Fijn dat het gesprek goed verlopen isquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:04 schreef WaywardBob het volgende:
Wauw! Bedankt voor alle reacties! In het bijzonder Moira!
Fijn om te lezen dat de meesten het gelukkig geen probleem vinden!
Ik heb inmiddels de stap gezet om het te vertellen en hij schrok eerst wel, maar daarna een heel fijn en open gesprek gehad en het bleek ook dat we veel dezelfde dingen hebben meegemaakt, alleen hij is daar heel anders mee omgegaan. Hij is gelukkig heel open en eerlijk, hij zei ook iets in de trant van: "littekens zijn niet mooi, maar jij als persoon wel en na dit gesprek vind ik je eigenlijk alleen maar leuker geworden".
Hij begrijpt dat dit iets is van 10 jaar geleden en dat ik niet meer dezelfde persoon ben als toen, dus heeel blij dat ik dit heb gedaan!
Bedankt allemaal!
Met zulke fijne opmerkingen als die van jou moet je de vrouwen vast van je af slaanquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:57 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Neehoor, geen enkel probleem.
Ik zou alleen nooit iets met je willen... Om even bot te zijn: gestoorde vrouwen moet je ver uit de buurt blijven! En misschien is dat nu niet meer zo sterk aanwezig, maar voor de zekerheid toch uit de buurt blijven.
Zonder pics kunnen wij dit niet beoordelen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:48 schreef WaywardBob het volgende:
Hoi!
Ik heb even een vraagje aan de mannen onder ons. Graag alleen serieuze reacties, dit is voor mij namelijk een erg persoonlijke vraag.
Op mijn 16e zat ik erg met mezelf in de knoop en heb ik aan automutilatie gedaan. Het gevolg is dat mijn beide armen gekenmerkt worden door erg zichtbare littekens die zelfs niet operatief verminderd kunnen worden. Hierdoor draag ik eigenlijk altijd shirtjes met lange mouwen omdat ik me hier erg voor schaam.
Inmiddels ben ik een leuke, spontane meid van 26 jaar oud die echt geniet van het leven. Ik heb een paar maanden geleden via werk een leuke jongen leren kennen waar ik graag verder mee wil (lees: seks), alleen durf ik hem niet toe te laten vanwege m’n littekens. Mijn vorige vriendjes vonden het geen probleem, maar daar was ik al bevriend mee voordat er een relatie volgde dus dat was voor mij een ander verhaal. Ik ben verder niet onzeker over mezelf, ik heb een leuke kop en een leuke persoonlijkheid, alleen dus wel erg onzeker over m’n armen. Ik ben bang dat dit een afknapper is, ook al ben ik totaal niet meer dezelfde persoon als vroeger.
Zou dit een probleem voor jullie zijn?
Best freaky als je dit zomaar tegenkomtquote:Op donderdag 28 augustus 2014 03:15 schreef thom_05 het volgende:
Tja weinig mannen weigeren seks dus maak je niet druk.
Nee, dit is geen probleem.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:08 schreef WaywardBob het volgende:
Bedankt iedereen voor de reacties! Heel fijn om te horen dat het voor de meesten geen probleem vormt!
je kiest afkomsten waar je vrienden niks mee hebben en je trekt je dan niks van hun mening aan. Wow een echte waaghals ben je hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:38 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ik heb geen kutopmerkingen gemaakt. Ik heb je alleen mijn mening gedeeld.
Zelf kies ik mijn eigen partners ook verschillende afkomsten enzo, waar andere mensen dan wat minder mee hebben. Ik geef geen fuck wat andere mensen daarover denken. Maar littekens op de onderarmen, zichtbaar voor iedereen gaat mij toch te ver, dat gezeik wat het met zich mee gaat brengen.
Wat ik je ook al eerder aangeraden heb zijn tattoo's om je littekens te bedekken, dan kan je dit beter achter je laten zonder elke keer in de spiegel te kijken en die lelijke littekens te zien.
Het heeft met empathie niks te maken en het zijn niet maar armen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:00 schreef madeliefff het volgende:
Ik denk dat het aan de man ligt of hij er problemen mee heeft. Een empathieloze man die heefy er mss problemen mee maar die moet je al niet willen. Het zijn maar armen. En deze jongen kent jou al inmiddels en heeft al een beeld van je en zal heus niet gelijk een heel ander beeld van je krijgen .
O enIk denk als iemand echt verliefd is het juist minder uit zou maken dan bij een one night stand...omdat t bij one night sex meer om looks draait en bij verliefdheid om de persoon.
de OP kwam op mij meer over dat ze bang is dat mannen het lelijk vinden....vandaar dat ik dat zeg over armen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:47 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Het heeft met empathie niks te maken en het zijn niet maar armen.
Mensen die zichzelf bekrassen of dat in het verleden gedaan hebben zijn of waren blijkbaar niet helemaal ok (automutulatie is nou eenmaal niet een teken van een stabiel en psychisch gezond persoon) dus dat doet terecht de alarmbellen rinkelen met als gevolg dat ze liever even verder kijken.
Noem het zelfbescherming.
Je bent heel naief en snapt er niks van als je denkt dat zoiets met empathie te maken heeft.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:00 schreef madeliefff het volgende:
Ik denk dat het aan de man ligt of hij er problemen mee heeft. Een empathieloze man die heefy er mss problemen mee maar die moet je al niet willen. Het zijn maar armen. En deze jongen kent jou al inmiddels en heeft al een beeld van je en zal heus niet gelijk een heel ander beeld van je krijgen .
nogmaals dat gedeelte sloeg op of mannen het lelijk vindenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:00 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Je bent heel naief en snapt er niks van als je denkt dat zoiets met empathie te maken heeft.
Altijd nog beter dan iemand die in zichzelf gaat snijden in elk gevalquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:05 schreef WaywardBob het volgende:
[..]
Je komt op mij over als een man met weinig empathie, of misschien beter gezegd heel kortzichtig. Niet verder kijken dan je neus lang is.
Oh en nog onzeker ook, aangezien jij anderen voor je laat bepalen wat een goede partner voor je zou zijn.
Ik zat zelf even te twijfelen hoe ik dit het beste kon verwoorden zonder bot te zijn of "empathieloos" over te komen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:47 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Het heeft met empathie niks te maken en het zijn niet maar armen.
Mensen die zichzelf bekrassen of dat in het verleden gedaan hebben zijn of waren blijkbaar niet helemaal ok (automutulatie is nou eenmaal niet een teken van een stabiel en psychisch gezond persoon) dus dat doet terecht de alarmbellen rinkelen met als gevolg dat ze liever even verder kijken.
Noem het zelfbescherming.
In dat geval, empathie en iets lelijk vinden heeft natuurlijk ook geen zak met elkaar te maken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
de OP kwam op mij meer over dat ze bang is dat mannen het lelijk vinden....vandaar dat ik dat zeg over armen.
En dat het verder een teken is dat iemand psychisch niet gezond was dat snap ik. Dat mensen daar gelijk voor wegrennen als ze het te horen krijgen wanneer ze de persoon al een beetje kennen vind ik wat overdreven, ze doet het nu niet meer. Maar goed Er zijn genoeg mensen die dat niet doen en daar moet ts zich lekker op richten. Mss helpt het ook als ze iemand date die ook zo zijn issues of verleden heeft...geeft meer kans op begrip
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 03:17 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Best freaky als je dit zomaar tegenkomt
[ afbeelding ]
Madeliefff alsjeblieft doe normaal. Alsof jij een man zou daten met zulke armen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je kiest afkomsten waar je vrienden niks mee hebben en je trekt je dan niks van hun mening aan. Wow een echte waaghals ben je hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |