De eerste goedprater is al weer binnen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:05 schreef Ludd het volgende:
[..]
Eng?2 idioten bedreigen een man? Als het al waar is, wat vind je hier eng aan dan?
Tja, dit soort valse berichten zijn er nog al veel de laatste tijd dus het lijkt me niet verkeerd om een slag om de arm te houden. Zo onlangs dat bericht van die vrouw die mishandeld was vanwege een Israëlische vlag.quote:
Dan zouden het er nu 2 extra zijn? Nou, eng hoor.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:06 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Eén van de vele symptomen van extreem moslimfundamentalisme in Nederland?
Dit is een incident ja. Ik volg het nieuws wel, maar ik vind dat veel zaken verkeerd belicht worden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben je serieus? Volg je het nieuws niet? Als dit nou een extremistisch incidentje was...
Gingen katholieken in Nederland ook de straat op als de IRA aanslagen pleegde?quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:09 schreef SeLang het volgende:
Wat ik trouwens ook niet snap is waarom moslims in de westerse wereld niet massaal met honderdduizenden de straat op gaan om te laten zien hoe erg ze walgen van IS. Als ik een normale gematigde moslim was dan zou ik het vreselijk vinden als mijn geloof met dat soort gruwelen wordt geassocieerd. Dan zou ik echt wel even duidelijk willen laten zien hoe ik daar over denk.
De bedreigingen mogen ook maar van één kant komen he. Moslims, christenen en ongelovige honden moeten kapot, maar als je iets over moslims zegt dan is de wereld te kleinquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:12 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De eerste goedprater is al weer binnen.
Volgens mij zeiden we in 1945: nooit meer religieuze intolerantie.
En kijk eens waar de goedpraters in 2014 zijn.
Ik praat helemaal niets goed. Als dit gebeurd zou zijn, is dit niet goed te praten. Die mening deel ik, dus waar heb je het over?quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:12 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De eerste goedprater is al weer binnen.
Volgens mij zeiden we in 1945: nooit meer religieuze intolerantie.
En kijk eens waar de goedpraters in 2014 zijn.
Net als al die incidenten met criminele lichtgetinten zeker. Op een gegeven moment moet je gewoon erkennen dat er een probleem is zodat er een oplossing gevonden kan worden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:12 schreef Ludd het volgende:
Dit is een incident ja. Ik volg het nieuws wel, maar ik vind dat veel zaken verkeerd belicht worden.
Zag je wel honderden/duizenden christenen de straat op gaan om hun steun te betuigen ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:10 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ik heb geen miljoenen christenen wereldwijd de straat zien opgaan om te protesteren tegen LRA. En het boeit mij ook niet dat ze niet de straat op zijn gegaan.
Zoals het er nu naar uitziet zijn er meer yezedi's door moslimextremisten gedood dan dat er Palestijnen door Israelische bombardementen zijn gedood.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat ze dat niet durven, niet willen of omdat ze het wel met IS kunnen vinden.
Nee, maar ik heb wel honderden/duizenden christenen gezien die richting Oeganda gingen om homohaat te promoten.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:16 schreef Aanstootgevend het volgende:
Zag je wel honderden/duizenden christenen de straat op gaan om hun steun te betuigen ?
Je kijkt teveel opsporing verzocht? Maar wat hebben die criminelen te maken met het bedreigen van iemand omwille van een T-shirt. Vertel eens wat het precies is dat je "eng" vindt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Net als al die incidenten met criminele lichtgetinten zeker. Op een gegeven moment moet je gewoon erkennen dat er een probleem is zodat er een oplossing gevonden kan worden.
Afgelopen zaterdag hadden toch een groep Koerden gedemonstreerd tegen ISIS. Of tellen die niet mee.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:09 schreef SeLang het volgende:
Wat ik trouwens ook niet snap is waarom moslims in de westerse wereld niet massaal met honderdduizenden de straat op gaan om te laten zien hoe erg ze walgen van IS. Als ik een normale gematigde moslim was dan zou ik het vreselijk vinden als mijn geloof met dat soort gruwelen wordt geassocieerd. Dan zou ik echt wel even duidelijk willen laten zien hoe ik daar over denk.
Het zijn maar yezedi's, wat boeit dat. Een paar dode moslims die raketten afvuren op steden zijn erger hoor, foei foei foei.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:16 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet zijn er meer yezedi's door moslimextremisten gedood dan dat er Palestijnen door Israelische bombardementen zijn gedood.
Er zijn vrijwel dagelijks demonstraties tegen Israelisch geweld in Europa. Samen met de SP en GL. Waar blijven al die dagelijkse demonstraties tegen het extremistische moslimgeweld (dat de wereld al 1400 jaar lang teistert, dus in die zin is het weinig verassend)? Waar zijn de SP en GL nu?
Wegkijken, ontkennen, bagatelliseren.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:12 schreef Ludd het volgende:
[..]
Tja, dit soort valse berichten zijn er nog al veel de laatste tijd dus het lijkt me niet verkeerd om een slag om de arm te houden. Zo onlangs dat bericht van die vrouw die mishandeld was vanwege een Israëlische vlag.
[..]
Dan zouden het er nu 2 extra zijn? Nou, eng hoor.
[..]
Dit is een incident ja. Ik volg het nieuws wel, maar ik vind dat veel zaken verkeerd belicht worden.
Honderden Koerden demonstreren in Den Haagquote:
Eigenlijk zou je ze dit gewoon moeten vragen. Via mail of een brief. Ben wel benieuwd wat hun antwoord is.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:16 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet zijn er meer yezedi's door moslimextremisten gedood dan dat er Palestijnen door Israelische bombardementen zijn gedood.
Er zijn vrijwel dagelijks demonstraties tegen Israelisch geweld in Europa. Samen met de SP en GL. Waar blijven al die dagelijkse demonstraties tegen het extremistische moslimgeweld (dat de wereld al 1400 jaar lang teistert, dus in die zin is het weinig verassend)? Waar zijn de SP en GL nu?
Kijk ik nooit. Snap je serieus niet wat er eng aan is? Een grote, GROTE, groep moslims die zich uitspreekt voor een zeer gewelddadige, terroristische organisatie en zelfs hier nog mensen gaan bedreigen. De priester is niet de eerste die bedreigd is, helaas. Eng. Vind je niet???quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:18 schreef Ludd het volgende:
[..]
Je kijkt teveel opsporing verzocht? Maar wat hebben die criminelen te maken met het bedreigen van iemand omwille van een T-shirt. Vertel eens wat het precies is dat je "eng" vindt.
Ze steunen hun stemmers.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:16 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee, ik heb er gewoon een andere kijk op. Ik zie wel degelijk problemen in deze samenleving, maar dat heeft allemaal niet zoveel met de islam te maken, terwijl jullie dat wel denken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wegkijken, ontkennen, bagatelliseren.
In één post.
Hoe groot is die groep, ongeveer?quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:21 schreef bijdehand het volgende:
Een grote, GROTE, groep moslims die zich uitspreekt voor een zeer gewelddadige, terroristische organisatie
Hoezo heeft het extremisme onder moslims niks met de islam te maken?quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:21 schreef Ludd het volgende:
[..]
Nee, ik heb er gewoon een andere kijk op. Ik zie wel degelijk problemen in deze samenleving, maar dat heeft allemaal niet zoveel met de islam te maken, terwijl jullie dat wel denken.
Kijk filmpjes en tel. Waarom geef je geen antwoord op mijn vragen?quote:
De Koerden komen uit dezelfde regio dus het is volkomen logisch dat ze zich ermee bemoeien.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:18 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag hadden toch een groep Koerden gedemonstreerd tegen ISIS. Of tellen die niet mee.
Als dit verhaal waar is, is het natuurlijk behoorlijk triest. Snap dan ook die haat niet zo goed naar andersgelovigen.
Volgens mij doen ze dat al door gewoon hun kinderen naar school te laten gaan, te werken en te studeren. Het is wel een kwestie van willen we dat zien.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:09 schreef SeLang het volgende:
Als we het even hebben over die jongeren die dit weekend in de schilderswijk met stenen gooide etc., denk jij dat dat allemaal moslimextremisten zijn?quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoezo heeft het extremisme onder moslims niks met de islam te maken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |