abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143316243
quote:
14s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:30 schreef Moira. het volgende:
[lange reactie]
Mooie reactie, Moira.
  PR en moderator maandag 11 augustus 2014 @ 21:03:26 #77
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_143316276
quote:
14s.gif Op maandag 11 augustus 2014 21:02 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Mooie reactie, Moira.
Thanks! :)
Fuck the EBU.
pi_143365534
Voor seks niet, voor een relatie is het afhankelijk van hoe stabiel je tegenwoordig bent overkomt. Soort van voorzichtigheid is wel geboden. :')
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_143370661
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 13:48 schreef WaywardBob het volgende:

Ik ben bang dat dit een afknapper is, ook al ben ik totaal niet meer dezelfde persoon als vroeger.
Vertel hem dat gewoon. Als ie normaal kan reageren zal hij er niet snel een probleem mee hebben denk ik.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_143371755
Aan zulke vrouwen nooit aan beginnen. Vroeg of laat krijg je zelf een mes tussen de ribben. Psychologisch erg zwak zijn zulke vrouwen.
Edensnator over 'n out
  woensdag 13 augustus 2014 @ 11:07:23 #81
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_143371844
Weet hij uberhaupt al van de littekens af?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_143375427
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 13:48 schreef WaywardBob het volgende:
Hoi!

Ik heb even een vraagje aan de mannen onder ons. Graag alleen serieuze reacties, dit is voor mij namelijk een erg persoonlijke vraag.

Op mijn 16e zat ik erg met mezelf in de knoop en heb ik aan automutilatie gedaan. Het gevolg is dat mijn beide armen gekenmerkt worden door erg zichtbare littekens die zelfs niet operatief verminderd kunnen worden. Hierdoor draag ik eigenlijk altijd shirtjes met lange mouwen omdat ik me hier erg voor schaam.

Inmiddels ben ik een leuke, spontane meid van 26 jaar oud die echt geniet van het leven. Ik heb een paar maanden geleden via werk een leuke jongen leren kennen waar ik graag verder mee wil (lees: seks), alleen durf ik hem niet toe te laten vanwege m’n littekens. Mijn vorige vriendjes vonden het geen probleem, maar daar was ik al bevriend mee voordat er een relatie volgde dus dat was voor mij een ander verhaal. Ik ben verder niet onzeker over mezelf, ik heb een leuke kop en een leuke persoonlijkheid, alleen dus wel erg onzeker over m’n armen. Ik ben bang dat dit een afknapper is, ook al ben ik totaal niet meer dezelfde persoon als vroeger.

Zou dit een probleem voor jullie zijn?
Voor mij niet
  woensdag 13 augustus 2014 @ 12:52:03 #83
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_143375467
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:04 schreef Edensnator het volgende:
Aan zulke vrouwen nooit aan beginnen. Vroeg of laat krijg je zelf een mes tussen de ribben. Psychologisch erg zwak zijn zulke vrouwen.
Dit inderdaad. Ik zou het gevoel hebben dat ik met een tijdbom aan het daten was. Beetje tegenslag en hoppa.
pi_143375536
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 12:52 schreef Nobu het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Ik zou het gevoel hebben dat ik met een tijdbom aan het daten was. Beetje tegenslag en hoppa.
Maar TS heeft toch al aangegeven dat niet meer te doen tegenwoordig?

Edit: En bovendien zijn zulke mensen vaak juist sterker dan mensen die nooit met tegenslag te maken hebben gehad :)
  woensdag 13 augustus 2014 @ 12:57:22 #85
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_143375638
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 12:54 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar TS heeft toch al aangegeven dat niet meer te doen tegenwoordig?
De kans dat ze het wel weer gaat doen lijkt me een stuk groter dan bij de gemiddelde vrouw. Bovendien zal er wel meer aan de hand zijn dan alleen krassen.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 12:58:23 #86
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_143375671
En nee, mensen die sterk zijn snijden juist niet in zichzelf. :')
pi_143375733
Ja ik zou er problemen mee hebben.
Zo ben je minder waard in de jassenmarkt.
pi_143375744
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 12:58 schreef Nobu het volgende:
En nee, mensen die sterk zijn snijden juist niet in zichzelf. :')
Maar TS heeft aangegeven dat allang niet meer gedaan te hebben -en- een betere copingstrategie te hebben tegenwoordig :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  PR en moderator woensdag 13 augustus 2014 @ 13:06:37 #89
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_143375903
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 12:57 schreef Nobu het volgende:

[..]

De kans dat ze het wel weer gaat doen lijkt me een stuk groter dan bij de gemiddelde vrouw. Bovendien zal er wel meer aan de hand zijn dan alleen krassen.
Je beseft dat dit 10 jaar geleden is?
Of ben jij nog wel hetzelfde als toen je een puber was? :')

Dat er een aantal borderliners rondloopt die hun hele leven met een stoornis moeten dealen en daardoor gevoelig blijven voor automutilatie, zegt niet dat iedereen die ooit aan automutilatie heeft gedaan daarmee blijft zitten de rest van hun leven.
Voor velen blijven enkel de littekens over, en verder niks.

Vooroordelen, vooroordelen. Plaatjes invullen in je hoofd op basis van een handjevol situaties. Niet beseffend dat er nog miljoenen andere denkbare situaties zijn die anders verlopen dan wat jij kent.
Er zit nog een hele reeks grijs tussen zwart en wit. ;)
Fuck the EBU.
pi_143380201
Weet niet of ik het zou kunnen, ook al ligt het al ver achter je. In mijn ogen is er wel iets heel er mis (geweest), wie zegt dat dit in de toekomst niet weer gebeurd. En ja, in de toekomst kan elk random persoon dit doen, maar voor mijn gevoel is die kans toch kleiner.
pi_143381637
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:15 schreef Grietje-tit het volgende:

[..]

Oh nee, alsjeblieft niet. Als ik wel iets afstotelijks en volks vind zijn het wel tatoeages, alsof je met Pamela Anderson in bed ligt. Gatver.
:') Als je littekens zo erg zijn had er ik wel wat overheen gezet.
pi_143381842
Zoals altijd met dit soort dingen, wij hebben geen idee hoe 1 specifiek persoon er op reageert. Je ziet hier wisselende meningen.

Dus je hebt maar 1 keuze, het gewoon vertellen en dan zie je wel.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_143382867
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Zoals altijd met dit soort dingen, wij hebben geen idee hoe 1 specifiek persoon er op reageert. Je ziet hier wisselende meningen.

Dus je hebt maar 1 keuze, het gewoon vertellen en dan zie je wel.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 17:48:37 #94
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_143384606
Voordat je daadwerkelijk met hem naar bed gaat is het wellicht wel fijn om hem alvast op de hoogte te brengen van de littekens. Zodat hij het verhaal al van te voren weet, en niet ineens beseft wat het zijn en dan flipt omdat hij niet weet dat het al van zo lang geleden is.
pi_143386174
Eerder een probleem van jezelf omdat jij je er onzeker over voelt. Ik zou er geen moeite mee hebben, het is toch iets dat niet meteen zichtbaar is(lange mouwen). En bovendien is je persoonlijkheid veel belangrijker.
pi_143388335
Neem je de gok niet, dan heb je sowieso niks. Neem je de gok wel dan kan het zowel negatief als positief uitvallen.

Geen rocket science lijkt me, je hebt niks te verliezen.
pi_143400077
Ik zou er geen problemen mee hebben. Mensen kunnen veranderen, dus een litteken uit het verleden doet mij niet zoveel.
pi_143401166
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 13:06 schreef Moira. het volgende:

[..]

Je beseft dat dit 10 jaar geleden is?
Of ben jij nog wel hetzelfde als toen je een puber was? :')

Dat er een aantal borderliners rondloopt die hun hele leven met een stoornis moeten dealen en daardoor gevoelig blijven voor automutilatie, zegt niet dat iedereen die ooit aan automutilatie heeft gedaan daarmee blijft zitten de rest van hun leven.
Voor velen blijven enkel de littekens over, en verder niks.

Vooroordelen, vooroordelen. Plaatjes invullen in je hoofd op basis van een handjevol situaties. Niet beseffend dat er nog miljoenen andere denkbare situaties zijn die anders verlopen dan wat jij kent.
Er zit nog een hele reeks grijs tussen zwart en wit. ;)
Et voilà! Ik vraag me af of die ego's hier van "om te neuken wel, maar voor een relatie niet, want blabla" wel ooit al een relatie hebben gehad met iemand die een zulk (ver) verleden heeft... Waarschijnlijk zo ergens heel ver horen waaien dat zoiets kan voorkomen bij mensen die door een moeilijke periode gaan. 't Zelfde met mensen die overtuigd zijn dat zelfmoord een laffe, egoïstische daad is.

Ik vind het trouwens moedig van TS een topic te plaatsen en de zelfingenomenheden hier aanwezig op hun plaats te zetten.

Mijn zus heeft er ook zichtbare. De meeste van haar vriendjes hadden er geen probleem mee, behalve een mafketel -type pathologisch leugenaar- die overdreven veel kusjes erop gaf en het zogezegd prachtig vond, maar dan tegen heel de stad gaan rondbazuinen hoe gestoord ze was en dat ze het zogezegd nog deed om hem te chanteren. En al de schapen op de kar natuurlijk...

En ja... als het vriendje er geen punt van maakt, maken de schoonouders of vrienden wel een punt van, en dan moet die op zo'n momenten sterk in zijn schoenen staan.

Ikzelf heb geen littekens overgehouden, maar ik ga wel snel in een relatie, op een soort van open vrijblijvende manier gesprekken aan over dergelijke onderwerpen. Als mensen dan van die voorgekauwde eenzijdige shit als antwoord geven, is het meteen een red alert voor eikelmateriaal.
Geldt niet enkel voor psychopathologische aangelegenheden; 't Zijn vaak ook de types die het op 'n loopje zetten als je bv kanker hebt en je borst moet eraf.
Het leven is een' krijgsbanier, door goede en kwade dagen, gescheurd, gevlekt, ontvallen schier, kloekmoedig voorwaards dragen.
pi_143401208
Ik was ook een krassertje, ongeveer 6 jaar geleden. Mijn arm zit ook onder de littekens :P Ik heb nu een vriend die zich er niet aan stoort, ondanks dat hij over het algemeen zo'n type is die dat soort zooi maar onzin vindt en er liever niks mee te maken heeft. Het komt eigenlijk ook niet echt ter sprake, niet omdat we het negeren maar gewoon omdat het niet boeit en hij alles wel weet. :)

Ik verstop het ook niet, en het is vaak wel eens ter sprake gekomen, bij school, stage, wat dan ook. Ik zeg gewoon vaak ''ik was een beetje gek vroeger'', en dan is het ineens een stuk minder interessant of bizar.

Ik zal deze littekens ook altijd hebben, maar ik heb dan ook wel wat meegemaakt en eerlijk gezegd trek ik me er ook niks van aan. Op een domme manier horen ze wel bij mij.

[ Bericht 11% gewijzigd door emmyemmy op 14-08-2014 01:58:54 ]
pi_143402743
Ik heb ook een vriendin die aan automutilatie heeft gedaan. Het is een deel van haar verleden en blijft ook bij het verleden. Ze heeft er alleen geen littekens aan over gehouden.
We communiceren heel open over alles en er wordt niet moeilijk over gedaan verder.

Let er wel op dat je de leuke jongen even informeerd over dat deel van jezelf en eventueel deels over je verleden om ongewenste verrassingen te voorkomen. Als het een intelligente kerel is dan zal hij je niet direct bestempelen zoals de meesten hier helaas doen, en kun je met een fijner gevoel 'verder gaan'.
Never argue with an idiot. He'll drag you down to his level and beat you with experience.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')