wat wil je ook als ze per dienst van een uur vier maal van spanning veranderen, iets waarvoor ze niet helemaal gemaakt zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:53 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ja, die dingen zijn volledig gelijk aan de barrels die nu om de haverklap naar de tering gaan.
Ik weet niet of ze met 160 10 bakken mogen duwen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:54 schreef Ireyon het volgende:
Toch wordt het volgens mij wel een mooi zicht, zo'n Traxx met 10 bakken erachter (dat mag je op Den Haag - Venlo toch hopen iig).
Reken er niet op.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:54 schreef Ireyon het volgende:
Toch wordt het volgens mij wel een mooi zicht, zo'n Traxx met 10 bakken erachter (dat mag je op Den Haag - Venlo toch hopen iig).
Dat mag zolang alle bakken maar het 160 stempel hebben!quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze met 160 10 bakken mogen duwen?
Waar wou je sowieso 160? Tussen Helmond en Blerick? I mean, ze gaan toch niet echt Dordrecht overslaan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze met 160 10 bakken mogen duwen?
Eh Rotterdam - Breda toevalligquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar wou je sowieso 160? Tussen Helmond en Blerick?
Maar men gaat toch niet door naar Venlo dan, en wordt deze ingekort tot Den Haag - Eindhoven. Ik dacht dat het dan Schiphol - Venlo werd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze met 160 10 bakken mogen duwen?
Natuurlijk wel, waarom zou je anders via de Traxxen voor nodig hebben? Genoeg 1700'en voor het conventionele net.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar wou je sowieso 160? Tussen Helmond en Blerick? I mean, ze gaan toch niet echt Dordrecht overslaan?![]()
Zou ook kunnen. Iig worden er BDs'en aangepast voor zover ik weet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:59 schreef greavy het volgende:
[..]
Maar men gaat toch niet door naar Venlo dan, en wordt deze ingekort tot Den Haag - Eindhoven. Ik dacht dat het dan Schiphol - Venlo werd.
t/m 160 mag dat toch wel, en bij snelheden vanaf 200km/h of hoger toch niet?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:59 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Eh Rotterdam - Breda toevallig![]()
Maar ze mochten toch geen treinen over de HSL sturen als niet elke reiziger een zitplaats had? Hoe willen ze dat gaan doen met minder dan 10 bakken, van Eindhoven tot Rotterdam gewoon niemand meer in laten stappen?
Dat is wel wat men vorig jaar als Fyra-alternatief aan de overheid heeft gepresenteerd, die zei "Ok, tof plan!"quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar wou je sowieso 160? Tussen Helmond en Blerick? I mean, ze gaan toch niet echt Dordrecht overslaan?![]()
Nee, niet zonder meer geduwd. Zie rapport RvTV over de ontsporing van geduwd ICRm in Amsterdam.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:57 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Dat mag zolang alle bakken maar het 160 stempel hebben!
Het probleem lijkt me niet zo zeer de snelheid, maar meer het aantal bakken wat je duwt. De München-Nürnberg-Express rijdt geduwd 200 km/h. Maar niet met meer dan 6 bakken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:03 schreef greavy het volgende:
Volgens mij mag het gewoon volgens internationale regeltjes. Misschien interne NS-regeltjes niet, maar dat weet ik niet. In Duitsland hebben ook veel RE-reizigers met 160km/h in de spits geen zitplaats hoor.
Zou me niet verbazen als ze de IC Amsterdam - Dordrecht (de 2200) 2x per uur laten doorrijden naar Breda. Waarna er wel weer een toeslag komt voor de ICd Rotterdam - Breda, want er is tenslotte een toeslagvrij altenatief.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
En uiteindelijk rolt er iets gedrochtelijks uit als een pendel-IC die met 1 set van 6 bakken VIRM 2 keer per uur op en neer kart tussen Breda en Dordrecht. Die dan vervolgens de rijtijden net niet haalt, om de haverklap opgeheven wordt etc.
is het door laten rijden van de 2800 (Utrecht - Rotterdam) of de (12)500 (Leeuwarden/Groningen - Rotterdam) naar Dordrecht geen optie ter vervanging van de 1900 die dan over de HSL kan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:00 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat is wel wat men vorig jaar als Fyra-alternatief aan de overheid heeft gepresenteerd, die zei "Ok, tof plan!"
NS is inmiddels wel aan het kijken hoe ze een IC-verbinding tussen Dordrecht en midden-Brabant kunnen behouden, één van de opties die men onderzoekt is om de Beneluxmin via Dordrecht te sturen. De 1900 via Dordrecht laten rijden is ook iets waar naar gekeken wordt, geloof ik...
==> http://www.treinreiziger.(...)reda_behouden-146323
Het probleem is niet Rotterdam - Dordrecht, maar Dordrecht - Breda. Die relatie blijft straks verstoken van een snelle verbinding met het Brabantse achterland.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:04 schreef boriq het volgende:
[..]
is het door laten rijden van de 2800 (Utrecht - Rotterdam) of de (12)500 (Leeuwarden/Groningen - Rotterdam) naar Dordrecht geen optie ter vervanging van de 1900 die dan over de HSL kan?
ik had mezelf al aangepast, dacht dat ze in Dordrecht meer verbindingen met Rotterdam wilden houden en had over Breda heen gelezen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:06 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het probleem is niet Rotterdam - Dordrecht, maar Dordrecht - Breda. Die relatie blijft straks verstoken van een snelle verbinding met het Brabantse achterland.
Niet dat de sprinter Dordrecht - Breda nou zo veel langzamer is dan de IC, maar op een rit van 18 minuten is een verlenging van 10 minuten (plus overstap voor Tilburg en Eindhoven) toch ineens vrij veel.
lijkt me niet als er ook een toeslagvrije 1900 over de HSL gaatquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:04 schreef James1988 het volgende:
Waarna er wel weer een toeslag komt voor de ICd Rotterdam - Breda, want er is tenslotte een toeslagvrij altenatief.
Dan vragen ze daar toch ook gewoon een toeslag voor? Reizigers die niet met de toeslag-1900 willen reizen kunnen tenslotte in Breda overstappen...quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
lijkt me niet als er ook een toeslagvrije 1900 over de HSL gaat
Dat idd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het probleem lijkt me niet zo zeer de snelheid, maar meer het aantal bakken wat je duwt. De München-Nürnberg-Express rijdt geduwd 200 km/h. Maar niet met meer dan 6 bakken.
Misschien is I11 qua stoot-en trekwerk wel voorbereid. ICR iig niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:17 schreef greavy het volgende:
Ja, bij I11 kan het ook idd. Met 200km/h zelfs.
Bazenlocomotief met bazenrijtuigenquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:16 schreef J.B. het volgende:
In België gaat geduwd met 12 bakken toch ook probleemloos over de HSL met 200? En dan ook nog met staande passagiers omdat die treinen in de spits uitpuilen, dat gelul in Nederland ook altijd
Is dat met Vectron-locs? Of die gammele reeks 13?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:22 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Bazenlocomotief met bazenrijtuigen. De inverse van ICD, zeg maar.
En stil!quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:22 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Bazenlocomotief met bazenrijtuigen. De inverse van ICD, zeg maar.
Vroeger HLE 13, tegenwoordig 18. De 18 is géén Vectron, maar een ES64U3.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:24 schreef Duvel het volgende:
[..]
Is dat met Vectron-locs? Of die gammele reeks 13?
Oh ja, idd, maar heeft wel al veel weg van de vormen van de Vectron.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:24 schreef James1988 het volgende:
[..]
En stil!
[..]
Vroeger HLE 13, tegenwoordig 18. De 18 is géén Vectron, maar een ES64U3.
Klopt, de oude kopvorm van de ES64U4 voldeed niet meer aan botsnormen dus moest men iets nieuws bedenken. Dat is geworden wat nu op de HLE 18 en CP4700 is te zien en wat later ook op de Vectron is geplakt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh ja, idd, maar heeft wel al veel weg van de vormen van de Vectron.
In het geval van NMBS: 1,5 kV, 3 kV en 25 kV. Naar het schijnt is het vrij makkelijk om ook 15 kV erbij te krijgen voor de HLE 18, maar heeft men die optie nagelaten omdat de HLE 18 alleen voor Belgisch binnenlands verkeer is bedoeld.quote:
Het aantal keren dat ik (met toeslag) mocht staan tussen Rdam en Schiphol is niet meer op 1 hand te tellen ... dus ...quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:59 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Eh Rotterdam - Breda toevallig![]()
Maar ze mochten toch geen treinen over de HSL sturen als niet elke reiziger een zitplaats had? Hoe willen ze dat gaan doen met minder dan 10 bakken, van Eindhoven tot Rotterdam gewoon niemand meer in laten stappen?
Ja, die locs en rijtuigen worden daar tegenwoordig ook ingezet, want men heeft nu ook 3 tot 4 setjes met HLE18+10xM6(dubbeldeksrijtuigen)+HLE18 tussen Eupen en Oostende vv rijden, omdat er diverse treinen te weinig capaciteit hebben bij I11,(die enkeldeksrijtuigen) zeker in de spits.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:26 schreef Regenjas het volgende:
Zijn dat ook die rijtuigen die tegenwoordig in de intercity Antwerpen - Brugge - Oostende worden ingezet? Ik vond ze nogal schokkerig bij het optrekken bij de (wel erg veel) stops tussen Antwerpen en Gent.
Homologeren voor NL en gaan met die banaan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:29 schreef James1988 het volgende:
[..]
Klopt, de oude kopvorm van de ES64U4 voldeed niet meer aan botsnormen dus moest men iets nieuws bedenken. Dat is geworden wat nu op de HLE 18 en CP4700 is te zien en wat later ook op de Vectron is geplakt.
[..]
In het geval van NMBS: 1,5 kV, 3 kV en 25 kV. Naar het schijnt is het vrij makkelijk om ook 15 kV erbij te krijgen voor de HLE 18, maar heeft men die optie nagelaten omdat de HLE 18 alleen voor Belgisch binnenlands verkeer is bedoeld.
Op naar Amsterdam wat mij betreft.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Homologeren voor NL en gaan met die banaan.
Hebben ze al ERTMS?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:33 schreef James1988 het volgende:
[..]
Op naar Amsterdam wat mij betreft.
Als je een spoor van tact in je donder hebt, weet je wanneer je even op je handen zou moeten zitten.quote:
Meen me te herinneren dat was afgesproken met de overheid dat die IC Eindhoven - Den Haag Centraal toeslagvrij zou blijven (en dan kun je natuurlijk niet voor de ICd wel een toeslag vragen voor hetzelfde traject). Dus ik verwacht dat de toeslagplicht alleen tussen Schiphol en Rotterdam blijft zoals nu.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:13 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dan vragen ze daar toch ook gewoon een toeslag voor? Reizigers die niet met de toeslag-1900 willen reizen kunnen tenslotte in Breda overstappen...
Ik zie het ze doen hoor.
En wat denk je dat de overheid gaat doen als NS besluit om tóch een toeslag te vragen voor de HSL-IC Eindhoven - Den Haag wanneer er een 'gewone IC' via Dordrecht komt te rijden?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:57 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Meen me te herinneren dat was afgesproken met de overheid dat die IC Eindhoven - Den Haag Centraal toeslagvrij zou blijven (en dan kun je natuurlijk niet voor de ICd wel een toeslag vragen voor hetzelfde traject). Dus ik verwacht dat de toeslagplicht alleen tussen Schiphol en Rotterdam blijft zoals nu.
Klopt, maar dat is alvast voorbereidend voor wanneer die IC over de HSL gaat rijden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:44 schreef dennistd het volgende:
Maar goed: momenteel rijdt er ook een gewone IC via Dordrecht en toch hoeft er geen toeslag betaald te worden
nee, maar volgens NS de beste keus. Dus laat ik eens naar ze luisterenquote:Op maandag 11 augustus 2014 08:16 schreef Duvel het volgende:
Via Utrecht is ook geen pretje denk ik.
wat isser aan de hand dan? want op de site staat (nog) niksquote:Op maandag 11 augustus 2014 08:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee, maar volgens NS de beste keus. Dus laat ik eens naar ze luisteren
enig idee waarom ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 04:04 schreef Bitlord het volgende:
Vond vannacht nog wat cijfers over de spoorwegen in Albanië. Heb ze maar geplaatst op de Engelse wiki: https://en.wikipedia.org/wiki/Rail_transport_in_Albania
Het vervoer stort totaal in... Het aantal reizigerskilometers over heel 2013 werd door NS alleen bereikt in 6 uur... (rond de 1400x groter)
Om 7:30 was in Breda al te lezen dat die verstoring voorbij was.quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:14 schreef Toekito het volgende:
Ah Rdam - EHV onderuit. Als ik op tijd wil zijn moet ik via Utrecht. Gezellig! Net nu ik mijn mp3 speler vergeten ben
geen idee borden op Rdam zeiden alleen dat door een verstoring er niks reed na breda. Ook in de app waren de reizen weggekrast. Net op Utrecht overgestapt. Op wat rare hardlopende dwaze na ging het prima.quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat isser aan de hand dan? want op de site staat (nog) niks
ik zou schrikken als het wel werkt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanochtend werd in mijn trein heel attent omgeroepen dat er r gratis wifi aan boord was en dat men vooral uitgenodigd werd om daar gebruik van te maken. Alleen hihi haha domo vla: het werkte natuurlijk niet
We moeten alles wat is afgesproken voor de nieuwe concessie dus maar meteen vergeten, NS hoeft zich toch nergens aan te houden?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:54 schreef James1988 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is alvast voorbereidend voor wanneer die IC over de HSL gaat rijden.
Als er toch een IC via Dordrecht blijft rijden zie ik het er best van komen dat de toeslag voor Breda - Rotterdam via de HSL opnieuw gevraagd gaat worden.
Inderdaad.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:14 schreef ReisT het volgende:
[..]
We moeten alles wat is afgesproken voor de nieuwe concessie dus maar meteen vergeten, NS hoeft zich toch nergens aan te houden?
Dat werkt nooit veel beter want Vodafonequote:Op maandag 11 augustus 2014 09:14 schreef James1988 het volgende:
Ik heb anders nooit problemen met WiFi in de trein...
...want ik gebruik mijn telefoon als hotspot, hihi haha hoho
4G werkt anders primaquote:Op maandag 11 augustus 2014 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat werkt nooit veel beter want Vodafone![]()
Als je in de motorbak zit ja, in de gewone bakken werkt het welquote:Op maandag 11 augustus 2014 09:22 schreef James1988 het volgende:
[..]
4G werkt anders prima
Behalve in een DDZ, want die dingen werken als een kooi van Faraday.
Niet geweldig hoor, in bijvoorbeeld ICRm werkt het veel beter.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:32 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Als je in de motorbak zit ja, in de gewone bakken werkt het wel
Dat is wel waar, maar in de motorbak heb ik regelmatig dat het tot GPRS teurggaat.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:37 schreef James1988 het volgende:
[..]
Niet geweldig hoor, in bijvoorbeeld ICRm werkt het veel beter.
Dat geld ga je toch wel terug eisen? Behoefte aan een handje hulp daarbij?quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:37 schreef SymbolicFrank het volgende:
Sinds kort veel met de trein: tot nu toe 9x Sittard - A'dam (of andersom).
- 1x (gisteren) is de trein na vertraging omgekeerd en ben ik mee terug naar huis gegaan ivm. niet meer op tijd in het hotel kunnen zijn. (Dat kost trouwens 20 Euro.)
Dat merk ik in alle DDZ-bakken wel, al hangt het af van waar ik ben (sterkte masten e.d.). In ICRm/ICMm heb ik dat veel minder.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:39 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar in de motorbak heb ik regelmatig dat het tot GPRS teurggaat.
Denk dat NS zich dan beroept op BW 8:108...quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:41 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Dat geld ga je toch wel terug eisen? Behoefte aan een handje hulp daarbij?
Geschillencommissie schijnt inmiddels een keer 8:108BW terzijde te hebben geschoven. Mooi om eens te proberen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:46 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat merk ik in alle DDZ-bakken wel, al hangt het af van waar ik ben (sterkte masten e.d.). In ICRm/ICMm heb ik dat veel minder.
[..]
Denk dat NS zich dan beroept op BW 8:108...
Ik ben daar nog niet geweest, maar wat ik uit reportages en de dienstregeling zelf kan concluderen:quote:
Ja die site was onveilig toch? Zijn ze vast aan het fixen nu.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:47 schreef b2py het volgende:
Meer mensen die hun reishistorie niet kunnen ophalen op mijnns? Ov-chipkaart.nl is ook down, misschien gerelateerd..
Wisten ze zaterdag alquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja die site was onveilig toch? Zijn ze vast aan het fixen nu.
ha ha overstappen voor dat kwartiertje winstquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:56 schreef daanski82 het volgende:
Nieuwe week nieuwe kansen. Donderdag met de Bier trein van Hannover en vanaf daar met de ICE door naar Berlijn. en zondag met de biertrein van Berlijn terug naar Hengelo!
Een geslaagde dienst dus.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:46 schreef MTL het volgende:
Pff, was me het weekje wel weer
Van zoekgeraakte conducteurs tot gestrand zijn met de allerlaatste trein omdat er iemand zo nodig om 1 uur 's nachts onder de trein voor mij moest komen, tot hysterische (agressieve) reizigers omdat ik (met een intercity) niet op de tussengelegen stoptreinstations stopte, tot politie-inzet en daarna ook nog iemand onwel geworden in dezelfde trein.
Weken gebeurd er dan echt helemaal niets en opeens van alles achter elkaar. Maar dat maakt het machinistenberoep dan ook weer heel erg leuk
Die ICE is wel echt 1000 keer chiller dan de pimpel hoorquote:Op maandag 11 augustus 2014 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ha ha overstappen voor dat kwartiertje winst
Nee, de stoelen in ICE2 zijn echt heel kut. Echt alles is beter dan dat.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:37 schreef b2py het volgende:
[..]
Die ICE is wel echt 1000 keer chiller dan de pimpel hoor
Zijn inmiddels gewoon zelfde als ICE3 hoorquote:Op maandag 11 augustus 2014 12:40 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Nee, de stoelen in ICE2 zijn echt heel kut. Echt alles is beter dan dat.
Nee, die nieuwe stoelen zijn net een tikje anders. onder andere de vorm van de rugleuning is net zo gemaakt dan het slecht zitquote:Op maandag 11 augustus 2014 12:40 schreef b2py het volgende:
[..]
Zijn inmiddels gewoon zelfde als ICE3 hoor
Nee, woon om eens in een ICE rond te kijken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ha ha overstappen voor dat kwartiertje winst
Logisch, als reiziger ben je maar een lastig iets tijdens het ijzerschuiven.quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:37 schreef SymbolicFrank het volgende:
Wel enig begrip van de NS medewerkers, maar ook: "Als het je niet bevalt, dan ga je maar met de auto!".
Toch wel "Internet in de Trein" als SSID hoop ikquote:Op maandag 11 augustus 2014 09:14 schreef James1988 het volgende:
Ik heb anders nooit problemen met WiFi in de trein...
...want ik gebruik mijn telefoon als hotspot, hihi haha hoho
Ik heb geen verschil gemerkt in ieder geval..quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:44 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Nee, die nieuwe stoelen zijn net een tikje anders. onder andere de vorm van de rugleuning is net zo gemaakt dan het slecht zit
ICE3
[ afbeelding ]
ICE2
[ afbeelding ]
Het is de kromming die het echt verschrikkelijke stoelen maakt. Ook zijn de stoelen nogal hard, al kan dat liggen aan het feit dat ze nog nieuw zijn en 'ingezeten' moeten worden.
Tevens had ik in het algemeen wel wat meer verwacht van de stoelen in een ICE. Heb wel op betere stoelen gezeten.
In Tiranë zelf gaan de geruchten dat het zou gaan om de bouw van een shoppingcenter en men daarna het station zou gaan renoveren, wat niemand gelooft.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:39 schreef greavy het volgende:
[..]
- De hoofdstad van Albanië, Tirana, is niet meer per trein bereikbaar omdat men het belangrijker vond om wegen aan te leggen, dus moest het station gesloopt worden.
Ik vind het een lelijk ding eerlijk gezegd.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:30 schreef Ireyon het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik nou een mooie neus. De Kintetsu 50000
Jup in Keynsham (nabij Bristol) waar op dit moment 1 van de grootste Heteluchtballonfeesten ter wereld gehouden worden. De Britse luchtballon fabrikant Cameroon huist daar in de buurt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:25 schreef Ireyon het volgende:
[ afbeelding ]
Op dit formaat is-tie tenminste nog een beetje scherp. Waar kijken we überhaupt naar? Dit is in de UK aan de trein te zien?
Ik zet in op +117quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Leuk man. Wisselstoring bij Gouda. Gaan we het binnen de +100 houden of niet? Pak uw kastjes en Stem!!
Mijn moeder wilde naar huis en kwam in die zooi terecht, benieuwd waar ze nu is...quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Leuk man. Wisselstoring bij Gouda. Gaan we het binnen de +100 houden of niet? Pak uw kastjes en Stem!!
Geweldige samenloop ook: Utrecht half plat, en wat er dan nog rijdt ook nog eens verprutsen.quote:
112quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Leuk man. Wisselstoring bij Gouda. Gaan we het binnen de +100 houden of niet? Pak uw kastjes en Stem!!
Neequote:Op maandag 11 augustus 2014 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Leuk man. Wisselstoring bij Gouda. Gaan we het binnen de +100 houden of niet? Pak uw kastjes en Stem!!
Op hoeveel minuten extra zit je al?quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
En weer een aanrijding bij t Harde.Daar hoef ik niet langs, maar we zijn er nog niet. Er is nog ruimte voor minimaal 58 km ellende.
Hé, daar ben ik eerder dit jaar geweest.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Wisselstoring kennen ze niet bij station Harlingen Haven...
Op het eerste gezicht een photoshop van treinen in Teletubbyland of zo.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:25 schreef Ireyon het volgende:
[ afbeelding ]
Op dit formaat is-tie tenminste nog een beetje scherp. Waar kijken we überhaupt naar? Dit is in de UK aan de trein te zien?
Hé wacht eens, dan is het nog ouder. Jaren geleden kreeg ik een keer een brief dat de OV-chipkaart die ik verstuurd had, succesvol vernietigd was. Tof, behalve dat ik niks had opgestuurd. Die brief zal ik wel niet meer hebben, maar er is dus blijkbaar sprake van een langlopende teringzooi daar.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:02 schreef Bitlord het volgende:
PTA / Treinentopic #701: Theorie VS praktijk
Fijn dat Trans Link Systems dit een halfjaar heeft laten liggen. Nu er eindelijk in de media iets over wordt vermeld, is het probleem opeens snel opgelost.
De kern van de database is een random number generator.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:09 schreef JDude het volgende:
Nou Fles, weet je ook meteen waar die willekeurige GtbV bedragen vandaan komen.
Vrij essentieel onderdeel van ieder besturingssysteemquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
De kern van de database is een random number generator.
Dit waardeer ik in je. Zelfs in de grootste duisternis, weet je er nog een positief puntje aan te zuigen. Hulde!quote:
Maar niet bij het opslaan van klantgegevens, buiten de versleuteling.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:11 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Vrij essentieel onderdeel van ieder besturingssysteem
Er moet meer gepijpt en gezogen worden. Daar is de reiziger meer bij gebaat dan bij deze volstrekte onkunde.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:12 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dit waardeer ik in je. Zelfs in de grootste duisternis, weet je er nog een positief puntje aan te zuigen. Hulde!
Thuis. De gordijnen kunnen bijna dicht. Bedankt voor het verneuken van mijn avond prutsrailquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Had al n half uur geleden aan het bier kunnen zitten op mijn balkon. Nu lekker in een stampvolle trein tussen Diemen en fokking Weesp
de SPR? die is altijd gezellig druk in de spits jaquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu lekker in een stampvolle trein tussen Diemen en fokking Weesp
Nee, op dat moment zat ik al in de IC. De Haringen-in-een-tonnetje-express had ik tussen Den Haag en Schiphol. Omdat Schiphol ook het omreisadvies werd voor Utrecht.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de SPR? die is altijd gezellig druk in de spits ja
Wees blij dat die trein reed en niet opgeheven was omdat een dagje Efteling belangrijker is dan meer lijngebonden personeelsinzetquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, op dat moment zat ik al in de IC. De Haringen-in-een-tonnetje-express had ik tussen Den Haag en Schiphol. Omdat Schiphol ook het omreisadvies werd voor Utrecht.
Lekker een enkel zesje slettenbak. En geen conducteur natuurlijk, dus eenmansbediening, dus op elk station nog een minuutje extra oplopen. Yaldaldee
quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
De kern van de database is een random number generator.
quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:37 schreef Duvel het volgende:
[..]
Vanuit mijn vakgebied vind ik deze tof.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:37 schreef Duvel het volgende:
[..]
Vanuit mijn vakgebied vind ik deze tof.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
heb je hem weer hoor. JA het kon nog kutter. JA er zijn ook mensen met een nog zwaarder leven. MAAR DIT IS OOK ERG JA
It's a dirty job, but someone's gotta do it.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Thuis. De gordijnen kunnen bijna dicht. Bedankt voor het verneuken van mijn avond prutsrail
Jeetje, wat lijkt die oude stationshal een poppenhuisje vergelen met de nieuwe. En wat kan je goed zien dat spoor 18/19 B complete uitbijters zijn geografisch gezien.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:12 schreef boriq het volgende:
Aantal foto's gemaakt van de situatie rond Utrecht Centraal vanuit de lucht door Stefan Verkerk voor Treinreiziger:
https://www.flickr.com/ph(...)s/72157645951463178/
Eerste deel is Utrecht, tweede deel foto's van de Hanzelijn uit 2012.
Zat laatst in een hotel in Spanje waar op de kamers voor dit soort dingen zelfs de verlichting aangepast kon worden. Was een speciale knop voorquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:01 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
It's a dirty job, but someone's gotta do it.
Je weet dat ze 20 en 21 aan het bouwen zijn momenteel?quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:16 schreef Fixers het volgende:
[..]
Jeetje, wat lijkt die oude stationshal een poppenhuisje vergelen met de nieuwe. En wat kan je goed zien dat spoor 18/19 B complete uitbijters zijn geografisch gezien.
Zie, ze hadden nooit het oude postperron hoeven slopen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je weet dat ze 20 en 21 aan het bouwen zijn momenteel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |