SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Nooit een groot talent geweest maar ja. Al had hij wel een sterk debuut tegen Ajax.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:08 schreef Pedroso het volgende:
Vicente, is dat niet dat grote talent van ADO 2 jaar geleden ?
Daar waren de meningen over verdeeld, zeker bij Den Haag.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit een groot talent geweest maar ja. Al had hij wel een sterk debuut tegen Ajax.
Slechtste schwalbe aller tijden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:08 schreef Pedroso het volgende:
Vicente, is dat niet dat grote talent van ADO 2 jaar geleden ?
Die van Boetius kwam er vandaag anders ook in de buurt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Slechtste schwalbe aller tijden.
Voor eindstanden kun je altijd Stijn een bericht sturen. Groningen wordt 2e.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Omdat je gisteren ook al zo'n geweldige voorspelling had, gebaseerd op zestig minuten oid. Dus ik zou zeggen, voorspel meteen de hele eindstand. Hoeven we ook niet meer te kijken.
Dat doet Boetius sowieso al sinds zijn debuut. Hij heeft wat dat betreft wel wat weg van Mertens. Rug gebold, armpjes de lucht in en schreeuwen maarquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die van Boetius kwam er vandaag anders ook in de buurt.
welk veldspel?quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:14 schreef Kopsterk het volgende:
Het veldspel van PSV slaat nergens op
Cocu brengt gewoon heel geduldig zijn visie over.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:14 schreef Kopsterk het volgende:
Het veldspel van PSV slaat nergens op
Hoevaak heb je dit al gepost?quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cocu brengt gewoon heel geduldig zijn visie over.
Ze heten dan ook niet voor niets het Ajax van het Zuiden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:15 schreef Caland het volgende:
Willem II heeft best een leuk team staan. Niet gewend van ze.
Mwah, beeld is ietwat vertekend door PSV.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:15 schreef Caland het volgende:
Willem II heeft best een leuk team staan. Niet gewend van ze.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Lamprou voorkomt een simpele zege van Willem II vandaag.
Vooral voorin niet onaardig van ze. Ik herinner ze me nog met houthakkers als Rose en Demougequote:Op zondag 10 augustus 2014 18:16 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Mwah, beeld is ietwat vertekend door PSV.
P. Meul?quote:
Rik had hem klaar staan.twitter:RikElfrink twitterde op zondag 10-08-2014 om 18:18:181-3: Depay schroeft zijn marktwaarde nog verder op. reageer retweet
Dat is waar, maar als je tegenover zulke verdedigers staat lijk je al gauw goed. Daarnaast slaat die verdediging van ze natuurlijk helemaal nergens op.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral voorin niet onaardig van ze. Ik herinner ze me nog met houthakkers als Rose en Demouge
quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Rik had hem klaar staan.twitter:RikElfrink twitterde op zondag 10-08-2014 om 18:18:181-3: Depay schroeft zijn marktwaarde nog verder op. reageer retweet
Hij is de enige.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geloven jullie daar nog steeds in ja?
Hier klopt niks van. RKC kwam 3-1 voorquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:28 schreef Eyoo het volgende:
2 jaar geleden volgens mij kwam PSV toch ook heel snel 2-0 voor en zeiden ze ook 10 10 10, en toen kwam RKC nog terug tot 3-2 (ook eerste wedstrijd van het seizoen)
Het scenario is tot nu toe exact hetzelfde.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geloven jullie daar nog steeds in ja?
quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:22 schreef Cavaliers het volgende:
Depay neemt binnenkort afscheid als beste eredivisie speler sinds Suarez. Beter zelfs. Maar dan zonder psychische afwijking.
Deze conclusie wijst er wel op dat jij meer met Suarez dan Depay gemeen hebtquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:22 schreef Cavaliers het volgende:
Depay neemt binnenkort afscheid als beste eredivisie speler sinds Suarez. Beter zelfs. Maar dan zonder psychische afwijking.
Zodra hij erachter komt dat Luuk de Jong er niks van kan (van Locadia weet hij het al) gaat hij weer alles zelf van een meter of 30 op goal schieten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:22 schreef Cavaliers het volgende:
Ook last van, en Janlul 1 doet het ook niet meer.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn stream heeft er geen zin meer in.
Ik ga kijken of er nog wat te bikken is.
Als Depay vertrekt, halen we Korte van ADO als vervanger.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze conclusie wijst er wel op dat jij meer met Suarez dan Depay gemeen hebt
Lekker voor je.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook last van, en Janlul 1 doet het ook niet meer.
Deze balkunstenaar hebben we nog achter de hand.twitter:JetroWillems_15 twitterde op zondag 10-08-2014 om 18:23:36Willem2 - PSV ❤️👊⚽️ http://t.co/m9zJx8aeiL reageer retweet
Dan snap je er niet zo veel van.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vond het geen rood voor de keep van Willem II
quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze conclusie wijst er wel op dat jij meer met Suarez dan Depay gemeen hebt
Maakt niet uit, toch al beslist.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook last van, en Janlul 1 doet het ook niet meer.
Dat hij zich maar mag ontwikkelen bij Dordrecht. Altijd beter dan laten verpieteren op de bank.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als Depay vertrekt, halen we Korte van ADO als vervanger.
Of wacht....
Deze opmerking ga ik uitmelken tot het echt niet meer kan.
Zeer dubieus om een matiger voetballertje als Houtkoop aan te trekken, als je Korte al hebt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat hij zich maar mag ontwikkelen bij Dordrecht. Altijd beter dan laten verpieteren op de bank.
bestaan die?quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom zijn er mensen met een licht groene spijkerbroek?
Die hebben ze ergens gekocht. En dan doen ze die aan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jij maakt wat mee zeg.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net op de tribune. En zag er ook 1 een paar dagen geleden.
Ik wou net zeggenquote:
haha ja héquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen
Heftig leven
Of misschien doen ze zelf de was en zijn ze er niet zo goed in.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
prima spelertje, niks mis mee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:36 schreef Kopsterk het volgende:
Volgens mij wilde Ajax ooit Hendrix bij PSV wegkapen. Ik ben blij dat dat niet doorging.
Licht groene spijkerbroeken >> vissenquote:
Minstens.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:37 schreef GGMM het volgende:
Had er bij Willem II een normale keeper gestaan dan was PSV hier met 1-0 onderuit gegaan.
PSV'er Hendrix: 'Ik was voor Ajax, wist niet beter'quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:36 schreef Kopsterk het volgende:
Volgens mij wilde Ajax ooit Hendrix bij PSV wegkapen. Ik ben blij dat dat niet doorging.
Inderdaad.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:41 schreef Zorro het volgende:
Been met zijn "aanvoelen"
Meest falende opmerking in het voetbal. Iedereen gelijk, niks "aanvoelen".
Mike van der Hoorn.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:41 schreef Cavaliers het volgende:
Als Depay niet de Gillette speler v/d week is, mogen ze dat klassement ook wel opheffen. Dus ze zullen wel voor Antonia gaan of zo.
Ditquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:41 schreef Cavaliers het volgende:
Als Depay niet de Gillette speler v/d week is, mogen ze dat klassement ook wel opheffen. Dus ze zullen wel voor Antonia gaan of zo.
Die was vandaag ook niet goed. Leuk dat hij een goal maakt maar had er ook met rood afgemoeten en verdedigend niet sterk.quote:
quote:Ik wil wat zeggen over die pingel. Ik vond het makkelijk gegeven. Iedereen zal me weer aanvallen en sommige met slimme one-liners, maar ik vond dat Depay of Locadia de overtreding zocht. Lamprou deed het wat wild maar Depay of Locadia verwachtte dat en viel. 3 punten kreeg psv de schoot ingeworpen.
2-3 FTquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Johannes zal voortaan wel naar mij luisteren, met zijn Nickgod.
Geen idee, maar dat is een probleem wat ik vorig jaar ook al heb aangekaart in dit topic (waar vervolgens geen gehoor aan is gegeven): in dit spel krijg je geen bonuspunten voor het zijn van een teamspeler, anders zou een type Nick, die anderen beter laat spelen, elke week 20 punten krijgen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoeveel punten heeft Nickgod?![]()
![]()
![]()
![]()
Daar heb je helemaal gelijk in Johannes, maar voorlopig bestaan deze bonuspunten nog niet. Daarom wil ik iedereen adviseren om de overstap te maken van Nickgod naar Michaelgod.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat is een probleem wat ik vorig jaar ook al heb aangekaart in dit topic (waar vervolgens geen gehoor aan is gegeven): in dit spel krijg je geen bonuspunten voor het zijn van een teamspeler, anders zou een type Nick, die anderen beter laat spelen, elke week 20 punten krijgen.
Van de Looi is helaas een beetje een idioot dus Michaelgod is niet eens een basisspeler.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in Johannes, maar voorlopig bestaan deze bonuspunten nog niet. Daarom wil ik iedereen adviseren om de overstap te maken van Nickgod naar Michaelgod.
En dan toch 8 punten pakken, wat een baas is het toch.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van de Looi is helaas een beetje een idioot dus Michaelgod is niet eens een basisspeler.
Speelt Larsson al mee?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Genotsaffiche vanavond.
Feyenoord v sc Heerenveen, kijken mensen!!!
Nee, nog niet.quote:
Naar eredivisiebegrippen is er weinig mis mee. Gewoon weer linkerrijtje aan het einde van het seizoen.quote:
Als Ziyech weg is, zal dat iets lastiger worden. Vind Lodeweges ook niet zo'n geweldenaar als trainer. Bij Cambuur was het geheim ook meer Henk de Jong dan Lodeweges.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Naar eredivisiebegrippen is er weinig mis mee. Gewoon weer linkerrijtje aan het einde van het seizoen.
De aanval is echt heel matigquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Naar eredivisiebegrippen is er weinig mis mee. Gewoon weer linkerrijtje aan het einde van het seizoen.
Enige leuke speler is Sinkgraven, die bij vertrek van Ziyech waarschijnlijk 10 wordt. Vind Lodeweges ook niet zo'n jeugdfanaat. Nu Marco weg is, zal er daar ook minder van komen.quote:
beetje zoals PSVquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De aanval is echt heel matig
edit: de verdediging trouwens ook. Middenveld gaat nog wel
Hahahaha, 8 keer winst in 141 wedstrijdenquote:NAC Breda reist zaterdag naar Eindhoven voor de uitwedstrijd tegen PSV (aftrap 18.30 uur). De Bredanaars hebben een dramatisch slechte balans in Eredivisiewedstrijden bij Ajax, Feyenoord en PSV.
NAC gaat zaterdagavond voor de 142ste keer in de Eredivisie op bezoek bij één van de drie traditionele topclubs in ons land. Bij slechts acht (!) van de 141 eerdere wedstrijden stapten de Bredanaars met de volle buit weer in de bus huiswaarts.
Verder hield NAC 26 keer een puntje over aan een bezoek bij Ajax, Feyenoord en PSV en stapten ze 107 keer als verliezer van het veld. Bij die 107 nederlagen verloren de Brabanders 54 keer met een marge van minstens drie goals verschil en kwam het zelfs 31 keer tot een verliespartij met een marge van vier goals of meer.
De Kuip
De cijfers van NAC op bezoek bij PSV zijn in vergelijking met de resultaten bij Ajax en Feyenoord nog het minst bedroevend. Behalve 35 nederlagen in Eindhoven speelden de geel-zwarten zeven keer gelijk en zegevierden ze vijf keer: in 1956, 1958, 1959, 1962 en voor het laatst in 1995. NAC won in 47 uitduels met Ajax pas drie keer en slaagde er zelfs nog nooit in een uitwedstrijd tegen Feyenoord in zijn voordeel te beslissen.
Ook opmerkelijk: NAC slaagde er in 141 uitduels met de Grote Drie pas vijf keer in de thuisclub van scoren af te houden. Dat lukte één keer tegen PSV (in 1958, 0-1), één keer tegen Ajax (1979, 0-0) en drie keer tegen Feyenoord (drie keer 0-0 in 1982, 2000 en 2010). In totaal incasseerden de Bredanaars 398 doelpunten in Rotterdam, Amsterdam en Eindhoven, een droevig gemiddelde van 2,82 goals per duel.
In vergelijking met de andere veertien huidige Eredivisionisten is het aantal nederlagen (107) van NAC in uitduels met de topdrie met afstand het hoogst. Qua winstpercentage (5,7 procent) doen vijf clubs het nóg slechter dan de Bredanaars, maar dat zijn wel de ploegen die in de afgelopen twee seizoen zijn gepromoveerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nordfeldt; Marzo, Buijs, Van Aken, Van Anholt; De Roon, Van den Berg, Ziyech; Slagveer, Uth, Sinkgraven
Ja dat zag je bij Cambuurquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Met Lodeweges aan het roer kan je beter de aftocht blazen.
Omdat FOX fapt op de Kuip.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:38 schreef tompsv18 het volgende:
Waarom houden ze die interviews met de trainers van Feyenoord altijd in die tunnel ipv naast het veld?
EN IK KAN GODVERDOMME NU AL NIET WACHTENquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb mijn bingokaart al klaargelegd voor de promo bij de Klassieker over een maand.
• Kolkende Kuip
• Het Legioen
• Titelstrijd
KAZIM RICHARDS KAZIM RICHARDS KAZIM RICHARDS KAZIM RICHARDS KAZIM RICHARDS KAZIM RICHARDS ooooooooeeeeeeeeee, zijlijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb mijn bingokaart al klaargelegd voor de promo bij de Klassieker over een maand.
• Kolkende Kuip
• Het Legioen
• Titelstrijd
Heerenveen is echt slecht. Denk dat Feyenoord wel wint.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Durf je toch niet.
Wat denk je over deze wedstrijd?
Dit denk ik dus ookquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heerenveen is echt slecht. Denk dat Feyenoord wel wint.
Alhoewel ik het natuurlijk erg lollig zou vinden als dit niet zou gebeuren.
Dat was wel altijd het leukste. Waren de samenvattingen meteen na de wedstrijden en genieten maarquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:50 schreef Tchock het volgende:
Er kijkt geen hond naar de Eerste Divisie, en wat is de oplossing? Alle wedstrijden tegelijk laten spelen.![]()
Slim op inspelen en dan 1 kanaal beschikbaar stellen met een schakelprogramma met alle goals, leuke momenten etc.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:50 schreef Tchock het volgende:
Er kijkt geen hond naar de Eerste Divisie, en wat is de oplossing? Alle wedstrijden tegelijk laten spelen.![]()
Meid het is watquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:58 schreef Sunri5e het volgende:
Kuip op de vrijdag avond gewoon vol. Lukt in de ArenA nog niet eens op de zondagmiddag.
Wat een interessant discussiepunt. Hier hebben we het nog nooit eerder over gehad.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:58 schreef Sunri5e het volgende:
Kuip op de vrijdag avond gewoon vol. Lukt in de ArenA nog niet eens op de zondagmiddag.
Okequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat een interessant discussiepunt. Hier hebben we het nog nooit eerder over gehad.
Heel boeiend.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:58 schreef Sunri5e het volgende:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Slim op inspelen en dan 1 kanaal beschikbaar stellen met een schakelprogramma met alle goals, leuke momenten etc.
Dat is wel een goed idee ja, jammer dat ze daar bij FOX allergisch voor zijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Slim op inspelen en dan 1 kanaal beschikbaar stellen met een schakelprogramma met alle goals, leuke momenten etc.
Ik heb zo'n gevoel dat jij een hele schijf aan boeiende feitjes hebt die aantonen dat Feyenoord beter in iets is dan Ajax.quote:
Als dit "gewoon vol" is wil ik niet weten hoe een niet-volle Kuip er uit zietquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:58 schreef Sunri5e het volgende:
Uh, oké.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb bij bepaalde wedstrijden van topploegen altijd het gevoel dat de underdog kan winnen. Bij deze wedstrijd heb ik dit gevoel niet.
Inderdaad. Zondag wint AZ.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb bij bepaalde wedstrijden van topploegen altijd het gevoel dat de underdog kan winnen. Bij deze wedstrijd heb ik dit gevoel niet.
Omdat het beide geen topploegen zijn?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou jij willen stoppen mijn antwoorden te stelen in de premier league toto van Stinho?quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Omdat het beide geen topploegen zijn?
Doe ik dat dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zou jij willen stoppen mijn antwoorden te stelen in de premier league toto van Stinho?
Ja. Na lang beraad ben ik voor Rangel gegaan en toevallig of niet jij hebt ook Rangel op die vraag.quote:
Uh, oké.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:07 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Die keeper was chanant bezig!
Was me niet eens opgevallen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Na lang beraad ben ik voor Rangel gegaan en toevallig of niet jij hebt ook Rangel op die vraag.
Je ziet Ziyech denken. "Ja godverdomme, moet ik hier vanaf volgende week in een team mee spelen?".quote:
dan denkt ie even aan de salarisvooruitgangquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:07 schreef erik013 het volgende:
[..]
Je ziet Ziyech denken. "Ja godverdomme, moet ik hier vanaf volgende week in een team mee spelen?".
Ik denk eerder "Waar ligt twente eigenlijk..."quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:07 schreef erik013 het volgende:
[..]
Je ziet Ziyech denken. "Ja godverdomme, moet ik hier vanaf volgende week in een team mee spelen?".
Verwacht je niet bij zo'n club he.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:09 schreef Pedroso het volgende:
Hey origineel ! Ze zingen het Lied van Feyenoord.
Plus dat ie eindelijk uit Friesland weg kan, naar de bewoonde wereld.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan denkt ie even aan de salarisvooruitgang
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Fred Rutten zit fel op de scheidsrechter vandaag.
Nou ja, of je nou in Twente of Friesland speelt, het blijft buitenlandquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:09 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik denk eerder "Waar ligt twente eigenlijk..."
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:11 schreef erik013 het volgende:
[..]
Nou ja, of je nou in Twente of Friesland speelt, het blijft buitenland
Ja, want in zo'n kutstad als Rotterdam wil je wel wonen natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:10 schreef erik013 het volgende:
[..]
Plus dat ie eindelijk uit Friesland weg kan, naar de bewoonde wereld.
Haha, ik heb hetzelfde. Jan met de korte achternaam maar even aangeslingerd!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Zouden jullie even 20-25 seconde willen wachten met commentaar geven in dit topic?
Nee.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Zouden jullie even 20-25 seconde willen wachten met commentaar geven in dit topic?
Is 40-45 ook goed??quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Daar is een reden voorquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:14 schreef RetRy32 het volgende:
Immers blijft ook echt altijd zo dom liggen.
Ze zijn in elk geval te verstaan daar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, want in zo'n kutstad als Rotterdam wil je wel wonen natuurlijk.
Misschien kunnen we Wilkshire ook een Nederlands paspoort geven, zoals we bij Douglas hebben gedaan.quote:
16 minutenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:16 schreef RvLaak het volgende:
Kom net thuis van boodschappen... Wat heb ik gemist?
Kuch Van der Hoorn Kuch.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:15 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Altijd makkelijk om geen kaart te geven na voordeel. Niemand gaat klagen.
Als je geen beperking hebt zijn ze dat overal wel, mits ze geen dialect praten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:15 schreef erik013 het volgende:
[..]
Ze zijn in elk geval te verstaan daar.
Plus je wilt geen Makelele-taferelen met 70 kaarten in 1 helft.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:15 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Altijd makkelijk om geen kaart te geven na voordeel. Niemand gaat klagen.
Goede kans voor Slagveer die zomaar kon doorlopen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zo ver was ik ook... Maar in die 16 minuten niets bijzonders gebeurt dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |