Maakt niet uit, toch al beslist.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook last van, en Janlul 1 doet het ook niet meer.

Dat hij zich maar mag ontwikkelen bij Dordrecht. Altijd beter dan laten verpieteren op de bank.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als Depay vertrekt, halen we Korte van ADO als vervanger.
Of wacht....
Deze opmerking ga ik uitmelken tot het echt niet meer kan.

Zeer dubieus om een matiger voetballertje als Houtkoop aan te trekken, als je Korte al hebt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat hij zich maar mag ontwikkelen bij Dordrecht. Altijd beter dan laten verpieteren op de bank.

bestaan die?quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom zijn er mensen met een licht groene spijkerbroek?

Die hebben ze ergens gekocht. En dan doen ze die aan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:32 schreef Dj_Day-V het volgende:

Jij maakt wat mee zeg.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net op de tribune. En zag er ook 1 een paar dagen geleden.

Ik wou net zeggenquote:

haha ja héquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen
Heftig leven

Of misschien doen ze zelf de was en zijn ze er niet zo goed in.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:32 schreef Dj_Day-V het volgende:

prima spelertje, niks mis mee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:36 schreef Kopsterk het volgende:
Volgens mij wilde Ajax ooit Hendrix bij PSV wegkapen. Ik ben blij dat dat niet doorging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |