Vertel hem dat gewoon. Als ie normaal kan reageren zal hij er niet snel een probleem mee hebben denk ik.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:48 schreef WaywardBob het volgende:
Ik ben bang dat dit een afknapper is, ook al ben ik totaal niet meer dezelfde persoon als vroeger.
Voor mij nietquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:48 schreef WaywardBob het volgende:
Hoi!
Ik heb even een vraagje aan de mannen onder ons. Graag alleen serieuze reacties, dit is voor mij namelijk een erg persoonlijke vraag.
Op mijn 16e zat ik erg met mezelf in de knoop en heb ik aan automutilatie gedaan. Het gevolg is dat mijn beide armen gekenmerkt worden door erg zichtbare littekens die zelfs niet operatief verminderd kunnen worden. Hierdoor draag ik eigenlijk altijd shirtjes met lange mouwen omdat ik me hier erg voor schaam.
Inmiddels ben ik een leuke, spontane meid van 26 jaar oud die echt geniet van het leven. Ik heb een paar maanden geleden via werk een leuke jongen leren kennen waar ik graag verder mee wil (lees: seks), alleen durf ik hem niet toe te laten vanwege m’n littekens. Mijn vorige vriendjes vonden het geen probleem, maar daar was ik al bevriend mee voordat er een relatie volgde dus dat was voor mij een ander verhaal. Ik ben verder niet onzeker over mezelf, ik heb een leuke kop en een leuke persoonlijkheid, alleen dus wel erg onzeker over m’n armen. Ik ben bang dat dit een afknapper is, ook al ben ik totaal niet meer dezelfde persoon als vroeger.
Zou dit een probleem voor jullie zijn?
Dit inderdaad. Ik zou het gevoel hebben dat ik met een tijdbom aan het daten was. Beetje tegenslag en hoppa.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:04 schreef Edensnator het volgende:
Aan zulke vrouwen nooit aan beginnen. Vroeg of laat krijg je zelf een mes tussen de ribben. Psychologisch erg zwak zijn zulke vrouwen.
Maar TS heeft toch al aangegeven dat niet meer te doen tegenwoordig?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:52 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ik zou het gevoel hebben dat ik met een tijdbom aan het daten was. Beetje tegenslag en hoppa.
De kans dat ze het wel weer gaat doen lijkt me een stuk groter dan bij de gemiddelde vrouw. Bovendien zal er wel meer aan de hand zijn dan alleen krassen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar TS heeft toch al aangegeven dat niet meer te doen tegenwoordig?
Maar TS heeft aangegeven dat allang niet meer gedaan te hebben -en- een betere copingstrategie te hebben tegenwoordigquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:58 schreef Nobu het volgende:
En nee, mensen die sterk zijn snijden juist niet in zichzelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je beseft dat dit 10 jaar geleden is?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:57 schreef Nobu het volgende:
[..]
De kans dat ze het wel weer gaat doen lijkt me een stuk groter dan bij de gemiddelde vrouw. Bovendien zal er wel meer aan de hand zijn dan alleen krassen.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:15 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Oh nee, alsjeblieft niet. Als ik wel iets afstotelijks en volks vind zijn het wel tatoeages, alsof je met Pamela Anderson in bed ligt. Gatver.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Zoals altijd met dit soort dingen, wij hebben geen idee hoe 1 specifiek persoon er op reageert. Je ziet hier wisselende meningen.
Dus je hebt maar 1 keuze, het gewoon vertellen en dan zie je wel.
Et voilà! Ik vraag me af of die ego's hier van "om te neuken wel, maar voor een relatie niet, want blabla" wel ooit al een relatie hebben gehad met iemand die een zulk (ver) verleden heeft... Waarschijnlijk zo ergens heel ver horen waaien dat zoiets kan voorkomen bij mensen die door een moeilijke periode gaan. 't Zelfde met mensen die overtuigd zijn dat zelfmoord een laffe, egoïstische daad is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je beseft dat dit 10 jaar geleden is?
Of ben jij nog wel hetzelfde als toen je een puber was?
Dat er een aantal borderliners rondloopt die hun hele leven met een stoornis moeten dealen en daardoor gevoelig blijven voor automutilatie, zegt niet dat iedereen die ooit aan automutilatie heeft gedaan daarmee blijft zitten de rest van hun leven.
Voor velen blijven enkel de littekens over, en verder niks.
Vooroordelen, vooroordelen. Plaatjes invullen in je hoofd op basis van een handjevol situaties. Niet beseffend dat er nog miljoenen andere denkbare situaties zijn die anders verlopen dan wat jij kent.
Er zit nog een hele reeks grijs tussen zwart en wit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |