Jup in Keynsham (nabij Bristol) waar op dit moment 1 van de grootste Heteluchtballonfeesten ter wereld gehouden worden. De Britse luchtballon fabrikant Cameroon huist daar in de buurt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:25 schreef Ireyon het volgende:
[ afbeelding ]
Op dit formaat is-tie tenminste nog een beetje scherp. Waar kijken we berhaupt naar? Dit is in de UK aan de trein te zien?
Ik zet in op +117quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Leuk man. Wisselstoring bij Gouda. Gaan we het binnen de +100 houden of niet? Pak uw kastjes en Stem!!
Mijn moeder wilde naar huis en kwam in die zooi terecht, benieuwd waar ze nu is...quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Leuk man. Wisselstoring bij Gouda. Gaan we het binnen de +100 houden of niet? Pak uw kastjes en Stem!!
Geweldige samenloop ook: Utrecht half plat, en wat er dan nog rijdt ook nog eens verprutsen.quote:
112quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Neequote:Op maandag 11 augustus 2014 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Op hoeveel minuten extra zit je al?quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
En weer een aanrijding bij t Harde.Daar hoef ik niet langs, maar we zijn er nog niet. Er is nog ruimte voor minimaal 58 km ellende.
H, daar ben ik eerder dit jaar geweest.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Wisselstoring kennen ze niet bij station Harlingen Haven...
Op het eerste gezicht een photoshop van treinen in Teletubbyland of zo.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:25 schreef Ireyon het volgende:
[ afbeelding ]
Op dit formaat is-tie tenminste nog een beetje scherp. Waar kijken we berhaupt naar? Dit is in de UK aan de trein te zien?
H wacht eens, dan is het nog ouder. Jaren geleden kreeg ik een keer een brief dat de OV-chipkaart die ik verstuurd had, succesvol vernietigd was. Tof, behalve dat ik niks had opgestuurd. Die brief zal ik wel niet meer hebben, maar er is dus blijkbaar sprake van een langlopende teringzooi daar.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:02 schreef Bitlord het volgende:
PTA / Treinentopic #701: Theorie VS praktijk
Fijn dat Trans Link Systems dit een halfjaar heeft laten liggen. Nu er eindelijk in de media iets over wordt vermeld, is het probleem opeens snel opgelost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |