Donkerblauw met gele accenten was veel mooier geweestquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:17 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat deze kans op een leuk fris nieuw kleurenschema wordt verpest door nog meer eenheidsworst het spoor op te gooien. Ik vond Fyra wel wat hebben, alleen het zag er vaak niet uit omdat ze rijtuigen totaal verkeerd waren geplaatst (en na het verwijderen van het 7de rijtuig er standaard een gat zat in de bestickering)
Lol, hier wordt een zeelt ook en slei genoemdquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Inderdaad: http://www.nieuwschiertje.nl/tweedewe.html Nooit van gehoord, ff lezen
en dan bij de aerospace afdeling wat Rolls Royce's lenen uit de vliegtuigen. blazen maar met die handel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
En die sneeuwploeg is natuurlijk helemaal de bom. Geen smoesjes meer in de winter
Geen idee wat ook maar één van die woorden betekentquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Lol, hier wordt een zeelt ook en slei genoemd
Krijg je straks ook, met zo'n stam waarin 3 geel/blauwe rijtuigen zitten en 4 zuurstok en dan allemaal door elkaar heen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:17 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat deze kans op een leuk fris nieuw kleurenschema wordt verpest door nog meer eenheidsworst het spoor op te gooien. Ik vond Fyra wel wat hebben, alleen het zag er vaak niet uit omdat ze rijtuigen totaal verkeerd waren geplaatst (en na het verwijderen van het 7de rijtuig er standaard een gat zat in de bestickering)
Idd. Die Belgen plakken er ook gewoon hun eigen nummers op.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, het nummerschema van de moffen hoeven we niet over te nemen.
Uiteindelijk is alles geel/blauw met stuurstand en Traxx.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:24 schreef boriq het volgende:
[..]
Krijg je straks ook, met zo'n stam waarin 3 geel/blauwe rijtuigen zitten en 4 zuurstok en dan allemaal door elkaar heen.
De toegevoegde waarde van die nummers ten opzichte van het NVR/UIC-nummer is nagenoeg nul, eigenlijk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Idd. Die Belgen plakken er ook gewoon hun eigen nummers op.
Wordt het net zo'n bonte ratjetoe als de CNLquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:24 schreef boriq het volgende:
[..]
Krijg je straks ook, met zo'n stam waarin 3 geel/blauwe rijtuigen zitten en 4 zuurstok en dan allemaal door elkaar heen.
Dat is een bepaald soort mensen niet helemaal met je eens vrees ikquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:25 schreef James1988 het volgende:
[..]
De toegevoegde waarde van die nummers ten opzichte van het NVR/UIC-nummer is nagenoeg nul, eigenlijk.
Dat 'bepaald soort' zegt al genoeg, toch?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een bepaald soort mensen niet helemaal met je eens vrees ik
Ja, ik.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een bepaald soort mensen niet helemaal met je eens vrees ik
uiteindelijk inderdaad. de eerste tijd is het nog een bonte chaosquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Uiteindelijk is alles geel/blauw met stuurstand en Traxx.
Ach, eind jaren '90, begin '00 was het een nog grotere teringzooi.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:29 schreef boriq het volgende:
[..]
uiteindelijk inderdaad. de eerste tijd is het nog een bonte chaos
Tenminste iemand die ze schoon houdt.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:20 schreef icloud het volgende:
[..]
Als je dan toch zelfmoord wilt plegen spring dan van de brug af pffff
quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:25 schreef greavy het volgende:
btw, station Eindhoven was alweer deels vrijgegeven vanavond: sporen 4, 5 en 6 konden beperkt treinen vertrekken. Heeft uiteindelijk ongeveer anderhalf uur geduurd.
Volgens de politie gaat het wel om een zelfdoding. Na onderzoek bleek een misdrijf of ongeval niet het geval te zijn.
Oh, vast en zeker. In andere landen is het altijd een grotere zooi geweest, wij hebben maar een kleine zooi.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ach, eind jaren '90, begin '00 was het een nog grotere teringzooi.
Nee, die is mooi!quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:37 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik vond de Buffel ook mooi toen die kwam en iedereen verguisde het ding
Het is een verademing in vergelijking met enkele dieselstellen die daarvoor reden, alleen de kreukelzone houdt helaas niet over ...quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:37 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik vond de Buffel ook mooi toen die kwam en iedereen verguisde het ding
In ieder geval Nijmegen Goffertquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:38 schreef KoningPils het volgende:
Weet iemand of er in de dienstregeling van 2015 nieuwe stations worden geopend?
Nijmegen Goffert was de enige dacht ikquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:38 schreef KoningPils het volgende:
Weet iemand of er in de dienstregeling van 2015 nieuwe stations worden geopend?
Dat valt tegenwoordig toch ook wel mee, ze zijn allemaal wit/roodquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wordt het net zo'n bonte ratjetoe als de CNLAlleen dan overdag, zodat mensen het zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |