Dat, het is onderdeel van je verleden maar zegt niets over de persoon die je nu bent. Is het wel een probleem voor hem dan is hij de moeite niet waard wat betreft het aangaan van een serieuze relatie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:53 schreef Serpenthax het volgende:
als hij je leuk vindt zou het geen probleem.moeten.zijn.
Neehoor, geen enkel probleem.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:48 schreef WaywardBob het volgende:
Zou dit een probleem voor jullie zijn?
quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:00 schreef SonicVolcano het volgende:
Je bent zoveel meer dan wat littekens op je arm. Dus nee, ik zou er geen problemen mee hebben.
Haha ik had al zo'n reactie verwacht! Begrijp het wel hoor, maar wat is gestoord? Ik heb vroeger niet geleerd om te praten over gevoelens, dus uitte ik het op een andere manier. Ik heb inmiddels geleerd dat dat ook op een heleboel andere, gezondere manieren kan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:57 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Neehoor, geen enkel probleem.
Ik zou alleen nooit iets met je willen... Om even bot te zijn: gestoorde vrouwen moet je ver uit de buurt blijven! En misschien is dat nu niet meer zo sterk aanwezig, maar voor de zekerheid toch uit de buurt blijven.
Het gaat niet alleen om seks he, in dit geval gaat het om een toekomstige relatie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:09 schreef Solo14 het volgende:
Een man slaat echt geen seks af om littekens op de armen.
Oh nee, alsjeblieft niet. Als ik wel iets afstotelijks en volks vind zijn het wel tatoeages, alsof je met Pamela Anderson in bed ligt. Gatver.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:09 schreef Solo14 het volgende:
Een man slaat echt geen seks af om littekens op de armen.
Misschien zou je eroverheen kunnen laten tatoeëren als je dat mooi vind.
Als hij geïnteresseerd is in je kan je het gewoon bespreekbaar maken lijkt me?quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:14 schreef WaywardBob het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om seks he, in dit geval gaat het om een toekomstige relatie.
Ahh een krasser. Veel plezier nog met je borderline en allesquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:48 schreef WaywardBob het volgende:
Op mijn 16e zat ik erg met mezelf in de knoop en heb ik aan automutilatie gedaan.
Daar heb ik nog niet de ballen voor gehad haha. Binnenkort poging 1!quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Als hij geïnteresseerd is in je kan je het gewoon bespreekbaar maken lijkt me?
Iedereen zijn eigen smaak. Ik kan het soms nog wel mooi vinden, en dan beter dat dan tegen littekens aan te moeten kijken, waar dan mensen waarmee jij omgaat vragen over gaan stellen als je met zo'n meisje date.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:15 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Oh nee, alsjeblieft niet. Als ik wel iets afstotelijks en volks vind zijn het wel tatoeages, alsof je met Pamela Anderson in bed ligt. Gatver.
Bedankt! Ik zie dit maar gewoon als een tekortkoming van jou..quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ahh een krasser. Veel plezier nog met je borderline en alles
Deden mijn exen ook niet, iedereen die ernaar vroeg stuurden ze netjes door naar mij. Ik vind ook niet dat het aan mijn vriend is om dat uit te leggen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:18 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Iedereen zijn eigen smaak. Ik kan het soms nog wel mooi vinden, en dan beter dat dan tegen littekens aan te moeten kijken, waar dan mensen waarmee jij omgaat vragen over gaan stellen als je met zo'n meisje date.
Ik zou echt geen zin hebben om elke keer dat uit te leggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |