Ik denk ook verzonnen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:00 schreef Ludd het volgende:
[..]
Inderdaad, opmerkelijk. Misschien is het wel verzonnen om het onder de aandacht te brengen, ik sta nergens meer van te kijken.
Daar vind ik de Jodenhaat toch minder unaniem dan op marokko.nlquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:31 schreef Ludd het volgende:
[..]
Lees je wel eens de reacties op de frontpage van fok, ook een toegankelijk forum?
Wegkijken, ontkennen. bagatelliseren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:36 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik denk ook verzonnen.
In het filmpje zat hij vooral aan het eind naar boven te kijken toen hij het vertelde en hij leek ook een beetje vrolijk.
Beetje bizar en een wrange nasmaak gaf het geheel.
Haha, ja, dat bedoelde ik dan ook niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daar vind ik de Jodenhaat toch minder unaniem dan op marokko.nl
Ok, je bedoelde anti-islamitisch. Nee, die vind ik ook meer in balans. Sowieso lees ik praktisch nooit een oproep om alle moslims uit te roeien, of dat men niet kan wachten op de dag dat de moslims uitgeroeid mogen worden, of dat moslims smerige beesten genoemd worden. Die posts zijn echt heel zeldzaam. Wel zijn er natuurlijk veel mensen die de islam het liefst uit Nederland zien vertrekken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:43 schreef Ludd het volgende:
[..]
Haha, ja, dat bedoelde ik dan ook niet.
Op de frontpage is sprake van extreme anti-islamitische sentimenten . Lees de reacties onder de nieuwsberichten maar eens door. Als je de frontpage als representatief zou zien, zou je denken dat een partij als de PVV een absolute meerderheid zou kunnen halen.
Daar doelde ik op, zoiets is niet representatief.
Overigens doet het mij deugd dat katholieken eindelijk eens iets geven om joden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wegkijken, ontkennen. bagatelliseren.
Het antisemitisme uit islamitische hoek is veel extremer. Dan moeten joden allemaal dood en zo. Het PVV-gegil zoals je dat op de FP ziet is niet minder zwakzinnig, maar wel veel minder radicaal.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:43 schreef Ludd het volgende:
[..]
Haha, ja, dat bedoelde ik dan ook niet.
Op de frontpage is sprake van extreme anti-islamitische sentimenten . Lees de reacties onder de nieuwsberichten maar eens door. Als je de frontpage als representatief voor de Nederlandse bevolking zou zien, zou je denken dat een partij als de PVV een absolute meerderheid zou kunnen halen.
Daar doelde ik op, zoiets is niet representatief.
Crimineel gedrag en radicalisatie liggen minder ver uit elkaar dan je denkt, niet voor niets zijn de meeste bekeerling tot the nation of islam in de VS gerecruteerd in zware penetentiaire inrichtingen zoals Folsom en Pelican Bay. Jongeren met niets tot weinig te verliezen en (op dat moment) meer tijd om na te denken dan iets anders passen juist prima in dat profiel. Het zal hier met criminele Mocro's niet anders zijn denk ik. Ze passen in ieder geval beter in dat plaatje dan een hard studerende of werkende jongere, die hebben juist wel wat beters te doen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oké, dus je punt is dat crimineel gedrag kan leiden tot radicalisering? Iets wat overigens niet blijkt uit het artikel.
Sowieso zie ik niet goed in wat deze artikelen van doen hebben met de discussie over de omvang van jodenhaat in Nederland. Ik ontken namelijk nergens dat antisemitisme voorkomt onder Marokkaanse jongeren.
Behalve als de loempia aangebrand is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:45 schreef LXIV het volgende:
Een groep die (net als de Joden) weinig overlast, haat en extremisme in Nederland brengt, bijvoorbeeld de Chinezen, worden helemaal (verbaal) niet zo hard aangepakt.
Dergelijke oproepen worden natuurlijk ook verwijderd door de mods.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ok, je bedoelde anti-islamitisch. Nee, die vind ik ook meer in balans. Sowieso lees ik praktisch nooit een oproep om alle moslims uit te roeien, of dat men niet kan wachten op de dag dat de moslims uitgeroeid mogen worden, of dat moslims smerige beesten genoemd worden. Die posts zijn echt heel zeldzaam. Wel zijn er natuurlijk veel mensen die de islam het liefst uit Nederland zien vertrekken.
Gezien het gedrag van de moslim in Nederland ook wel begrijpelijk. Een groep die (net als de Joden) weinig overlast, haat en extremisme in Nederland brengt, bijvoorbeeld de Chinezen, worden helemaal (verbaal) niet zo hard aangepakt.
Het gaat mij nog niet eens specifiek om de Joden, maar vooral om het openlijk oproepen tot moord en het wegkijken van veel politici. Als ze dat tegen Hindoes, moslims of Christenen deden vond ik precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Overigens doet het mij deugd dat katholieken eindelijk eens iets geven om joden.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dergelijke oproepen worden natuurlijk ook verwijderd door de mods.
Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat islamofobie wijdverspreid is op FOK! Feit is alleen wel dat veel users moslims bij voorkeur zien vertrekken.
Dat is wel heel erg zwart wit. Tuurlijk zijn er voorbeelden genoeg dat mensen aangevallen worden door de getinte medemens, maar bij sommige gevallen heb je een gevoel bij een persoon en mijn mening bij deze is dat het verzonnen is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wegkijken, ontkennen. bagatelliseren.
Ach, de een ziet moslims graag vertrekken, de ander ziet ongelovigen graag doodgemaakt worden op de meest verschrikkelijke manieren, is beiden natuurlijk gewoon kattenkwaad. Niet teveel aandacht aan besteden joh.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dergelijke oproepen worden natuurlijk ook verwijderd door de mods.
Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat islamofobie wijdverspreid is op FOK! Feit is alleen wel dat veel users moslims bij voorkeur zien vertrekken.
Waarom moet ik mezelf telkens herhalen? Wat schreef ik vanochtend nou, pannenkoek?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, de een ziet moslims graag vertrekken, de ander ziet ongelovigen graag doodgemaakt worden op de meest verschrikkelijke manieren, is beiden natuurlijk gewoon kattenkwaad. Niet teveel aandacht aan besteden joh.
Jajaja je vind ISIS heul erg enzovoorts. En ik zeg je dat je je daar niet zo druk over moet maken, het valt allemaal wel mee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom moet ik mezelf telkens herhalen? Wat schreef ik vanochtend nou, pannenkoek?
Zou kunnen. Ondertussen heeft ISIS zijn eerste promotiefilmpje online gezet.:quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:53 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg zwart wit. Tuurlijk zijn er voorbeelden genoeg dat mensen aangevallen worden door de getinte medemens, maar bij sommige gevallen heb je een gevoel bij een persoon en mijn mening bij deze is dat het verzonnen is.
1-0 voor ISIS. 2e helft gaat bijna beginnen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ondertussen heeft ISIS zijn eerste promotiefilmpje online gezet.:
Neen. Ik schreef dat ik de vergelijking met de nazi's overdreven vond, omdat ik het niet zie gebeuren dat Auschwitz wordt heropend.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jajaja je vind ISIS heul erg enzovoorts. En ik zeg je dat je je daar niet zo druk over moet maken, het valt allemaal wel mee.
Haha, daar hebben mensen tijd teveel, vond die smurf-stemvervorming wel grappig. . Maar dit is precies wat ik bedoel, ik denk allemaal niet dat je het zo serieus moet nemen. Een paar opstootjes met de ME als slag beschouwen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt dat omdat ze bij ISIS nog niet doorhebben dat gaskamers veel beter zijn dan een Shoah door kogels.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neen. Ik schreef dat ik de vergelijking met de nazi's overdreven vond, omdat ik het niet zie gebeuren dat Auschwitz wordt heropend.
Daarom die lui ook uitroeien.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt dat omdat ze bij ISIS nog niet doorhebben dat gaskamers veel beter zijn dan een Shoah door kogels.
http://therightscoop.com/(...)ay-of-violence-nsfw/
ISIS= Islamitische Staat In Schilderswijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt dat omdat ze bij ISIS nog niet doorhebben dat gaskamers veel beter zijn dan een Shoah door kogels.
http://therightscoop.com/(...)ay-of-violence-nsfw/
Een goed toekomstperspectief is belangrijker.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:03 schreef LXIV het volgende:
Je ziet trouwens op het filmpje goed hoeveel er geinvesteerd is in het opknappen van de wijk. Mooie woningen en alles heel schoon.
De staat kan je alleen de kans bieden, daar zul je zelf voor moeten werken. Er is in Nederland vrij toegankelijk onderwijs, studieleningen en beurzen en grondwettelijke gelijkheid. De perspectieven zijn prima, het is alleen zo dat je zelf ook ervoor moet studeren en werken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:07 schreef Ludd het volgende:
[..]
Een goed toekomstperspectief is belangrijker.
Dat klinkt allemaal leuk en aardig, maar een Achmed uit de schilderswijk wordt minder snel aangenomen dan een Thijs uit het Statenkwartier. Dat is nu eenmaal zo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
De staat kan je alleen de kans bieden, daar zul je zelf voor moeten werken. Er is in Nederland vrij toegankelijk onderwijs, studieleningen en beurzen en grondwettelijke gelijkheid. De perspectieven zijn prima, het is alleen zo dat je zelf ook ervoor moet studeren en werken.
Als die Achmed zijn HTS-diploma heeft en op een sollicitatie komt in het pak en een gesprek in het Nederlands houdt zonder 10x het woord 'kanker' te gebruiken kan hij best wel een baan vinden. En een beetje 'struggelen' om hogerop te komen is prima.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:17 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal leuk en aardig, maar een Achmed uit de schilderswijk wordt minder snel aangenomen dan een Thijs uit het Statenkwartier. Dat is nu eenmaal zo.
En dan krijg je dat veel van die mensen in de slachofferrol kruipen en niet eens hun best doen om een diploma te halen / te gaan werken. En dan staan ze dus buiten de maatschappij, en dan krijgen ze daar een afkeer van wat zich uit in bepaalde gedragingen.
Het probleem is dat Achmed niet eens uitgenodigd wordt op basis van zijn naam i.c.m. postcode. Zeg nou niet dat dit niet gebeurt, want dat is echt naïef.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als die Achmed zijn HTS-diploma heeft en op een sollicitatie komt in het pak en een gesprek in het Nederlands houdt zonder 10x het woord 'kanker' te gebruiken kan hij best wel een baan vinden.
Als student kan hij toch gewoon op Uilenstede gaan wonen? Zoals ik al zei: ik denk dat deze jongeren nergens betere kansen krijgen dan hier. Maar uiteindelijk moeten ze zelf wel pakken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:22 schreef Ludd het volgende:
[..]
Het probleem is dat Achmed niet eens uitgenodigd wordt op basis van zijn naam i.c.m. postcode. Zeg nou niet dat dit niet gebeurt, want dat is echt naïef.
Het probleem is dat die jochies het ethisch besef en de werkethiek van een pinda hebben in combinatie met een IQ van rond de 80.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:22 schreef Ludd het volgende:
[..]
Het probleem is dat Achmed niet eens uitgenodigd wordt op basis van zijn naam i.c.m. postcode. Zeg nou niet dat dit niet gebeurt, want dat is echt naïef.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:22 schreef Ludd het volgende:
[..]
Called it!quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:25 schreef NotYou het volgende:
Deze arme jongens hebben geen stageplek kunnen bemachtigen en zijn begrijpelijkerwijs gefrustreerd daarover. Dat ze het op deze manier afreageren is natuurlijk niet goed te praten maar de heftige emoties van deze twee kansenkanjers in dit institutioneel helaas nog erg racistische land zijn zeer begrijpelijk.
Misschien kunnen we op Fok! een inzamelingsactie starten voor een paginagrote advertentie in een landelijk dagblad waarin we hen een hart onder de riem steken en ze tegelijkertijd helpen zoeken naar een fijne stageplek!![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat jij een aanhanger van IS bent omdat je alles wat die gasten doen goedpraat.
Die ongeletterde klapjosti's weten niet eens dat het de slag om Schilderswijk is, en niet de slag van.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dat zie ik niet gebeuren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:17 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Dat mensen zich zo laten opnaaien door een handjevol kutmoslims zeg.We moeten die gasten op dezelfde manier behandelen als we nazi's behandelen: volkomen en tot op de grond belachelijk maken. Als we ze straffen, doen ze alsof ze martelaren zijn. Als we ze negeren, blijven ze kutten totdat we ze niet meer kunnen negeren. Maar als we ze telkens door en door belachelijk maken, is het zo afgelopen met dat zootje ongeregeld.
Dit dus, als "Achmed" of "Mohammed" een ingenieurstitel elektrotechniek of werktuigbouw voor zijn naam heeft staan, zal het de meeste werknemers een rotzorg zijn waar hun wieg gestaan heeft. Maar het gros van de "Mohammeds" en "Achmeds" heeft óf de capaciteiten niet en komt daardoor, net als Henk en Ingrid, anno 2014 moelijk aan een baan, óf heeft er jarenlang met de pet naar gegooid en vind het vervolgens lekker makkelijk om die verderfelijke westerse samenleving en met zijn ongelovige varkens en zionisten daar de schuld van te geven, maar wél maandelijks het handje op te houden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als die Achmed zijn HTS-diploma heeft en op een sollicitatie komt in het pak en een gesprek in het Nederlands houdt zonder 10x het woord 'kanker' te gebruiken kan hij best wel een baan vinden. En een beetje 'struggelen' om hogerop te komen is prima.
Vergelijk het met de manier waarop de Chinezen het doen. DIe hebben ook als ze hier komen weinig competenties voor de arbeidsmarkt. De ouders werken keihard in een restaurant en met het geld dat ze verdienen laten ze hun kinderen studeren. Binnen één generatie dringen die door tot de hogere lagen in de maatschappij.
Jij wil fosfor gooien op mensen die feitelijk niets misdaan hebben, behalve dat ze een mening hebben die jou niet aanstaat en dat ze werkeloos zijn?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:19 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dit dus, als "Achmed" of "Mohammed" een ingenieurstitel elektrotechniek of werktuigbouw voor zijn naam heeft staan, zal het de meeste werknemers een rotzorg zijn waar hun wieg gestaan heeft. Maar het gros van de "Mohammeds" en "Achmeds" heeft óf de capaciteiten niet en komt daardoor, net als Henk en Ingrid, anno 2014 moelijk aan een baan, óf heeft er jarenlang met de pet naar gegooid en vind het vervolgens lekker makkelijk om die verderfelijke westerse samenleving en met zijn ongelovige varkens en zionisten daar de schuld van te geven, maar wél maandelijks het handje op te houden.
Wat mij betreft droppen we dat soort halve zolen dan ook gewoon in het door hen zo bejubelde kalifaat, want in een samenleving is wat mij betreft geen plaats voor extremistische en onverdraagzame parasieten. En dan mogen we er wat mij betreft vervolgens ook meteen een paar fosfor- en/of napalmbommen op droppen. Good riddance...
Ik zou graag fosfor op ISIS-haatbaarden in het "kalifaat" gegooid zien worden. Waarom zouden we in vredesnaam brandbommen op werkelozen moeten gooien?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:42 schreef Ludd het volgende:
[..]
Jij wil fosfor gooien op mensen die feitelijk niets misdaan hebben, behalve dat ze een mening hebben die jou niet aanstaat en dat ze werkeloos zijn?
Er speelt nog wel meer, maar dat gaat de AIVD jou echt niet vertellen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:12 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dan zouden het er nu 2 extra zijn? Nou, eng hoor.
Dit.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:52 schreef Funkel het volgende:
Incidentje.. Paar jongens die het helaas verpesten voor de grote groep die nooit wat kwaad doet.
Net als de discriminatie van moslims in Nederland: ook verzonnen. Nog nooit meegemaakt dat zulk tuig zo gigantisch de ruimte kreeg om hun idiote, maatschappij-ontwrichtende haatzaaierij te verspreiden...quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:07 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het hele verhaal verzonnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |