Aha, je maakt je nu veel te druk johquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:18 schreef WaywardBob het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niet de ballen voor gehad haha. Binnenkort poging 1!
Is het ook niet, maar ik zou me echt irriteren elke keer dat ze daarover beginnen. Dat zou een reden zijn waarom ik er persoonlijk niet aan zou beginnen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:21 schreef WaywardBob het volgende:
[..]
Deden mijn exen ook niet, iedereen die ernaar vroeg stuurden ze netjes door naar mij. Ik vind ook niet dat het aan mijn vriend is om dat uit te leggen.
Dus als jij gek zou zijn op een meisje maar ze heeft wat meegemaakt dan zou je dat afkappen omdat je je druk maakt om wat je "vrienden" zouden denkenquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:22 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Is het ook niet, maar ik zou me echt irriteren elke keer dat ze daarover beginnen. Dat zou een reden zijn waarom ik er persoonlijk niet aan zou beginnen.
Mijn vrienden zouden dan gelijk denken, wat voor psycho date jij.
Nee, het heeft meer met eigenwaarde te maken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dus als jij gek zou zijn op een meisje maar ze heeft wat meegemaakt dan zou je dat afkappen omdat je je druk maakt om wat je "vrienden" zouden denken
Seks nooit, potentiële relatie wordt het echter niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:09 schreef Solo14 het volgende:
Een man slaat echt geen seks af om littekens op de armen.
Misschien zou je eroverheen kunnen laten tatoeëren als je dat mooi vind.
Ook niet als je iemand al beter hebt leren kennen en je echt een klik met diegene hebt?quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Seks nooit, potentiële relatie wordt het echter niet.
Klinkt naar mijn mening meer als ego. Dan zou ik sowieso al geen relatie met jou kunnen hebben.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:26 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Nee, het heeft meer met eigenwaarde te maken.
Persoonlijk niet, ik kende ooit zo'n meisje, maar ondanks dat ze vertelde "nu weer helemaal heppie te zijn" vond ik haar toch niet zelfverzekerd en stabiel genoeg. Het zegt gewoon wat over je.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:33 schreef WaywardBob het volgende:
[..]
Ook niet als je iemand al beter hebt leren kennen en je echt een klik met diegene hebt?
Een vrouw daten is net als het kopen van een auto. Je wilt geen bekraste auto, maar als je weinig geld hebt dan moet je het maar doen met de 2de hands bak met blikschade.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:35 schreef WaywardBob het volgende:
[..]
Klinkt naar mijn mening meer als ego. Dan zou ik sowieso al geen relatie met jou kunnen hebben.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:43 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Een vrouw daten is net als het kopen van een auto. Je wilt geen bekraste auto, maar als je weinig geld hebt dan moet je het maar doen met de 2de hands bak met blikschade.
Met dat laatste ben ik het eens, maar dat hoeft niet altijd negatief te zijn. Ik durf met alle zekerheid te zeggen dat ik sterker ben dan menig meisje. Er zijn ook meiden zonder littekens die "gek" zijn. Bij mij heeft m'n verleden helaas een duidelijke stempel achter gelaten, maar mensen kunnen veranderen. Iedereen is anders.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Persoonlijk niet, ik kende ooit zo'n meisje, maar ondanks dat ze vertelde "hu weer helemaal heppie te zijn" vond ik haar toch niet zelfverzekerd en stabiel genoeg. Het zegt gewoon wat over je.
Wauw hoelang heb je erover gedaan om deze quote op internet te vinden?quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:43 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Een vrouw daten is net als het kopen van een auto. Je wilt geen bekraste auto, maar als je weinig geld hebt dan moet je het maar doen met de 2de hands bak met blikschade.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:52 schreef WaywardBob het volgende:
[..]
Wauw hoelang heb je erover gedaan om deze quote op internet te vinden?Dat zal vast niet je eigen creatieve brein zijn geweest, daar zie ik je nu al niet voor aan.
Er zijn meiden zonder littekens die gek zijn, maar als je alle meiden met littekens op een hoop gooit en alle meiden zonder littekens, dan is de kans dat je een gekke meid kiest uit de eerste stapel groter dan uit de laatste stapel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:49 schreef WaywardBob het volgende:
[..]
Met dat laatste ben ik het eens, maar dat hoeft niet altijd negatief te zijn. Ik durf met alle zekerheid te zeggen dat ik sterker ben dan menig meisje. Er zijn ook meiden zonder littekens die "gek" zijn. Bij mij heeft m'n verleden helaas een duidelijke stempel achter gelaten, maar mensen kunnen veranderen. Iedereen is anders.
klopt, mensen met littekens blijven voor altijd singlequote:Op zondag 10 augustus 2014 14:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Seks nooit, potentiële relatie wordt het echter niet.
Heb je heel het topic gelezen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:52 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ik ben hier zelf op gekomen, sorry.
Het is alleen maar een vergelijking hoe mannen denken, kan je het beter begrijpen.
Of ze vinden andere mensen met fysieke of mentale littekens.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:54 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
klopt, mensen met littekens blijven voor altijd single
Ga ik ook zeker niet doen! Ik ben meer dan alleen maar littekens.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er zijn meiden zonder littekens die gek zijn, maar als je alle meiden met littekens op een hoop gooit en alle meiden zonder littekens, dan is de kans dat je een gekke meid kiest uit de eerste stapel groter dan uit de laatste stapel.
Laat het je niet weerhouden, misschien kan deze jongen zich er wel overheen zetten en denken wij te simpel.
Jawel, als je ''te weinig geld'' kan opvatten als de wanhoop of de gebreken van sommige mannen. Denk dat uiteindelijk elke man liever een vrouw heeft die niks mankeert.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:56 schreef WaywardBob het volgende:
[..]
Heb je heel het topic gelezen?Dan had je namelijk geweten dat niet alle mannen zo denken.
Daar kan ik niet over oordelen. Ik weet wel dat de meeste vrouwen in ieder geval geen man zoals jij zouden willen. Ook geen "normale" vrouwen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:59 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Jawel, als je ''te weinig geld'' kan opvatten als de wanhoop of de gebreken van sommige mannen. Denk dat uiteindelijk elke man liever een vrouw heeft die niks mankeert.
Dat baseer je op wat?quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:01 schreef WaywardBob het volgende:
[..]
Daar kan ik niet over oordelen. Ik weet wel dat de meeste vrouwen in ieder geval geen man zoals jij zouden willen. Ook geen "normale" vrouwen.
Je komt op mij over als een man met weinig empathie, of misschien beter gezegd heel kortzichtig. Niet verder kijken dan je neus lang is.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |