nee, maar volgens NS de beste keus. Dus laat ik eens naar ze luisterenquote:Op maandag 11 augustus 2014 08:16 schreef Duvel het volgende:
Via Utrecht is ook geen pretje denk ik.
wat isser aan de hand dan? want op de site staat (nog) niksquote:Op maandag 11 augustus 2014 08:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee, maar volgens NS de beste keus. Dus laat ik eens naar ze luisteren
enig idee waarom ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 04:04 schreef Bitlord het volgende:
Vond vannacht nog wat cijfers over de spoorwegen in Albani. Heb ze maar geplaatst op de Engelse wiki: https://en.wikipedia.org/wiki/Rail_transport_in_Albania
Het vervoer stort totaal in... Het aantal reizigerskilometers over heel 2013 werd door NS alleen bereikt in 6 uur... (rond de 1400x groter)
Om 7:30 was in Breda al te lezen dat die verstoring voorbij was.quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:14 schreef Toekito het volgende:
Ah Rdam - EHV onderuit. Als ik op tijd wil zijn moet ik via Utrecht. Gezellig! Net nu ik mijn mp3 speler vergeten ben
geen idee borden op Rdam zeiden alleen dat door een verstoring er niks reed na breda. Ook in de app waren de reizen weggekrast. Net op Utrecht overgestapt. Op wat rare hardlopende dwaze na ging het prima.quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat isser aan de hand dan? want op de site staat (nog) niks
ik zou schrikken als het wel werkt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanochtend werd in mijn trein heel attent omgeroepen dat er r gratis wifi aan boord was en dat men vooral uitgenodigd werd om daar gebruik van te maken. Alleen hihi haha domo vla: het werkte natuurlijk niet
We moeten alles wat is afgesproken voor de nieuwe concessie dus maar meteen vergeten, NS hoeft zich toch nergens aan te houden?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:54 schreef James1988 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is alvast voorbereidend voor wanneer die IC over de HSL gaat rijden.
Als er toch een IC via Dordrecht blijft rijden zie ik het er best van komen dat de toeslag voor Breda - Rotterdam via de HSL opnieuw gevraagd gaat worden.
Inderdaad.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:14 schreef ReisT het volgende:
[..]
We moeten alles wat is afgesproken voor de nieuwe concessie dus maar meteen vergeten, NS hoeft zich toch nergens aan te houden?
Dat werkt nooit veel beter want Vodafonequote:Op maandag 11 augustus 2014 09:14 schreef James1988 het volgende:
Ik heb anders nooit problemen met WiFi in de trein...
...want ik gebruik mijn telefoon als hotspot, hihi haha hoho
4G werkt anders primaquote:Op maandag 11 augustus 2014 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat werkt nooit veel beter want Vodafone![]()
Als je in de motorbak zit ja, in de gewone bakken werkt het welquote:Op maandag 11 augustus 2014 09:22 schreef James1988 het volgende:
[..]
4G werkt anders prima
Behalve in een DDZ, want die dingen werken als een kooi van Faraday.
Niet geweldig hoor, in bijvoorbeeld ICRm werkt het veel beter.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:32 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Als je in de motorbak zit ja, in de gewone bakken werkt het wel
Dat is wel waar, maar in de motorbak heb ik regelmatig dat het tot GPRS teurggaat.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:37 schreef James1988 het volgende:
[..]
Niet geweldig hoor, in bijvoorbeeld ICRm werkt het veel beter.
Dat geld ga je toch wel terug eisen? Behoefte aan een handje hulp daarbij?quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:37 schreef SymbolicFrank het volgende:
Sinds kort veel met de trein: tot nu toe 9x Sittard - A'dam (of andersom).
- 1x (gisteren) is de trein na vertraging omgekeerd en ben ik mee terug naar huis gegaan ivm. niet meer op tijd in het hotel kunnen zijn. (Dat kost trouwens 20 Euro.)
Dat merk ik in alle DDZ-bakken wel, al hangt het af van waar ik ben (sterkte masten e.d.). In ICRm/ICMm heb ik dat veel minder.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:39 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar in de motorbak heb ik regelmatig dat het tot GPRS teurggaat.
Denk dat NS zich dan beroept op BW 8:108...quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:41 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Dat geld ga je toch wel terug eisen? Behoefte aan een handje hulp daarbij?
Geschillencommissie schijnt inmiddels een keer 8:108BW terzijde te hebben geschoven. Mooi om eens te proberen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:46 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat merk ik in alle DDZ-bakken wel, al hangt het af van waar ik ben (sterkte masten e.d.). In ICRm/ICMm heb ik dat veel minder.
[..]
Denk dat NS zich dan beroept op BW 8:108...
Ik ben daar nog niet geweest, maar wat ik uit reportages en de dienstregeling zelf kan concluderen:quote:
Ja die site was onveilig toch? Zijn ze vast aan het fixen nu.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:47 schreef b2py het volgende:
Meer mensen die hun reishistorie niet kunnen ophalen op mijnns? Ov-chipkaart.nl is ook down, misschien gerelateerd..
Wisten ze zaterdag alquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja die site was onveilig toch? Zijn ze vast aan het fixen nu.
ha ha overstappen voor dat kwartiertje winstquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:56 schreef daanski82 het volgende:
Nieuwe week nieuwe kansen. Donderdag met de Bier trein van Hannover en vanaf daar met de ICE door naar Berlijn. en zondag met de biertrein van Berlijn terug naar Hengelo!
Een geslaagde dienst dus.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:46 schreef MTL het volgende:
Pff, was me het weekje wel weer
Van zoekgeraakte conducteurs tot gestrand zijn met de allerlaatste trein omdat er iemand zo nodig om 1 uur 's nachts onder de trein voor mij moest komen, tot hysterische (agressieve) reizigers omdat ik (met een intercity) niet op de tussengelegen stoptreinstations stopte, tot politie-inzet en daarna ook nog iemand onwel geworden in dezelfde trein.
Weken gebeurd er dan echt helemaal niets en opeens van alles achter elkaar. Maar dat maakt het machinistenberoep dan ook weer heel erg leuk
Die ICE is wel echt 1000 keer chiller dan de pimpel hoorquote:Op maandag 11 augustus 2014 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ha ha overstappen voor dat kwartiertje winst
Nee, de stoelen in ICE2 zijn echt heel kut. Echt alles is beter dan dat.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:37 schreef b2py het volgende:
[..]
Die ICE is wel echt 1000 keer chiller dan de pimpel hoor
Zijn inmiddels gewoon zelfde als ICE3 hoorquote:Op maandag 11 augustus 2014 12:40 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Nee, de stoelen in ICE2 zijn echt heel kut. Echt alles is beter dan dat.
Nee, die nieuwe stoelen zijn net een tikje anders. onder andere de vorm van de rugleuning is net zo gemaakt dan het slecht zitquote:Op maandag 11 augustus 2014 12:40 schreef b2py het volgende:
[..]
Zijn inmiddels gewoon zelfde als ICE3 hoor
Nee, woon om eens in een ICE rond te kijken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ha ha overstappen voor dat kwartiertje winst
Logisch, als reiziger ben je maar een lastig iets tijdens het ijzerschuiven.quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:37 schreef SymbolicFrank het volgende:
Wel enig begrip van de NS medewerkers, maar ook: "Als het je niet bevalt, dan ga je maar met de auto!".
Toch wel "Internet in de Trein" als SSID hoop ikquote:Op maandag 11 augustus 2014 09:14 schreef James1988 het volgende:
Ik heb anders nooit problemen met WiFi in de trein...
...want ik gebruik mijn telefoon als hotspot, hihi haha hoho
Ik heb geen verschil gemerkt in ieder geval..quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:44 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Nee, die nieuwe stoelen zijn net een tikje anders. onder andere de vorm van de rugleuning is net zo gemaakt dan het slecht zit
ICE3
[ afbeelding ]
ICE2
[ afbeelding ]
Het is de kromming die het echt verschrikkelijke stoelen maakt. Ook zijn de stoelen nogal hard, al kan dat liggen aan het feit dat ze nog nieuw zijn en 'ingezeten' moeten worden.
Tevens had ik in het algemeen wel wat meer verwacht van de stoelen in een ICE. Heb wel op betere stoelen gezeten.
In Tiran zelf gaan de geruchten dat het zou gaan om de bouw van een shoppingcenter en men daarna het station zou gaan renoveren, wat niemand gelooft.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:39 schreef greavy het volgende:
[..]
- De hoofdstad van Albani, Tirana, is niet meer per trein bereikbaar omdat men het belangrijker vond om wegen aan te leggen, dus moest het station gesloopt worden.
Ik vind het een lelijk ding eerlijk gezegd.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:30 schreef Ireyon het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik nou een mooie neus. De Kintetsu 50000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |