bij 0040 is een thee huisje, bij dat stoplicht kom je bij wat in den haag bekend staat als "tanger" genoemd naar de supermarkt met dezelfde naamquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:15 schreef Drxx het volgende:
[..]
Bedankt. Ik begrijp dat jij bekend bent met deze straat? Want ik zie ze niet voor een koffiehuis staan maar gewoon op straat bij een stel verkeerslichten.
00:32, even snel je abs laten zien aan de cameraquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:20 schreef maryen65 het volgende:
Hier zijn beelden dat het schilderswijktuig de boel aan het ophitsen was
http://www.telegraaf.nl/t(...)demonstranten__.html
Zes ISIS boys opgepakt en er volgen er meer. Maar ook 1 kaalkopje zoals in dat filmpje met die undercoveragent te zien was.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:17 schreef Specularium het volgende:
Zijn er nou alleen tegendemonstranten opgepakt?
beiden kan je ook zien in dat filmpje van regio 15quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:17 schreef Specularium het volgende:
Zijn er nou alleen tegendemonstranten opgepakt?
Nee, hoor, of je moet de verschillende demonstraties tegen Israël bedoelen en één demonstratie van Koerden tegen Isis? En dan de pro-Isis demonstratie op de Hoefkade, maar die is dan per defintie niet anti-Isis.quote:
Bedankt voor je uitleg.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
bij 0040 is een thee huisje, bij dat stoplicht kom je bij wat in den haag bekend staat als "tanger" genoemd naar de supermarkt met dezelfde naam
ben daaro opgegroeid, één keer zelfs bekogeld met een gipsplaat tijdens mijn werk in de handhaving, dus ben best bekend en wist dat dit nooit goed zou komen dat stukje waar de demonstranten werden opgewacht is geen fijne plek burger voor burgers, geen fijne plek voor handhavers, maar zeer zeker geen veilige plek voor mensen die roepen dat zij nederland zijn met de prinsenvlag zwaaien met een kaal hoofd met bomberjacks en badges met de nederlandse vlag lopen, met tshirts lopen met stop de islamisering met een foto van een moskee en een streep er doorheen
deze demo had nooit op deze manier georganiseerd mogen worden, maar ik denk dat van aartsen wel toestemming moest geven om politieke redenen, terwijl de politie hem heeft afgeraden om dit daar toe te staan
http://www.breitbart.com/(...)SIS-Rally-in-Baghdadquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, het is niet stil, op het pro-Isis front idd.
Wat dacht je van het recht op demonstratie?quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
deze demo had nooit op deze manier georganiseerd mogen worden, maar ik denk dat van aartsen wel toestemming moest geven om politieke redenen, terwijl de politie hem heeft afgeraden om dit daar toe te staan
http://www.huffingtonpost(...)-isis_n_5579370.htmlquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, hoor, of je moet de verschillende demonstraties tegen Israël bedoelen en één demonstratie van Koerden tegen Isis? En dan de pro-Isis demonstratie de Hoefkade, maar die is dan per defintie niet anti-Isis.
Maar goed, worden er inzamelingsacties gehouden dan voor de moslims, Christenen, Yezidi's en Koerden door de moskeeën hier? Kan hoor, heb alleen zo iets niet gelezen nog.
Een aalmoes, voor die arme moslims in het MO, van de rijke Nederlandse moslims?
Daarnaast hield de politie het prima in bedwang en in de gaten. Niets van lof voor het optreden van de ME en politie vandaag. Helaas moest een andere groep met stenen gaan gooien en geweld uitlokken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:29 schreef Drxx het volgende:
[..]
Bedankt voor je uitleg.
Ik vind niet dat dit voldoende bewijs is om te zeggen dat een stel nazi's staan te schreeuwen voor een theehuis en dús wel sinistere bedoelingen hebben. We zien namelijk heel weinig van de omgeving, kan het niet zo zijn dat ze bij dat theehuis provocerende mensen zijn tegengekomen? Hoeft niet in het theehuis zelf te zijn, kan ook op straat zijn. Nogmaals, ik ken de omgeving niet dus ik moet het hebben van wat ik zie.
Zijn al 2 demonstratie's van de koerden tegen isis. En hulp aan armeren staat zelfs als geloofszuil, dus tja...quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, hoor, of je moet de verschillende demonstraties tegen Israël bedoelen en één demonstratie van Koerden tegen Isis? En dan de pro-Isis demonstratie op de Hoefkade, maar die is dan per defintie niet anti-Isis.
Maar goed, worden er inzamelingsacties gehouden dan voor de moslims, Christenen, Yezidi's en Koerden door de moskeeën hier? Kan hoor, heb alleen zoiets niet gelezen nog.
Een aalmoes, voor die arme moslims in het MO, van de rijke Nederlandse moslims?
Allah weten.
Enoch Powell.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:28 schreef waht het volgende:
Eindelijk de rassenrellen die Wilders wenst.
Maar goed.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:30 schreef erodome het volgende:
[..]
Zijn al 2 demonstratie's van de koerden tegen isis. En hulp aan armeren staat zelfs als geloofszuil, dus tja...
Je begint door te krijgen dat je onzin niet overeind blijft staan?quote:
Volgens mij heb je niet één keer het tegendeel bewezen van wat de strekking van mijn posts zijn hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:31 schreef erodome het volgende:
[..]
Je begint door te krijgen dat je onzin niet overeind blijft staan?
sad but truequote:Op zondag 10 augustus 2014 20:28 schreef waht het volgende:
Ik vind dat ze inderdaad zeer adequaat hebben opgetreden. Dit had heel erg uit de hand kunnen lopen, maar dat is niet gebeurd. Geen Franse taferelen in Nederlandquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:30 schreef Nintex het volgende:
[..]
Daarnaast hield de politie het prima in bedwang en in de gaten. Niets van lof voor het optreden van de ME en politie vandaag. Helaas moest een andere groep met stenen gaan gooien en geweld uitlokken.
Dat komt nog wel op deze manier.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:33 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ik vind dat ze inderdaad zeer adequaat hebben opgetreden. Dit had heel erg uit de hand kunnen lopen, maar dat is niet gebeurd. Geen Franse taferelen in Nederland
laat ze dat lekker op het malieveld doen of op het spuipleinquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat dacht je van het recht op demonstratie?
quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:28 schreef waht het volgende:
Eindelijk de rassenrellen die Wilders die ISIS boys met hun jurken wensen.
Euhm, geen fatwas tegen isis, aangetoonde onzin, geen tegengeluid uit de moslimwereld, aangetoonde onzin, moskeeen die hier zich niet over uitspreken, aangetoonde onzin.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet één keer het tegendeel bewezen van wat de strekking van mijn posts zijn hoor..
En daarom zeg ik ook: maar goed, want water naar de zee dragen is ook weer zoiets.
Fout.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:28 schreef waht het volgende:
Dit rassenrellen noemen. De echte rassenrellen gaan nog komen. Wacht gewoon maar rustig af.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:28 schreef waht het volgende:
http://news.yahoo.com/isl(...)thers-120656878.htmlquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet één keer het tegendeel bewezen van wat de strekking van mijn posts zijn hoor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |