quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:47 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Ik zou wel eens een bron willen zien van Soenni van buiten Syrie en Irak die zich bij Maliki en/of Iran aansluiten om ISIS te bestrijden. Ik heb daar namelijk nog nooit van gehoord buiten dan Koerden en als dat al zo is, ben ik benieuwd of ze bijvoorbeeld die 3,000 Westerse ISIS strijders in aantalen evenaren.
Dit kan beter hier: NWS / [Centraal] Irak en ISIS #86quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:49 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Maar eerst mag jij een bron posten van 3.000 Westerse christenen die naar Oeganda afreizen om tegen LRA te strijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Dit topic gaat over hypocrisie en selectieve verontwaardiging.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:53 schreef maryen65 het volgende:
On topic mensen, dit gaat niet over Oeganda of wat voor shit
Landen zeker:quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:47 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Ik zou wel eens een bron willen zien van Soenni van buiten Syrie en Irak die zich bij Maliki en/of Iran aansluiten om ISIS te bestrijden. Ik heb daar namelijk nog nooit van gehoord buiten dan Koerden en als dat al zo is, ben ik benieuwd of ze bijvoorbeeld die 3,000 Westerse ISIS strijders in aantalen evenaren.
Ik durf niet te zeggen of ze die aantallen evenaren, durf wel te zeggen dat dat niet zo is als je het over mensen vanuit hier hebt. Maar uit de omringende gebieden, ja.quote:Egypte stuurt troepen naar Irak om Isis te bevechten
Egypt’s former Foreign Minister, Mohammed Al-Orabi, said that Egyptian President Abdel Fattah al-Sisi will coordinate with Arab countries to send military forces to confront the organization of the Islamic State in Iraq and the Levant during the coming period.
This announcement came when Sisi called, during an extended meeting between Sisi and Egyptians media in Cairo on Saturday, to form an ‘Arab Alliance’ to counter the threat of ISIL, who dominate large parts of Iraq and Syria saying that “the organization of ISIL poses a real threat and not an illusory threat as some people believe”, adding that “this threat requires the formation of an Arab NATO.”
Jep. Er zijn je al verschillende voorbeelden gegeven, maar dat sluit niet aan bij je opvattingen dus wuif je de gegeven voorbeelden weg als zijnde irrelevant en niet noemenswaardig genoeg en stel je belachelijke eisen aan die voorbeelden.quote:
Heb jij iets anders gelezen dan ikquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dit topic gaat over hypocrisie en selectieve verontwaardiging.
AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRGGGGGGGHHHHHHHHH!!!!quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Christendom valt op die manier niet te vergelijken met Islam. Nou ben ikzelf geen moslim, maar de empathie met Palestina is groot, maar met de moslims die slachtoffer worden van Isis is die niet bestaand, men trekt zijn schouders op.... waarom?
de radicale islam is ook fascistisch en racistischquote:
Oh, dus jij ziet het algehele fatwah daar ergens tussen staan, en ook moslims van allerlei acties verzinnen om die arme moslims als slachtoffer van Isis te helpen? Net na de ramadan zou dat nog een extra sympathiek teken zijn ook trouwens. Je bijdrage voor moslims in het MO van je schaap.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Jep. Er zijn je al verschillende voorbeelden gegeven, maar dat sluit niet aan bij je opvattingen dus wuif je de gegeven voorbeelden weg als zijnde irrelevant en niet noemenswaardig genoeg.
Waarschijnlijk is Ryan ook voor 'vrijheid van meningsuiting', maar die lafaard gaat niet eens even naar Noord-Korea om even te zeggen dat Kim Jung Un een dikke lul is...quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:00 schreef erodome het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRGGGGGGGHHHHHHHHH!!!!
Echt waar, gewoon weer het riedeltje opnieuw? Zodra dan iemand weer opnieuw laat zien dat het niet waar is rek jij het steeds op tot elke moslims als superheld daarheen moet vliegen met zijn mooie mantel omdat ze anders niet begaan genoeg zijn naar jouw smaak en er dus niets om geven?
.... Van de moslims.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dit topic gaat over hypocrisie en selectieve verontwaardiging.
Echtquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:02 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is Ryan ook voor 'vrijheid van meningsuiting', maar die lafaard gaat niet eens even naar Noord-Korea om even te zeggen dat Kim Jung Un een dikke lul is...![]()
Hypocriet
Er is niet zoiets als een algehele fatwa. Er is door een prominente, internationale islamitische organisatie aangegeven dat ze het geweld van ISIS veroordelen. Waarom zou dat een fatwa moeten zijn; wat verandert het precies aan de veroordeling zelf?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Oh, dus jij ziet het algehele fatwah daar ergens tussen staan,
Waarom zou dat ineens het geval moeten zijn?quote:en ook moslims van allerlei acties verzinnen om die arme moslims als slachtoffer van Isis te helpen?
Het is precies dezelfde belachelijke redenatie als die Ryan3 gebruikt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
EchtAls je als argument: 'Maar Kim Jung Un' doet ook staat er daar doet niemand wat tegen' moet gebruiken, dan zijn je argumenten op
Dat was mijn argument ook niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
EchtAls je als argument: 'Maar Kim Jung Un' doet ook staat er daar doet niemand wat tegen' moet gebruiken, dan zijn je argumenten op
Nee, gewoon wat Nederlanders over het algemeen ook altijd doen, hulp bieden aan mensen in den vreemde.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:00 schreef erodome het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRGGGGGGGHHHHHHHHH!!!!
Echt waar, gewoon weer het riedeltje opnieuw? Zodra dan iemand weer opnieuw laat zien dat het niet waar is rek jij het steeds op tot elke moslims als superheld daarheen moet vliegen met zijn mooie mantel omdat ze anders niet begaan genoeg zijn naar jouw smaak en er dus niets om geven?
De rode halve maan e.d. zijn altijd al favoriete goede doelen, net als andere organisatie's die hulp bieden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, gewoon wat Nederlanders over het algemeen ook altijd doen, hulp bieden aan mensen in den vreemde.
Maar van hen verwacht je juist meer, ze zien zich als een stuk rechtvaardiger dan gewone ongelovige Nederlanders, zoals mij ooit te verstaan is gegeven. Bovendien draait het om hun eigen geloofsgenoten vooral. Een beetje solidariteit ook al is die dan misschien symbolisch is op zijn plaats. Maar ja daar zien we weinig van. Na de ramadan wordt het schaap er lekker in geschoven en daarna is het uitbuiken met een sigaretje in de mond en een lekker biertje bij de hand, inshalla.
O, ja en als je dan een beetje kritisch wordt, dan is het Allah alles weten, blaadje vallen van boom, hij weten; - en alles opgeschreven, maar toch gaat hij de mensen dan beoordelen, wat vreemd is, want als hij alles al heeft opgeschreven dan hoef je niet meer te oordelen...
O, ja?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:11 schreef erodome het volgende:
[..]
De rode halve maan e.d. zijn altijd al favoriete goede doelen, net als andere organisatie's die hulp bieden.
Maar goed, ik ken niet elke moslim in nederland dus nee hierop kan ik niet echt antwoorden, maar er zijn wel degelijk initiatieven hier en daar.
En waarom doen nederlanders dit dan niet, hebben die dan geen hart voor die mensen die daar afgeslacht worden? Kortom, beetje onzingeblaat om toch maar je punt te kunnen maken als de rest zo makkelijk omver geworpen kan worden.
Ben je echt zo wereldvreemd, dat je verwacht dat mensen die hier gewoon een leventje hebben, met kinderen die naar school gaan, een vaste baan, etc etc.... dan maar even besluiten om naa r de andere kant van de wereld af te reizen om daar tegen onrecht te gaan vechten, met zeer groot risico nooit meer terug te komen, of ALS ze terugkomen, als oorlogszuchtige ramp-ter-tourist bekend te staan....?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, gewoon wat Nederlanders over het algemeen ook altijd doen, hulp bieden aan mensen in den vreemde.
Maar van hen verwacht je juist meer, ze zien zich als een stuk rechtvaardiger dan gewone ongelovige Nederlanders, zoals mij ooit te verstaan is gegeven. Bovendien draait het om hun eigen geloofsgenoten vooral. Een beetje solidariteit ook al is die dan misschien symbolisch is op zijn plaats. Maar ja daar zien we weinig van. Na de ramadan wordt het schaap er lekker in geschoven en daarna is het uitbuiken met een sigaretje in de mond en een lekker biertje bij de hand, inshallah.
O, ja en als je dan een beetje kritisch wordt, dan is het Allah alles weten, blaadje vallen van boom, hij weten; - en alles opgeschreven, maar toch gaat hij de mensen dan beoordelen, wat vreemd is, want als hij alles al heeft opgeschreven dan hoef je niet meer te oordelen...
De VS stelt de eigen belangen in de regio weer even veilig, meer niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, ja?
Gaat dat nou naar het Midden-Oosten om daar moslims te helpen, of doet VS dat nu weer?
Wat doet VS precies?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:12 schreef Ryan3 het volgende:
O, ja?
Gaat dat nou naar het Midden-Oosten om daar moslims te helpen, of doet VS dat nu weer?
Dat zeg ik helemaal niet, ik verwacht een grote humanitaire actie geïnitieerd vanuit de moslimgemeente om hun geloofsgenoten, ook immers maar mensen, te helpen, omdat zij bijzondere empathie voelen met hen. Ik zie er niets van. Maar goed misschien dat dat op gang komt vanuit de randstad. De moslims hier zijn dubbel gehandicapt, komen vaak van platteland in eigen land en zitten hier ook weer op het platteland...quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ben je echt zo wereldvreemd, dat je verwacht dat mensen die hier gewoon een leventje hebben, met kinderen die naar school gaan, een vaste baan, etc etc.... dan maar even besluiten om naa r de andere kant van de wereld af te reizen om daar tegen onrecht te gaan vechten, met zeer groot risico nooit meer terug te komen, of ALS ze terugkomen, als oorlogszuchtige ramp-ter-tourist bekend te staan....?
Mensen (ja, moslims zijn mensen, echt waar) willen huisje, boompje, beestje. Veiligheid en vrijheid. En dan kun je nog steeds heel erg begaan zijn met het leed van anderen en je daar over uit spreken, zonder dat je meteen naar wapens grijpt om mensen te gaan vermoorden.
Ik zie ook geen massale noodhulp hiervandaan vanuit de burgers, daar vroeg je net om.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, ja?
Dat doen Nederlanders vooral als het in het nieuws komt en er giro's in spotjes worden uitgezet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Doe eens een onderzoek onder mensen of ze zichzelf beter vinden dan groep X, en het merendeel zal aangeven zichzelf uitnemender te achten dan de ander. Niks nieuws onder de zon en een onzinnige rant dus.quote:Maar van hen verwacht je juist meer, ze zien zich als een stuk rechtvaardiger dan gewone ongelovige Nederlanders, zoals mij ooit te verstaan is gegeven.
Ach gut, wat laat je jezelf weer kennen met je random gejank.quote:Bovendien draait het om hun eigen geloofsgenoten vooral. Een beetje solidariteit ook al is die dan misschien symbolisch is op zijn plaats. Maar ja daar zien we weinig van. Na de ramadan wordt het schaap er lekker in geschoven en daarna is het uitbuiken met een sigaretje in de mond en een lekker biertje bij de hand, inshallah.
quote:O, ja en als je dan een beetje kritisch wordt, dan is het Allah alles weten, blaadje vallen van boom, hij weten; - en alles opgeschreven, maar toch gaat hij de mensen dan beoordelen, wat vreemd is, want als hij alles al heeft opgeschreven dan hoef je niet meer te oordelen...
Obama zei niet in zijn speech "we are going to help the Muslims", hij had het over christenen en jezidi's.quote:
Nou ja, en ze redden nog even enkele tienduizenden mensen die anders door ISIS afgeslacht waren. Dat bagatelliseren vind ik zelf eerlijk gezegd nogal misselijk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De VS stelt de eigen belangen in de regio weer even veilig, meer niet.
Nederlanders ook toch? Hoeveel hebben er al het vliegtuig gepakt om daar mensen te helpen? Dat doen ze over het algemeen toch altijd?quote:
Wat doet Ryan3 zelf, i.p.v. met andermans werk op te scheppen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:19 schreef Xa1pt het volgende:
Nederlanders ook toch? Hoeveel hebben er al het vliegtuig gepakt om daar mensen te helpen? Dat doen ze over het algemeen toch altijd?
Moslims bashen als internetwarrior.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:19 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Wat doet Ryan3 zelf, i.p.v. met andermans werk op te scheppen.
Als zich een ramp voltrekt dan wordt giro 555 vaak opengesteld. Wrs dat mbt huidige situatie in MO dat wellicht ook gebeurt of gaat gebeuren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nederlanders ook toch? Hoeveel hebben er al het vliegtuig gepakt om daar mensen te helpen? Dat doen ze over het algemeen toch altijd?
Ik juich dat besluit van Sisi toe. Echter, het moge duidelijk zijn dat die soldaten geen Moslims zijn die uit eigen beweging tegen ISIS gaan vechten; ze zijn gestuurd door hun dictator: Sisi. Sisi weet ook wel dat ISIS hem weg wil hebben.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:58 schreef erodome het volgende:
[..]
Landen zeker:
[..]
Ik durf niet te zeggen of ze die aantallen evenaren, durf wel te zeggen dat dat niet zo is als je het over mensen vanuit hier hebt. Maar uit de omringende gebieden, ja.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:22 schreef AchJa het volgende:
Journalisten zijn leven niet zeker in Schilderswijk
Geplaatst door Frank Verhoef op 10 augustus, 2014 - 20:29
De Schilderswijk in Den Haag is een no-go-area geworden voor journalisten.
Het was vandaag weer raak op de Hoefkade in de Haagse Schilderswijk. Een aangekondigde demonstratie, georganiseerd door de Facebook-groep Pro Patria, moest van de Hoefkade af omdat een grote groep islamitische tegendemonstranten van ongeveer 100 man (met ISIS-logo's, jihadvlaggen en gezichtsbedekking) hen even verderop stond op te wachten. De groep van Pro Patria werd omgeleid via de Koningstraat.
De tegendemonstranten gingen vervolgens los op zowel de politie als een klein groepje aanwezige journalisten, onder wie ikzelf. Het liep uit de hand op precies dezelfde plek als tijdens de pro-ISIS-demo. Verschillende journalisten werden belaagd: Telegraaf-verslaggever Alexander Bakker en zijn cameraman moesten rennen voor hun leven, de camera van een Novum-journalist werd vernield (zie foto hieronder), en alle nog aanwezige journalisten moesten oppassen voor talloze vliegende bakstenen.
Ja, er werd met bakstenen gegooid door de tegendemonstranten. Niet met kleine kiezelsteentjes, maar met bakstenen (zie foto bovenaan deze post en de foto hieronder). De bakstenen werden gegooid naar de ME'ers die de Hoefkade wilden schoonvegen, maar ook naar de journalisten die vlak achter die ME'ers stonden. Met een baksteen kun je iemand blijvend letsel aanbrengen en zelfs doden, als je maar hard genoeg gooit. En dat is precies wat ze deden. Zes demonstranten zijn vanmiddag opgepakt; er wordt door de politie niet uitgesloten dat er meer arrestaties zullen volgen.
Tegen het einde van de demonstratie raakte ik in gesprek met een van de (later door de politie opgepakte) sprekers van de pro-ISIS-demo van 24 juli. Hij kende mij, omdat ik verslag had gedaan van die demonstratie en hem op de foto had gezet. We hadden een geanimeerd gesprek over de demonstranten en de tegendemonstranten. Op een gegeven werd mij op niet mis te verstane wijze duidelijk gemaakt dat ik als journalist "neutraal" zou moeten blijven, "anders kun je zomaar een keer ergens een blauwe plek oplopen, als bijvoorbeeld hij jou ergens tegenkomt".
Met 'hij' wordt in dit een geval de moslim met gezichtsbedekking bedoeld die mij vandaag ook al herkende ("Jij bent Frank Verhoef") en tegen mij, in het bijzijn van de spreker van vorige keer, zei dat ik een "vuile hond" en "kankerlijer" ben. Er was vanmiddag dus duidelijk - opnieuw - sprake van het intimideren van journalisten. Onacceptabel. Voor iedereen die nu misschien denkt dat ik het voortaan voor gezien houd: nee, natuurlijk niet. Ik laat mij niet intimideren en ik blijf verslag doen van demonstraties in Den Haag en de rest van Nederland. Dat is mijn werk.
Eén ding is vandaag voor mij heel duidelijk geworden: de Schilderswijk is een no-go-area geworden voor journalisten. Journalisten worden door orthodoxe democratiehatende moslims op alle mogelijke manieren gehinderd in het uitoefenen van hun vak. Journalisten worden geïntimideerd, hun apparatuur wordt vernield en ze worden bekogeld met bakstenen terwijl ze hun werk doen. Als ik zeg dat verslaggeving in de Schilderswijk trekjes begint te krijgen van verslaggeving in oorlogsgebied, dan overdrijf ik een beetje, maar het begint er wel op te lijken.
Burgemeester Jozias van Aartsen moet zich de ogen uit zijn kop schamen. Maar wie denkt dat de gebeurtenissen van vandaag hem doen besluiten eindelijk iets te ondernemen tegen het democratiehatende volk in de Schilderswijk, heeft het mis. Het interesseert Van Aartsen bijster weinig wat er gebeurt in zijn stad. Vandaag liet hij het vuile werk opnieuw opknappen door een locoburgemeester. Van Aartsen heeft geen idee wat hij aan moet met de Schilderswijk. Het is tijd voor een nieuwe burgemeester.
DDS
quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Journalisten zijn leven niet zeker in SchilderswijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Flauwekul, als ik naar mensen zou kijken in dezelfde situatie die (min of meer) dezelfde taal spraken als ik, dan voel ik daar direct empathie mee...quote:
Ook SA maakt zich zorgen over isis, ook de andere landen daar delen die zorgen en zijn aan het praten over op z'n minst de eigen grenzen veilig houden, maar ook over een ingrijpen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:22 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Ik juich dat besluit van Sisi toe. Echter, het moge duidelijk zijn dat die soldaten geen Moslims zijn die uit eigen beweging tegen ISIS gaan vechten; ze zijn gestuurd door hun dictator: Sisi. Sisi weet ook wel dat ISIS hem weg wil hebben.
Het punt dat ik wilde maken is dat ik denk dat ISIS gewoon populairder is onder Moslims dan mensen dneken. Dit verklaart het succes van ISIS. Dit verklaart waarom er 3,000 Westerse Moslims voor ISIS vechten. Nogmaals. de enige Soenni van buiten Syrie en Irak waar ik van heb gehoord die actief reizen om tegen ISIS te stiijden zijn de Koerden. Dat is echter logisch aangezien de Koerden zowel in Syrie als Irak direct worden aangevallen door ISIS. En dan nog zijn er ook veel Koerden die ondanks dit VOOR ISIS strijden. ISIS is gewoon populair.
IS, islamitische staat, de natte droom van elke moslim.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:22 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Ik juich dat besluit van Sisi toe. Echter, het moge duidelijk zijn dat die soldaten geen Moslims zijn die uit eigen beweging tegen ISIS gaan vechten; ze zijn gestuurd door hun dictator: Sisi. Sisi weet ook wel dat ISIS hem weg wil hebben.
Het punt dat ik wilde maken is dat ik denk dat ISIS gewoon populairder is onder Moslims dan mensen dneken. Dit verklaart het succes van ISIS. Dit verklaart waarom er 3,000 Westerse Moslims voor ISIS vechten. Nogmaals. de enige Soenni van buiten Syrie en Irak waar ik van heb gehoord die actief reizen om tegen ISIS te stiijden zijn de Koerden. Dat is echter logisch aangezien de Koerden zowel in Syrie als Irak direct worden aangevallen door ISIS. En dan nog zijn er ook veel Koerden die ondanks dit VOOR ISIS strijden. ISIS is gewoon populair.
Het resultaat van beleid van 20 jaar lang wegkijken, incl. van de VVD. Iedereen die een beetje geschiedenis kent weet je dat je heel erg met de radicale islam op moet passen. Maar voor 9/11 deden de Nederlanders net alsof de radicale islam niet bestond. Een volk krijgt wat het verdient.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:28 schreef waht het volgende:
Eindelijk de rassenrellen die Wilders wenst.
Toch wordt het door de meeste moslims een nachtmerrie genoemd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:25 schreef Kanjer het volgende:
[..]
IS, islamitische staat, de natte droom van elke moslim.
Moslims aanspreken op hun morele verantwoordelijkheid in zake de slachtoffers van Isis, maakt je een neonazi?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:21 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Zelfs meedoen met een anti-IS-demonstratie was teveel gevraagd.
Precies, had ik er net bij geeditquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:25 schreef erodome het volgende:
Ook SA maakt zich zorgen over isis, ook de andere landen daar delen die zorgen en zijn aan het praten over op z'n minst de eigen grenzen veilig houden, maar ook over een ingrijpen.
Dat ligt wat lastig door de verhoudingen tussen iran en sa en co, maar ze zijn allen gewoon uitgesproken tegen isis.
Niemand verdiend ISIS of honderden Syrie-gangers die terugkeren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:25 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Het resultaat van beleid van 20 jaar lang wegkijken, incl. van de VVD. Iedereen die een beetje geschiedenis kent weet je dat je heel erg met de radicale islam op moet passen. Maar voor 9/11 deden de Nederlanders net alsof de radicale islam niet bestond. Een volk krijgt wat het verdient.
Ik heb je geen neonazi genoemd, tenzij je met neonazi's op de organisatoren van de demonstratie van vandaag doelt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:26 schreef Ryan3 het volgende:
Moslims aanspreken op hun morele verantwoordelijkheid in zake de slachtoffers van Isis, maakt je een neonazi?.
Daarmee doorgaan als je wordt getoond dat moslims helemaal niet massaal achter isis staan maar de afkeuring vele malen groter is dan de goedkeuring maakt wel wat van je. Wat mag je zelf invullen...(en nee, neonazi is het niet, die mag je niet kiezen)quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Moslims aanspreken op hun morele verantwoordelijkheid in zake de slachtoffers van Isis, maakt je een neonazi?.
Nutteloos, geen mens die daarvoor gaat geven, waarom ook? Om een oorlog tussen moslims te bekostigen? Daarvoor zijn de moslims al veel te veel uitgekotst.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als zich een ramp voltrekt dan wordt giro 555 vaak opengesteld. Wrs dat mbt huidige situatie in MO dat wellicht ook gebeurt of gaat gebeuren.
Ja nu nog even zeg, ja ze keuren het wel af, maar dat menen ze eigenlijk helemaal niet....quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:27 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Precies, had ik er net bij geedit. Geestelijken uit de Saudi kringen veroordelen ISIS dus niet bepaald vanuit ideologie, maar vanwege hun dictator; de Saudi Royal family.
In het openbaar ja...quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:26 schreef erodome het volgende:
[..]
Toch wordt het door de meeste moslims een nachtmerrie genoemd.
Je hebt helemaal niets aangetoond, dat hen ik al eerder uitgelegd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:28 schreef erodome het volgende:
[..]
Daarmee doorgaan als je wordt getoond dat moslims helemaal niet massaal achter isis staan maar de afkeuring vele malen groter is dan de goedkeuring maakt wel wat van je. Wat mag je zelf invullen...(en nee, neonazi is het niet, die mag je niet kiezen)
Ah ook hier de ja ze zeggen het wel maar menen het niet. Lekker makkelijk of niet soms?quote:
Ze menen het vast wel omdat hun luxe leventje mogelijk gemaakt wordt door hun dictator. Maar dat luxe leventje geldt niet voor de gemiddelde Saudi. Daarom is de mening van zo een Saudi geestelijke misschien niet representatief voor wat er onder Moslims leeft. Daarom dus, is het eerlijker te kijken om waar Soenni Moslims voor vechten om er achter te komen wat er onder hen leeft.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:28 schreef erodome het volgende:
Ja nu nog even zeg, ja ze keuren het wel af, maar dat menen ze eigenlijk helemaal niet....
Humanitaire hulp.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:28 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nutteloos, geen mens die daarvoor gaat geven, waarom ook? Om een oorlog tussen moslims te bekostigen? Daarvoor zijn de moslims al veel te veel uitgekotst.
Had ook al zoiets van gelijke strekking geplaatst, ongelovelijk dat ze dit dan in de schoenen van Wilders willen schuiven, de enige die er altijd tegen gevochten heeft. En nog.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:25 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Het resultaat van beleid van 20 jaar lang wegkijken, incl. van de VVD. Iedereen die een beetje geschiedenis kent weet je dat je heel erg met de radicale islam op moet passen. Maar voor 9/11 deden de Nederlanders net alsof de radicale islam niet bestond. Een volk krijgt wat het verdient.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |