeten we het niet toestaa.
Daar valt over te twisten, maar dat is niet waar het om gaat.

Waar het wel om gaat is dat groepje relschoppers in Den Haag, de tegendemonstranten, voor het grootste deel gewoon jongeren/jongvolwassenen zonder perspectief zijn, die zich buiten de Nederlandse samenleving voelen staan.

Daar worden ze vervelend van, wat zich dat o.a. uit in provocerend gedrag. Je denkt toch niet dat het grootste deel van die takbīr roepers echt in een kalifaat onder sharia wetgeving zouden willen leven, die kunnen amper zonder hun smartphone.
pi_143331313
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 09:47 schreef Ludd het volgende:

[..]

Daar valt over te twisten, maar dat is niet waar het om gaat.

Waar het wel om gaat is dat groepje relschoppers in Den Haag, de tegendemonstranten, voor het grootste deel gewoon jongeren/jongvolwassenen zonder perspectief zijn, die zich buiten de Nederlandse samenleving voelen staan.

Daar worden ze vervelend van, wat zich dat o.a. uit in provocerend gedrag. Je denkt toch niet dat het grootste deel van die takbīr roepers echt in een kalifaat onder sharia wetgeving zouden willen leven, die kunnen amper zonder hun smartphone.
Desondanks kunnen we hen in mijn optiek probleemloos terugschoppen naar de door hen zo geliefde zandbaklanden vol islamitische koppensnellers, dan hoeven ze niet meer tussen ons - ongelovige varkens, racisten en zionisten - iedere dag opnieuw door een hel te gaan.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_143331384
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 09:54 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Desondanks kunnen we hen in mijn optiek probleemloos terugschoppen naar de door hen zo geliefde zandbaklanden vol islamitische koppensnellers, dan hoeven ze niet meer tussen ons - ongelovige varkens, racisten en zionisten - iedere dag opnieuw door een hel te gaan.
Dat willen ze helemaal niet, ze hebben het hier veel te goed. Ik kan me nog herinneren dat er bij de publieke omroep zo'n ronselaar was. Die zou direct uit Nederland vertrekken zodra het kalifaat gesticht was. Volgens mij zit hij er nog steeds... En dat is dan nog een extremist. Als die opgeschoten jongeren willen daar al helemaal niet naar toe.
pi_143331401
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Overdrijven is ook een vak.

Er is natuurlijk een groot verschil tussen antisemitisme dat wordt uitgedragen door de staat en jodenhaat die afkomstig is van een wat kut-Marokaantjes.
pi_143331446
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 10:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Er is natuurlijk een groot verschil tussen antisemitisme dat wordt uitgedragen door de staat en jodenhaat die afkomstig is van een wat kut-Marokaantjes.
Ook waren het toen natuurlijk blanken en dat weegt altijd zwaarder. _O_
Je suis Charlie Sheen
pi_143331493
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 10:02 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ook waren het toen natuurlijk blanken en dat weegt altijd zwaarder. _O_
Nou, nee. Maar volhard vooral in die slachtofferrol, pannenkoek.

Ik acht de kans op een nieuwe Holocaust echter niet heel groot wanneer het antisemitisme niet is geďnstitutionaliseerd.
pi_143331533
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 10:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nou, nee. Maar volhard vooral in die slachtofferrol, pannenkoek.

Ik acht de kans op een nieuwe Holocaust echter niet heel groot wanneer het antisemitisme niet is geďnstitutionaliseerd.
Welke slachtofferrol?
Je suis Charlie Sheen
pi_143331541
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 10:06 schreef NotYou het volgende:

[..]

Welke slachtofferrol?
Ik neem aan dat je blank bent.

De rest mag je zelf invullen.
pi_143331556
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 10:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je blank bent.

De rest mag je zelf invullen.
Hoe is dat relevant?
Je suis Charlie Sheen
pi_143331568
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 10:07 schreef NotYou het volgende:

[..]

Hoe is dat relevant?
Ik heb het over antisemitisme dat wordt uitgedragen door de staat en dat dat gevaarlijker is, en jij begint over blanken.

Relevantie enzo?
pi_143331579
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 09:59 schreef Ludd het volgende:

[..]

Dat willen ze helemaal niet, ze hebben het hier veel te goed. Ik kan me nog herinneren dat er bij de publieke omroep zo'n ronselaar was. Die zou direct uit Nederland vertrekken zodra het kalifaat gesticht was. Volgens mij zit hij er nog steeds... En dat is dan nog een extremist. Als die opgeschoten jongeren willen daar al helemaal niet naar toe.
Daar hebben wij, westerlingen, voor de rest niet veel mee te maken. Zij steken hun enthousiasme voor ISIS en 't kalifaat niet onder stoelen of banken en wij hebben de technische mogelijkheden hen er naar toe te brengen. 1+1=2...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_143331590
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 10:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik heb het over antisemitisme dat wordt uitgedragen door de staat en dat dat gevaarlijker is, en jij begint over blanken.

Relevantie enzo?
quote:

[..]

Jij begint met rare typeringen, ik ga daar slechts logischerwijs op verder..
Je suis Charlie Sheen
pi_143331625
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 10:10 schreef NotYou het volgende:

[..]

[..]

Jij begint met rare typeringen, ik ga daar slechts logischerwijs op verder..
Wat klopt er niet aan die constatering?
pi_143331653
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 10:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat klopt er niet aan die constatering?
Je doet geheel ongefunceerd een uitspraak over de omvang van het verschijnsel, koppelt het aan een bepaalde etniciteit en plakt er een verkleinwoordje aan vast om het nog wat onschuldiger te doen klinken.
Je suis Charlie Sheen
pi_143331722
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 10:13 schreef NotYou het volgende:

[..]

Je doet geheel ongefunceerd een uitspraak over de omvang van het verschijnsel, koppelt het aan een bepaalde etniciteit en plakt er een verkleinwoordje aan vast om het nog wat onschuldiger te doen klinken.
De schaal is natuurlijk van een compleet andere orde dan die in Nazi-Duitsland. Een dergelijke constatering is op geen enkele wijze ongefundeerd, maar gewoon een keihard feit.

Ik vind dat je terughoudend moet zijn met vergelijkingen met de nazi's. Daarmee doe je de slachtoffers van de Holocaust namelijk tekort.

Dat betekent overigens niet dat je niet waakzaam moet zijn.

Verder zie ik nog steeds niet in waarom je blanken er dan zo nodig bij moest slepen.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:19:06 #151
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_143331782
Is het erg als ik een beetje twijfel aan de waarheid van dit verhaal ?

:@
Ik ben inmiddels overleden
pi_143331859
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 10:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De schaal is natuurlijk van een compleet andere orde dan die in Nazi-Duitsland. Een dergelijke constatering is op geen enkele wijze ongefundeerd, maar gewoon een keihard feit.

Ik vind dat je terughoudend moet zijn met vergelijkingen met de nazi's. Daarmee doe je de slachtoffers van de Holocaust namelijk tekort.

Dat betekent overigens niet dat je niet waakzaam moet zijn.

Verder zie ik nog steeds niet in waarom je blanken er dan zo nodig bij moest slepen.
Nu betrek je nazi-duitsland (op welk punt in de geschiedenis overigens?) er ineens weer in terwijl het in je oorspronkelijke post puur ging om antisemitisme "vanuit de staat".

quote:

[..]

[ afbeelding ]
quote:

[..]

In Amersfoort zijn de ruiten van opperrabbijn Jacobs recentelijk al ingegooid en in dat joodse museum in Brussel zijn er al joden doodgeschoten door een teruggekeerde jihadist die het voorval met een GoPro camera getracht heeft te filmen.

Maar volgens KoosVogels is "overdrijven" "ook een vak". :') Heb je zelf nou echt niet door hoe dom en verwerpelijk je aan het lullen bent? Er zijn al Nederlandse joden die echt bang zijn, daar alle reden toe hebben en jij praat het goed. :N
Je suis Charlie Sheen
pi_143331887
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 10:16 schreef KoosVogels het volgende:
Wacht even, ben jij niet degene die bij herhaling parallellen tussen de PVV en de nazi's aanstipte? Of verwar ik je met iemand anders?
pi_143331932
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 10:22 schreef Ludd het volgende:

[..]

Wacht even, ben jij niet degene die bij herhaling parallellen tussen de PVV en de nazi's aanstipte? Of verwar ik je met iemand anders?
Wel eens gedaan in het verleden.

Maar voortschrijdend inzicht enzo. Je krijgt mensen wel mooi op de kast met die vergelijkingen.
pi_143331940
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 10:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar voortschrijdend inzicht enzo. Je krijgt mensen wel mooi op de kast met die vergelijkingen.
:')
Je suis Charlie Sheen
pi_143331943
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 10:21 schreef NotYou het volgende:

[..]

Nu betrek je nazi-duitsland (op welk punt in de geschiedenis overigens?) er ineens weer in terwijl het in je oorspronkelijke post puur ging om antisemitisme "vanuit de staat".

[..]

[..]

In Amersfoort zijn de ruiten van opperrabbijn Jacobs recentelijk al ingegooid en in dat joodse museum in Brussel zijn er al joden doodgeschoten, door een teruggekeerde jihadist die het voorval met een GoPro camera getracht heeft te filmen.

Maar volgens KoosVogels is "overdrijven" "ook een vak". :') Heb je zelf nou echt niet door hoe dom en verwerpelijk je aan het lullen bent? Er zijn al Nederlandse joden die echt bang zijn, daar alle reden toe hebben en jij praat het goed. :N
Waar praat ik het precies goed? Ik stelde alleen dat de vergelijking met Nazi-Duitsland ietwat overdreven is.
pi_143331970
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 10:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Erg hypocriet ben je dus.
pi_143331979
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 10:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waar praat ik het precies goed? Ik stelde alleen dat de vergelijking met Nazi-Duitsland ietwat overdreven is.
Ga alsjeblieft ergens anders "mooi" mensen op de kast jagen.
Je suis Charlie Sheen
pi_143332004
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:04 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Ben je echt zo naďef? Nee toch?

Dit volk is zowel geestelijk gestoord als agressief als parasitair als hypocriet:

- Geestelijk gestoord: spreekt voor zich

- Aggressief: spreekt voor zich

- Parasitair: lekker uitkeringen vangen hier in Nederland waar ze aan alle kanten beschermd en vertroeteld worden

- Hypocriet: de Westerse samenleving is vuilnis en bestaat uit varkens, honden en kakkerlakken maar ze komen er wel wonen, vanwege infiltratie en bovengenoemd parasitisme.

Leuk dat Links Nederland zo lekker politiek correct wil zijn, maar deze idioten zijn dit niet en snijden je rustig de strot af zonder te knipperen. Jarenlang wordt dit al geroepen, dus er zit niet veel anders op dan daadwerkelijk wachten totdat er een paar honderd de keel doorgesneden zijn, aangezien de tientallen incidenten op jaarbasis hier kennelijk geen indruk maken.

Zo is de Schilderswijk ook een prachtig voorbeeld van hoe het in rap tempo slechter en slechter gaat met het islamitische probleem in Nederland. Lees anders dit stukje even, voor het geval je denkt dat ik overdrijf:

http://en.wikipedia.org/wiki/Sharia_patrols_(London)
Volkomen mee eens.
pi_143332029
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 10:26 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ga alsjeblieft ergens anders "mooi" mensen op de kast jagen.
Ik doe nu juist het tegenovergestelde.

Je moet waakzaam zijn, absoluut. Maar de huidige situatie is natuurlijk allerminst vergelijkbaar met die in de aanloop naar Nazi-Duitsland.
pi_143332062
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 10:26 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Erg hypocriet ben je dus.
Niet bepaald, aangezien ik dergelijke vergelijkingen tegenwoordig vermijd.

Voortschrijdend inzicht enzo.

Of mag je nooit van mening veranderen?
pi_143332074
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 10:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je moet waakzaam zijn, absoluut. Maar de huidige situatie is natuurlijk allerminst vergelijkbaar met die in de aanloop naar Nazi-Duitsland.
Mee eens.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:30:54 #163
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_143332075
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:29 schreef vigen98 het volgende:
Wat is dit toch een kutland :r Christenen vormen de meerderheid maar moeten allemaal shit pikken van die kut flikkers
Het zijn de kafir die de meerderheid vormen.
pi_143332085
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 09:02 schreef betyar het volgende:

[..]

Jammer die naďviteit. Je kan het misschien wel onder een mening scharen maar je steunt / verheerlijkt een terroristische groep. Lijkt me genoeg reden om je als risico te zien.
pi_143332155
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 10:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Niet bepaald, aangezien ik dergelijke vergelijkingen tegenwoordig vermijd.

Voortschrijdend inzicht enzo.

Of mag je nooit van mening veranderen?
Dat mag.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:35:36 #166
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_143332194
quote:

[..]

Een religieus gestoorde malloot als je de isis steunt. De wereld is een stuk beter zonder hun.
Als het aan mij lag dan dropte ik die hele zooi in de noordzee,maar dat is dan ook weer radicaal :@
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:38:01 #167
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143332243
quote:

[..]

Het begint nooit vanuit de staat.
The End Times are wild
pi_143332524
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 10:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik doe nu juist het tegenovergestelde.

draai, draai. :N
Je suis Charlie Sheen
pi_143332656
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 10:38 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het begint nooit vanuit de staat.
Dat klopt, maar er is geen politieke beweging die het antisemitisme uitdraagt en het draagvlak voor jodenhaat lijkt mij zeer beperkt in Nederland.

Nogmaals, waakzaamheid is op z'n plaats, maar doe niet alsof de treinen morgen weer gaan rijden.
pi_143332718
quote:
Stuiterballen

Een paar bekenden van Mohammed komen binnen. Het zijn net stuiterballen. 'Veel van de Top600-gedetineerden zijn druk, manipulatief en moeilijk te sturen,' zegt Dennis (40), afdelingshoofd van de Bijlmernajes. 'Ze kunnen om niets agressief reageren. Het zijn strijkers, ze hebben niet eens een lontje.'

Mohammed en zijn vrienden blowen elke dag en zijn verslaafd aan energiedrankjes. Enkelen van hen zitten op kickboksen: Badr Hari is hun held. Ook spelen ze graag een potje voetbal.

Smijten met geld verleent in deze kringen status. 'Plussen' bijvoorbeeld: als de een in een populaire horecatent een fles champagne bestelt, laat een ander er twee komen. Dat kan de eerste niet op zich laten zitten en binnen de kortste keren staan de tafeltjes vol dure flessen. Tot er weer eens een knokpartij uitbreekt en de flessen in het rond vliegen.
Moorden voor merkkleren

Ze plegen een moord voor merkkleren, zegt Mohammed grijnzend. Een Moncler-jas met bontkraag, een Armani-overhemd, Prada-gympen of Dolce & Gabbana-sneakers, een grote Audemars Piguet om de pols: zo ziet iedereen dat je het hebt gemaakt. Hetzelfde geldt voor een fraaie scooter en een snelle wagen – die overigens zelden op eigen naam staan. De slimmere jongens rijden in leasewagens of maken gebruik van strolieden. Ideaal is elke keer een andere blondine aan de arm. Bij Marokkaanse meisjes maken ze geen kans: die doen het wél goed op school, bewaken hun eer en trekken liever met elkaar op.

Hun vaardigheden leren ze op straat of in de gevangenis, zegt Mohammed. Het begint met het wegbrengen van een pakketje drugs of het beheren van een stash (geheime bergplaats). De volgende stap is op de uitkijk staan bij een overval en een scooter of een vluchtwagen 'regelen'. Na verloop van tijd zijn ze klaar voor het echte werk: ramkraken en georganiseerde roofovervallen.
Liquidaties

Sommige jongens worden ingezet voor het plegen van liquidaties. Geld is niet eens het belangrijkste motief. Ze zien het als een vriendendienst en hopen er zo bij te horen. Maar zodra ze te veel weten, worden ze zelf uit de weg geruimd.

De meeste misdrijven worden gepleegd met meer daders. Bij veel overvallen is sprake van hit-and-run: op zoek naar 'snel geld' lopen ze een zaak binnen en zwaaien met hun vuurwapen.

Grote misdrijven worden wel goed voorbereid. Juweliers of banken worden wekenlang geobserveerd om te kijken wat het beste moment is om toe te slaan, vluchtroutes zijn in kaart gebracht. Om te voorkomen dat ze worden afgeluisterd, wisselen ze geregeld van mobieltje en praten ze in codetaal. Voor peilzenders en afluisterapparatuur zijn ze vaste klant bij spyshops. Recent werd in Amsterdam-West een zaak opgerold die volgens de politie ook volautomatische vuurwapens leverde.
Hulpverlening

De opmars van Marokkanen in de zware misdaad begon zo'n twintig jaar geleden. Veel buurtbewoners weten precies wie het zijn, maar zwijgen uit angst voor wraakacties. Anderen verlenen hand- en spandiensten en profiteren mee. Of buurtbewoners en ouders zijn afwezig, omdat ze vooral in Marokko zitten.

Wijkagenten en hulpverleners bijten al jaren hun tanden stuk op probleemgezinnen. Alleen een arrestatieteam komt achter de voordeur, heet het. De hulpverlening was versnipperd. Ondanks miljoenensubsidies om ze op het rechte pad te houden, groeiden veel jongens uit tot geharde criminelen.
http://www.elsevier.nl/Ne(...)erkkleding-1569457W/

Ah joh, het zijn maar

quote:

wat kut-Marokaantjes.
Niets om je druk om te maken.

Juweliers en caissieres zullen zich door de realisatie vast gesterkt voelen wanneer ze in de loop van een vuurwapen kijken, een mes onder hun neus geduwd krijgen of rake klappen vangen voor een paar tientjes.
Je suis Charlie Sheen
pi_143332824
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 10:57 schreef NotYou het volgende:

[..]

http://www.elsevier.nl/Ne(...)erkkleding-1569457W/

Ah joh, het zijn maar

[..]

Niets om je druk om te maken.

Juweliers en caissieres zullen zich door de realisatie vast gesterkt voelen wanneer ze in de loop van een vuurwapen kijken, een mes onder hun neus geduwd krijgen of rake klappen vangen voor een paar tientjes.
Wat heeft dat verhaal met jodenhaat te maken?
pi_143333008
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat heeft dat verhaal met jodenhaat te maken?
Het ging meer om het afdoen van iets als onschuldig en klein terwijl het dat geenszins is maar hoe het met elkaar verband houdt? Er bestaat een overlap tussen de groep criminele marokkanen en de groep die op jihad wil gaan/met IS(IS) sympathiseert.

quote:
Groep werd uit plaatselijke moskee gezet

De Delftse vriendengroep werd enige tijd voor hun jihadreis uit de plaatselijke moskee gezet wegens radicaal gedachtegoed. De moskee meldde dit bij de politie, die het signaal doorspeelde aan de veiligheidsdienst en de gemeente Delft.

In de melding werd aangegeven dat zich in de moskee een kleine groep rond een viertal twintigers afscheidde van de overige moskeegangers om – buiten de imam om – radicaal gedachtegoed te verspreiden. De Syriëgangers kwamen uit deze groep.

[..]

De jihadisten uit Delft radicaliseerden na een mislukte overval, blijkt uit gesprekken met diverse bronnen rondom de strijders. In december 2010 pleegden drie twintigers uit de Delftse vriendengroep een overval op een supermarkt in Moerkapelle.

Een van de supermarktmedewerkers gooide een gereedschapskist op een van de overvallers, die van de trap viel en zijn nek brak. Hij overleed diezelfde avond. De Delftse groep was ontdaan over de dood van de vriend en zocht de moskee op. Veel jongeren werden hierna zeer religieus en raakten overtuigd van het nut van de jihad.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-over-syriegangers/

Ik vind het tekenend: zo extreem als je tegen de pvv(-aanhang) ageert, zo wegwuivend sta je tegenover alle ellende die er vanuit deze groep komt, zelfs al vormen zij een veel grotere én concretere bedreiging voor andere minderheden dan de extreem-rechtse kneuzenkermis hier in Nederland ooit zal doen. :')
Je suis Charlie Sheen
pi_143333059
Wegwuiven? In een van mijn eerste bijdragen in dit topic onderschrijf ik de post van een user die vindt dat ISIS-sympathisanten het land uitgezet mogen worden.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:16:56 #174
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_143333154
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 10:35 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Een religieus gestoorde malloot als je de isis steunt. De wereld is een stuk beter zonder hun.
Als het aan mij lag dan dropte ik die hele zooi in de noordzee,maar dat is dan ook weer radicaal :@
Ook dat vind ik goed.
Heel die zooi is eigenlijk niks aan te doen, wij verdrijven dictators daar die de boel onder controle hielden, nu heb je de ellende en draaien wij onze rug naar hun toe. Lekker volk zijn wij.
pi_143333155
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:13 schreef KoosVogels het volgende:
Wegwuiven? In een van mijn eerste bijdragen in dit topic onderschrijf ik de post van een user die vindt dat ISIS-sympathisanten het land uitgezet mogen worden.
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 10:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Sturmabteilung

Als je 't mij vraagt, is de vergelijking nooit eerder zo gepast geweest.
Je suis Charlie Sheen
pi_143333340
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:16 schreef NotYou het volgende:

[..]

[..]

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Sturmabteilung

Als je 't mij vraagt, is de vergelijking nooit eerder zo gepast geweest.
En om die vergelijking kracht bij te zetten kom je aanzetten met een verhaal over criminele Marokkanen?

Dergelijke types zijn nou niet bepaald echt ISIS-aanhangers, daar hun levensstijl nogal haaks staat op die van ISIS.
pi_143333402
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En om die vergelijking kracht bij te zetten kom je aanzetten met een verhaal over criminele Marokkanen?

Dergelijke types zijn nou niet bepaald echt ISIS-aanhangers, daar hun levensstijl nogal haaks staat op die van ISIS.
:N

Nogmaals:

quote:
Groep werd uit plaatselijke moskee gezet

De Delftse vriendengroep werd enige tijd voor hun jihadreis uit de plaatselijke moskee gezet wegens radicaal gedachtegoed. De moskee meldde dit bij de politie, die het signaal doorspeelde aan de veiligheidsdienst en de gemeente Delft.

In de melding werd aangegeven dat zich in de moskee een kleine groep rond een viertal twintigers afscheidde van de overige moskeegangers om – buiten de imam om – radicaal gedachtegoed te verspreiden. De Syriëgangers kwamen uit deze groep.

[..]

De jihadisten uit Delft radicaliseerden na een mislukte overval, blijkt uit gesprekken met diverse bronnen rondom de strijders. In december 2010 pleegden drie twintigers uit de Delftse vriendengroep een overval op een supermarkt in Moerkapelle.

Een van de supermarktmedewerkers gooide een gereedschapskist op een van de overvallers, die van de trap viel en zijn nek brak. Hij overleed diezelfde avond. De Delftse groep was ontdaan over de dood van de vriend en zocht de moskee op. Veel jongeren werden hierna zeer religieus en raakten overtuigd van het nut van de jihad.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-over-syriegangers/
Je suis Charlie Sheen
pi_143333533
quote:
Oké, dus je punt is dat crimineel gedrag kan leiden tot radicalisering? Iets wat overigens niet blijkt uit het artikel.

Sowieso zie ik niet goed in wat deze artikelen van doen hebben met de discussie over de omvang van jodenhaat in Nederland. Ik ontken namelijk nergens dat antisemitisme voorkomt onder Marokkaanse jongeren.
pi_143334005
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Oké, dus je punt is dat crimineel gedrag kan leiden tot radicalisering? Iets wat overigens niet blijkt uit het artikel.

Sowieso zie ik niet goed in wat deze artikelen van doen hebben met de discussie over de omvang van jodenhaat in Nederland. Ik ontken namelijk nergens dat antisemitisme voorkomt onder Marokkaanse jongeren.
En weer verdraai je, je verhaal om 't maar kloppend te laten lijken. Ik ben er eigenlijk ook wel klaar mee. ;)

Mijn punt is overigens niet eens zozeer dat er een grote groep criminele marokkanen is die zwaar geweld niet schuwt, mijn punt is dat er een enorme groep jongeren is die in onze maatschappij niet kan aarden en voorheen al belabberde perspectieven had die er met de huidige stand van de arbeidsmarkt en economie zeker niet op vooruit zijn gegaan. Jongeren die op een gegeven moment vast zullen lopen en dan een makkelijke prooi vormen voor ronselaars.

Mijn punt is dat de stap "het nut te gaan zien van de jihad" kennelijk toch niet zo heel groot en vreemd is als jij en ik misschien denken. Zeker wanneer hen zoals bij de Sturmabteilung, broederschap, begrip en eigenwaarde (als deel van het Herrenvolk) geboden wordt. Oh, en een vijandsbeeld natuurlijk.
Je suis Charlie Sheen
pi_143334053
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:48 schreef NotYou het volgende:
Mijn punt is overigens niet eens zozeer dat er een grote groep criminele marokkanen is die zwaar geweld niet schuwt, mijn punt is dat er een enorme groep jongeren is die in onze maatschappij niet kan aarden en voorheen al belabberde perspectieven had die er met de huidige stand van de arbeidsmarkt en economie zeker niet op vooruit zijn gegaan. Jongeren die op een gegeven moment vast zullen lopen
Dat is een probleem ja, niet de Islam als zodanig dus.
pi_143334138
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:48 schreef NotYou het volgende:

[..]

En weer verdraai je, je verhaal om 't maar kloppend te laten lijken. Ik ben er eigenlijk ook wel klaar mee. ;)

Mijn punt is overigens niet eens zozeer dat er een grote groep criminele marokkanen is die zwaar geweld niet schuwt, mijn punt is dat er een enorme groep jongeren is die in onze maatschappij niet kan aarden en voorheen al belabberde perspectieven had die er met de huidige stand van de arbeidsmarkt en economie zeker niet op vooruit zijn gegaan. Jongeren die op een gegeven moment vast zullen lopen en dan een makkelijke prooi vormen voor ronselaars.

Mijn punt is dat de stap "het nut te gaan zien van de jihad" kennelijk toch niet zo heel groot en vreemd is als jij en ik misschien denken. Zeker wanneer hen zoals bij de Sturmabteilung, broederschap, begrip en eigenwaarde (als deel van het Herrenvolk) geboden wordt. Oh, en een vijandsbeeld natuurlijk.
Akkoord.

Tsja, dan heeft je punt dus geen zak te maken met mijn post waar je aanvankelijk zo fel op reageerde.
pi_143334177
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:49 schreef Ludd het volgende:

[..]

Dat is een probleem ja, niet de Islam als zodanig dus.
Islamitisch onderwijs is (potentieel) voor islamisten wat de hitlerjugend was voor de Nazi's. ^O^ Ze kunnen er in ieder geval mooi op inhaken.
Je suis Charlie Sheen
pi_143334211
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:52 schreef NotYou het volgende:

[..]

Islamitisch onderwijs is (potentieel) voor islamisten wat de hitlerjugend was voor de Nazi's. ^O^ Ze kunnen er in ieder geval mooi op inhaken.
Onzin. (gematigd) Islamitisch onderwijs is juist goed, het brengt normen en waarde bij. Beter dan dat die jongeren hun normen en waarden op straat bijgebracht worden.
pi_143334258
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:52 schreef NotYou het volgende:

[..]

Met zulke vergelijkingen ondergraaf je dus je eigen punt en maak je jezelf vooral belachelijk.
pi_143334273
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:54 schreef Ludd het volgende:

[..]

Onzin. (gematigd) Islamitisch onderwijs is juist goed, het brengt normen en waarde bij. Beter dan dat die jongeren hun normen en waarden op straat bijgebracht worden.
Het is (vrij fanatieke) indoctrinatie, net als bijvoorbeeld gereformeerd onderwijs.
Je suis Charlie Sheen
pi_143334304
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:56 schreef NotYou het volgende:

[..]

Het is (vrij fanatieke) indoctrinatie, net als bijvoorbeeld gereformeerd onderwijs.
Ik heb op een christelijke school gezeten, waar ook veel moslims zaten overig, zijn wij nu ook allemaal geďndoctrineerd? :')
pi_143334364
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Met zulke vergelijkingen ondergraaf je dus je eigen punt en maak je jezelf vooral belachelijk.
Ik ben gewoon voor persoonlijke vrijheid en tegen indoctrinatie vanuit welke ideologie dan ook. Dat het zo goed als nooit vanuit het slag salafisme zal zijn dat IS(IS) omarmt mag overigens voor zich spreken.
Je suis Charlie Sheen
pi_143334430
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:57 schreef Ludd het volgende:

[..]

Ik heb op een christelijke school gezeten, waar ook veel moslims zaten overig, zijn wij nu ook allemaal geďndoctrineerd? :')
http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Trojan_Horse

quote:
Detailed findings

The report outlined instances of extremism found in the schools. They included:

• Anti-Western rhetoric, particularly anti-US and anti-Israel;

• Segregationism – dividing the world into us and them, with them to include all non-Muslims and other Muslims who disagree;

• Perception of a worldwide conspiracy against Muslims;

• Attempts to impose its views and practices upon others;

• Intolerance of difference, whether the secular, other religions or other Muslims.[1]
Education and curriculum changes

The report found that there had been changes made to the curriculum and education plans, including increasing the faith component. The choice of modern language teaching has been restricted to the study of Arabic or Urdu at several schools. At Park View, Golden Hillock, Nansen and Oldknow academy, teachers were instructed not to use images in any subject which displayed even slight intimacy between sexes. The investigation found that "terms such as condom, the pill and so forth have been banned" and that governors had insisted on an Islamic approach to subjects, such as Personal, Social and Health Education, science, religious education, and sex and relationships education.[1] Governors also restricted teaching topics that were part of the Department of Education's Prevent strategy, such as forced marriage and female genital mutilation.[1] Creationism was taught as fact in school assemblies and science lessons at both Park View and Golden Hillock. Children were banned from playing musical instruments and drama lessons were dropped from the timetable. The art curriculum was altered to "remove full faces or immodest images, such as paintings by Gustav Klimt."[1]
Intolerance and racism

The report found evidence of intolerance at several schools toward gay, lesbian, bisexual and transexual people, and said that governors and staff exhibited openly homophobic behaviour. Staff wishing to discuss LGBT matters were lambasted by governors.[1]

The investigation found that at Anderton Park School, after a white child joined the school, a Muslim parent instructed staff: "get a white chair and white desk and put the white kid in a white corner with a white teacher and keep him away from the others. If that fails get rid of the white kid." A three-year-old in a nursery said that his family were poor because the Jews and Zionists had all the money.[1]

Student ambassadors, known as "religious police" were appointed at Park View to report "the names of staff or students who exhibit behaviours deemed unacceptable by conservative Muslims".[1]
Niet zoveel projecteren/vanuit jezelf redeneren. Niet iedereen is, denkt en handelt zoals jij dat zou doen.
Je suis Charlie Sheen
pi_143334463
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:59 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ik ben gewoon voor persoonlijke vrijheid en tegen indoctrinatie vanuit welke ideologie dan ook. Dat het zo goed als nooit vanuit het slag salafisme zal zijn dat IS(IS) omarmt mag overigens voor zich spreken.
Islamitische scholen in ons land prediken niet het gedachtegoed van ISIS. Als iemand wekelijks de moskee bezoekt, betekent dat niet diegene op het punt staat om ongelovigen te onthoofden.

Ik ben helemaal voor een harde aanpak van ISIS-sympathisanten, maar graag wel gericht.
pi_143334561
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Islamitische scholen in ons land prediken niet het gedachtegoed van ISIS. Als iemand wekelijks de moskee bezoekt, betekent dat niet diegene op het punt staat om ongelovigen te onthoofden.
In tegendeel. In deze meeste moskeeën spreekt men zich hier juist tegen uit.
pi_143334784
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:05 schreef Ludd het volgende:

[..]

In tegendeel. In deze meeste moskeeën spreekt men zich hier juist tegen uit.
En toch wenden ook hierboven omschreven jongeren, religieus grootgebracht in deze moskëeen zich tot IS(IS)/jihad. Dan maakt de moskee er wel netjes melding van bij de overheid maar als die het vervolgens met een "niets aan de hand/zal wel loslopen"-houding maar op z'n beloop laat..
Je suis Charlie Sheen
pi_143334817
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:11 schreef NotYou het volgende:

[..]

En toch wenden ook hierboven omschreven jongeren, religieus grootgebracht in deze moskëeen zich tot IS(IS)/jihad. Dan maakt de moskee er wel netjes melding van bij de overheid maar als die het vervolgens met een "niets aan de hand/zal wel loslopen"-houding maar op z'n beloop laat..
Dat het voorkomt, betekent niet dat een moskeeganger per definitie het ISIS-gedachtegoed omarmt.

Snap je het verschil?
pi_143334877
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat het voorkomt, betekent niet dat een moskeeganger per definitie het ISIS-gedachtegoed omarmt.

Snap je het verschil?
Ik wel, dat is dan ook geenszins wat ik stel en waarom jij erover begint is mij een raadsel. Of nouja nee, dat is je "extreem-rechts"/"discrminatie"-reflex. :')
Je suis Charlie Sheen
pi_143334993
quote:
13s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:14 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ik wel, dat is dan ook geenszins wat ik stel en waarom jij erover begint is mij een raadsel. Of nouja nee, dat is je "extreem-rechts"/"discrminatie"-reflex. :')
Nou goed, je suggereert dat islamitisch onderwijs een soort Hitlerjugend is. Extremisme is dus inherent aan de islam, lijk je daarmee te zeggen.

Maar goed, het is behoorlijk vermoeiend als je de ene keer rept over een extreme organisatie als de Hitlerjugend in relatie tot de islam en twee bijdragen later beweert dat moslims toch niet per definitie extremistisch zijn.
pi_143335092
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nou goed, je suggereert dat islamitisch onderwijs een soort Hitlerjugend is. Extremisme is dus inherent aan de islam, lijk je daarmee te zeggen.

Maar goed, het is behoorlijk vermoeiend als je de ene keer rept over een extreme organisatie als de Hitlerjugend in relatie tot de islam en twee bijdragen later beweert dat moslims toch niet per definitie extremistisch zijn.
Nee, ik stel dat islamitisch onderwijs voor islamisten (potentieel) is wat de hitlerjugend voor de nazi's was. Ik stel niet dat het door de onderwijzers, imams, etc. ook maar zo bedoeld is, ik stel dat het door islamisten op vergelijkbare wijze aangewend kan worden.
Je suis Charlie Sheen
pi_143335148
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:20 schreef NotYou het volgende:

[..]

Nee, ik stel dat islamitisch onderwijs voor islamisten (potentieel) is wat de hitlerjugend voor de nazi's was. Ik stel niet dat het door de onderwijzers, imams, etc. ook maar zo bedoeld is, ik stel dat het door islamisten op vergelijkbare wijze aangewend kan worden.
Totaal nietszeggend dus.

Er is namelijk zoveel potentieel gevaarlijke stromingen. Zelfs dierenwelzijn kan door bepaalde lieden worden omgezet in een extremistische levensstijl.
pi_143335238
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Totaal nietszeggend dus.

Er is namelijk zoveel potentieel gevaarlijke stromingen. Zelfs dierenwelzijn kan door bepaalde lieden worden omgezet in een extremistische levensstijl.
Wanneer je alles in het teken stelt van - en beziet vanuit, vanaf zeer jonge leeftijd al, thuis, op school, weekendschool, bepaalde zaken ook flink uitvergroot en je het allemaal brengt als het heilige woord van God dan zeker ja. ^O^
Je suis Charlie Sheen
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:25:36 #198
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143335254
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 10:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat klopt, maar er is geen politieke beweging die het antisemitisme uitdraagt en het draagvlak voor jodenhaat lijkt mij zeer beperkt in Nederland.

Nogmaals, waakzaamheid is op z'n plaats, maar doe niet alsof de treinen morgen weer gaan rijden.
Ik denk ook niet dat dat morgen gebeurt. Ik keur alleen het roepen om het uitroeien van de Joden af en vind dat sommige mensen dit roepen teveel bagatelliseren.
Verder heb ik opgemerkt dat de Jodenhaat verder verspreid is dan door veel mensen beweerd wordt die zeggen "het valt wel mee, het is een heel klein groepje dat het verpest". Als ik op een site als Marokko.nl ga lezen over onderwerpen aangaande Joden, dan is meer dan de helft van de reacties van een extreem karakter. Terwijl dat gewoon een algemeen toegankelijk forum is.
The End Times are wild
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:30:59 #199
8369 speknek
Another day another slay
pi_143335431
quote:
Op dat moment voelde ik wat onze broeders christenen in Irak elke minuut voelen
Jahoor, strenggelovige Christenen weer met hun persecutiefetish. Een merkteken op je huis geschilderd door een extreem gewelddadige, extremistische terreurgroep in een kapot land, dat is hetzelfde als twee opgeschoten kutjochies die in Nederland verwensingen naar je hoofd schreeuwen en dan de benen nemen.

Dat gezegd zou ik het niet erg vinden als de inlichtingendiensten een extra team toegewezen kregen wiens dagtaak het is om ISIS sympathisanten te treiteren.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_143335441
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:25 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat dat morgen gebeurt. Ik keur alleen het roepen om het uitroeien van de Joden af en vind dat sommige mensen dit roepen teveel bagatelliseren.
Verder heb ik opgemerkt dat de Jodenhaat verder verspreid is dan door veel mensen beweerd wordt die zeggen "het valt wel mee, het is een heel klein groepje dat het verpest". Als ik op een site als Marokko.nl ga lezen over onderwerpen aangaande Joden, dan is meer dan de helft van de reacties van een extreem karakter. Terwijl dat gewoon een algemeen toegankelijk forum is.
Lees je wel eens de reacties op de frontpage van fok, ook een toegankelijk forum?
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:36:45 #201
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_143335635
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:00 schreef Ludd het volgende:

[..]

Inderdaad, opmerkelijk. Misschien is het wel verzonnen om het onder de aandacht te brengen, ik sta nergens meer van te kijken.
Ik denk ook verzonnen.

In het filmpje zat hij vooral aan het eind naar boven te kijken toen hij het vertelde en hij leek ook een beetje vrolijk.

Beetje bizar en een wrange nasmaak gaf het geheel.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:40:22 #202
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143335771
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:31 schreef Ludd het volgende:

[..]

Lees je wel eens de reacties op de frontpage van fok, ook een toegankelijk forum?
Daar vind ik de Jodenhaat toch minder unaniem dan op marokko.nl
The End Times are wild
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:41:06 #203
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143335789
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:36 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Ik denk ook verzonnen.

In het filmpje zat hij vooral aan het eind naar boven te kijken toen hij het vertelde en hij leek ook een beetje vrolijk.

Beetje bizar en een wrange nasmaak gaf het geheel.
Wegkijken, ontkennen. bagatelliseren.
The End Times are wild
pi_143335883
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:40 schreef LXIV het volgende:

[..]

Daar vind ik de Jodenhaat toch minder unaniem dan op marokko.nl
Haha, ja, dat bedoelde ik dan ook niet.

Op de frontpage is sprake van extreme anti-islamitische sentimenten . Lees de reacties onder de nieuwsberichten maar eens door. Als je de frontpage als representatief voor de Nederlandse bevolking zou zien, zou je denken dat een partij als de PVV een absolute meerderheid zou kunnen halen.

Daar doelde ik op, zoiets is niet representatief.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:45:50 #205
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143335962
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:43 schreef Ludd het volgende:

[..]

Op de frontpage is sprake van extreme anti-islamitische sentimenten . Lees de reacties onder de nieuwsberichten maar eens door. Als je de frontpage als representatief zou zien, zou je denken dat een partij als de PVV een absolute meerderheid zou kunnen halen.

Ok, je bedoelde anti-islamitisch. Nee, die vind ik ook meer in balans. Sowieso lees ik praktisch nooit een oproep om alle moslims uit te roeien, of dat men niet kan wachten op de dag dat de moslims uitgeroeid mogen worden, of dat moslims smerige beesten genoemd worden. Die posts zijn echt heel zeldzaam. Wel zijn er natuurlijk veel mensen die de islam het liefst uit Nederland zien vertrekken.
Gezien het gedrag van de moslim in Nederland ook wel begrijpelijk. Een groep die (net als de Joden) weinig overlast, haat en extremisme in Nederland brengt, bijvoorbeeld de Chinezen, worden helemaal (verbaal) niet zo hard aangepakt.
The End Times are wild
pi_143336055
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:41 schreef LXIV het volgende:

[..]

Overigens doet het mij deugd dat katholieken eindelijk eens iets geven om joden.
pi_143336076
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:43 schreef Ludd het volgende:

[..]

Op de frontpage is sprake van extreme anti-islamitische sentimenten . Lees de reacties onder de nieuwsberichten maar eens door. Als je de frontpage als representatief voor de Nederlandse bevolking zou zien, zou je denken dat een partij als de PVV een absolute meerderheid zou kunnen halen.

Het antisemitisme uit islamitische hoek is veel extremer. Dan moeten joden allemaal dood en zo. Het PVV-gegil zoals je dat op de FP ziet is niet minder zwakzinnig, maar wel veel minder radicaal.
pi_143336081
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Crimineel gedrag en radicalisatie liggen minder ver uit elkaar dan je denkt, niet voor niets zijn de meeste bekeerling tot the nation of islam in de VS gerecruteerd in zware penetentiaire inrichtingen zoals Folsom en Pelican Bay. Jongeren met niets tot weinig te verliezen en (op dat moment) meer tijd om na te denken dan iets anders passen juist prima in dat profiel. Het zal hier met criminele Mocro's niet anders zijn denk ik. Ze passen in ieder geval beter in dat plaatje dan een hard studerende of werkende jongere, die hebben juist wel wat beters te doen.
pi_143336100
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:45 schreef LXIV het volgende:
Een groep die (net als de Joden) weinig overlast, haat en extremisme in Nederland brengt, bijvoorbeeld de Chinezen, worden helemaal (verbaal) niet zo hard aangepakt.
Behalve als de loempia aangebrand is.
pi_143336108
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:45 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ok, je bedoelde anti-islamitisch. Nee, die vind ik ook meer in balans. Sowieso lees ik praktisch nooit een oproep om alle moslims uit te roeien, of dat men niet kan wachten op de dag dat de moslims uitgeroeid mogen worden, of dat moslims smerige beesten genoemd worden. Die posts zijn echt heel zeldzaam. Wel zijn er natuurlijk veel mensen die de islam het liefst uit Nederland zien vertrekken.
Gezien het gedrag van de moslim in Nederland ook wel begrijpelijk. Een groep die (net als de Joden) weinig overlast, haat en extremisme in Nederland brengt, bijvoorbeeld de Chinezen, worden helemaal (verbaal) niet zo hard aangepakt.
Dergelijke oproepen worden natuurlijk ook verwijderd door de mods.

Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat islamofobie wijdverspreid is op FOK! Feit is alleen wel dat veel users moslims bij voorkeur zien vertrekken.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:51:20 #211
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143336149
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Overigens doet het mij deugd dat katholieken eindelijk eens iets geven om joden.
Het gaat mij nog niet eens specifiek om de Joden, maar vooral om het openlijk oproepen tot moord en het wegkijken van veel politici. Als ze dat tegen Hindoes, moslims of Christenen deden vond ik precies hetzelfde.
The End Times are wild
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:53:06 #212
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143336215
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat islamofobie wijdverspreid is op FOK! Feit is alleen wel dat veel users moslims bij voorkeur zien vertrekken.
Dat klopt.
The End Times are wild
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:53:30 #213
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_143336228
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:41 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat is wel heel erg zwart wit. Tuurlijk zijn er voorbeelden genoeg dat mensen aangevallen worden door de getinte medemens, maar bij sommige gevallen heb je een gevoel bij een persoon en mijn mening bij deze is dat het verzonnen is.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_143336245
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ach, de een ziet moslims graag vertrekken, de ander ziet ongelovigen graag doodgemaakt worden op de meest verschrikkelijke manieren, is beiden natuurlijk gewoon kattenkwaad. Niet teveel aandacht aan besteden joh.
pi_143336269
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ach, de een ziet moslims graag vertrekken, de ander ziet ongelovigen graag doodgemaakt worden op de meest verschrikkelijke manieren, is beiden natuurlijk gewoon kattenkwaad. Niet teveel aandacht aan besteden joh.
Waarom moet ik mezelf telkens herhalen? Wat schreef ik vanochtend nou, pannenkoek?
pi_143336294
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waarom moet ik mezelf telkens herhalen? Wat schreef ik vanochtend nou, pannenkoek?
Jajaja je vind ISIS heul erg enzovoorts. En ik zeg je dat je je daar niet zo druk over moet maken, het valt allemaal wel mee.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:55:28 #217
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143336302
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:53 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Dat is wel heel erg zwart wit. Tuurlijk zijn er voorbeelden genoeg dat mensen aangevallen worden door de getinte medemens, maar bij sommige gevallen heb je een gevoel bij een persoon en mijn mening bij deze is dat het verzonnen is.
Zou kunnen. Ondertussen heeft ISIS zijn eerste promotiefilmpje online gezet.:
The End Times are wild
pi_143336357
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:55 schreef LXIV het volgende:

[..]

1-0 voor ISIS. 2e helft gaat bijna beginnen. :7
pi_143336413
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jajaja je vind ISIS heul erg enzovoorts. En ik zeg je dat je je daar niet zo druk over moet maken, het valt allemaal wel mee.
Neen. Ik schreef dat ik de vergelijking met de nazi's overdreven vond, omdat ik het niet zie gebeuren dat Auschwitz wordt heropend.
pi_143336466
quote:

[..]

Haha, daar hebben mensen tijd teveel, vond die smurf-stemvervorming wel grappig. . Maar dit is precies wat ik bedoel, ik denk allemaal niet dat je het zo serieus moet nemen. Een paar opstootjes met de ME als slag beschouwen.

Damn, ik heb in Duitsland wel eens 1 mei rellen gezien, dan kan je sprake van een slag. Dit ging in verhouding nergens over.
pi_143336485
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Neen. Ik schreef dat ik de vergelijking met de nazi's overdreven vond, omdat ik het niet zie gebeuren dat Auschwitz wordt heropend.
Waarschijnlijk komt dat omdat ze bij ISIS nog niet doorhebben dat gaskamers veel beter zijn dan een Shoah door kogels.

http://therightscoop.com/(...)ay-of-violence-nsfw/
pi_143336518
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 13:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Waarschijnlijk komt dat omdat ze bij ISIS nog niet doorhebben dat gaskamers veel beter zijn dan een Shoah door kogels.

Daarom die lui ook uitroeien.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:03:30 #223
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143336576
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 13:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

ISIS= Islamitische Staat In Schilderswijk
IS=Islamitische staat (de terreurbeweging).

Je ziet trouwens op het filmpje goed hoeveel er geinvesteerd is in het opknappen van de wijk. Mooie woningen en alles heel schoon.
The End Times are wild
pi_143336679
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 13:03 schreef LXIV het volgende:
Je ziet trouwens op het filmpje goed hoeveel er geinvesteerd is in het opknappen van de wijk. Mooie woningen en alles heel schoon.
Een goed toekomstperspectief is belangrijker.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:09:35 #225
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143336740
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 13:07 schreef Ludd het volgende:

[..]

Een goed toekomstperspectief is belangrijker.
De staat kan je alleen de kans bieden, daar zul je zelf voor moeten werken. Er is in Nederland vrij toegankelijk onderwijs, studieleningen en beurzen en grondwettelijke gelijkheid. De perspectieven zijn prima, het is alleen zo dat je zelf ook ervoor moet studeren en werken.
The End Times are wild
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:10:18 #226
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143336762
Met andere woorden: waar ter wereld wordt een Marokkaanse jongere meer kansen geboden om een succesvolle toekomst op te bouwen dan in Nederland?
The End Times are wild
pi_143337018
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 13:09 schreef LXIV het volgende:

[..]

De staat kan je alleen de kans bieden, daar zul je zelf voor moeten werken. Er is in Nederland vrij toegankelijk onderwijs, studieleningen en beurzen en grondwettelijke gelijkheid. De perspectieven zijn prima, het is alleen zo dat je zelf ook ervoor moet studeren en werken.
Dat klinkt allemaal leuk en aardig, maar een Achmed uit de schilderswijk wordt minder snel aangenomen dan een Thijs uit het Statenkwartier. Dat is nu eenmaal zo.

En dan krijg je dat veel van die mensen in de slachofferrol kruipen en niet eens hun best doen om een diploma te halen / te gaan werken. En dan staan ze dus buiten de maatschappij, en dan krijgen ze daar een afkeer van wat zich uit in bepaalde gedragingen.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:20:25 #228
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143337133
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 13:17 schreef Ludd het volgende:

[..]

Dat klinkt allemaal leuk en aardig, maar een Achmed uit de schilderswijk wordt minder snel aangenomen dan een Thijs uit het Statenkwartier. Dat is nu eenmaal zo.

En dan krijg je dat veel van die mensen in de slachofferrol kruipen en niet eens hun best doen om een diploma te halen / te gaan werken. En dan staan ze dus buiten de maatschappij, en dan krijgen ze daar een afkeer van wat zich uit in bepaalde gedragingen.
Als die Achmed zijn HTS-diploma heeft en op een sollicitatie komt in het pak en een gesprek in het Nederlands houdt zonder 10x het woord 'kanker' te gebruiken kan hij best wel een baan vinden. En een beetje 'struggelen' om hogerop te komen is prima.
Vergelijk het met de manier waarop de Chinezen het doen. DIe hebben ook als ze hier komen weinig competenties voor de arbeidsmarkt. De ouders werken keihard in een restaurant en met het geld dat ze verdienen laten ze hun kinderen studeren. Binnen één generatie dringen die door tot de hogere lagen in de maatschappij.
The End Times are wild
pi_143337216
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 13:20 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als die Achmed zijn HTS-diploma heeft en op een sollicitatie komt in het pak en een gesprek in het Nederlands houdt zonder 10x het woord 'kanker' te gebruiken kan hij best wel een baan vinden.
Het probleem is dat Achmed niet eens uitgenodigd wordt op basis van zijn naam i.c.m. postcode. Zeg nou niet dat dit niet gebeurt, want dat is echt naďef.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:26:34 #230
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143337340
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 13:22 schreef Ludd het volgende:

[..]

Het probleem is dat Achmed niet eens uitgenodigd wordt op basis van zijn naam i.c.m. postcode. Zeg nou niet dat dit niet gebeurt, want dat is echt naďef.
Als student kan hij toch gewoon op Uilenstede gaan wonen? Zoals ik al zei: ik denk dat deze jongeren nergens betere kansen krijgen dan hier. Maar uiteindelijk moeten ze zelf wel pakken.
En de reden dat Achmed minder snel wordt uitgenodigd dan Chang is ook de algemene opstelling van zijn gehele omgeving, dat klopt. Maar het is niet zo dat die vooroordelen helemaal uit de lucht zijn komen te vallen. Het had ook totaal anders kunnen gaan, zie de Chinezen.
The End Times are wild
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:32:18 #231
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_143337524
quote:

[..]

Het probleem is dat die jochies het ethisch besef en de werkethiek van een pinda hebben in combinatie met een IQ van rond de 80.

Verder zijn ze wel zo materialistisch als de pest en kijken ze neer op mensen die gewoon voor 2 k bruto hun best doen, dat vinden ze sukkels. Ze zijn helemaal niet geďnteresseerd in een stageplek bij de lokale kwikfit of carglass.
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
pi_143339147
quote:

[..]

quote:
3s.gif Op maandag 11 augustus 2014 22:25 schreef NotYou het volgende:
Deze arme jongens hebben geen stageplek kunnen bemachtigen en zijn begrijpelijkerwijs gefrustreerd daarover. Dat ze het op deze manier afreageren is natuurlijk niet goed te praten maar de heftige emoties van deze twee kansenkanjers in dit institutioneel helaas nog erg racistische land zijn zeer begrijpelijk.

Misschien kunnen we op Fok! een inzamelingsactie starten voor een paginagrote advertentie in een landelijk dagblad waarin we hen een hart onder de riem steken en ze tegelijkertijd helpen zoeken naar een fijne stageplek! *O* O+
Called it! *O* :D *O* _O- *O*
Je suis Charlie Sheen
pi_143339250
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:14 schreef NotYou het volgende:

[..]

[..]

Called it! *O* :D *O* _O- *O*
Wat is je punt? :?
pi_143339274
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:17 schreef Ludd het volgende:

[..]

Wat is je punt? :?
Dat jij een aanhanger van IS bent omdat je alles wat die gasten doen goedpraat.
pi_143339660
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat jij een aanhanger van IS bent omdat je alles wat die gasten doen goedpraat.
:') ___________!
pi_143340262
quote:

[..]

Die ongeletterde klapjosti's weten niet eens dat het de slag om Schilderswijk is, en niet de slag van.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:17:07 #237
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143341391
Dat mensen zich zo laten opnaaien door een handjevol kutmoslims zeg. :') We moeten die gasten op dezelfde manier behandelen als we nazi's behandelen: volkomen en tot op de grond belachelijk maken. Als we ze straffen, doen ze alsof ze martelaren zijn. Als we ze negeren, blijven ze kutten totdat we ze niet meer kunnen negeren. Maar als we ze telkens door en door belachelijk maken, is het zo afgelopen met dat zootje ongeregeld.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:04:43 #238
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143343175
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:17 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Dat mensen zich zo laten opnaaien door een handjevol kutmoslims zeg. :') We moeten die gasten op dezelfde manier behandelen als we nazi's behandelen: volkomen en tot op de grond belachelijk maken. Als we ze straffen, doen ze alsof ze martelaren zijn. Als we ze negeren, blijven ze kutten totdat we ze niet meer kunnen negeren. Maar als we ze telkens door en door belachelijk maken, is het zo afgelopen met dat zootje ongeregeld.
Dat is waar, maar dat zie ik niet gebeuren.

GS maakt graag nazi's belachelijk, maar ISIS gebruikt het graag om het eigen gelijk aan te tonen. Joop heeft veel te veel respect voor anderskleurigen om daar niet vol respect over te berichten. En alles wat daar tussen zit zal ook niet zo snel die methode gebruiken.
The End Times are wild
pi_143343584
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 13:20 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als die Achmed zijn HTS-diploma heeft en op een sollicitatie komt in het pak en een gesprek in het Nederlands houdt zonder 10x het woord 'kanker' te gebruiken kan hij best wel een baan vinden. En een beetje 'struggelen' om hogerop te komen is prima.
Vergelijk het met de manier waarop de Chinezen het doen. DIe hebben ook als ze hier komen weinig competenties voor de arbeidsmarkt. De ouders werken keihard in een restaurant en met het geld dat ze verdienen laten ze hun kinderen studeren. Binnen één generatie dringen die door tot de hogere lagen in de maatschappij.
Dit dus, als "Achmed" of "Mohammed" een ingenieurstitel elektrotechniek of werktuigbouw voor zijn naam heeft staan, zal het de meeste werknemers een rotzorg zijn waar hun wieg gestaan heeft. Maar het gros van de "Mohammeds" en "Achmeds" heeft óf de capaciteiten niet en komt daardoor, net als Henk en Ingrid, anno 2014 moelijk aan een baan, óf heeft er jarenlang met de pet naar gegooid en vind het vervolgens lekker makkelijk om die verderfelijke westerse samenleving en met zijn ongelovige varkens en zionisten daar de schuld van te geven, maar wél maandelijks het handje op te houden.

Wat mij betreft droppen we dat soort halve zolen dan ook gewoon in het door hen zo bejubelde kalifaat, want in een samenleving is wat mij betreft geen plaats voor extremistische en onverdraagzame parasieten. En dan mogen we er wat mij betreft vervolgens ook meteen een paar fosfor- en/of napalmbommen op droppen. Good riddance...
pi_143344384
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 16:19 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Dit dus, als "Achmed" of "Mohammed" een ingenieurstitel elektrotechniek of werktuigbouw voor zijn naam heeft staan, zal het de meeste werknemers een rotzorg zijn waar hun wieg gestaan heeft. Maar het gros van de "Mohammeds" en "Achmeds" heeft óf de capaciteiten niet en komt daardoor, net als Henk en Ingrid, anno 2014 moelijk aan een baan, óf heeft er jarenlang met de pet naar gegooid en vind het vervolgens lekker makkelijk om die verderfelijke westerse samenleving en met zijn ongelovige varkens en zionisten daar de schuld van te geven, maar wél maandelijks het handje op te houden.

Wat mij betreft droppen we dat soort halve zolen dan ook gewoon in het door hen zo bejubelde kalifaat, want in een samenleving is wat mij betreft geen plaats voor extremistische en onverdraagzame parasieten. En dan mogen we er wat mij betreft vervolgens ook meteen een paar fosfor- en/of napalmbommen op droppen. Good riddance...
Jij wil fosfor gooien op mensen die feitelijk niets misdaan hebben, behalve dat ze een mening hebben die jou niet aanstaat en dat ze werkeloos zijn?
pi_143344683
quote:
15s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 16:42 schreef Ludd het volgende:

[..]

Jij wil fosfor gooien op mensen die feitelijk niets misdaan hebben, behalve dat ze een mening hebben die jou niet aanstaat en dat ze werkeloos zijn?
Ik zou graag fosfor op ISIS-haatbaarden in het "kalifaat" gegooid zien worden. Waarom zouden we in vredesnaam brandbommen op werkelozen moeten gooien? :?
pi_143347121
quote:

[..]

Er speelt nog wel meer, maar dat gaat de AIVD jou echt niet vertellen. ;)
pi_143347151
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 19:52 schreef Funkel het volgende:
Incidentje.. Paar jongens die het helaas verpesten voor de grote groep die nooit wat kwaad doet.
Dit.

Tevens is dit gewoon een uiting van hun cultuur. Dit moet je respecteren.
pi_143347376
quote:
4s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:07 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Net als de discriminatie van moslims in Nederland: ook verzonnen. Nog nooit meegemaakt dat zulk tuig zo gigantisch de ruimte kreeg om hun idiote, maatschappij-ontwrichtende haatzaaierij te verspreiden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')