Minstens.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:37 schreef GGMM het volgende:
Had er bij Willem II een normale keeper gestaan dan was PSV hier met 1-0 onderuit gegaan.

PSV'er Hendrix: 'Ik was voor Ajax, wist niet beter'quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:36 schreef Kopsterk het volgende:
Volgens mij wilde Ajax ooit Hendrix bij PSV wegkapen. Ik ben blij dat dat niet doorging.

Inderdaad.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:41 schreef Zorro het volgende:
Been met zijn "aanvoelen"
Meest falende opmerking in het voetbal. Iedereen gelijk, niks "aanvoelen".

Mike van der Hoorn.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:41 schreef Cavaliers het volgende:
Als Depay niet de Gillette speler v/d week is, mogen ze dat klassement ook wel opheffen. Dus ze zullen wel voor Antonia gaan of zo.

Ditquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:41 schreef Cavaliers het volgende:
Als Depay niet de Gillette speler v/d week is, mogen ze dat klassement ook wel opheffen. Dus ze zullen wel voor Antonia gaan of zo.

Die was vandaag ook niet goed. Leuk dat hij een goal maakt maar had er ook met rood afgemoeten en verdedigend niet sterk.quote:

quote:Ik wil wat zeggen over die pingel. Ik vond het makkelijk gegeven. Iedereen zal me weer aanvallen en sommige met slimme one-liners, maar ik vond dat Depay of Locadia de overtreding zocht. Lamprou deed het wat wild maar Depay of Locadia verwachtte dat en viel. 3 punten kreeg psv de schoot ingeworpen.

2-3 FTquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Johannes zal voortaan wel naar mij luisteren, met zijn Nickgod.

Geen idee, maar dat is een probleem wat ik vorig jaar ook al heb aangekaart in dit topic (waar vervolgens geen gehoor aan is gegeven): in dit spel krijg je geen bonuspunten voor het zijn van een teamspeler, anders zou een type Nick, die anderen beter laat spelen, elke week 20 punten krijgen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoeveel punten heeft Nickgod?![]()
![]()
![]()
![]()

Daar heb je helemaal gelijk in Johannes, maar voorlopig bestaan deze bonuspunten nog niet. Daarom wil ik iedereen adviseren om de overstap te maken van Nickgod naar Michaelgod.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat is een probleem wat ik vorig jaar ook al heb aangekaart in dit topic (waar vervolgens geen gehoor aan is gegeven): in dit spel krijg je geen bonuspunten voor het zijn van een teamspeler, anders zou een type Nick, die anderen beter laat spelen, elke week 20 punten krijgen.

Van de Looi is helaas een beetje een idioot dus Michaelgod is niet eens een basisspeler.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in Johannes, maar voorlopig bestaan deze bonuspunten nog niet. Daarom wil ik iedereen adviseren om de overstap te maken van Nickgod naar Michaelgod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |