abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143275985
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 20:35 schreef erodome het volgende:
Euhm, geen fatwas tegen isis, aangetoonde onzin, geen tegengeluid uit de moslimwereld, aangetoonde onzin, moskeeen die hier zich niet over uitspreken, aangetoonde onzin.

Wat verwacht je van mensen? Is dat wel realistisch en verwacht je hetzelfde handelen door jouzelf?
Lol. er zijn vele duizenden Moslimgeestelijken. Natuurlijk zijn er een x aantal die ISIS veroordelen. Daden spreken luider dan woorden.

Hoeveel Soenni komen er vanuit buiten Syrie en Irak om tegen ISIS te strijden? Hoeveel Soenni komen er van buiten Syrie en Irak om met ISIS te strijden? Het antwoord lijkt me duidelijk. Ik snap echt niet hoe mensen zoals jij ISIS kunnen blijven onderschatten. ISIS heeft net de helft van Syrie en de helft van Irak over genomen. Die jongens maken geen grappen.
pi_143276006
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 20:35 schreef erodome het volgende:
Wat verwacht je van mensen? Is dat wel realistisch en verwacht je hetzelfde handelen door jouzelf?
Ryan3 heeft nog niet één keer afstand genomen van de kaalkopjes die de demonstratie hebben georganiseerd.
-
  zondag 10 augustus 2014 @ 20:38:58 #103
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_143276029
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 20:36 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dit rassenrellen noemen. De echte rassenrellen gaan nog komen. Wacht gewoon maar rustig af.
Ik hoop dat je niet de illussie hebt dat alle autochtonen automatisch aan de kant van de rechts-extremistische xenofoobjes staan....
pi_143276058
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 20:37 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Lol. er zijn vele duizenden Moslimgeestelijken. Natuurlijk zijn er een x aantal die ISIS veroordelen. Daden spreken luider dan woorden.

Hoeveel Soenni komen er vanuit buiten Syrie en Irak om tegen ISIS te strijden? Hoeveel Soenni komen er van buiten Syrie en Irak om met ISIS te strijden? Het antwoord lijkt me duidelijk. Ik snap echt niet hoe mensen zoals jij ISIS kunnen blijven onderschatten. ISIS heeft net de helft van Syrie en de helft van Irak over genomen. Die jongens maken geen grappen.
Inmiddels zijn er zelfs mensen die zich aansluiten bij fokking maliki omdat die tegen isis vecht. Soenie's die zich bij de iraanse strijdkrachten aansluiten om tegen isis te knokken, andere groepjes daar die hun eigen strijd voeren tegen maliki en tegen isis. De koerden knokken, iran knokt, maliki wordt gesteund door andere landen, waar heb je het in godensnaam over?????????????????

Ik onderschat isis niet, ik zeg dat isis niet breed wordt gedragen onder de moslims.
En ik heb allang laten zien dat dit niet gaat om wat geleerden, maar om bijkans alle grote geleerden, de kleinere heb ik zelfs een beetje buiten beschouwing gehouden.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_143276066
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 20:37 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

quote:
Two of the leading voices in the Muslim world denounced the persecution of Christians in Iraq, at the hands of extremists proclaiming a caliphate under the name Islamic State.
The most explicit condemnation came from Iyad Ameen Madani, the Secretary General for the Organization of Islamic Cooperation, the group representing 57 countries, and 1.4 billion Muslims.
In a statement, he officially denounced the "forced deportation under the threat of execution” of Christians, calling it a "crime that cannot be tolerated.” The Secretary General also distanced Islam from the actions of the militant group known as ISIS, saying they "have nothing to do with Islam and its principles that call for justice, kindness, fairness, freedom of faith and coexistence.”
pi_143276082
quote:
99s.gif Op zondag 10 augustus 2014 20:38 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik hoop dat je niet de illussie hebt dat alle autochtonen automatisch aan de kant van de rechts-extremistische xenofoobjes staan....
Oh, zijn de teams al opgesteld? Uit welke groepen mag ik kiezen als er rellen uitbreken? Kan ik alvast overwegen.
  zondag 10 augustus 2014 @ 20:41:20 #107
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_143276114
quote:
10s.gif Op zondag 10 augustus 2014 20:40 schreef Drxx het volgende:

[..]

Oh, zijn de teams al opgesteld? Uit welke groepen mag ik kiezen als er rellen uitbreken? Kan ik alvast overwegen.
Je mag helemaal zelf weten wat je kiest.
pi_143276131
quote:
99s.gif Op zondag 10 augustus 2014 20:40 schreef Yi-Long het volgende:
-
14-jarige kleuters op FP met heel veel kloon-accounts om te plussen. What else is new :') Klik een willekeurig Gaza-onderwerp aan en de plusjes voor Israël's acties schieten je om de oren.

quote:
99s.gif Op zondag 10 augustus 2014 20:41 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Je mag helemaal zelf weten wat je kiest.
Omdat je het had over extreemrechtse xenofoben, zonder dat dit ter sprake was gekomen, kreeg ik het idee dat er een zeer beperkt aantal teams waren.

[ Bericht 17% gewijzigd door Specularium op 10-08-2014 20:47:15 ]
pi_143276195
quote:
7s.gif Op zondag 10 augustus 2014 20:36 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

http://news.yahoo.com/isl(...)thers-120656878.html
http://www.huffingtonpost(...)-isis_n_5579370.html
http://www.volkskrant.nl/(...)-zijn-broeders.dhtml
Ja, klopt sommige dingen heb ik gelezen, maar volgens mij dus geen fatwah.
Mensen binnen Irak zelf die tegen die vervolging c.q. gedwongen bekering van Christenen zijn worden vermoord.
Ik zie geen moslims rond gaan langs de duren om geld op te halen voor moslims in het MO.
Ik zie geen massale actie wat dan ook vanuit moslims gaan.
Geen equivalent van giro 555.
Eigenlijk heeft het niets met hen te maken, Israël dan weer wel, Isis niet.
Ik zie wel prominent moslims die pro-Isis zijn.
I´m back.
pi_143276197
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 20:39 schreef erodome het volgende:
Inmiddels zijn er zelfs mensen die zich aansluiten bij fokking maliki omdat die tegen isis vecht. Soenie's die zich bij de iraanse strijdkrachten aansluiten om tegen isis te knokken, andere groepjes daar die hun eigen strijd voeren tegen maliki en tegen isis. De koerden knokken, iran knokt, maliki wordt gesteund door andere landen, waar heb je het in godensnaam over?????????????????

Ik onderschat isis niet, ik zeg dat isis niet breed wordt gedragen onder de moslims.
En ik heb allang laten zien dat dit niet gaat om wat geleerden, maar om bijkans alle grote geleerden, de kleinere heb ik zelfs een beetje buiten beschouwing gehouden.
Ik heb het over Soenni van buiten Syrie en Irak.

Iran is Shia. Maliki is Shia. Ben je wel goed op de hoogte zweefteef? Aangezien ISIS alle Shia van de aardbodem wil laten verdwijnen is het logisch dat Iran en Miliki tegen ISIS strijden.

Mbt Koerden, als je dit langer had gevolgt weet je dat Koerden al veel langer met ISIS knokken omdat Koerden vaak seculier/communistisch zijn. Dan zou je trouwens ook weten dat veel Koerden voor ISIS strijden.
pi_143276270
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 20:43 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Ik heb het over Soenni van buiten Syrie en Irak.

Iran is Shia. Maliki is Shia. Ben je wel goed op de hoogte zweefteef? Aangezien ISIS alle Shia van de aardbodem wil laten verdwijnen is het logisch dat Iran en Miliki tegen ISIS strijden.

Mbt Koerden, als je dit langer had gevolgt weet je dat Koerden al veel langer met ISIS knokt omdat Koerden veel seculierder/communistisch zijn. Dan zou je trouwens ook weten dat veel Koerden voor ISIS strijden.
Ik zeg letterlijk soenie die zich bij fokking maliki aansluiten of bij iran.... Dat zegt al meer dan genoeg over wat ze van isis vinden dat ze bij hun "vijand" aansluiten om dit gevaar tegen te houden.

En volgens ryan rennen alle moslims wereldwijd achter elke fatwa aan, vandaar dat ik iran even aanhaalde. Maar in deze gaat het dus om soenie die maliki steunen en zelfs iran steunen in deze strijd.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_143276291
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 20:43 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, klopt sommige dingen heb ik gelezen, maar volgens mij dus geen fatwah.
Mensen binnen Irak zelf die tegen die vervolging c.q. gedwongen bekering van Christenen zijn worden vermoord.
Ik zie geen moslims rond gaan langs de duren om geld op te halen voor moslims in het MO.
Ik zie geen massale actie wat dan ook vanuit moslims gaan.
Geen equivalent van giro 555.
Eigenlijk heeft het niets met hen te maken, Israël dan weer wel, Isis niet.
Ik zie wel prominent moslims die pro-Isis zijn.
Cognitieve dissonantie de gekste.
  zondag 10 augustus 2014 @ 20:46:25 #113
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_143276324
quote:
10s.gif Op zondag 10 augustus 2014 20:41 schreef Drxx het volgende:

[..]

14-jarige kleuters op FP met heel veel kloon-accounts om te plussen. What else is new :') Klik een willekeurig Gaza-onderwerp aan en de plusjes voor Israël's acties schieten je om de oren.

[..]

Omdat je het had over extreemrechtse xenofoben, zonder dat dit ter sprake was gekomen, kreeg ik het idee dat er een zeer beperkt aantal teams waren.
Nope. ISIS-idioten en extreem-rechtse idioten die elkaar afslachten, heb ik geen moeite mee.

Als ze aan mijn lieve islamitische buren/vrienden/klasgenoten ofzo komen, dan ga ik me er wel mee bemoeien....
pi_143276366

vs

Ik ben voor w/

van aartsen is overduidelijk voor;

pi_143276399
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 20:45 schreef erodome het volgende:
Ik zeg letterlijk soenie die zich bij fokking maliki aansluiten of bij iran.... Dat zegt al meer dan genoeg over wat ze van isis vinden dat ze bij hun "vijand" aansluiten om dit gevaar tegen te houden.
Ik zou wel eens een bron willen zien van Soenni van buiten Syrie en Irak die zich bij Maliki en/of Iran aansluiten om ISIS te bestrijden. Ik heb daar namelijk nog nooit van gehoord buiten dan Koerden en als dat al zo is, ben ik benieuwd of ze bijvoorbeeld die 3,000 Westerse ISIS strijders in aantalen evenaren.
pi_143276464
quote:
14s.gif Op zondag 10 augustus 2014 20:47 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[ afbeelding ]

vs

[ afbeelding ]

Ik ben voor w/

van aartsen is overduidelijk voor;

[ afbeelding ]
Ze zijn daar wel voor oranje :P
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_143276472
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 20:47 schreef Pharmacist het volgende:
Ik zou wel eens een bron willen zien van Soenni van buiten Syrie en Irak die zich bij Maliki en/of Iran aansluiten om ISIS te bestrijden. Ik heb daar namelijk nog nooit van gehoord buiten dan Koerden en als dat al zo is, ben ik benieuwd of ze bijvoorbeeld die 3,000 Westerse ISIS strijders in aantalen evenaren.
Maar eerst mag jij een bron posten van 3.000 Westerse christenen die naar Oeganda afreizen om tegen LRA te strijden.
-
pi_143276479
quote:
7s.gif Op zondag 10 augustus 2014 20:45 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Cognitieve dissonantie de gekste.
Het zal wel weer. :').
I´m back.
pi_143276513
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 20:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ze zijn daar wel voor oranje :P
Dat is uit de VOC tijd puur hollands in mijn optiek w/
pi_143276596
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 20:49 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Maar eerst mag jij een bron posten van 3.000 Westerse christenen die naar Oeganda afreizen om tegen LRA te strijden.
Christendom valt op die manier niet te vergelijken met Islam. Nou ben ikzelf geen moslim, maar de empathie met Palestina is groot, maar met de moslims die slachtoffer worden van Isis is die niet bestaand, men trekt zijn schouders op.... waarom?
I´m back.
pi_143276599
On topic mensen, dit gaat niet over Oeganda of wat voor shit
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_143276682
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 20:49 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Dit kan beter hier: NWS / [Centraal] Irak en ISIS #86

Laten we het in dit topic vooral bij Nederland houden.
pi_143276709
Journalisten zijn leven niet zeker in Schilderswijk

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 10 augustus 2014 @ 20:56:55 #124
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_143276716
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 20:53 schreef maryen65 het volgende:
On topic mensen, dit gaat niet over Oeganda of wat voor shit
Dit topic gaat over hypocrisie en selectieve verontwaardiging.
pi_143276773
quote:

[..]

Landen zeker:

quote:
Egypte stuurt troepen naar Irak om Isis te bevechten

Egypt’s former Foreign Minister, Mohammed Al-Orabi, said that Egyptian President Abdel Fattah al-Sisi will coordinate with Arab countries to send military forces to confront the organization of the Islamic State in Iraq and the Levant during the coming period.

This announcement came when Sisi called, during an extended meeting between Sisi and Egyptians media in Cairo on Saturday, to form an ‘Arab Alliance’ to counter the threat of ISIL, who dominate large parts of Iraq and Syria saying that “the organization of ISIL poses a real threat and not an illusory threat as some people believe”, adding that “this threat requires the formation of an Arab NATO.”
Ik durf niet te zeggen of ze die aantallen evenaren, durf wel te zeggen dat dat niet zo is als je het over mensen vanuit hier hebt. Maar uit de omringende gebieden, ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')