Uh, oké.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb bij bepaalde wedstrijden van topploegen altijd het gevoel dat de underdog kan winnen. Bij deze wedstrijd heb ik dit gevoel niet.

Inderdaad. Zondag wint AZ.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb bij bepaalde wedstrijden van topploegen altijd het gevoel dat de underdog kan winnen. Bij deze wedstrijd heb ik dit gevoel niet.

Omdat het beide geen topploegen zijn?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:

Zou jij willen stoppen mijn antwoorden te stelen in de premier league toto van Stinho?quote:

quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Omdat het beide geen topploegen zijn?

Doe ik dat dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zou jij willen stoppen mijn antwoorden te stelen in de premier league toto van Stinho?

Ja. Na lang beraad ben ik voor Rangel gegaan en toevallig of niet jij hebt ook Rangel op die vraag.quote:

Uh, oké.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:07 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Die keeper was chanant bezig!

Was me niet eens opgevallen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Na lang beraad ben ik voor Rangel gegaan en toevallig of niet jij hebt ook Rangel op die vraag.

Je ziet Ziyech denken. "Ja godverdomme, moet ik hier vanaf volgende week in een team mee spelen?".quote:

dan denkt ie even aan de salarisvooruitgangquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:07 schreef erik013 het volgende:
[..]
Je ziet Ziyech denken. "Ja godverdomme, moet ik hier vanaf volgende week in een team mee spelen?".

Ik denk eerder "Waar ligt twente eigenlijk..."quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:07 schreef erik013 het volgende:
[..]
Je ziet Ziyech denken. "Ja godverdomme, moet ik hier vanaf volgende week in een team mee spelen?".

Verwacht je niet bij zo'n club he.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:09 schreef Pedroso het volgende:
Hey origineel ! Ze zingen het Lied van Feyenoord.

Plus dat ie eindelijk uit Friesland weg kan, naar de bewoonde wereld.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan denkt ie even aan de salarisvooruitgang

quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Fred Rutten zit fel op de scheidsrechter vandaag.

Nou ja, of je nou in Twente of Friesland speelt, het blijft buitenlandquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:09 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik denk eerder "Waar ligt twente eigenlijk..."

quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:11 schreef erik013 het volgende:
[..]
Nou ja, of je nou in Twente of Friesland speelt, het blijft buitenland

Ja, want in zo'n kutstad als Rotterdam wil je wel wonen natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:10 schreef erik013 het volgende:
[..]
Plus dat ie eindelijk uit Friesland weg kan, naar de bewoonde wereld.

Haha, ik heb hetzelfde. Jan met de korte achternaam maar even aangeslingerd!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Zouden jullie even 20-25 seconde willen wachten met commentaar geven in dit topic?

Nee.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Zouden jullie even 20-25 seconde willen wachten met commentaar geven in dit topic?

Is 40-45 ook goed??quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:13 schreef Insomnia_ het volgende:

Daar is een reden voorquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:14 schreef RetRy32 het volgende:
Immers blijft ook echt altijd zo dom liggen.

Ze zijn in elk geval te verstaan daar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, want in zo'n kutstad als Rotterdam wil je wel wonen natuurlijk.

Misschien kunnen we Wilkshire ook een Nederlands paspoort geven, zoals we bij Douglas hebben gedaan.quote:

16 minutenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:16 schreef RvLaak het volgende:
Kom net thuis van boodschappen... Wat heb ik gemist?

Kuch Van der Hoorn Kuch.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:15 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Altijd makkelijk om geen kaart te geven na voordeel. Niemand gaat klagen.

Als je geen beperking hebt zijn ze dat overal wel, mits ze geen dialect praten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:15 schreef erik013 het volgende:
[..]
Ze zijn in elk geval te verstaan daar.

Plus je wilt geen Makelele-taferelen met 70 kaarten in 1 helft.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:15 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Altijd makkelijk om geen kaart te geven na voordeel. Niemand gaat klagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |