Dat, het is onderdeel van je verleden maar zegt niets over de persoon die je nu bent. Is het wel een probleem voor hem dan is hij de moeite niet waard wat betreft het aangaan van een serieuze relatie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:53 schreef Serpenthax het volgende:
als hij je leuk vindt zou het geen probleem.moeten.zijn.
Neehoor, geen enkel probleem.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:48 schreef WaywardBob het volgende:
Zou dit een probleem voor jullie zijn?
quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:00 schreef SonicVolcano het volgende:
Je bent zoveel meer dan wat littekens op je arm. Dus nee, ik zou er geen problemen mee hebben.
Haha ik had al zo'n reactie verwacht! Begrijp het wel hoor, maar wat is gestoord? Ik heb vroeger niet geleerd om te praten over gevoelens, dus uitte ik het op een andere manier. Ik heb inmiddels geleerd dat dat ook op een heleboel andere, gezondere manieren kan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:57 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Neehoor, geen enkel probleem.
Ik zou alleen nooit iets met je willen... Om even bot te zijn: gestoorde vrouwen moet je ver uit de buurt blijven! En misschien is dat nu niet meer zo sterk aanwezig, maar voor de zekerheid toch uit de buurt blijven.
Het gaat niet alleen om seks he, in dit geval gaat het om een toekomstige relatie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:09 schreef Solo14 het volgende:
Een man slaat echt geen seks af om littekens op de armen.
Oh nee, alsjeblieft niet. Als ik wel iets afstotelijks en volks vind zijn het wel tatoeages, alsof je met Pamela Anderson in bed ligt. Gatver.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:09 schreef Solo14 het volgende:
Misschien zou je eroverheen kunnen laten tatoeëren als je dat mooi vind.
Als hij geïnteresseerd is in je kan je het gewoon bespreekbaar maken lijkt me?quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:14 schreef WaywardBob het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om seks he, in dit geval gaat het om een toekomstige relatie.
Ahh een krasser. Veel plezier nog met je borderline en allesquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:48 schreef WaywardBob het volgende:
Op mijn 16e zat ik erg met mezelf in de knoop en heb ik aan automutilatie gedaan.
Daar heb ik nog niet de ballen voor gehad haha. Binnenkort poging 1!quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Als hij geïnteresseerd is in je kan je het gewoon bespreekbaar maken lijkt me?
Iedereen zijn eigen smaak. Ik kan het soms nog wel mooi vinden, en dan beter dat dan tegen littekens aan te moeten kijken, waar dan mensen waarmee jij omgaat vragen over gaan stellen als je met zo'n meisje date.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:15 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Oh nee, alsjeblieft niet. Als ik wel iets afstotelijks en volks vind zijn het wel tatoeages, alsof je met Pamela Anderson in bed ligt. Gatver.
Bedankt! Ik zie dit maar gewoon als een tekortkoming van jou..quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ahh een krasser. Veel plezier nog met je borderline en alles
Deden mijn exen ook niet, iedereen die ernaar vroeg stuurden ze netjes door naar mij. Ik vind ook niet dat het aan mijn vriend is om dat uit te leggen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:18 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Iedereen zijn eigen smaak. Ik kan het soms nog wel mooi vinden, en dan beter dat dan tegen littekens aan te moeten kijken, waar dan mensen waarmee jij omgaat vragen over gaan stellen als je met zo'n meisje date.
Ik zou echt geen zin hebben om elke keer dat uit te leggen.
Aha, je maakt je nu veel te druk johquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:18 schreef WaywardBob het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niet de ballen voor gehad haha. Binnenkort poging 1!
Is het ook niet, maar ik zou me echt irriteren elke keer dat ze daarover beginnen. Dat zou een reden zijn waarom ik er persoonlijk niet aan zou beginnen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:21 schreef WaywardBob het volgende:
[..]
Deden mijn exen ook niet, iedereen die ernaar vroeg stuurden ze netjes door naar mij. Ik vind ook niet dat het aan mijn vriend is om dat uit te leggen.
Dus als jij gek zou zijn op een meisje maar ze heeft wat meegemaakt dan zou je dat afkappen omdat je je druk maakt om wat je "vrienden" zouden denkenquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:22 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Is het ook niet, maar ik zou me echt irriteren elke keer dat ze daarover beginnen. Dat zou een reden zijn waarom ik er persoonlijk niet aan zou beginnen.
Mijn vrienden zouden dan gelijk denken, wat voor psycho date jij.
Nee, het heeft meer met eigenwaarde te maken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dus als jij gek zou zijn op een meisje maar ze heeft wat meegemaakt dan zou je dat afkappen omdat je je druk maakt om wat je "vrienden" zouden denken
Seks nooit, potentiële relatie wordt het echter niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:09 schreef Solo14 het volgende:
Misschien zou je eroverheen kunnen laten tatoeëren als je dat mooi vind.
Ook niet als je iemand al beter hebt leren kennen en je echt een klik met diegene hebt?quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Seks nooit, potentiële relatie wordt het echter niet.
Klinkt naar mijn mening meer als ego. Dan zou ik sowieso al geen relatie met jou kunnen hebben.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:26 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Nee, het heeft meer met eigenwaarde te maken.
Persoonlijk niet, ik kende ooit zo'n meisje, maar ondanks dat ze vertelde "nu weer helemaal heppie te zijn" vond ik haar toch niet zelfverzekerd en stabiel genoeg. Het zegt gewoon wat over je.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:33 schreef WaywardBob het volgende:
[..]
Ook niet als je iemand al beter hebt leren kennen en je echt een klik met diegene hebt?
Een vrouw daten is net als het kopen van een auto. Je wilt geen bekraste auto, maar als je weinig geld hebt dan moet je het maar doen met de 2de hands bak met blikschade.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:35 schreef WaywardBob het volgende:
[..]
Klinkt naar mijn mening meer als ego. Dan zou ik sowieso al geen relatie met jou kunnen hebben.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:43 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Een vrouw daten is net als het kopen van een auto. Je wilt geen bekraste auto, maar als je weinig geld hebt dan moet je het maar doen met de 2de hands bak met blikschade.
Met dat laatste ben ik het eens, maar dat hoeft niet altijd negatief te zijn. Ik durf met alle zekerheid te zeggen dat ik sterker ben dan menig meisje. Er zijn ook meiden zonder littekens die "gek" zijn. Bij mij heeft m'n verleden helaas een duidelijke stempel achter gelaten, maar mensen kunnen veranderen. Iedereen is anders.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Persoonlijk niet, ik kende ooit zo'n meisje, maar ondanks dat ze vertelde "hu weer helemaal heppie te zijn" vond ik haar toch niet zelfverzekerd en stabiel genoeg. Het zegt gewoon wat over je.
Wauw hoelang heb je erover gedaan om deze quote op internet te vinden?quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:43 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Een vrouw daten is net als het kopen van een auto. Je wilt geen bekraste auto, maar als je weinig geld hebt dan moet je het maar doen met de 2de hands bak met blikschade.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:52 schreef WaywardBob het volgende:
[..]
Wauw hoelang heb je erover gedaan om deze quote op internet te vinden?Dat zal vast niet je eigen creatieve brein zijn geweest, daar zie ik je nu al niet voor aan.
Er zijn meiden zonder littekens die gek zijn, maar als je alle meiden met littekens op een hoop gooit en alle meiden zonder littekens, dan is de kans dat je een gekke meid kiest uit de eerste stapel groter dan uit de laatste stapel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:49 schreef WaywardBob het volgende:
[..]
Met dat laatste ben ik het eens, maar dat hoeft niet altijd negatief te zijn. Ik durf met alle zekerheid te zeggen dat ik sterker ben dan menig meisje. Er zijn ook meiden zonder littekens die "gek" zijn. Bij mij heeft m'n verleden helaas een duidelijke stempel achter gelaten, maar mensen kunnen veranderen. Iedereen is anders.
klopt, mensen met littekens blijven voor altijd singlequote:Op zondag 10 augustus 2014 14:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Seks nooit, potentiële relatie wordt het echter niet.
Heb je heel het topic gelezen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:52 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ik ben hier zelf op gekomen, sorry.
Het is alleen maar een vergelijking hoe mannen denken, kan je het beter begrijpen.
Of ze vinden andere mensen met fysieke of mentale littekens.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:54 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
klopt, mensen met littekens blijven voor altijd single
Ga ik ook zeker niet doen! Ik ben meer dan alleen maar littekens.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er zijn meiden zonder littekens die gek zijn, maar als je alle meiden met littekens op een hoop gooit en alle meiden zonder littekens, dan is de kans dat je een gekke meid kiest uit de eerste stapel groter dan uit de laatste stapel.
Laat het je niet weerhouden, misschien kan deze jongen zich er wel overheen zetten en denken wij te simpel.
Jawel, als je ''te weinig geld'' kan opvatten als de wanhoop of de gebreken van sommige mannen. Denk dat uiteindelijk elke man liever een vrouw heeft die niks mankeert.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:56 schreef WaywardBob het volgende:
[..]
Heb je heel het topic gelezen?Dan had je namelijk geweten dat niet alle mannen zo denken.
Daar kan ik niet over oordelen. Ik weet wel dat de meeste vrouwen in ieder geval geen man zoals jij zouden willen. Ook geen "normale" vrouwen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:59 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Jawel, als je ''te weinig geld'' kan opvatten als de wanhoop of de gebreken van sommige mannen. Denk dat uiteindelijk elke man liever een vrouw heeft die niks mankeert.
Dat baseer je op wat?quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:01 schreef WaywardBob het volgende:
[..]
Daar kan ik niet over oordelen. Ik weet wel dat de meeste vrouwen in ieder geval geen man zoals jij zouden willen. Ook geen "normale" vrouwen.
Je komt op mij over als een man met weinig empathie, of misschien beter gezegd heel kortzichtig. Niet verder kijken dan je neus lang is.quote:
Wauw, je probeert nu gewoon mij naar beneden te halen omdat je de waarheid niet kan hendelen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:05 schreef WaywardBob het volgende:
[..]
Je komt op mij over als een man met weinig empathie, of misschien beter gezegd heel kortzichtig. Niet verder kijken dan je neus lang is.
Oh en nog onzeker ook, aangezien jij anderen voor je laat bepalen wat een goede partner voor je zou zijn.
Hahaha de pot verwijt de ketel dat 'ie zwart is. Je vraagt er tenslotte zelf naar, dan geef ik je mijn mening ook.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:11 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Wauw, je probeert nu gewoon mij naar beneden te halen omdat je de waarheid niet kan hendelen.
Je vraagt voor de kijk van andere mensen op dit onderwerp, ik geef antwoord zonder je belachelijk te maken.
Nu word je boos.
Je hebt nog een lange weg therapie te gaan ts. Sterkte!
Ja, iemand moet je er toch eens mee confronteren. Je zal mij dankbaar zijn, ondanks dat ik een klootzak ben.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:13 schreef WaywardBob het volgende:
[..]
Hahaha de pot verwijt de ketel dat 'ie zwart is. Je vraagt er tenslotte zelf naar, dan geef ik je mijn mening ook.
Confronteren met wat? Mag ik mezelf niet verdedigen dan? Al zet je dit hele topic vol met kutopmerkingen, ga je gang. Betekent niet dat ik geen weerwoord mag hebben.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:17 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ja, iemand moet je er toch eens mee confronteren. Je zal mij dankbaar zijn, ondanks dat ik een klootzak ben.
Hoe is het met je boobs gestemd? Goed wapen!quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:48 schreef WaywardBob het volgende:
Hoi!
Ik heb even een vraagje aan de mannen onder ons. Graag alleen serieuze reacties, dit is voor mij namelijk een erg persoonlijke vraag.
Op mijn 16e zat ik erg met mezelf in de knoop en heb ik aan automutilatie gedaan. Het gevolg is dat mijn beide armen gekenmerkt worden door erg zichtbare littekens die zelfs niet operatief verminderd kunnen worden. Hierdoor draag ik eigenlijk altijd shirtjes met lange mouwen omdat ik me hier erg voor schaam.
Inmiddels ben ik een leuke, spontane meid van 26 jaar oud die echt geniet van het leven. Ik heb een paar maanden geleden via werk een leuke jongen leren kennen waar ik graag verder mee wil (lees: seks), alleen durf ik hem niet toe te laten vanwege m’n littekens. Mijn vorige vriendjes vonden het geen probleem, maar daar was ik al bevriend mee voordat er een relatie volgde dus dat was voor mij een ander verhaal. Ik ben verder niet onzeker over mezelf, ik heb een leuke kop en een leuke persoonlijkheid, alleen dus wel erg onzeker over m’n armen. Ik ben bang dat dit een afknapper is, ook al ben ik totaal niet meer dezelfde persoon als vroeger.
Ik heb geen kutopmerkingen gemaakt. Ik heb je alleen mijn mening gedeeld.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:24 schreef WaywardBob het volgende:
[..]
Confronteren met wat? Mag ik mezelf niet verdedigen dan? Al zet je dit hele topic vol met kutopmerkingen, ga je gang. Betekent niet dat ik geen weerwoord mag hebben.
Weet je wat het is? Ik heb er zelf niet echt problemen meer mee. Ik vind mezelf mooi. Ik heb er problemen mee omdat anderen er soms een probleem mee hebben en dat vind ik jammer, omdat mensen me toch op een hele andere manier bekijken dan wanneer ze er niet van weten, dus loop ik soms mooie vriendschappen/relaties mis. Aan de andere kant wíl ik ook geen vriendschap/relatie met iemand die daarop afknapt. Mijn vrienden weten er allemaal vanaf en ze behandelen me nog steeds hetzelfde, maar ik ben ook heel vaak onderuit gehaald.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:38 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ik heb geen kutopmerkingen gemaakt. Ik heb je alleen mijn mening gedeeld.
Zelf kies ik mijn eigen partners ook verschillende afkomsten enzo, waar andere mensen dan wat minder mee hebben. Ik geef geen fuck wat andere mensen daarover denken. Maar littekens op de onderarmen, zichtbaar voor iedereen gaat mij toch te ver, dat gezeik wat het met zich mee gaat brengen.
Wat ik je ook al eerder aangeraden heb zijn tattoo's om je littekens te bedekken, dan kan je dit beter achter je laten zonder elke keer in de spiegel te kijken en die lelijke littekens te zien.
Oké mooi, dan laten we het hierbij. Ik wens je veel sterkte en geluk toe.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:55 schreef WaywardBob het volgende:
[..]
Weet je wat het is? Ik heb er zelf niet echt problemen meer mee. Ik vind mezelf mooi. Ik heb er problemen mee omdat anderen er soms een probleem mee hebben en dat vind ik jammer, omdat mensen me toch op een hele andere manier bekijken dan wanneer ze er niet van weten, dus loop ik soms mooie vriendschappen/relaties mis. Aan de andere kant wíl ik ook geen vriendschap/relatie met iemand die daarop afknapt. Mijn vrienden weten er allemaal vanaf en ze behandelen me nog steeds hetzelfde, maar ik ben ook heel vaak onderuit gehaald.
Daarom vind ik het jammer als er zo gereageerd wordt. Ik snap het als anderen m'n littekens lelijk vinden, maar het maakt mij niet per definitie een lelijk of zwak persoon. Ik vind dat ik heel veel te bieden heb juíst omdat ik zoveel heb meegemaakt.
quote:(lees: seksneucken)
Als die persoon je echt leuk vindt maakt het inderdaad niks uit. Ik zou het zelf geen probleem vinden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:48 schreef WaywardBob het volgende:
Hoi!
Die littekens horen bij jou en bij jouw verleden. En ja, die zal je de rest van je leven bij je dragen. Het is niet anders.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:48 schreef WaywardBob het volgende:
Hoi!
Ik heb even een vraagje aan de mannen onder ons. Graag alleen serieuze reacties, dit is voor mij namelijk een erg persoonlijke vraag.
Op mijn 16e zat ik erg met mezelf in de knoop en heb ik aan automutilatie gedaan. Het gevolg is dat mijn beide armen gekenmerkt worden door erg zichtbare littekens die zelfs niet operatief verminderd kunnen worden. Hierdoor draag ik eigenlijk altijd shirtjes met lange mouwen omdat ik me hier erg voor schaam.
Inmiddels ben ik een leuke, spontane meid van 26 jaar oud die echt geniet van het leven. Ik heb een paar maanden geleden via werk een leuke jongen leren kennen waar ik graag verder mee wil (lees: seks), alleen durf ik hem niet toe te laten vanwege m’n littekens. Mijn vorige vriendjes vonden het geen probleem, maar daar was ik al bevriend mee voordat er een relatie volgde dus dat was voor mij een ander verhaal. Ik ben verder niet onzeker over mezelf, ik heb een leuke kop en een leuke persoonlijkheid, alleen dus wel erg onzeker over m’n armen. Ik ben bang dat dit een afknapper is, ook al ben ik totaal niet meer dezelfde persoon als vroeger.
Beste reactie tot dusver.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:55 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Die littekens horen bij jou en bij jouw verleden. En ja, die zal je de rest van je leven bij je dragen. Het is niet anders.
Als die jongen jou krijgt, krijgt hij het hele pakket. Dus hij krijgt jou + littekens. Gewoon jij zoals je bent.
Jij moet hem gewoon toelaten. Als hij jou niet wil om die littekens, is hij jou niet waard en verdien je beter. Als het hem niet uitmaakt, heb je de juiste gevonden
Dank uquote:
Wel fijn je deze post te zien maken, want dit laat zien dat je er zelf eigenlijk wel vrede mee hebt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:55 schreef WaywardBob het volgende:
[..]
Weet je wat het is? Ik heb er zelf niet echt problemen meer mee. Ik vind mezelf mooi. Ik heb er problemen mee omdat anderen er soms een probleem mee hebben en dat vind ik jammer, omdat mensen me toch op een hele andere manier bekijken dan wanneer ze er niet van weten, dus loop ik soms mooie vriendschappen/relaties mis. Aan de andere kant wíl ik ook geen vriendschap/relatie met iemand die daarop afknapt. Mijn vrienden weten er allemaal vanaf en ze behandelen me nog steeds hetzelfde, maar ik ben ook heel vaak onderuit gehaald.
Daarom vind ik het jammer als er zo gereageerd wordt. Ik snap het als anderen m'n littekens lelijk vinden, maar het maakt mij niet per definitie een lelijk of zwak persoon. Ik vind dat ik heel veel te bieden heb juíst omdat ik zoveel heb meegemaakt.
Vertel hem dat gewoon. Als ie normaal kan reageren zal hij er niet snel een probleem mee hebben denk ik.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:48 schreef WaywardBob het volgende:
Ik ben bang dat dit een afknapper is, ook al ben ik totaal niet meer dezelfde persoon als vroeger.
Voor mij nietquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:48 schreef WaywardBob het volgende:
Hoi!
Dit inderdaad. Ik zou het gevoel hebben dat ik met een tijdbom aan het daten was. Beetje tegenslag en hoppa.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:04 schreef Edensnator het volgende:
Aan zulke vrouwen nooit aan beginnen. Vroeg of laat krijg je zelf een mes tussen de ribben. Psychologisch erg zwak zijn zulke vrouwen.
Maar TS heeft toch al aangegeven dat niet meer te doen tegenwoordig?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:52 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ik zou het gevoel hebben dat ik met een tijdbom aan het daten was. Beetje tegenslag en hoppa.
De kans dat ze het wel weer gaat doen lijkt me een stuk groter dan bij de gemiddelde vrouw. Bovendien zal er wel meer aan de hand zijn dan alleen krassen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar TS heeft toch al aangegeven dat niet meer te doen tegenwoordig?
Maar TS heeft aangegeven dat allang niet meer gedaan te hebben -en- een betere copingstrategie te hebben tegenwoordigquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:58 schreef Nobu het volgende:
En nee, mensen die sterk zijn snijden juist niet in zichzelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je beseft dat dit 10 jaar geleden is?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:57 schreef Nobu het volgende:
[..]
De kans dat ze het wel weer gaat doen lijkt me een stuk groter dan bij de gemiddelde vrouw. Bovendien zal er wel meer aan de hand zijn dan alleen krassen.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:15 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Oh nee, alsjeblieft niet. Als ik wel iets afstotelijks en volks vind zijn het wel tatoeages, alsof je met Pamela Anderson in bed ligt. Gatver.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Zoals altijd met dit soort dingen, wij hebben geen idee hoe 1 specifiek persoon er op reageert. Je ziet hier wisselende meningen.
Dus je hebt maar 1 keuze, het gewoon vertellen en dan zie je wel.
Et voilà! Ik vraag me af of die ego's hier van "om te neuken wel, maar voor een relatie niet, want blabla" wel ooit al een relatie hebben gehad met iemand die een zulk (ver) verleden heeft... Waarschijnlijk zo ergens heel ver horen waaien dat zoiets kan voorkomen bij mensen die door een moeilijke periode gaan. 't Zelfde met mensen die overtuigd zijn dat zelfmoord een laffe, egoïstische daad is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je beseft dat dit 10 jaar geleden is?
Of ben jij nog wel hetzelfde als toen je een puber was?
Dat er een aantal borderliners rondloopt die hun hele leven met een stoornis moeten dealen en daardoor gevoelig blijven voor automutilatie, zegt niet dat iedereen die ooit aan automutilatie heeft gedaan daarmee blijft zitten de rest van hun leven.
Voor velen blijven enkel de littekens over, en verder niks.
Vooroordelen, vooroordelen. Plaatjes invullen in je hoofd op basis van een handjevol situaties. Niet beseffend dat er nog miljoenen andere denkbare situaties zijn die anders verlopen dan wat jij kent.
Er zit nog een hele reeks grijs tussen zwart en wit.
Fijn dat het gesprek goed verlopen isquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:04 schreef WaywardBob het volgende:
Wauw! Bedankt voor alle reacties! In het bijzonder Moira!
Fijn om te lezen dat de meesten het gelukkig geen probleem vinden!
Ik heb inmiddels de stap gezet om het te vertellen en hij schrok eerst wel, maar daarna een heel fijn en open gesprek gehad en het bleek ook dat we veel dezelfde dingen hebben meegemaakt, alleen hij is daar heel anders mee omgegaan. Hij is gelukkig heel open en eerlijk, hij zei ook iets in de trant van: "littekens zijn niet mooi, maar jij als persoon wel en na dit gesprek vind ik je eigenlijk alleen maar leuker geworden".
Hij begrijpt dat dit iets is van 10 jaar geleden en dat ik niet meer dezelfde persoon ben als toen, dus heeel blij dat ik dit heb gedaan!
Bedankt allemaal!
Met zulke fijne opmerkingen als die van jou moet je de vrouwen vast van je af slaanquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:57 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Neehoor, geen enkel probleem.
Ik zou alleen nooit iets met je willen... Om even bot te zijn: gestoorde vrouwen moet je ver uit de buurt blijven! En misschien is dat nu niet meer zo sterk aanwezig, maar voor de zekerheid toch uit de buurt blijven.
Zonder pics kunnen wij dit niet beoordelen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:48 schreef WaywardBob het volgende:
Hoi!
Best freaky als je dit zomaar tegenkomtquote:Op donderdag 28 augustus 2014 03:15 schreef thom_05 het volgende:
Tja weinig mannen weigeren seks dus maak je niet druk.
Nee, dit is geen probleem.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:08 schreef WaywardBob het volgende:
Bedankt iedereen voor de reacties! Heel fijn om te horen dat het voor de meesten geen probleem vormt!
je kiest afkomsten waar je vrienden niks mee hebben en je trekt je dan niks van hun mening aan. Wow een echte waaghals ben je hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:38 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ik heb geen kutopmerkingen gemaakt. Ik heb je alleen mijn mening gedeeld.
Zelf kies ik mijn eigen partners ook verschillende afkomsten enzo, waar andere mensen dan wat minder mee hebben. Ik geef geen fuck wat andere mensen daarover denken. Maar littekens op de onderarmen, zichtbaar voor iedereen gaat mij toch te ver, dat gezeik wat het met zich mee gaat brengen.
Wat ik je ook al eerder aangeraden heb zijn tattoo's om je littekens te bedekken, dan kan je dit beter achter je laten zonder elke keer in de spiegel te kijken en die lelijke littekens te zien.
Het heeft met empathie niks te maken en het zijn niet maar armen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:00 schreef madeliefff het volgende:
Ik denk dat het aan de man ligt of hij er problemen mee heeft. Een empathieloze man die heefy er mss problemen mee maar die moet je al niet willen. Het zijn maar armen. En deze jongen kent jou al inmiddels en heeft al een beeld van je en zal heus niet gelijk een heel ander beeld van je krijgen .
O enIk denk als iemand echt verliefd is het juist minder uit zou maken dan bij een one night stand...omdat t bij one night sex meer om looks draait en bij verliefdheid om de persoon.
de OP kwam op mij meer over dat ze bang is dat mannen het lelijk vinden....vandaar dat ik dat zeg over armen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:47 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Het heeft met empathie niks te maken en het zijn niet maar armen.
Mensen die zichzelf bekrassen of dat in het verleden gedaan hebben zijn of waren blijkbaar niet helemaal ok (automutulatie is nou eenmaal niet een teken van een stabiel en psychisch gezond persoon) dus dat doet terecht de alarmbellen rinkelen met als gevolg dat ze liever even verder kijken.
Noem het zelfbescherming.
Je bent heel naief en snapt er niks van als je denkt dat zoiets met empathie te maken heeft.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:00 schreef madeliefff het volgende:
Ik denk dat het aan de man ligt of hij er problemen mee heeft. Een empathieloze man die heefy er mss problemen mee maar die moet je al niet willen. Het zijn maar armen. En deze jongen kent jou al inmiddels en heeft al een beeld van je en zal heus niet gelijk een heel ander beeld van je krijgen .
nogmaals dat gedeelte sloeg op of mannen het lelijk vindenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:00 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Je bent heel naief en snapt er niks van als je denkt dat zoiets met empathie te maken heeft.
Altijd nog beter dan iemand die in zichzelf gaat snijden in elk gevalquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:05 schreef WaywardBob het volgende:
[..]
Je komt op mij over als een man met weinig empathie, of misschien beter gezegd heel kortzichtig. Niet verder kijken dan je neus lang is.
Oh en nog onzeker ook, aangezien jij anderen voor je laat bepalen wat een goede partner voor je zou zijn.
Ik zat zelf even te twijfelen hoe ik dit het beste kon verwoorden zonder bot te zijn of "empathieloos" over te komen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:47 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf bekrassen of dat in het verleden gedaan hebben zijn of waren blijkbaar niet helemaal ok (automutulatie is nou eenmaal niet een teken van een stabiel en psychisch gezond persoon) dus dat doet terecht de alarmbellen rinkelen met als gevolg dat ze liever even verder kijken.
In dat geval, empathie en iets lelijk vinden heeft natuurlijk ook geen zak met elkaar te maken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
de OP kwam op mij meer over dat ze bang is dat mannen het lelijk vinden....vandaar dat ik dat zeg over armen.
En dat het verder een teken is dat iemand psychisch niet gezond was dat snap ik. Dat mensen daar gelijk voor wegrennen als ze het te horen krijgen wanneer ze de persoon al een beetje kennen vind ik wat overdreven, ze doet het nu niet meer. Maar goed Er zijn genoeg mensen die dat niet doen en daar moet ts zich lekker op richten. Mss helpt het ook als ze iemand date die ook zo zijn issues of verleden heeft...geeft meer kans op begrip
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 03:17 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Best freaky als je dit zomaar tegenkomt
[ afbeelding ]
Madeliefff alsjeblieft doe normaal. Alsof jij een man zou daten met zulke armen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je kiest afkomsten waar je vrienden niks mee hebben en je trekt je dan niks van hun mening aan. Wow een echte waaghals ben je hoor.
deze discussie heeft idd verder weinig zin. Sommigen lopen ervoor weg en anderen niet. Ts heeft al vriendjes gehad dus dat laat zien dat niet iedereen ervoor wegloopt (Voor de mensen die het niet geloven).quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:47 schreef Solo14 het volgende:
[..]
[..]
Madeliefff alsjeblieft doe normaal. Alsof jij een man zou daten met zulke armen.
Deze discussies hier leiden nergens naar, iedereen heeft zijn eigen mening. Maar ik heb niet de indruk dat de vrouwen die in dit topic reageren er overna denken als het andersom was, dat zij een man zouden daten die heeft geautomutileerd. Wie leeft zich nu niet in?
Alsjeblieft zeg.
Dus dat.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:53 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Ik lees vooral veel kortzichtige en kinderachtige reacties.
"Laat ik de term borderline er maar eens in knallen, die doet het altijd goed"
Als dergelijke littekens een reden zijn om een deur verder te gaan is dat inderdaad het beste.
Dan ben je duidelijk niet in staat om daar op een normale manier mee om te gaan.
Jezelf laten leiden door onzekerheid is meestal geen succesvolle keuze. Daardoor gaan andere mensen ook aan je twijfelen. Zet met overtuiging een streep onder vroeger, en leef in het heden en in de toekomst. Weg met de onzekerheid.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:48 schreef WaywardBob het volgende:
Hoi!
Een slet zijn of een stabiele relatie hebben is natuurlijk wel wat anders.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:20 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik heb een vriendin wiens armen ook vol zitten en zij heeft om de week een nieuwe jongen dus ik denk niet dat het een groot probleem is voor de meeste
Ze heeft ook langere relaties gehadquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:02 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Een slet zijn of een stabiele relatie hebben is natuurlijk wel wat anders.
Met nadruk op gehad.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:06 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ze heeft ook langere relaties gehad
Dat is toch gewoon onzekerheid van de meerderheid? Omdat iemand (tijdelijk) wat grenzen miste die een ander wel heeft en zal blijven hebben voelt het opeens niet vertrouwd meerquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:27 schreef Salah-al-Din het volgende:
TerryStone heeft gelijk. Ik wil zo'n kraspanda ook best een tijdje neuken maar voor lange termijn is het geen kandidaat. Dus dat ze veel vriendjes heeft gehad zegt niet veel.
Niet iedereen zal zo denken hoor, maar de meerderheid wel denk ik.
Ik vind dat dit wel degelijk met empathie te maken heeft. Iemand die zich goed in een ander kan inleven, zal vaak beter begrijpen waarom ik dit heb gedaan en zal mij ook minder snel voor gek verklaren. Ik zou zelf bijvoorbeeld nooit verslaafd aan drugs of alcohol kunnen zijn, maar ik kan wel begrijpen waarom mensen daarnaar grijpen. Iedereen is anders en dus ook iedereen gaat anders met dingen om, en naar mijn mening hebben mensen met een groter empatisch vermogen daar veel meer begrip voor en zullen ook minder snel oordelen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:47 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Ik heb een relatie van 2 jaar gehad en daarna een relatie van 4 jaar, bij de laatste zijn kinderen en trouwen ter sprake gekomen. Weliswaar GEHAD, ja, maar denk je dat ze zo'n lange tijd bij me waren gebleven als ik echt zo psycho was geweest? Ik vind het een beetje een domme reactie van je.quote:
Een psycho die zijn/haar eigen straatje schoonveegt... what else is new?quote:Op donderdag 4 september 2014 15:44 schreef WaywardBob het volgende:
[..]
Ik heb een relatie van 2 jaar gehad en daarna een relatie van 4 jaar, bij de laatste zijn kinderen en trouwen ter sprake gekomen. Weliswaar GEHAD, ja, maar denk je dat ze zo'n lange tijd bij me waren gebleven als ik echt zo psycho was geweest? Ik vind het een beetje een domme reactie van je.
Wederom zie ik dit maar gewoon als een tekortkoming van jou.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:54 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Een psycho die zijn/haar eigen straatje schoonveegt... what else is new?
Alleen als je er niet open en eerlijk over zou zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:48 schreef WaywardBob het volgende:
Dat je zo hapt op zulke dingen op internet maakt niet een erg stabiele indruk.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:58 schreef WaywardBob het volgende:
[..]
Wederom zie ik dit maar gewoon als een tekortkoming van jou.
Zou er ook helemaal geen problemen mee hebben, maar wat scorpie zegt is wel een belangrijke.quote:Op maandag 8 september 2014 13:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alleen als je er niet open en eerlijk over zou zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |