abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 augustus 2014 @ 19:49:52 #1
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143312545
quote:
Moslims bedreigen priesterstudent om WeAreN-shirt
Geplaatst door Frank Verhoef op 11 augustus, 2014 - 12:44

© Fray Jaider Chantré Sánchez
"We gaan jullie allemaal vermoorden."

Het dragen van een WeAreN-shirt, uit solidariteit met de met de dood bedreigde christenen in Irak, is niet zonder risico. De Colombiaanse priesterstudent Jaider Chantré Sánchez (Aartsbisdom Utrecht) is gisteren bedreigd omdat hij met zo'n t-shirt (foto van het bewuste shirt hierboven) naar buiten ging. Ja, ook hier in Nederland zijn christenen niet veilig.

De priesterstudent beschrijft op Facebook wat er gebeurde toen hij gisteren met dat t-shirt naar de Heilige Mis in Utrecht ging:

"Na de mis kwam ik twee mensen tegen. Zij kijken naar mijn t-shirt, spugen op de vloer en schreeuwen tegen mij: we gaan jullie allemaal vermoorden. Jullie zullen van de aarde verdwijnen."

Je zou willen geloven dat moslims in Nederland niet ISIS achterna gaan, je zou willen geloven dat christenen in Nederland niet worden bedreigd omdat ze de bedreigde christenen in Irak steunen met een mooi gebaar, je zou kortom willen geloven dat het een groot onzinverhaal is om aandacht te trekken, maar dat is helaas niet het geval. Dit is echt gebeurd.

In een stukje dat Jaider Chantré Sánchez later op zijn Facebook zette, schrijft hij in het Spaans - zijn moedertaal - dat het twee moslims waren die hem bedreigden om zijn shirt. Hij schrijft dat hij zich absoluut niet veilig voelde op het moment dat de twee moslims hem verbaal aanvielen om zijn shirt: "Het was verschrikkelijk. Ik was echt bang. Op dat moment voelde ik wat onze broeders christenen in Irak elke minuut voelen. Dames en heren, het christen zijn is gevaarlijk geworden."

Ik kan me heel goed voorstellen dat hij bang was op het moment dat hij alleen over straat liep met een WeAreN-shirt en twee moslims ineens tegen hem begonnen te schreeuwen dat alle christenen dood moeten. Op steeds meer plekken in Nederland, met name in de grote steden waar veel moslims wonen, loopt het volkomen uit de hand met moslims die Joden, christenen en ja, ook journalisten bedreigen. En de politiek? Die staat erbij en kijkt ernaar.
http://www.dagelijksestan(...)dent-om-wearen-shirt
Nu kan ik nog wel begrijpen dat het dragen van een pro-Israëlshirt in de ISIS (Islamitische Staat In Schilderswijk) als provocerend wordt gezien en dat het conflict tussen de Israëliers en de Palestijnen nogal wat emotie kan opwekken bij bepaalde bevolkingsgroepen.

Maar dat het dragen van een T-shirt waarop steun wordt betuigd vóór bedreigde Irakese en Syrische Christenen en tégen IS zoveel agressie opwekt vind ik echt vreemd. Hoe kan iemand met een beetje gezond verstand in Nederland nu voorstander zijn van IS? Dat hele ISIS is toch ook voor zowat alle moslims totaal onacceptabel. Het zijn gewoon brute moordenaars van het grootste kaliber. Ze kruisigen niet alleen Christenen en onthoofden niet alleen 8-jarige Christelijke meisjes, ze jagen met net zoveel gemak allerlei moslims over de kling.

Hoe kan iemand nu, die om wat voor reden dan ook naar Nederland 'gevlucht' is, hier op kosten van de Nederlander huisvesting, gezondheidszorg, uitkering en subsidie ontvangt, serieus achter de IS staan? En het lef hebben om mensen die op geheel vreedzame wijze de penibele situatie van Christenen in Irak onder de aandacht willen brengen bedreigen?

Bovendien dacht ik dat de 'strategie' van de moslims was: "Eerst komt de zaterdag en dan de zondag", waarmee zij bedoelen dat ze pas aan het uitroeien van de Christenen beginnen als ze alle Joden te pakken hebben genomen. Daarom lijkt mij het nu ook nog veel te vroeg, gezien de vele Joden die vrolijk in Israël, Nederland en de VS rondlopen.
The End Times are wild
pi_143312653
Incidentje.. Paar jongens die het helaas verpesten voor de grote groep die nooit wat kwaad doet.
  maandag 11 augustus 2014 @ 19:54:16 #3
155616 Proximo
For god, king & country
pi_143312752
Die arme jongens hebben gewoon een gebrek aan perspectief en kansen!

:') _!!!!
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_143312765
Wat is dit voor amateuristisch geschreven subjectief verhaal? :')
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_143312820
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 19:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Weer die zuurrechtse bron. Mag je ook joop.nl als bron gebruiken?
-
pi_143312821
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 19:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Een preek. Iedere zondag te beluisteren in Utrecht.
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
pi_143312824
Dan zijn die lui goed op de hoogte, ik had geen flauw idee wat het betekent. Bovendien is een maar een oerlelijk teken, hadden ze daar niet iets anders voor kunnen verzinnen?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 11 augustus 2014 @ 19:58:57 #8
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_143312995
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 19:54 schreef Proximo het volgende:
Die arme jongens hebben gewoon een gebrek aan perspectief en kansen!

:') _!!!!
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_143313072
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 19:55 schreef Hathor het volgende:
Dan zijn die lui goed op de hoogte, ik had geen flauw idee wat het betekent.
Inderdaad, opmerkelijk. Misschien is het wel verzonnen om het onder de aandacht te brengen, ik sta nergens meer van te kijken.
  maandag 11 augustus 2014 @ 20:00:32 #10
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143313082
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 19:55 schreef Hathor het volgende:
Dan zijn die lui goed op de hoogte, ik had geen flauw idee wat het betekent. Bovendien is een maar een oerlelijk teken, hadden ze daar niet iets anders voor kunnen verzinnen?
Het is N van Nazareni (Christenen).

IS gebruikt deze letter bijvoorbeeld om huizen van Christenen in Mosul te markeren, opdat hun bewoners uitgeroeid kunnen worden. Net zoals je een stip op een zieke boom zet.

quote:
AINA News
ISIS in Mosul Marks Christian Homes, Patriarch Issues Urgent Appeal
Posted 2014-07-19 15:52 GMT

The Arabic letter "n" (inside red circle), signifying "Nasarah" (Christian), on a Christian home in Mosul.

(AINA) -- ISIS has begun marking Christian homes with the Arabic letter "n" which stands for the word "Nasrani" which means Christian in Arabic. The word comes from the name "Nestorian," historically attributed to the the Holy Apostolic Catholic Assyrian Church of the East, though it is incorrect. In addition, properties marked by ISIS have also been marked as "property of the Islamic State."
http://www.aina.org/news/20140719115241.htm

[ Bericht 37% gewijzigd door LXIV op 11-08-2014 20:06:12 ]
The End Times are wild
  Forum Admin maandag 11 augustus 2014 @ 20:01:47 #11
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_143313142
Gaat echt helemaal de goede kant op in dit land. ^O^
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  maandag 11 augustus 2014 @ 20:04:05 #12
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143313249
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 19:55 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Weer die zuurrechtse bron. Mag je ook joop.nl als bron gebruiken?
Zuurlinks mag ook hoor! Wel jammer dat Joop het gebruik van de Arabische N als 'moedwillige provocatie' ziet, terwijl ze zelf allemaal in zo'n 'ik ben Marokkaan'-shirtje rondlopen.
The End Times are wild
pi_143313261
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 19:49 schreef LXIV het volgende:

[..]

Hoe kan iemand nu, die om wat voor reden dan ook naar Nederland 'gevlucht' is, hier op kosten van de Nederlander huisvesting, gezondheidszorg, uitkering en subsidie ontvangt, serieus achter de IS staan? En het lef hebben om mensen die op geheel vreedzame wijze de penibele situatie van Christenen in Irak onder de aandacht willen brengen bedreigen?
Ben je echt zo naïef? Nee toch?

Dit volk is zowel geestelijk gestoord als agressief als parasitair als hypocriet:

- Geestelijk gestoord: spreekt voor zich

- Aggressief: spreekt voor zich

- Parasitair: lekker uitkeringen vangen hier in Nederland waar ze aan alle kanten beschermd en vertroeteld worden

- Hypocriet: de Westerse samenleving is vuilnis en bestaat uit varkens, honden en kakkerlakken maar ze komen er wel wonen, vanwege infiltratie en bovengenoemd parasitisme.

Leuk dat Links Nederland zo lekker politiek correct wil zijn, maar deze idioten zijn dit niet en snijden je rustig de strot af zonder te knipperen. Jarenlang wordt dit al geroepen, dus er zit niet veel anders op dan daadwerkelijk wachten totdat er een paar honderd de keel doorgesneden zijn, aangezien de tientallen incidenten op jaarbasis hier kennelijk geen indruk maken.

Zo is de Schilderswijk ook een prachtig voorbeeld van hoe het in rap tempo slechter en slechter gaat met het islamitische probleem in Nederland. Lees anders dit stukje even, voor het geval je denkt dat ik overdrijf:

http://en.wikipedia.org/wiki/Sharia_patrols_(London)
pi_143313264
Eng... ben benieuwd hoe dit goedgepraat gaat worden.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_143313327
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:04 schreef bijdehand het volgende:
Eng? :') 2 idioten bedreigen een man? Als het al waar is, wat vind je hier eng aan dan?
  maandag 11 augustus 2014 @ 20:06:50 #16
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143313360
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:05 schreef Ludd het volgende:

[..]

Eng? :') 2 idioten bedreigen een man? Als het al waar is, wat vind je hier eng aan dan?
QED
The End Times are wild
pi_143313361
quote:

[..]

Eén van de vele symptomen van extreem moslimfundamentalisme in Nederland?
pi_143313415
quote:
Waarschijnlijk is het hele verhaal verzonnen.
-
pi_143313442
quote:

[..]

Ben je serieus? Volg je het nieuws niet? Als dit nou een extremistisch incidentje was...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 11 augustus 2014 @ 20:09:07 #20
78918 SeLang
Black swans matter
pi_143313471
Wat ik trouwens ook niet snap is waarom moslims in de westerse wereld niet massaal met honderdduizenden de straat op gaan om te laten zien hoe erg ze walgen van IS. Als ik een normale gematigde moslim was dan zou ik het vreselijk vinden als mijn geloof met dat soort gruwelen wordt geassocieerd. Dan zou ik echt wel even duidelijk willen laten zien hoe ik daar over denk.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  maandag 11 augustus 2014 @ 20:09:11 #21
3542 Gia
User under construction
pi_143313475
quote:
Dat is niet zo moeilijk te raden.

'De priester draagt dit shirt overduidelijk om moslims te provoceren, dus hij vraagt erom.'
pi_143313493
Mensen die IS steunen mogen van mij sowieso het land uit geflikkerd worden, of je nou Nederlands paspoort hebt of niet.
pi_143313507
quote:
4s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:07 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is het hele verhaal verzonnen.
Jeej al 2 manieren. Heerlijk dat ook niemand van de moslims het afkeurt. Typisch.
pi_143313538
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:09 schreef SeLang het volgende:
Wat ik trouwens ook niet snap is waarom moslims in de westerse wereld niet massaal met honderdduizenden de straat op gaan om te laten zien hoe erg ze walgen van IS. Als ik een normale gematigde moslim was dan zou ik het vreselijk vinden als mijn geloof met dat soort gruwelen wordt geassocieerd. Dan zou ik echt wel even duidelijk willen laten zien hoe ik daar over denk.
Ik heb geen miljoenen christenen wereldwijd de straat zien opgaan om te protesteren tegen LRA. En het boeit mij ook niet dat ze niet de straat op zijn gegaan.
-
pi_143313559
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:09 schreef SeLang het volgende:
Omdat ze dat niet durven, niet willen of omdat ze het wel met IS kunnen vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')