Er moet meer gepijpt en gezogen worden. Daar is de reiziger meer bij gebaat dan bij deze volstrekte onkunde.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:12 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dit waardeer ik in je. Zelfs in de grootste duisternis, weet je er nog een positief puntje aan te zuigen. Hulde!
Thuis. De gordijnen kunnen bijna dicht. Bedankt voor het verneuken van mijn avond prutsrailquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Had al n half uur geleden aan het bier kunnen zitten op mijn balkon. Nu lekker in een stampvolle trein tussen Diemen en fokking Weesp
de SPR? die is altijd gezellig druk in de spits jaquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu lekker in een stampvolle trein tussen Diemen en fokking Weesp
Nee, op dat moment zat ik al in de IC. De Haringen-in-een-tonnetje-express had ik tussen Den Haag en Schiphol. Omdat Schiphol ook het omreisadvies werd voor Utrecht.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de SPR? die is altijd gezellig druk in de spits ja
Wees blij dat die trein reed en niet opgeheven was omdat een dagje Efteling belangrijker is dan meer lijngebonden personeelsinzetquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, op dat moment zat ik al in de IC. De Haringen-in-een-tonnetje-express had ik tussen Den Haag en Schiphol. Omdat Schiphol ook het omreisadvies werd voor Utrecht.
Lekker een enkel zesje slettenbak. En geen conducteur natuurlijk, dus eenmansbediening, dus op elk station nog een minuutje extra oplopen. Yaldaldee
quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
De kern van de database is een random number generator.
quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:37 schreef Duvel het volgende:
[..]
Vanuit mijn vakgebied vind ik deze tof.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:37 schreef Duvel het volgende:
[..]
Vanuit mijn vakgebied vind ik deze tof.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
heb je hem weer hoor. JA het kon nog kutter. JA er zijn ook mensen met een nog zwaarder leven. MAAR DIT IS OOK ERG JA
It's a dirty job, but someone's gotta do it.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Thuis. De gordijnen kunnen bijna dicht. Bedankt voor het verneuken van mijn avond prutsrail
Jeetje, wat lijkt die oude stationshal een poppenhuisje vergelen met de nieuwe. En wat kan je goed zien dat spoor 18/19 B complete uitbijters zijn geografisch gezien.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:12 schreef boriq het volgende:
Aantal foto's gemaakt van de situatie rond Utrecht Centraal vanuit de lucht door Stefan Verkerk voor Treinreiziger:
https://www.flickr.com/ph(...)s/72157645951463178/
Eerste deel is Utrecht, tweede deel foto's van de Hanzelijn uit 2012.
Zat laatst in een hotel in Spanje waar op de kamers voor dit soort dingen zelfs de verlichting aangepast kon worden. Was een speciale knop voorquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:01 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
It's a dirty job, but someone's gotta do it.
Je weet dat ze 20 en 21 aan het bouwen zijn momenteel?quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:16 schreef Fixers het volgende:
[..]
Jeetje, wat lijkt die oude stationshal een poppenhuisje vergelen met de nieuwe. En wat kan je goed zien dat spoor 18/19 B complete uitbijters zijn geografisch gezien.
Zie, ze hadden nooit het oude postperron hoeven slopen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je weet dat ze 20 en 21 aan het bouwen zijn momenteel?
Idd...quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:23 schreef Fixers het volgende:
[..]
Zie, ze hadden nooit het oude postperron hoeven slopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |