Omdat FOX fapt op de Kuip.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:38 schreef tompsv18 het volgende:
Waarom houden ze die interviews met de trainers van Feyenoord altijd in die tunnel ipv naast het veld?
EN IK KAN GODVERDOMME NU AL NIET WACHTENquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb mijn bingokaart al klaargelegd voor de promo bij de Klassieker over een maand.
• Kolkende Kuip
• Het Legioen
• Titelstrijd
KAZIM RICHARDS KAZIM RICHARDS KAZIM RICHARDS KAZIM RICHARDS KAZIM RICHARDS KAZIM RICHARDS ooooooooeeeeeeeeee, zijlijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb mijn bingokaart al klaargelegd voor de promo bij de Klassieker over een maand.
• Kolkende Kuip
• Het Legioen
• Titelstrijd
Heerenveen is echt slecht. Denk dat Feyenoord wel wint.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Durf je toch niet.
Wat denk je over deze wedstrijd?
Dit denk ik dus ookquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heerenveen is echt slecht. Denk dat Feyenoord wel wint.
Alhoewel ik het natuurlijk erg lollig zou vinden als dit niet zou gebeuren.
Dat was wel altijd het leukste. Waren de samenvattingen meteen na de wedstrijden en genieten maarquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:50 schreef Tchock het volgende:
Er kijkt geen hond naar de Eerste Divisie, en wat is de oplossing? Alle wedstrijden tegelijk laten spelen.![]()
Slim op inspelen en dan 1 kanaal beschikbaar stellen met een schakelprogramma met alle goals, leuke momenten etc.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:50 schreef Tchock het volgende:
Er kijkt geen hond naar de Eerste Divisie, en wat is de oplossing? Alle wedstrijden tegelijk laten spelen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |