Meid het is watquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:58 schreef Sunri5e het volgende:
Kuip op de vrijdag avond gewoon vol. Lukt in de ArenA nog niet eens op de zondagmiddag.
Wat een interessant discussiepunt. Hier hebben we het nog nooit eerder over gehad.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:58 schreef Sunri5e het volgende:
Kuip op de vrijdag avond gewoon vol. Lukt in de ArenA nog niet eens op de zondagmiddag.
Okequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat een interessant discussiepunt. Hier hebben we het nog nooit eerder over gehad.
Heel boeiend.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:58 schreef Sunri5e het volgende:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Slim op inspelen en dan 1 kanaal beschikbaar stellen met een schakelprogramma met alle goals, leuke momenten etc.
Dat is wel een goed idee ja, jammer dat ze daar bij FOX allergisch voor zijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Slim op inspelen en dan 1 kanaal beschikbaar stellen met een schakelprogramma met alle goals, leuke momenten etc.
Ik heb zo'n gevoel dat jij een hele schijf aan boeiende feitjes hebt die aantonen dat Feyenoord beter in iets is dan Ajax.quote:
Als dit "gewoon vol" is wil ik niet weten hoe een niet-volle Kuip er uit zietquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:58 schreef Sunri5e het volgende:
Uh, oké.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb bij bepaalde wedstrijden van topploegen altijd het gevoel dat de underdog kan winnen. Bij deze wedstrijd heb ik dit gevoel niet.
Inderdaad. Zondag wint AZ.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb bij bepaalde wedstrijden van topploegen altijd het gevoel dat de underdog kan winnen. Bij deze wedstrijd heb ik dit gevoel niet.
Omdat het beide geen topploegen zijn?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou jij willen stoppen mijn antwoorden te stelen in de premier league toto van Stinho?quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Omdat het beide geen topploegen zijn?
Doe ik dat dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zou jij willen stoppen mijn antwoorden te stelen in de premier league toto van Stinho?
Ja. Na lang beraad ben ik voor Rangel gegaan en toevallig of niet jij hebt ook Rangel op die vraag.quote:
Uh, oké.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:07 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Die keeper was chanant bezig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |