abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 augustus 2014 @ 19:49:52 #1
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143312545
quote:
Moslims bedreigen priesterstudent om WeAreN-shirt
Geplaatst door Frank Verhoef op 11 augustus, 2014 - 12:44

© Fray Jaider Chantré Sánchez
"We gaan jullie allemaal vermoorden."

Het dragen van een WeAreN-shirt, uit solidariteit met de met de dood bedreigde christenen in Irak, is niet zonder risico. De Colombiaanse priesterstudent Jaider Chantré Sánchez (Aartsbisdom Utrecht) is gisteren bedreigd omdat hij met zo'n t-shirt (foto van het bewuste shirt hierboven) naar buiten ging. Ja, ook hier in Nederland zijn christenen niet veilig.

De priesterstudent beschrijft op Facebook wat er gebeurde toen hij gisteren met dat t-shirt naar de Heilige Mis in Utrecht ging:

"Na de mis kwam ik twee mensen tegen. Zij kijken naar mijn t-shirt, spugen op de vloer en schreeuwen tegen mij: we gaan jullie allemaal vermoorden. Jullie zullen van de aarde verdwijnen."

Je zou willen geloven dat moslims in Nederland niet ISIS achterna gaan, je zou willen geloven dat christenen in Nederland niet worden bedreigd omdat ze de bedreigde christenen in Irak steunen met een mooi gebaar, je zou kortom willen geloven dat het een groot onzinverhaal is om aandacht te trekken, maar dat is helaas niet het geval. Dit is echt gebeurd.

In een stukje dat Jaider Chantré Sánchez later op zijn Facebook zette, schrijft hij in het Spaans - zijn moedertaal - dat het twee moslims waren die hem bedreigden om zijn shirt. Hij schrijft dat hij zich absoluut niet veilig voelde op het moment dat de twee moslims hem verbaal aanvielen om zijn shirt: "Het was verschrikkelijk. Ik was echt bang. Op dat moment voelde ik wat onze broeders christenen in Irak elke minuut voelen. Dames en heren, het christen zijn is gevaarlijk geworden."

Ik kan me heel goed voorstellen dat hij bang was op het moment dat hij alleen over straat liep met een WeAreN-shirt en twee moslims ineens tegen hem begonnen te schreeuwen dat alle christenen dood moeten. Op steeds meer plekken in Nederland, met name in de grote steden waar veel moslims wonen, loopt het volkomen uit de hand met moslims die Joden, christenen en ja, ook journalisten bedreigen. En de politiek? Die staat erbij en kijkt ernaar.
http://www.dagelijksestan(...)dent-om-wearen-shirt
Nu kan ik nog wel begrijpen dat het dragen van een pro-Israëlshirt in de ISIS (Islamitische Staat In Schilderswijk) als provocerend wordt gezien en dat het conflict tussen de Israëliers en de Palestijnen nogal wat emotie kan opwekken bij bepaalde bevolkingsgroepen.

Maar dat het dragen van een T-shirt waarop steun wordt betuigd vóór bedreigde Irakese en Syrische Christenen en tégen IS zoveel agressie opwekt vind ik echt vreemd. Hoe kan iemand met een beetje gezond verstand in Nederland nu voorstander zijn van IS? Dat hele ISIS is toch ook voor zowat alle moslims totaal onacceptabel. Het zijn gewoon brute moordenaars van het grootste kaliber. Ze kruisigen niet alleen Christenen en onthoofden niet alleen 8-jarige Christelijke meisjes, ze jagen met net zoveel gemak allerlei moslims over de kling.

Hoe kan iemand nu, die om wat voor reden dan ook naar Nederland 'gevlucht' is, hier op kosten van de Nederlander huisvesting, gezondheidszorg, uitkering en subsidie ontvangt, serieus achter de IS staan? En het lef hebben om mensen die op geheel vreedzame wijze de penibele situatie van Christenen in Irak onder de aandacht willen brengen bedreigen?

Bovendien dacht ik dat de 'strategie' van de moslims was: "Eerst komt de zaterdag en dan de zondag", waarmee zij bedoelen dat ze pas aan het uitroeien van de Christenen beginnen als ze alle Joden te pakken hebben genomen. Daarom lijkt mij het nu ook nog veel te vroeg, gezien de vele Joden die vrolijk in Israël, Nederland en de VS rondlopen.
The End Times are wild
pi_143312653
Incidentje.. Paar jongens die het helaas verpesten voor de grote groep die nooit wat kwaad doet.
  maandag 11 augustus 2014 @ 19:54:16 #3
155616 Proximo
For god, king & country
pi_143312752
Die arme jongens hebben gewoon een gebrek aan perspectief en kansen!

:') _!!!!
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_143312765
Wat is dit voor amateuristisch geschreven subjectief verhaal? :')
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_143312820
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 19:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Weer die zuurrechtse bron. Mag je ook joop.nl als bron gebruiken?
-
pi_143312821
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 19:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Een preek. Iedere zondag te beluisteren in Utrecht.
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
pi_143312824
Dan zijn die lui goed op de hoogte, ik had geen flauw idee wat het betekent. Bovendien is een maar een oerlelijk teken, hadden ze daar niet iets anders voor kunnen verzinnen?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 11 augustus 2014 @ 19:58:57 #8
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_143312995
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 19:54 schreef Proximo het volgende:
Die arme jongens hebben gewoon een gebrek aan perspectief en kansen!

:') _!!!!
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_143313072
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 19:55 schreef Hathor het volgende:
Dan zijn die lui goed op de hoogte, ik had geen flauw idee wat het betekent.
Inderdaad, opmerkelijk. Misschien is het wel verzonnen om het onder de aandacht te brengen, ik sta nergens meer van te kijken.
  maandag 11 augustus 2014 @ 20:00:32 #10
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143313082
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 19:55 schreef Hathor het volgende:
Dan zijn die lui goed op de hoogte, ik had geen flauw idee wat het betekent. Bovendien is een maar een oerlelijk teken, hadden ze daar niet iets anders voor kunnen verzinnen?
Het is N van Nazareni (Christenen).

IS gebruikt deze letter bijvoorbeeld om huizen van Christenen in Mosul te markeren, opdat hun bewoners uitgeroeid kunnen worden. Net zoals je een stip op een zieke boom zet.

quote:
AINA News
ISIS in Mosul Marks Christian Homes, Patriarch Issues Urgent Appeal
Posted 2014-07-19 15:52 GMT

The Arabic letter "n" (inside red circle), signifying "Nasarah" (Christian), on a Christian home in Mosul.

(AINA) -- ISIS has begun marking Christian homes with the Arabic letter "n" which stands for the word "Nasrani" which means Christian in Arabic. The word comes from the name "Nestorian," historically attributed to the the Holy Apostolic Catholic Assyrian Church of the East, though it is incorrect. In addition, properties marked by ISIS have also been marked as "property of the Islamic State."
http://www.aina.org/news/20140719115241.htm

[ Bericht 37% gewijzigd door LXIV op 11-08-2014 20:06:12 ]
The End Times are wild
  Forum Admin maandag 11 augustus 2014 @ 20:01:47 #11
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_143313142
Gaat echt helemaal de goede kant op in dit land. ^O^
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  maandag 11 augustus 2014 @ 20:04:05 #12
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143313249
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 19:55 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Weer die zuurrechtse bron. Mag je ook joop.nl als bron gebruiken?
Zuurlinks mag ook hoor! Wel jammer dat Joop het gebruik van de Arabische N als 'moedwillige provocatie' ziet, terwijl ze zelf allemaal in zo'n 'ik ben Marokkaan'-shirtje rondlopen.
The End Times are wild
pi_143313261
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 19:49 schreef LXIV het volgende:

[..]

Hoe kan iemand nu, die om wat voor reden dan ook naar Nederland 'gevlucht' is, hier op kosten van de Nederlander huisvesting, gezondheidszorg, uitkering en subsidie ontvangt, serieus achter de IS staan? En het lef hebben om mensen die op geheel vreedzame wijze de penibele situatie van Christenen in Irak onder de aandacht willen brengen bedreigen?
Ben je echt zo naďef? Nee toch?

Dit volk is zowel geestelijk gestoord als agressief als parasitair als hypocriet:

- Geestelijk gestoord: spreekt voor zich

- Aggressief: spreekt voor zich

- Parasitair: lekker uitkeringen vangen hier in Nederland waar ze aan alle kanten beschermd en vertroeteld worden

- Hypocriet: de Westerse samenleving is vuilnis en bestaat uit varkens, honden en kakkerlakken maar ze komen er wel wonen, vanwege infiltratie en bovengenoemd parasitisme.

Leuk dat Links Nederland zo lekker politiek correct wil zijn, maar deze idioten zijn dit niet en snijden je rustig de strot af zonder te knipperen. Jarenlang wordt dit al geroepen, dus er zit niet veel anders op dan daadwerkelijk wachten totdat er een paar honderd de keel doorgesneden zijn, aangezien de tientallen incidenten op jaarbasis hier kennelijk geen indruk maken.

Zo is de Schilderswijk ook een prachtig voorbeeld van hoe het in rap tempo slechter en slechter gaat met het islamitische probleem in Nederland. Lees anders dit stukje even, voor het geval je denkt dat ik overdrijf:

http://en.wikipedia.org/wiki/Sharia_patrols_(London)
pi_143313264
Eng... ben benieuwd hoe dit goedgepraat gaat worden.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_143313327
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:04 schreef bijdehand het volgende:
Eng? :') 2 idioten bedreigen een man? Als het al waar is, wat vind je hier eng aan dan?
  maandag 11 augustus 2014 @ 20:06:50 #16
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143313360
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:05 schreef Ludd het volgende:

[..]

Eng? :') 2 idioten bedreigen een man? Als het al waar is, wat vind je hier eng aan dan?
QED
The End Times are wild
pi_143313361
quote:

[..]

Eén van de vele symptomen van extreem moslimfundamentalisme in Nederland?
pi_143313415
quote:
Waarschijnlijk is het hele verhaal verzonnen.
-
pi_143313442
quote:

[..]

Ben je serieus? Volg je het nieuws niet? Als dit nou een extremistisch incidentje was...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 11 augustus 2014 @ 20:09:07 #20
78918 SeLang
Black swans matter
pi_143313471
Wat ik trouwens ook niet snap is waarom moslims in de westerse wereld niet massaal met honderdduizenden de straat op gaan om te laten zien hoe erg ze walgen van IS. Als ik een normale gematigde moslim was dan zou ik het vreselijk vinden als mijn geloof met dat soort gruwelen wordt geassocieerd. Dan zou ik echt wel even duidelijk willen laten zien hoe ik daar over denk.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  maandag 11 augustus 2014 @ 20:09:11 #21
3542 Gia
User under construction
pi_143313475
quote:
Dat is niet zo moeilijk te raden.

'De priester draagt dit shirt overduidelijk om moslims te provoceren, dus hij vraagt erom.'
pi_143313493
Mensen die IS steunen mogen van mij sowieso het land uit geflikkerd worden, of je nou Nederlands paspoort hebt of niet.
pi_143313507
quote:
4s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:07 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is het hele verhaal verzonnen.
Jeej al 2 manieren. Heerlijk dat ook niemand van de moslims het afkeurt. Typisch.
pi_143313538
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:09 schreef SeLang het volgende:
Wat ik trouwens ook niet snap is waarom moslims in de westerse wereld niet massaal met honderdduizenden de straat op gaan om te laten zien hoe erg ze walgen van IS. Als ik een normale gematigde moslim was dan zou ik het vreselijk vinden als mijn geloof met dat soort gruwelen wordt geassocieerd. Dan zou ik echt wel even duidelijk willen laten zien hoe ik daar over denk.
Ik heb geen miljoenen christenen wereldwijd de straat zien opgaan om te protesteren tegen LRA. En het boeit mij ook niet dat ze niet de straat op zijn gegaan.
-
pi_143313559
quote:
Omdat ze dat niet durven, niet willen of omdat ze het wel met IS kunnen vinden.
pi_143313637
quote:

[..]

De eerste goedprater is al weer binnen.

Volgens mij zeiden we in 1945: nooit meer religieuze intolerantie.

En kijk eens waar de goedpraters in 2014 zijn.
pi_143313659
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:06 schreef LXIV het volgende:

[..]

QED
Tja, dit soort valse berichten zijn er nog al veel de laatste tijd dus het lijkt me niet verkeerd om een slag om de arm te houden. Zo onlangs dat bericht van die vrouw die mishandeld was vanwege een Israëlische vlag.

quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:06 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Eén van de vele symptomen van extreem moslimfundamentalisme in Nederland?
Dan zouden het er nu 2 extra zijn? Nou, eng hoor.

quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:08 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ben je serieus? Volg je het nieuws niet? Als dit nou een extremistisch incidentje was...
Dit is een incident ja. Ik volg het nieuws wel, maar ik vind dat veel zaken verkeerd belicht worden.
pi_143313705
quote:
Gingen katholieken in Nederland ook de straat op als de IRA aanslagen pleegde?
pi_143313735
quote:
14s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:12 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

De bedreigingen mogen ook maar van één kant komen he. Moslims, christenen en ongelovige honden moeten kapot, maar als je iets over moslims zegt dan is de wereld te klein :r
pi_143313770
quote:
14s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:12 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Ik praat helemaal niets goed. Als dit gebeurd zou zijn, is dit niet goed te praten. Die mening deel ik, dus waar heb je het over?
pi_143313791
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:12 schreef Ludd het volgende:
Dit is een incident ja. Ik volg het nieuws wel, maar ik vind dat veel zaken verkeerd belicht worden.
Net als al die incidenten met criminele lichtgetinten zeker. Op een gegeven moment moet je gewoon erkennen dat er een probleem is zodat er een oplossing gevonden kan worden.
pi_143313829
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:10 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Ik heb geen miljoenen christenen wereldwijd de straat zien opgaan om te protesteren tegen LRA. En het boeit mij ook niet dat ze niet de straat op zijn gegaan.
Zag je wel honderden/duizenden christenen de straat op gaan om hun steun te betuigen ?
pi_143313853
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:10 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Omdat ze dat niet durven, niet willen of omdat ze het wel met IS kunnen vinden.
Zoals het er nu naar uitziet zijn er meer yezedi's door moslimextremisten gedood dan dat er Palestijnen door Israelische bombardementen zijn gedood.

Er zijn vrijwel dagelijks demonstraties tegen Israelisch geweld in Europa. Samen met de SP en GL. Waar blijven al die dagelijkse demonstraties tegen het extremistische moslimgeweld (dat de wereld al 1400 jaar lang teistert, dus in die zin is het weinig verassend)? Waar zijn de SP en GL nu?
pi_143313903
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:16 schreef Aanstootgevend het volgende:
Zag je wel honderden/duizenden christenen de straat op gaan om hun steun te betuigen ?
Nee, maar ik heb wel honderden/duizenden christenen gezien die richting Oeganda gingen om homohaat te promoten.
-
pi_143313939
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:15 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Net als al die incidenten met criminele lichtgetinten zeker. Op een gegeven moment moet je gewoon erkennen dat er een probleem is zodat er een oplossing gevonden kan worden.
Je kijkt teveel opsporing verzocht? Maar wat hebben die criminelen te maken met het bedreigen van iemand omwille van een T-shirt. Vertel eens wat het precies is dat je "eng" vindt.
pi_143313956
quote:
Afgelopen zaterdag hadden toch een groep Koerden gedemonstreerd tegen ISIS. Of tellen die niet mee.

Als dit verhaal waar is, is het natuurlijk behoorlijk triest. Snap dan ook die haat niet zo goed naar andersgelovigen.
ROBODEMONS..................|:(
pi_143313964
quote:
2s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:16 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Zoals het er nu naar uitziet zijn er meer yezedi's door moslimextremisten gedood dan dat er Palestijnen door Israelische bombardementen zijn gedood.

Er zijn vrijwel dagelijks demonstraties tegen Israelisch geweld in Europa. Samen met de SP en GL. Waar blijven al die dagelijkse demonstraties tegen het extremistische moslimgeweld (dat de wereld al 1400 jaar lang teistert, dus in die zin is het weinig verassend)? Waar zijn de SP en GL nu?
Het zijn maar yezedi's, wat boeit dat. Een paar dode moslims die raketten afvuren op steden zijn erger hoor, foei foei foei.

Hopelijk is het een probleem dat zichzelf oplost.
  maandag 11 augustus 2014 @ 20:19:40 #38
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143314009
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:12 schreef Ludd het volgende:

[..]

Tja, dit soort valse berichten zijn er nog al veel de laatste tijd dus het lijkt me niet verkeerd om een slag om de arm te houden. Zo onlangs dat bericht van die vrouw die mishandeld was vanwege een Israëlische vlag.

[..]

Dan zouden het er nu 2 extra zijn? Nou, eng hoor.

[..]

Wegkijken, ontkennen, bagatelliseren.

In één post.
The End Times are wild
pi_143314016
quote:
Waar zijn de SP en GL nu?
Honderden Koerden demonstreren in Den Haag
Enkele honderden Koerden hebben zaterdag voor de Tweede Kamer in Den Haag gedemonstreerd tegen het geweld van IS (de Islamitische Staat) tegen minderheden in Irak. Volgens de politie verliep de demonstratie zonder incidenten.
Aan de demonstratie deden ook de SP-Tweede Kamerleden Paul Ulenbelt en Sadet Karbulut mee.
http://www.omroepwest.nl/(...)emonstreren-den-haag
-
pi_143314034
quote:

[..]

Eigenlijk zou je ze dit gewoon moeten vragen. Via mail of een brief. Ben wel benieuwd wat hun antwoord is.
pi_143314105
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:18 schreef Ludd het volgende:

[..]

Je kijkt teveel opsporing verzocht? Maar wat hebben die criminelen te maken met het bedreigen van iemand omwille van een T-shirt. Vertel eens wat het precies is dat je "eng" vindt.
Kijk ik nooit. Snap je serieus niet wat er eng aan is? Een grote, GROTE, groep moslims die zich uitspreekt voor een zeer gewelddadige, terroristische organisatie en zelfs hier nog mensen gaan bedreigen. De priester is niet de eerste die bedreigd is, helaas. Eng. Vind je niet???
  maandag 11 augustus 2014 @ 20:21:24 #42
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_143314116
quote:

[..]

Ze steunen hun stemmers.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_143314144
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:19 schreef LXIV het volgende:

[..]

Wegkijken, ontkennen, bagatelliseren.

In één post.
Nee, ik heb er gewoon een andere kijk op. Ik zie wel degelijk problemen in deze samenleving, maar dat heeft allemaal niet zoveel met de islam te maken, terwijl jullie dat wel denken.
pi_143314178
Ik stel voor dat de NOS eens de mening van een imam over de ISIS vraagt en dat een paar dagen lang herhaalt. Misschien dat die kutjeugd dan bijdraait. Want inderdaad, niemand met een normaal stel hersens met informatie over wat ISIS doet zou die organisatie goedkeuren.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_143314193
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:21 schreef bijdehand het volgende:
Een grote, GROTE, groep moslims die zich uitspreekt voor een zeer gewelddadige, terroristische organisatie
Hoe groot is die groep, ongeveer?
pi_143314196
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:21 schreef Ludd het volgende:

[..]

Nee, ik heb er gewoon een andere kijk op. Ik zie wel degelijk problemen in deze samenleving, maar dat heeft allemaal niet zoveel met de islam te maken, terwijl jullie dat wel denken.
Hoezo heeft het extremisme onder moslims niks met de islam te maken?
pi_143314238
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:22 schreef Ludd het volgende:

[..]

Hoe groot is die groep, ongeveer?
Kijk filmpjes en tel. Waarom geef je geen antwoord op mijn vragen?
pi_143314241
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:18 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Afgelopen zaterdag hadden toch een groep Koerden gedemonstreerd tegen ISIS. Of tellen die niet mee.

Als dit verhaal waar is, is het natuurlijk behoorlijk triest. Snap dan ook die haat niet zo goed naar andersgelovigen.
De Koerden komen uit dezelfde regio dus het is volkomen logisch dat ze zich ermee bemoeien.

De Marokkanen en Turken komen niet uit Palestina. Marokko ligt zelfs duizenden kilometers verderop. Toch zie je bijna dagelijks demonstraties tegen Israel van die groep. Waarom zie je dan niet net zoveel demonstraties van die groep tegen de ISIS (die nu al meer mensen hebbem gedood dan Israel in de afgelopen weken heeft gedaan)?

Als je echt tegen onrecht bent, protesteer je namelijk tegen alle vormen van geweld,ongeacht wie het slachtoffer is.
pi_143314250
quote:
Volgens mij doen ze dat al door gewoon hun kinderen naar school te laten gaan, te werken en te studeren. Het is wel een kwestie van willen we dat zien.
pi_143314256
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:22 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Hoezo heeft het extremisme onder moslims niks met de islam te maken?
Als we het even hebben over die jongeren die dit weekend in de schilderswijk met stenen gooide etc., denk jij dat dat allemaal moslimextremisten zijn?
  maandag 11 augustus 2014 @ 20:24:36 #51
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143314292
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:21 schreef Ludd het volgende:

[..]

Als het niet direct uit de islam komt, dan hangt het nog altijd indirect samen met de grootschalige immigratie uit Islamitische landen.

Als er maar 1/10 van dit soort incidenten was geweest van 'racistische' (dwz autochtoon richting allochtoon) incidenten dan had heel de linkse goegemeente moord en brand geroepen.
The End Times are wild
pi_143314377
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:18 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Het zijn maar yezedi's, wat boeit dat. Een paar dode moslims die raketten afvuren op steden zijn erger hoor, foei foei foei.

Yezedi's zijn dan ook geen Mensen van het Boek, dus die zijn, naast dat christenen en joden onder tweederangsburgers vallen, nog een tree lager gerangschikt.
pi_143314384
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:24 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als het niet direct uit de islam komt, dan hangt het nog altijd indirect samen met de grootschalige immigratie uit Islamitische landen.

Als er maar 1/10 van dit soort incidenten was geweest van 'racistische' (dwz autochtoon richting allochtoon) incidenten dan had heel de linkse goegemeente moord en brand geroepen.
Eens. Blijkbaar is dit niet erg genoeg en hoeft er niets over gezegd te worden. Sterker nog, je moet het zelfs goedpraten!
pi_143314385
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:24 schreef LXIV het volgende:

[..]

Daar zit wel een pijnpunt, dat ontken ik ook niet.
pi_143314431
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:26 schreef Ludd het volgende:

[..]

Daar zit wel een pijnpunt, dat ontken ik ook niet.
Zou de Islam dat pijnpunt/probleem kunnen oplossen ?
pi_143314453
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:27 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Zou de Islam dat pijnpunt/probleem kunnen oplossen ?
Nee, dat denk ik niet.
pi_143314482
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:26 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Yezedi's zijn dan ook geen Mensen van het Boek, dus die zijn, naast dat christenen en joden onder tweederangsburgers vallen, nog een tree lager gerangschikt.
Je mag ze dan ook geen mensen noemen, want dat zijn ze gewoon niet. Daarom moet je ze gewoon afmaken joh, geen haan die er naar kraait O+
pi_143314503
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:28 schreef Ludd het volgende:

[..]

Nee, dat denk ik niet.
Dus Islam is volgens jou noch onderdeel van het probleem, noch onderdeel van de oplossing ?
pi_143314514
Al vaak genoeg gezien dat een aantal moslims echt hierin gelooft (dat zij de boel over gaan nemen en andersdenkenden gaan vermoorden), inclusief van een moslim (nogal een gay type vond ik) die mij vanuit niets op straat toeschreeuwde dat hij hoopte dat ik ook snel moslim zou worden. :')

Het is in feite een probleem waar het liberalisme geen antwoord op heeft. Zeker in NL niet.

De enige politieke stromingen die ooit de politieke Islam een slag toe hebben kunnen brengen zijn autoritaire nationalisten en het communisme. Dankzij de goede werken van Stalin is Centraal-Azië nu zelfs nog steeds vrij seculier. ^O^ Kun je om huilen dat het zo'n slechte man was, maar generaties hebben een stuk beter leven gekregen doordat de extreem primitieve wetten en religieuze hiërarchie weggevaagd waren.

In het liberalisme wordt er echter niet gekozen, de staat is neutraal en laat iedere bedreiging in haar midden groeien. Ik zeg niet dat we een Stalin nodig hebben, maar het mag wel wat autoritairder en minder liberaal.
pi_143314535
Wat is dit toch een kutland :r Christenen vormen de meerderheid maar moeten allemaal shit pikken van die kut flikkers
pi_143314570
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:19 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Honderden Koerden demonstreren in Den Haag
Enkele honderden Koerden hebben zaterdag voor de Tweede Kamer in Den Haag gedemonstreerd tegen het geweld van IS (de Islamitische Staat) tegen minderheden in Irak. Volgens de politie verliep de demonstratie zonder incidenten.
Aan de demonstratie deden ook de SP-Tweede Kamerleden Paul Ulenbelt en Sadet Karbulut mee.
http://www.omroepwest.nl/(...)emonstreren-den-haag
Dat zijn Koerden: ze komen uit dezelfde regio.

Waar zijn al die Marokkaanse en Turkse demonstranten? Marokko ligt zelfs duizenden kilometers van Palestina en Irak verwijderd: waarom dan wel grootschalig voor Palestina demonstreren maar niet grootschalig voor de yezedi's uit Noord-Irak demonstreren?
pi_143314574
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:28 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Dus Islam is volgens jou noch onderdeel van het probleem, noch onderdeel van de oplossing ?
Correct. Theoretisch zou de gematigde islam een positieve invloed kunnen hebben op de problemen, maar niet meer dan dat.
pi_143314658
quote:
2s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:23 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

De Koerden komen uit dezelfde regio dus het is volkomen logisch dat ze zich ermee bemoeien.

De Marokkanen en Turken komen niet uit Palestina. Marokko ligt zelfs duizenden kilometers verderop. Toch zie je bijna dagelijks demonstraties tegen Israel van die groep. Waarom zie je dan niet net zoveel demonstraties van die groep tegen de ISIS (die nu al meer mensen hebbem gedood dan Israel in de afgelopen weken heeft gedaan)?

Als je echt tegen onrecht bent, protesteer je namelijk tegen alle vormen van geweld,ongeacht wie het slachtoffer is.
Ik heb werkelijk geen idee waarom het één wel aandacht krijgt en het ander niet. Sowieso is er op aarde veel geweld waarbij religie een onderdeel speelt. Christenen die in delen van Afrika homohaat propageren, moslims die christenen, joden en andere moslims vermoorden, zionisten die moslims als minderwaardig beschouwen.
pi_143314730
quote:
2s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:30 schreef Zienswijze het volgende:
Dat zijn Koerden: ze komen uit dezelfde regio.

Waar zijn al die Marokkaanse en Turkse demonstranten? Marokko ligt zelfs duizenden kilometers van Palestina en Irak verwijderd: waarom dan wel grootschalig voor Palestina demonstreren maar niet grootschalig voor de yezedi's uit Noord-Irak demonstreren?
Jij had het over SP, ik heb je een voorbeeld gegeven van SP-kamerleden die aanwezig waren bij een andere demonstratie dan alleen pro-Palestina.

En Koerden demonstreren ook niet voor nationalistische kwesties in Marokko.
-
  maandag 11 augustus 2014 @ 20:32:47 #65
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143314735
Het is trouwens een misvatting dat als er slechts een minderheid een bepaalde ideologie aanhangt, we ons daar niet al te druk over moeten maken.
Zowel het nationaal-socialisme als het communisme hebben enorme hoeveelheden slachtoffers op hun conto. Toch is er telkens maar een kleine groep werkelijke extremisten geweest en zou het gros van de Duitse en Russische bevolking nooit achter hen aan gelopen zijn als ze geweten hadden wat hun plannen waren. In wezen zijn dat altijd gewoon fatsoenlijke mensen geweest.
The End Times are wild
pi_143314863
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:32 schreef LXIV het volgende:
Het is trouwens een misvatting dat als er slechts een minderheid een bepaalde ideologie aanhangt, we ons daar niet al te druk over moeten maken.
Zowel het nationaal-socialisme als het communisme hebben enorme hoeveelheden slachtoffers op hun conto. Toch is er telkens maar een kleine groep werkelijke extremisten geweest en zou het gros van de Duitse en Russische bevolking nooit achter hen aan gelopen zijn als ze geweten hadden wat hun plannen waren. In wezen zijn dat altijd gewoon fatsoenlijke mensen geweest.
Klopt. We moeten ons dan ook zorgen maken over de kaalkopjes die gisteren gingen demonstreren.
-
pi_143314869
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:31 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ik heb werkelijk geen idee waarom het één wel aandacht krijgt en het ander niet. Sowieso is er op aarde veel geweld waarbij religie een onderdeel speelt. Christenen die in delen van Afrika homohaat propageren, moslims die christenen, joden en andere moslims vermoorden, zionisten die moslims als minderwaardig beschouwen.
Inderdaad, er vind ook ondrukking van Moslims plaats waar nauwelijks aandacht voor is. Zou wordt de moslim minderheid in Myanmar ook zwaar onderdrukt, en daar is ook geen aandacht voor bij Nederlandse moslims.
pi_143315047
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:32 schreef LXIV het volgende:
Te makkelijk om dat alles op een grote hoop te gooien, het zijn erg verschillende ideeën en verschillende soorten staten. De Islam is totaal anders dan de politieke ideologieën uit de 20e eeuw.
  maandag 11 augustus 2014 @ 20:41:11 #69
380998 DarkAccountant
Dark numbers, full daylight
pi_143315175
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:35 schreef Ludd het volgende:

[..]

Inderdaad, er vind ook ondrukking van Moslims plaats waar nauwelijks aandacht voor is. Zou wordt de moslim minderheid in Myanmar ook zwaar onderdrukt, en daar is ook geen aandacht voor bij Nederlandse moslims.
Ja, maar dat geldt voor alle geloofsgroepen in Myanmar. Niet voor niets is er een tijd geleden een massaal protest uitgebroken tegen de overheid daar. En dat protest werd geleid door boeddhistische monniken.
pi_143315196
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:35 schreef Ludd het volgende:

[..]

Inderdaad, je hoort ook geen boeddhisten die daartegen demonstreren. Al zullen die er uiteraard wel zijn.
pi_143315421
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:41 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Inderdaad, je hoort ook geen boeddhisten die daartegen demonstreren. Al zullen die er uiteraard wel zijn.
Boeddhisme heeft ook zijn extremisme, al denk ik dat dit aspect niet bepaald snel populair zal worden bij de mensen die het in de Oosterse wijsheden zoeken:

http://www.nytimes.com/20(...)?pagewanted=all&_r=0
pi_143315441
quote:
Het gros is te lui om de straat op te gaan of heeft wel wat beters te doen.

Goed ingeburgerd dus.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_143315543
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:14 schreef bijdehand het volgende:

[..]

De bedreigingen mogen ook maar van één kant komen he. Moslims, christenen en ongelovige honden moeten kapot, maar als je iets over moslims zegt dan is de wereld te klein :r
Van wie mag jij niks over moslims zeggen? Ik zie in dit topic niemand zijn beklag doen daarover. En op andere plekken eigenlijk ook niet.
pi_143315560
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:41 schreef DarkAccountant het volgende:

Ja, maar dat geldt voor alle geloofsgroepen in Myanmar. Niet voor niets is er een tijd geleden een massaal protest uitgebroken tegen de overheid daar. En dat protest werd geleid door boeddhistische monniken.
Onzin. Je hebt dit stukje geschiedenis gemist blijkbaar:

Onderdrukking van Rohingya-moslims door boeddhistische terroristen
-
pi_143315653
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:18 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Niet om het een of ander, maar het westen is pas in gaan grijpen nu christenen in gevaar zijn.

Terecht natuurlijk dat er nu eindelijk wat wordt gedaan, maar een beetje perspectief kan geen kwaad.
pi_143315749
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:10 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Toch zit daar een kern van waarheid in. Ik heb ooit een artikel gelezen waarin stond dat gekleurde criminelen in de USA liever door een blanke politieagent worden opgepakt dan door een rasgenoot; simpelweg omdat de rasgenoot ze gemiddeld veel harder aanpakt (en de crimineel dan ook moeilijk "racist!" kan schreeuwen).

Dit gevoel mis ik in zijn algemeenheid met deze misstanden, in ieder geval in ons landje. Het lijkt erop of mensen het toch een beetje 'hun partij' vinden als een andere moslim iets heel ergs doet, al verafschuwen ze de daad en zouden ze zoiets nooit zelf doen. Maar je medegelovige in het openbaar afvallen, nee, dat doe je natuurlijk ook niet.

Ik denk dat 99% van de mensen nooit van LRA heeft gehoord en dat niemand dit ook koppelt aan het onderhavige geloof in het algemeen. Ik weet wel dat als mensen op dezelfde schaal gruweldaden zouden begaan ' 'in naam van mijn geloofsoverftuiging', ik dan volledig klaar met deze idioten zou zijn en mij met alle macht van genoemde idioten zou distantiëren.
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
  maandag 11 augustus 2014 @ 20:54:00 #77
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143315832
quote:
3s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:35 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Klopt. We moeten ons dan ook zorgen maken over de kaalkopjes die gisteren gingen demonstreren.
Die hebben nauwelijks aanhang in Nederland. Ik geloof dat er zo'n 200 nazi's en sympathisanten zijn. Dat terwijl de islam welig tiert.
Als je wil weten hoe de gemiddelde moslim-jeugd denkt over (bijvoorbeeld Joden), moet je eens op marokko.nl gaan kijken. Dat is allemaal wat minder humanistisch en liberaal als op Joop en door sommige FOK!-users voorgesteld wordt.
http://forums.marokko.nl/(...)om-van-de-joden.html

Het vreemde is dat een soortelijke site waar zo over de moslims gesproken zou worden, meteen in Nederland verboden zou worden. Dit terwijl deze website subsidie krijgt.
The End Times are wild
pi_143316053
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:54 schreef LXIV het volgende:

[..]

Die hebben nauwelijks aanhang in Nederland. Ik geloof dat er zo'n 200 nazi's en sympathisanten zijn. Dat terwijl de islam welig tiert.
Als je wil weten hoe de gemiddelde moslim-jeugd denkt over (bijvoorbeeld Joden), moet je eens op marokko.nl gaan kijken. Dat is allemaal wat minder humanistisch en liberaal als op Joop en door sommige FOK!-users voorgesteld wordt.

Het vreemde is dat een soortelijke site waar zo over de moslims gesproken zou worden, meteen in Nederland verboden zou worden. Dit terwijl deze website subsidie krijgt.
Dat iemand de islam aanhangt, maakt diegene natuurlijk niet direct een IS-sympathisant.

Net zoals dat niet alle katholieken kinderprikkers zijn. Toegegeven, het gros is dat wel, maar generaliseren moet je niet willen.
pi_143316087
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:54 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dit omdat de Nederlandse burgerlijke elite de redenatie heeft dat de neonazi's afval zijn van een goed geďntegreerde groep, terwijl de moslimgroeperingen als geheel nog een ontwikkeling moeten doormaken. Daarom worden ze in hun drang naar emancipatie gesteund, naar analogie van eerdere minderheden.

Het is alleen de vraag of de analogie wel opgaat met een aantal vormen van de Islam.
pi_143316154
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat iemand de islam aanhangt, maakt diegene natuurlijk niet direct een IS-sympathisant.

Net zoals dat niet alle katholieken kinderprikkers zijn. Toegegeven, het gros is dat wel, maar generaliseren moet je niet willen.
Tegenwoordig is toch alles af te luisteren en te volgen op sociale media? Je kunt gewoon de aanhangers in kaart brengen en ze daarna het leven zuur maken. Geen noodzaak om te generaliseren.
pi_143316536
Deporteer die twee apen dan.
Ура для россии
  maandag 11 augustus 2014 @ 21:10:29 #82
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143316621
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, niet iedereen die de islam aanhangt is een IS-aanhanger. Volgens IS moet het gros van de islamieten immers ook dood.
Maar onder de islamitische jeugd in Nederland, zijn extremistische anti-semitische denkbeelden wel wijd verbreid. Kijk hiervoor maar gewoon op een publiek toegangelijk forum als marokko.nl. Misschien zijn dat ook geen IS-sympathisanten, maar een aantal van hen kan nauwelijks wachten totdat het tijdstip is aangebroken om alle Joden uit te roeien. Gewoon, willekeurig topic van Marokko.nl

quote:
De boom die gharqad heet, de enige boom die hun niet zal verraden tegen het einde der tijden. Dit is de boom van de joden en ze planten ze overal in Israël. Abu Huraira heeft gerapporteerd dat Allah's Boodschapper Salla Allahu 'Alayhi wa Sallam gezegd heeft: "Het laatste uur zal niet komen tot de Moslims vechten tegen de Joden. En de Moslims zullen de Joden doden tot de Joden zich zullen verstoppen achter een steen of een boom. En de steen of de boom zal spreken: "o Moslim, aanbidder van Allah, er schuilt een Jood achter mij, kom en dood hem! Maar de Gharqad boom zal niets zeggen, omdat het een boom van de Joden is. {Sahih overgeleverd door Muslim} http://www.bedouin-safari-dahab.com/tree1.jpg

20-07-2014, 16:49
:maf: :hihi: Misschien een tip om er ook n paar in je achtertuin te planten jodin
narges

20-07-2014, 16:54
Inshallah maak ik die dag nog mee. De dag dat de vervloekte joden uitgemoord worden nadat ze in een hoek verdreven zijn en er niets meer over is van hun hoogmoed en arrogantie .

20-07-2014, 16:58
Dus eigenlijk weten ze al wat ze te wachten staat. Maar nog die houding :maf2:

Hmm nooit van gehoord. Maar als Allaah subhanaahu wata3alaa wil dat zij dood gaan, dan gebeurt dat . Bomen planten om hun zelf te beschermen, tja zo hebben zij overal ideeën over om zichzelf te vrijwaren en beschermen. Maar alhamdoellilah hebben wij Allaah! subhanaahu wata3alaa.
chikano
20-07-2014, 17:07

20-07-2014, 17:17
Someone needs a elektrische houtzager!
narges

Someone needs a elektrische houtzager! Haha, nog niet eens meid. Allaah kan alleen een wind laten komen en blaast alles weg. Om maar een voorbeeld te geven. Allaah de verhevene doet wat Hij wil en wanneer hij wil. Moge wij inshallaah getuigen zijn van het recht dat ons bi idnilaaah zal toebehoren, namelijk de islaam die zal zegevieren allaahoemalak alhamd.
narges
20-07-2014, 17:24

20-07-2014, 18:03
Ik kan niet wachten tot dat die tijd zal komen.
rebeca26

Caliente_
20-07-2014, 19:29
Ja dit klopt. In sha allah komt die dag gauw.

20-07-2014, 20:16
Plaats de daliel plus het boek waarin het staat. Sahih Muslim Book 041, Hadith Number 6985 dit is trouwens een voorspelling, dus moslims moeten nu niet joden gaan doden ofzo... volgens mij zal dit gebeuren nadat Jezus zal herrijzen en de dajjaal zal doden

Ik kan niet wachten tot dat die tijd zal komen. dat denk jij, je wilt de tijd daarvoor niet meemaken met de dajjaal... hij zal elke stad bezoeken behalve Medina en Mekka...
sweety_neda
20-07-2014, 20:22

dat denk jij, je wilt de tijd daarvoor niet meemaken met de dajjaal... hij zal elke stad bezoeken behalve Medina en Mekka... Ja, ik ben al begonnen met het leren van surah al kahf :hihi::( , maar i know, als de dajjaal komt zal 't de allergrootste fitna zijn op aarde en ik had gelezen dat de meeste vrouwen hem zullen volgen :(! en dat er broers en vaders hun zussen/vrouwen/moeders zullen opsluiten omdat ze bang zijn dat ze de dajjaal zullen volgen.. I
Just-a-Female

Maar wacht, weten deze Joden ook dat die boom hen als het ware zal beschermen? Staat dat ergens in hun boek? Ik zie en lees dat ze deze bomen veelvuldig planten....

Ja, ik ben al begonnen met het leren van surah al kahf :hihi::( , maar i know, als de dajjaal komt zal 't de allergrootste fitna zijn op aarde en ik had gelezen dat de meeste vrouwen hem zullen volgen :(! en dat er broers en vaders hun zussen/vrouwen/moeders zullen opsluiten omdat ze bang zijn dat ze de dajjaal zullen volgen.. I Ja dat zal een hele zware beproeving worden voor de gelovigen. Ik zou wel de komst van de Mahdi en Isa 3alaihi salaam willen meemaken. Een wereld van rechtvaardigheid, zou willen weten hoe dat eruit ziet...

20-07-2014, 20:38
Maar wacht, weten deze Joden ook dat die boom hen als het ware zal beschermen? Staat dat ergens in hun boek? Ik zie en lees dat ze deze bomen veelvuldig planten.... je moet niet alles geloven wat anderen zeggen... is vaak een hoax... maar kan zo zijn dat joden die bomen planten ja... maar ook al doen ze dat, dan is toch makkelijker om juist die bomen te zoeken... dus de hint is al gegeven door de profeet saws

20-07-2014, 21:35
Gaan de doden dan ook opstaan? Want dan hoop ik dat ik al dood ben.. De dajjaal zal beweren dat hij de doden kan doen herleven, Al-Bukhaari heeft overgeleverd van Abu Sa’eed al-Khudri, moge Allaah tevreden met hem zijn, dat een man die de Dajjaal zal doden, één van de beste mensen is. Hij zal vertrekken uit de stad van de profeet, vrede zij met hem, om naar de Dajjaal te gaan. Hij zal tegen de Dajjaal zeggen: “Ik getuig dat jij de Dajjaal bent waar de Boodschapper van Allaah ons tegen heeft gewaarschuwd.” De Dajjaal zal tegen de mensen zeggen: “Wat denken jullie? Als ik deze man dood om hem vervolgens weer tot leven te brengen, zullen jullie dan enige twijfels hebben?” Zij zullen zeggen: “Nee.” Dus zal hij hem doden en hem vervolgens weer doen leven. Dan zal de gelovige man zeggen: “Bij Allaah, ik ben nooit zekerder van mijn zaak geweest dan dat ik vandaag ben.” De Dajjaal zal hem willen doden, maar hij zal hier geen toestemming voor krijgen.” Al-Bukhaari, 6599.
sweety_ned

20-07-2014, 21:49
en wat gebeurt er uiteindeijk dan? wie zal die joden die achter die joden bomen zullen verstoppen doden ??

en wat gebeurt er uiteindeijk dan? wie zal die joden die achter die joden bomen zullen verstoppen doden ?? als ik het goed begrepen heb zal de dajjaal 70.000 joodse volgelingen hebben en veel vrouwen, en die zullen oorlog voeren tegen diegenen die niet de dajjaal volgen... dus ook moslims.. Jezus zal dan herrijzen en dan zal hij de dajjaal doden.. en dan zullen moslims de joden bevechten.. en na een lange tijd, nadat Jezus doodgaat... zullen Gog en Magog komen, ook veel fitnah

21-07-2014, 00:42
Zijn die gog en magog volkeren? ze zeggen van wel ja, kwaadaardig volk die heel erg primitief waren.. ze waren zelfs door Dhul Qurnain opgesloten en ze zullen er niet uitkomen tot ze "in shaa Allaah" zeggen

Leraresje
21-07-2014, 14:50
Snap uberhaupt niet waarom je op vakantie zou willen gaan naar dat rot land vol onmenselijke dieren, hashak.. Palestina is een prachtig land! (Ik erken Israel niet). Wij zijn gegaan om te kunnen bidden in Majied Al-Aqsa en Qubat a sagra in Al-Quds. We zijn niet nog naar Tel Aviv of al die andere verrotte 'Israelische steden' gegaan. Wel naar bezet Palestijns gebied.
Aldus de islamitische tegenhanger van FOK!

(Er wordt trouwens veelvuldig geadverteerd op deze site. Ik ga een klacht indienen bij Hollandsenieuwe dat ze adverteren op een site die Jodenhaat toestaat)
The End Times are wild
  maandag 11 augustus 2014 @ 21:12:27 #83
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_143316741
Wat zijn we toch een ongelofelijk goed land :'(
pi_143317143
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 21:10 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nee, niet iedereen die de islam aanhangt is een IS-aanhanger. Volgens IS moet het gros van de islamieten immers ook dood.
Maar onder de islamitische jeugd in Nederland, zijn extremistische anti-semitische denkbeelden wel wijd verbreid. Kijk hiervoor maar gewoon op een publiek toegangelijk forum als marokko.nl. Misschien zijn dat ook geen IS-sympathisanten, maar een aantal van hen kan nauwelijks wachten totdat het tijdstip is aangebroken om alle Joden uit te roeien. Gewoon, willekeurig topic van Marokko.nl

[..]

Aldus de islamitische tegenhanger van FOK!

(Er wordt trouwens veelvuldig geadverteerd op deze site. Ik ga een klacht indienen bij Hollandsenieuwe dat ze adverteren op een site die Jodenhaat toestaat)
Op het Turkse Hababam is het grote gros niet anders. Ze voelen zich echt superieur tegenover andersdenkenden, walgelijk! (uiteraard niet allemaal)
  maandag 11 augustus 2014 @ 21:20:48 #85
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143317198
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 21:19 schreef OOSTWEST1986 het volgende:

[..]

Op het Turkse Hababam is het grote gros niet anders. Ze voelen zich echt superieur tegenover andersdenkenden, walgelijk! (uiteraard niet allemaal)
Als het echt zo'n kleine splintergroepering zou zijn met extreme denkbeelden dan stonden die fora niet vol. Of zou die kleine splintergroepering behalve overal in Nederland onrust te veroorzaken ook nog in staat zijn alle islamitische fora vol te spammen met jodenhaat? Wanneer slapen die 5 gasten dan?
The End Times are wild
pi_143317249
Islam is vrede.
  maandag 11 augustus 2014 @ 21:21:50 #87
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_143317258
En de mensen die gingen demonstreren tegen isis zijn door de nederlandse ME naar huis geknuppeld :D _O-

En de Isis simpathisanten in de schilderswijk krijgen gewoon uitkering en worden nog geen duwtje gegeven door diezelfde ME :D :D :D _O-

NEDERLANDERS!!! :D _O-

HAHAHAHHA
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_143317436
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 21:21 schreef BaajGuardian het volgende:
En de mensen die gingen demonstreren tegen isis zijn door de nederlandse ME naar huis geknuppeld :D _O-
Er zijn bijna alleen maar tegendemonstranten opgepakt.
  maandag 11 augustus 2014 @ 21:26:07 #89
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143317478
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 21:21 schreef BaajGuardian het volgende:

En de Isis simpathisanten in de schilderswijk krijgen gewoon uitkering en worden nog geen duwtje gegeven door diezelfde ME :D :D :D _O-

NEDERLANDERS!!! :D _O-

HAHAHAHHA
De tegendemonstranten zijn opgepakt.
The End Times are wild
pi_143317716
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 21:21 schreef oksel12 het volgende:
Islam is vrede.
Overal waar het zit heerst ellende, van Nederland tot aan de Filipijnen.
pi_143317797
Toch begrijp ik niet goed dat er niet tenminste een grote minderheid van allochtonen bang is voor dit soort taferelen. De beroemde allochtone rotjochies zouden hun materialistische leventje evengoed flink verstoord zien worden.
  maandag 11 augustus 2014 @ 21:53:22 #92
155616 Proximo
For god, king & country
pi_143318922
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 21:32 schreef CafeRoker het volgende:
Toch begrijp ik niet goed dat er niet tenminste een grote minderheid van allochtonen bang is voor dit soort taferelen. De beroemde allochtone rotjochies zouden hun materialistische leventje evengoed flink verstoord zien worden.
Dit, als je nagaat hoeveel mensen eigenlijk best kwetsbaar zijn wat dat betreft.

Als je globaal de spanningen keihard ziet oplopen, met overal toch een behoorlijk islam vs (random) conflict. Zo zie je dat in europa eigenlijk op mini niveau, van banlieu's in parijs, marseille etc tot london, berlijn, zweden.

Het komt gewoon tot een clash of cultures. En die komt mijn inziens pas als we economisch echt naar beneden gaan, wat gezien onze collectieve schuldenlast een keer moet komen...
Kijk eens hoe snel het ging in Griekenland.
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_143319146
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 21:30 schreef OOSTWEST1986 het volgende:

[..]

Overal waar het zit heerst ellende, van Nederland tot aan de Filipijnen.
Precies, maar nee hoor het ligt niet aan de islam. :')
pi_143319357
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 21:57 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Precies, maar nee hoor het ligt niet aan de islam. :')
Islam is de waarheid. Koran is het woord van God. Mohammed was een warlor....uhm lieverdje :)

Zelfkritiek is vreemd in Islam. Je mag er geneens aan denken :p
  maandag 11 augustus 2014 @ 22:17:16 #95
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143320054
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 21:32 schreef CafeRoker het volgende:
Nee, want volgens de islam is het zo dat als de islam eenmaal overal (met geweld) is gesettled, een fantastisch tijdperk van vrede en welvaart aanbreekt. Automatisch. Daar hebben ze geen hard werkende Nederlanders die hen van uitkering voorzien voor nodig.
The End Times are wild
pi_143320485
Deze arme jongens hebben geen stageplek kunnen bemachtigen en zijn begrijpelijkerwijs gefrustreerd daarover. Dat ze het op deze manier afreageren is natuurlijk niet goed te praten maar de heftige emoties van deze twee kansenkanjers in dit institutioneel helaas nog erg racistische land zijn zeer begrijpelijk.

Misschien kunnen we op Fok! een inzamelingsactie starten voor een paginagrote advertentie in een landelijk dagblad waarin we hen een hart onder de riem steken en ze tegelijkertijd helpen zoeken naar een fijne stageplek! *O* O+
Je suis Charlie Sheen
pi_143320813
Is eigenlijk bekend of de gemeente voor hen wel een sportvoorziening geregeld heeft in de vorm van geheel bekostigde kickbox-lessen? Ze hebben het vast niet breed en sporten geeft ze niet alleen een mooie uitlaatklep voor boze gevoelens maar brengt ze tegelijkertijd ook weer wat meer onder de mensen. Twee vliegen, één klap!
Je suis Charlie Sheen
pi_143322152
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:59 schreef AlexanderDeGrote het volgende:

[..]

Dit omdat de Nederlandse burgerlijke elite de redenatie heeft dat de neonazi's afval zijn van een goed geďntegreerde groep, terwijl de moslimgroeperingen als geheel nog een ontwikkeling moeten doormaken. Daarom worden ze in hun drang naar emancipatie gesteund, naar analogie van eerdere minderheden.

Het is alleen de vraag of de analogie wel opgaat met een aantal vormen van de Islam.
Ik verbaas mezelf ook iedere keer dat de extremistische vormen van de Islam hier niet gelijk aan het neonazisme worden gesteld, want beide groepen zijn antidemocratisch van karakter.

[ Bericht 1% gewijzigd door rosability op 11-08-2014 23:02:06 ]
I'm an idealist. I don't know where I'm going, but I'm on my way.
pi_143322268
Direct arresteren en vastzetten dat soort tuig. Roepen dat je Christenen gaat vermoorden, dan is Nederland geen plaats voor je. Wat een mongolen, serieus.

Edit: voor de duidelijkheid niet alleen als je dat roept, maar ook gasten die Joden willen vermoorden of tokkies die moslims willen doden. Maar buiten dat is IS gewoon een terroristische organisatie en mensen die dat steunen horen hier niet.

[ Bericht 45% gewijzigd door Sapstengel op 11-08-2014 23:06:42 ]
  maandag 11 augustus 2014 @ 23:04:32 #100
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_143322616
Mag toch wel hopen dat dit soort dingen niet vaker gaan gebeuren in Nederland.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')