deze discussie heeft idd verder weinig zin. Sommigen lopen ervoor weg en anderen niet. Ts heeft al vriendjes gehad dus dat laat zien dat niet iedereen ervoor wegloopt (Voor de mensen die het niet geloven).quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:47 schreef Solo14 het volgende:
[..]
[..]
Madeliefff alsjeblieft doe normaal. Alsof jij een man zou daten met zulke armen.
Deze discussies hier leiden nergens naar, iedereen heeft zijn eigen mening. Maar ik heb niet de indruk dat de vrouwen die in dit topic reageren er overna denken als het andersom was, dat zij een man zouden daten die heeft geautomutileerd. Wie leeft zich nu niet in?
Alsjeblieft zeg.
Dus dat.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:53 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Ik lees vooral veel kortzichtige en kinderachtige reacties.
"Laat ik de term borderline er maar eens in knallen, die doet het altijd goed"
Als dergelijke littekens een reden zijn om een deur verder te gaan is dat inderdaad het beste.
Dan ben je duidelijk niet in staat om daar op een normale manier mee om te gaan.
Jezelf laten leiden door onzekerheid is meestal geen succesvolle keuze. Daardoor gaan andere mensen ook aan je twijfelen. Zet met overtuiging een streep onder vroeger, en leef in het heden en in de toekomst. Weg met de onzekerheid.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:48 schreef WaywardBob het volgende:
Hoi!
Ik heb even een vraagje aan de mannen onder ons. Graag alleen serieuze reacties, dit is voor mij namelijk een erg persoonlijke vraag.
Op mijn 16e zat ik erg met mezelf in de knoop en heb ik aan automutilatie gedaan. Het gevolg is dat mijn beide armen gekenmerkt worden door erg zichtbare littekens die zelfs niet operatief verminderd kunnen worden. Hierdoor draag ik eigenlijk altijd shirtjes met lange mouwen omdat ik me hier erg voor schaam.
Inmiddels ben ik een leuke, spontane meid van 26 jaar oud die echt geniet van het leven. Ik heb een paar maanden geleden via werk een leuke jongen leren kennen waar ik graag verder mee wil (lees: seks), alleen durf ik hem niet toe te laten vanwege m’n littekens. Mijn vorige vriendjes vonden het geen probleem, maar daar was ik al bevriend mee voordat er een relatie volgde dus dat was voor mij een ander verhaal. Ik ben verder niet onzeker over mezelf, ik heb een leuke kop en een leuke persoonlijkheid, alleen dus wel erg onzeker over m’n armen. Ik ben bang dat dit een afknapper is, ook al ben ik totaal niet meer dezelfde persoon als vroeger.
Zou dit een probleem voor jullie zijn?
Een slet zijn of een stabiele relatie hebben is natuurlijk wel wat anders.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:20 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik heb een vriendin wiens armen ook vol zitten en zij heeft om de week een nieuwe jongen dus ik denk niet dat het een groot probleem is voor de meeste
Ze heeft ook langere relaties gehadquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:02 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Een slet zijn of een stabiele relatie hebben is natuurlijk wel wat anders.
Met nadruk op gehad.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:06 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ze heeft ook langere relaties gehad
Dat is toch gewoon onzekerheid van de meerderheid? Omdat iemand (tijdelijk) wat grenzen miste die een ander wel heeft en zal blijven hebben voelt het opeens niet vertrouwd meerquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:27 schreef Salah-al-Din het volgende:
TerryStone heeft gelijk. Ik wil zo'n kraspanda ook best een tijdje neuken maar voor lange termijn is het geen kandidaat. Dus dat ze veel vriendjes heeft gehad zegt niet veel.
Niet iedereen zal zo denken hoor, maar de meerderheid wel denk ik.
Ik vind dat dit wel degelijk met empathie te maken heeft. Iemand die zich goed in een ander kan inleven, zal vaak beter begrijpen waarom ik dit heb gedaan en zal mij ook minder snel voor gek verklaren. Ik zou zelf bijvoorbeeld nooit verslaafd aan drugs of alcohol kunnen zijn, maar ik kan wel begrijpen waarom mensen daarnaar grijpen. Iedereen is anders en dus ook iedereen gaat anders met dingen om, en naar mijn mening hebben mensen met een groter empatisch vermogen daar veel meer begrip voor en zullen ook minder snel oordelen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:47 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Het heeft met empathie niks te maken en het zijn niet maar armen.
Mensen die zichzelf bekrassen of dat in het verleden gedaan hebben zijn of waren blijkbaar niet helemaal ok (automutulatie is nou eenmaal niet een teken van een stabiel en psychisch gezond persoon) dus dat doet terecht de alarmbellen rinkelen met als gevolg dat ze liever even verder kijken.
Noem het zelfbescherming.
Ik heb een relatie van 2 jaar gehad en daarna een relatie van 4 jaar, bij de laatste zijn kinderen en trouwen ter sprake gekomen. Weliswaar GEHAD, ja, maar denk je dat ze zo'n lange tijd bij me waren gebleven als ik echt zo psycho was geweest? Ik vind het een beetje een domme reactie van je.quote:
Een psycho die zijn/haar eigen straatje schoonveegt... what else is new?quote:Op donderdag 4 september 2014 15:44 schreef WaywardBob het volgende:
[..]
Ik heb een relatie van 2 jaar gehad en daarna een relatie van 4 jaar, bij de laatste zijn kinderen en trouwen ter sprake gekomen. Weliswaar GEHAD, ja, maar denk je dat ze zo'n lange tijd bij me waren gebleven als ik echt zo psycho was geweest? Ik vind het een beetje een domme reactie van je.
Wederom zie ik dit maar gewoon als een tekortkoming van jou.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:54 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Een psycho die zijn/haar eigen straatje schoonveegt... what else is new?
Alleen als je er niet open en eerlijk over zou zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:48 schreef WaywardBob het volgende:
Zou dit een probleem voor jullie zijn?
Dat je zo hapt op zulke dingen op internet maakt niet een erg stabiele indruk.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:58 schreef WaywardBob het volgende:
[..]
Wederom zie ik dit maar gewoon als een tekortkoming van jou.
Zou er ook helemaal geen problemen mee hebben, maar wat scorpie zegt is wel een belangrijke.quote:Op maandag 8 september 2014 13:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alleen als je er niet open en eerlijk over zou zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |