SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 2% gewijzigd door Yuri_Boyka op 09-08-2014 20:53:48 ]If not now, then when.
Damn, nice man. Eet genoeg cevape voor mij wil je.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:02 schreef balkanboy het volgende:
[..]
Nistaa brate over paar dagen rii Bosnië
Ja zeker komtgoed, ik moet toegeven dat die cevapi van jullie beter zijn dan de Servischequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Damn, nice man. Eet genoeg cevape voor mij wil je.Ga je nog richting zee?
Die van ons, en voornamelijk uit Sarajevo, zijn zeker het beste vriend.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:06 schreef balkanboy het volgende:
[..]
Ja zeker komtgoed, ik moet toegeven dat die cevapi van jullie beter zijn dan de Servische
Neeman ditjaar niet. Ga je niet rii Balkan?
Moet je zeker doen jarane !quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die van ons, en voornamelijk uit Sarajevo, zijn zeker het beste vriend.
Nah man. Ik moet wel weer eens gaan.
Haha hvala brate. Enjoy, enjoy!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:08 schreef balkanboy het volgende:
[..]
Moet je zeker doen jarane !
Pozdrav vanuit Belgrado
Heb je deuce zijn staaf al gezien?quote:
IS HARAM HEquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:29 schreef McNulty het volgende:
[..]
Heb je deuce zijn staaf al gezien?
Neuh ik heb nog nooit een staaf gezien mattie. Niet gek doen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:29 schreef McNulty het volgende:
[..]
Deuce heeft een grote knoepert hoor. Snuffel maar rond hier op fok.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Neuh ik heb nog nooit een staaf gezien mattie. Niet gek doen.
Hoe oud ben je deuce en hoe heet je?
In dat geval is die van mij drie keer de gemiddelde grootte haha ja tog.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:33 schreef Crip het volgende:
[..]
22. Naam ga ik echter niet op Fok! zetten, om het kleine beetje resterende anonimiteit die ik nog heb te bewaren.quote:Hoe oud ben je deuce en hoe heet je?
Doe gwn alsof je bi bent en nodig Deuce uit bij jou en JB.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:41 schreef Ethanolic het volgende:
Deuce als ik homo was zou ik je dmen
jb wil alleen maar kijken als ik boys uitnodigquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
Doe gwn alsof je bi bent en nodig Deuce uit bij jou en JB.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:29 schreef McNulty het volgende:
[..]
sittard is wel tranny capital of limburg of niet?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:46 schreef Deuce92 het volgende:
zet r anders onder het zwaardvechten maar tussenin zodat t lijkt alsof jouw penor van haar is
#trannysimulation
Heb er nog nooit een gezien. Ik hoop stiekem dat Crip er eentje is.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
sittard is wel tranny capital of limburg of niet?
Haha okay, ik denk niet dat ik je ken je bent ook niet van mn broers hun leeftijd dus hun kan ik het ook niet vragen :cquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
In dat geval is die van mij drie keer de gemiddelde grootte haha ja tog.
[..]
22. Naam ga ik echter niet op Fok! zetten, om het kleine beetje resterende anonimiteit die ik nog heb te bewaren.
/carequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:34 schreef McNulty het volgende:
[..]
Deuce heeft een grote knoepert hoor. Snuffel maar rond hier op fok.
Ja, yolo, je leeft maar 1 keer, dus beter begin je zsm.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Toen ik over fit worden na de vakantie begon zei je wrm wachten!
Weet je wel hoe een penis eruitziet?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoe oud ben je deuce en hoe heet je?
Wat is er mis met een Hazalnoot Nutella Shake?quote:
Zit niet meer op school. :pquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Haha okay, ik denk niet dat ik je ken je bent ook niet van mn broers hun leeftijd dus hun kan ik het ook niet vragen :c
Welke school zit je dan? :d
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:31 schreef VMSDKR het volgende:
crip wat kom je hier als je niet eens barijd bent om penis tenontvangrn
iiiiieeeewwl hoe weet jy datquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:31 schreef McNulty het volgende:
[..]
Als een knakworstje zonder velletje er overheen.
Doe niet 12 man.quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:29 schreef McNulty het volgende:
[..]
25 en 30.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zit niet meer op school. :p
Hoe oud zijn je broers en jijzelf?
Ja, heb biologie gehad mattie.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, yolo, je leeft maar 1 keer, dus beter begin je zsm.
[..]
Weet je wel hoe een penis eruitziet?
[..]
Wat is er mis met een Hazalnoot Nutella Shake?
yisss bbyquote:Op zondag 10 augustus 2014 00:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
w0w br0h
[..]
Ben jij die rechter?
Moslims kregen hier vrij tijdens die lessen en hadden ander boek...quote:
Die hadden een masterclass explosieven maken?quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:44 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Moslims kregen hier vrij tijdens die lessen en hadden ander boek...
Ook bij verzorging, zij hoefden niet te leren strijken.
Nee, gebedsles...quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Die hadden een masterclass explosieven maken?
Meest originele grap van 2014.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:47 schreef Beach het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.godverdomme fout godverdomme
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:56 schreef V1z0R het volgende:
[..]zo fout is ie niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.godverdomme fout godverdomme
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Boek is leuk, film is schijt...quote:
Niet je naam posten maar wel je glimmende dopquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
In dat geval is die van mij drie keer de gemiddelde grootte haha ja tog.
[..]
22. Naam ga ik echter niet op Fok! zetten, om het kleine beetje resterende anonimiteit die ik nog heb te bewaren.
Kijk dan Battle Royalequote:
Innovatief deze, nog nooit gehoord zeg wow.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:47 schreef Beach het volgende:
[..]
crip wanneer ga jij naar de gym?quote:Op zondag 10 augustus 2014 08:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Innovatief deze, nog nooit gehoord zeg wow.
Vergeet je Gucci-nektasje nietquote:Op zondag 10 augustus 2014 09:42 schreef Montelly het volgende:
Ik zie jullie allemaal straks wel hippe boiss
[ afbeelding ]
Daar wil ik dus niet komen. Marokkanen clubquote:Op zondag 10 augustus 2014 09:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
crip wanneer ga jij naar de gym?
http://www.anytimefitness.nl/gyms/NL-1029/sittard-limburg-6135-lk
http://www.basic-fit.nl/sportschool/Sittard![]()
I said a Crip hop,quote:Op zondag 10 augustus 2014 09:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Daar wil ik dus niet komen. Marokkanen club
Dutch valley is echt een tokkiefestquote:Op zondag 10 augustus 2014 11:11 schreef Dimachaerus het volgende:
ik zag gister allemaal bordjes dutch valley hier in de buurt
http://www.telegraaf.nl/f(...)buitengewoon___.html
heb wat gemist zo te zien
Basic fit Sittard zie ik zelden Marokkanen. Die trainen allemaal in Geleen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 09:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Daar wil ik dus niet komen. Marokkanen club
Oh die nieuwe in Sittard..quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:12 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Basic fit Sittard zie ik zelden Marokkanen. Die trainen allemaal in Geleen.
Serieus, in de vestiging in Sittard hangt een fijne sfeer, vind ik.
Nu begint het wel eng te worden. Ik woon er namelijk ook nog geen kilometer vandaan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh die nieuwe in Sittard..
Daar woon ik echt belachelijk dicht bij.
Gaat er dan toch iemand van het gymtopic zijn zijn die de staaf van Deuce mag bewonderen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nu begint het wel eng te worden. Ik woon er namelijk ook nog geen kilometer vandaan.
Meen je deze?quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nu begint het wel eng te worden. Ik woon er namelijk ook nog geen kilometer vandaan.
Neuhquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Gaat er dan toch iemand van het gymtopic zijn zijn die de staaf van Deuce mag bewonderen?
quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Gaat er dan toch iemand van het gymtopic zijn zijn die de staaf van Deuce mag bewonderen?
Ja lekker, daar gaat m'n anonimiteit dan hè.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Meen je deze?![]()
Volgens mij ken ik je gewoon of van zien. Ken namelijk veel mensen hiero aangezien ik al mijn hele leven op de zelfde plek woon.
Stuur DM hoe heet je. Ben benieuwd nu.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja lekker, daar gaat m'n anonimiteit dan hè.
O nee, ik ken je niet. Denk ik, misschien als ik je zie maar zo gewoon niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Stuur DM hoe heet je. Ben benieuwd nu.
Leek me ook sterk, ik ken eigenlijk helemaal niemand die een hoofddoek draagt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:54 schreef Crip het volgende:
[..]
O nee, ik ken je niet. Denk ik, misschien als ik je zie maar zo gewoon niet.
Racist.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Leek me ook sterk, ik ken eigenlijk helemaal niemand die een hoofddoek draagt.
Haha wel veel chicks daar man. Ga volgend jaar wel gewoon zieke tan pakken en er ook naartoe.quote:Op zondag 10 augustus 2014 09:42 schreef Montelly het volgende:
Ik zie jullie allemaal straks wel hippe boiss
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boeien gast! Je hebt toch niks om je over te schamen. Mussels + frikandel , ja toch.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja lekker, daar gaat m'n anonimiteit dan hè.
Heeft ook niks met schaamte te maken. Ik ben gewoon gewend dat ik hier redelijk anoniem kan posten. En ja, ik weet dat m'n gezicht op Fok! staat, maar van de 17 miljoen mensen in Nederland zijn er waarschijnlijk maar een paar honderd mensen die me zouden herkennen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:25 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Boeien gast! Je hebt toch niks om je over te schamen. Mussels + frikandel , ja toch.
LOL "heb je hier voor getraint ?" Neuh deze bouw heb ik van mezelfquote:
LOLquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:25 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Boeien gast! Je hebt toch niks om je over te schamen. Mussels + frikandel , ja toch.
Wat is er aan de hand met de huid op z'n tietjes?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:31 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
LOL "heb je hier voor getraint ?" Neuh deze bouw heb ik van mezelf![]()
![]()
![]()
Maar wat een kutfestival man damn.
Dunnoquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand met de huid op z'n tietjes?
hey bramquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heeft ook niks met schaamte te maken. Ik ben gewoon gewend dat ik hier redelijk anoniem kan posten. En ja, ik weet dat m'n gezicht op Fok! staat, maar van de 17 miljoen mensen in Nederland zijn er waarschijnlijk maar een paar honderd mensen die me zouden herkennen.
Was trouwens ook niet heel serieus bedoeld.
rassistquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:58 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Een paki die Diederik-Jan heet zou wel hilarisch zijn.
Logicquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:50 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook getint dus kan ik geen racist zijn hehe.
Spray-tan telt niet gappie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:50 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook getint dus kan ik geen racist zijn hehe.
I was close dammit.quote:
Is wel zo. Tenminste die in Nederland dan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:53 schreef kaasplankje het volgende:
alochtonen zijn juist de groootste rasisten
#teamidfquote:
Gwn als lunch! Of light avondmaal.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:08 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat is dit voor vegapauper maaltijd?Ik hoop dat het slechts het voorgerecht is.
Als daar was had ik er een klodder protonz overheen gedaan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Gwn als lunch! Of light avondmaal.Kapotttt lkrrr
Uit eigen zak?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
Als daar was had ik er een klodder protonz overheen gedaan.
U nommed what I was sayyinnnquote:
Doe dat maar over je eigen salade mattiequote:Op zondag 10 augustus 2014 16:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
Als daar was had ik er een klodder protonz overheen gedaan.
Saladequote:Op zondag 10 augustus 2014 16:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Doe dat maar over je eigen salade mattie
Is toch ideaal, lijkt me. Of heb je moeite om al je macro's binnen te krijgen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:55 schreef McNulty het volgende:
[..]
SaladeZero cals, zero protonz maar wel een volle maag. No thanks jeffina.
Ja perfect.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:55 schreef McNulty het volgende:
[..]
SaladeZero cals, zero protonz maar wel een volle maag. No thanks jeffina.
bro heb je chick?quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zo, weer de ideale schoonzoon uitgehangen.
Ik lees trouwens dat Deuce en FitCrip bij elkaar in de buurt wonen? Dat betekent dat Crip zsm DE GYM joined en Deuce haar kan helpen met goede vorm en die dingen.![]()
mesgien :$ :$quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kreeg gisteren maar de helft op.Koud was het ook erg lekker.
If not now, then when.
Haha klopt ja.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:29 schreef Klokov het volgende:
Haha beest, dat is zo'n dikke Ikeaschaal.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
mesgien :$ :$
Hier trouwens nog Burritosterone Bowl of Gainzzzz pics van gisteren:Die zero in shakebekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kreeg gisteren maar de helft op.Koud was het ook erg lekker.
![]()
kenjer
Deathlift or Die.
Jezus ook al een callgirlquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dan Bilzerian met Jen Selter lol.
[ afbeelding ]
Zij is volgens mij legit gehandicapt. Kijk die rug, net alsof ze scoliosis heeft ofzo.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dan Bilzerian met Jen Selter lol.
[ afbeelding ]
Hahaha. Speciaal voor Sap op de foto gezet, maar ik drink altijd uit een shakebeker man. Hoef je tenminste niet elke keer te wassen en je hebt in 1x veel drinken.quote:
Die serie heeft sowieso een sickening carry-over naar je leven.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:36 schreef Ethanolic het volgende:
Mad Men S01 gezien. Dikke carry-over naar mijn vakgebied.
Is gewoon een pose voor die ultieme booty shine.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zij is volgens mij legit gehandicapt. Kijk die rug, net alsof ze scoliosis heeft ofzo.
Ben al bij e03. Jammer dat er niet sprake is van de ekte Ekte cliffhangers, maar wel toffe serie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die serie heeft sowieso een sickening carry-over naar je leven.
Beter ga je binge watchen.
Maar zij staat altijd zo, volgens mij is haar lichaam ondertussen zo vastgegroeid.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is gewoon een pose voor die ultieme booty shine.
Wat is er zo bijzonder aan die limonade? Heb nu die normale met stevia, is wel oké.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha. Speciaal voor Sap op de foto gezet, maar ik drink altijd uit een shakebeker man. Hoef je tenminste niet elke keer te wassen en je hebt in 1x veel drinken.
Teisseire limonadesiroop crew checking in.
Je hebt ze wel. Wellicht later in de serie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ben al bij e03. Jammer dat er niet sprake is van de ekte Ekte cliffhangers, maar wel toffe serie.
Niks. Gewoon lekker en zowat 0 kcals. Ik heb die Limoen, Multivruchten oid en cranberry. Erg lekker imo.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan die limonade? Heb nu die normale met stevia, is wel oké.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
mesgien :$ :$
Hier trouwens nog Burritosterone Bowl of Gainzzzz pics van gisteren:Damn is wel echt een zieke berg eten lol. Ook vast iets van 800kcal aan kaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kreeg gisteren maar de helft op.Koud was het ook erg lekker.
![]()
![]()
Nee man, 80 gr. kaas was 296 kcal. Als je er minder kaas en creme freche in doet dan bespaar je wel een hoop kcal, maar dit is allemaal wel in goede proporties zodat het geheel lekker smaakt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Damn is wel echt een zieke berg eten lol. Ook vast iets van 800kcal aan kaas
je lift gewoon om te kunnen vreten!quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee man, 80 gr. kaas was 296 kcal. Als je er minder kaas en creme freche in doet dan bespaar je wel een hoop kcal, maar dit is allemaal wel in goede proporties zodat het geheel lekker smaakt.
en je vreet om te kunnen liften, isnt that funnyquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je lift gewoon om te kunnen vreten!
Ben jy gtst gewend ofso?quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ben al bij e03. Jammer dat er niet sprake is van de ekte Ekte cliffhangers, maar wel toffe serie.
Haha nee niet echt. Veel win ik er niet mee, want voor die Burrito Bowl moet ik op mijn ontbijt na alle kcals van de dag opsparen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je lift gewoon om te kunnen vreten!
Arigatoquote:
Die is asian. Jij bent een japanner.quote:
Boardwalk Empire. Kijk. Is goeden serie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe heet die serie van HBO die zich afspeelt in de tijd van de drooglegging?
Ah, die ja. Is die echt goed goed ja?quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:04 schreef McNulty het volgende:
[..]
Boardwalk Empire. Kijk. Is goeden serie.
Ja eckt eckt ecktquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah, die ja. Is die echt goed goed ja?
Ben afgehaakt bij Boardwalk Empire. Vond het niet zo heel bijzonder.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Idd HoC.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ben afgehaakt bij Boardwalk Empire. Vond het niet zo heel bijzonder.
Ik zou HoC nog wel een keer kunnen binge watchenheb je de game of thrones boeken gelezen? Echt een aanrader man.
Nee, nooit meer. Wel goed van je man, dat deed ik idd ook altijd toen ik nog elke dag met de trein moest. Begrijp die mensen ook niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:08 schreef Ethanolic het volgende:
Ik weet niet hoe vaak je gebruik maakt van het OV bijvoorbeeld, daarin lees ik gewoon áltijd (itt 83% van de mensen die voor de 83ste keer hun fb afscrollen). Of het nou fictie of niet is.
Bazenseriequote:Op zondag 10 augustus 2014 19:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gaaa hahahah. Ik ga daar nu al helemaal niet komenquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zo, weer de ideale schoonzoon uitgehangen.
Ik lees trouwens dat Deuce en FitCrip bij elkaar in de buurt wonen? Dat betekent dat Crip zsm DE GYM joined en Deuce haar kan helpen met goede vorm en die dingen.![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Op internet staat 1.80. Ik ben 1.81. Dat kan nooit.Hij ziet er echt klein uit.
Ik had toen de eerste episode opgezet en viel rond het midden in slaap. Kwam ook doordat ik moe was.quote:
poesjequote:Op zondag 10 augustus 2014 20:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Gaaa hahahah. Ik ga daar nu al helemaal niet komen
Wat is er vriend?quote:
Je loopt nu gewoon te ouwehoeren. Ik heb dat verhaal allang geleden verteld.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:22 schreef Ethanolic het volgende:
Je bent het afgelopen jaar 6 cm gekrompen?
Klopt laat mij!quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik had toen de eerste episode opgezet en viel rond het midden in slaap. Kwam ook doordat ik moe was.Daarna nooit meer gekeken.
[..]
poesje
[..]
Wat is er vriend?
Rennen is slecht. Krijg je ook een slappe kont van, maar die zie je toch niet, dat scheelt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Klopt laat mij!
Ik ga buiten rennen in het bos. Waar niemand me kan zien
Eerst afvallen dan liftenquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Rennen is slecht. Krijg je ook een slappe kont van, maar die zie je toch niet, dat scheelt.
welkom in de manlet crewquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je loopt nu gewoon te ouwehoeren. Ik heb dat verhaal allang geleden verteld.
What if I told you that you can lose weight while lifting weights and look even better than doing it your way.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Eerst afvallen dan liften
Ik krijg geen slappe kont
1.81 is geen manletquote:
Kun je beter in de dieetclub gaan postenquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Eerst afvallen dan liften
Ik krijg geen slappe kont
Nee blijf hier.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Kun je beter in de dieetclub gaan posten
Oki vertel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
What if I told you that you can lose weight while lifting weights and look even better than doing it your way.
[..]
1.81 is geen manlet
Dat verhaal moet je toch wel kennen?
Ipad of ereader?quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:08 schreef Ethanolic het volgende:
Ik weet niet hoe vaak je gebruik maakt van het OV bijvoorbeeld, daarin lees ik gewoon áltijd (itt 83% van de mensen die voor de 83ste keer hun fb afscrollen). Of het nou fictie of niet is.
Ik was echt niet van de fictie man, tot ik ASOIAF ging lezen.
Slappe smoes gevonden om niet te trainen bea?quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Beter ga je gewoon liften en HIIT doen. Ipv lopen kutten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Klopt laat mij!
Ik ga buiten rennen in het bos. Waar niemand me kan zien
Ik ga kijken naar een sportschool hiero 50 euro per maandquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gewoon gaan liften en op je voeding letten, met je slappe ass.
Ik heet geen Bea. Ik weet wel wat bae is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ipad of ereader?
[..]
Slappe smoes gevonden om niet te trainen bea?
[..]
Beter ga je gewoon liften en HIIT doen. Ipv lopen kutten.
Wel duur. Ga gewoon naar die van Deuce.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ga kijken naar een sportschool hiero 50 euro per maand. Maar wel alleen hollanders.
Heb geen slappe ass. Ik heet geen Anke bruh.
Oke ik heb slappe ass. Als jij je dan goed voelt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wel duur. Ga gewoon naar die van Deuce.
Lol, Anke. Je hebt sws slappe ass.
Ga naar Basic Fit en maak kennis met Deuce zijn staaf.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Oke ik heb slappe ass. Als jij je dan goed voelt.
Ja, dat is gewoon een slappe ass toch.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:38 schreef McNulty het volgende:
Mocro's hebben een brede asser maar zonder die ronding.
Voel mij sowieso al goed met mijn ronde kont aka glutes of peace and honey.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Oke ik heb slappe ass. Als jij je dan goed voelt.
Ga jij maar, jij praat 24/7 over zijn staaf beetje obsessed. Als je zijn staaf wilt moet je hem gewoon zeggen ik ga geen picca's maken hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:40 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ga naar Basic Fit en maak kennis met Deuce zijn staaf.
Ik gun je gewoon D hahaha ja tog.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Ga jij maar, jij praat 24/7 over zijn staaf beetje obsessed. Als je zijn staaf wilt moet je hem gewoon zeggen ik ga geen picca's maken hoor.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:13 schreef Crip het volgende:
[..]
¤34,- extra betalen om een Fok!ker te ontlopen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ga kijken naar een sportschool hiero 50 euro per maand. Maar wel alleen hollanders.
Heb geen slappe ass. Ik heet geen Anke bruh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wel waar wat ik zei. Ken wel een uitzondering doe.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:43 schreef Crip het volgende:
Gaan jullie nu ook al Marokkaanse konten generaliseren? Ekte racisten dees bois
lol, je hebt gelijkquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
Het is wel waar wat ik zei. Ken wel een uitzondering doe.
is een mannending, vrouwen gaan altijd keihard janken, het doet zo zeer, hequote:Op zondag 10 augustus 2014 20:43 schreef G.R.S. het volgende:
Negative training baabbbyy. Waarom heeft niemand mij hier ooit iets over verteld??
quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
¤34,- extra betalen om een Fok!ker te ontlopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
je kan ook kardashian gaan, 10 liter vet in je reet laten spuiten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:43 schreef Crip het volgende:
Gaan jullie nu ook al Marokkaanse konten generaliseren? Ekte racisten dees bois
Ik ga een ereader kopen wanneer ze mooie kleurtjes kunnen weergeven.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Reader ofc. Lezen op tablet is echt kenki.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
¤34,- extra betalen om een Fok!ker te ontlopen.Nee niet echt speciaal om jou hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon veel mensen komen daar die ik niet wil zien.
lol, nee joh. Voelde wel hardcore aanquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is een mannending, vrouwen gaan altijd keihard janken, het doet zo zeer, he
Waarom laat je je eigen doelstellingen verneuken door een paar gasten? Marokkanen zoeken altijd wel iets om over te zeiken, dus gewoon negeren die shitquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee niet echt speciaal om jou hoor.![]()
Ben je bang om beoordeeld te worden? Of schaam je je voor je sportprestaties?quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee niet echt speciaal om jou hoor.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
ik heb liver vn die mspaint kleurplaten zo leuk om te kluerenquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:48 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik ga een ereader kopen wanneer ze mooie kleurtjes kunnen weergeven.
Moet platjes bij mijn verhaltjes hebbn.
Man, geef mij wat kleurplaten en wat kleurpotloden en mijn dag kan niet meer stuk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:53 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
ik heb liver vn die mspaint kleurplaten zo leuk om te klueren
ik kleur altyd met penquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Man, geef mij wat kleurplaten en wat kleurpotloden en mijn dag kan niet meer stuk.
Ikweetnie ik voel me dan gewoon heel awkward. Ook als andere mensen me gaan aankijken hoor maar vooral Marokkanen :pquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:50 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Waarom laat je je eigen doelstellingen verneuken door een paar gasten? Marokkanen zoeken altijd wel iets om over te zeiken, dus gewoon negeren die shit
Alle driequote:Op zondag 10 augustus 2014 20:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ben je bang om beoordeeld te worden? Of schaam je je voor je sportprestaties?
Of ken je gewoon wat tuig dat daar traint?
Komt dat door je hoofddoek?quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Ikweetnie ik voel me dan gewoon heel awkward. Ook als andere mensen me gaan aankijken hoor maar vooral Marokkanen :p
En daar zijn veel jongere mensen wat meehelpt bij het awkward gevoel. Is denk ik ook gewoon iets waar ik me overheen moet zetten.
hollaback chickquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zij is volgens mij legit gehandicapt. Kijk die rug, net alsof ze scoliosis heeft ofzo.
Zit allemaal tussen crip dr oren joh.quote:
Wow wel een mooie plaatje kende ik nog nie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hollaback chick
zij heeft wel kleine tietjes maar verder goede fysiek
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:59 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wow wel een mooie plaatje kende ik nog nie.
dan doet ze t tog verkeert want die mot om je hoofd niet tussen je oren haha ja togquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:58 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zit allemaal tussen crip dr oren joh.
Is dat dan vanwege je hoofddoek?quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Ikweetnie ik voel me dan gewoon heel awkward. Ook als andere mensen me gaan aankijken hoor maar vooral Marokkanen :p
En daar zijn veel jongere mensen wat meehelpt bij het awkward gevoel. Is denk ik ook gewoon iets waar ik me overheen moet zetten.
Je weet hoe Marokkanen zijn. Gewoon trainen en negeren die handel. Doe ik ookquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Is dat een pener in haar broekje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
may i sarcasm?quote:
Of gewoon 's morgens trainen. Ik train meestal tussen 9 en 12, en ik zie zelden Marokkanen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:03 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Je weet hoe Marokkanen zijn. Gewoon trainen en negeren die handel. Doe ik ookIs lastig maar na een paar dagen wen je daar wel aan.
Wat wordt er dan gezegd allemaal? Lijkt net of jullie mocro's zijn met een mocrofobie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:03 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Je weet hoe Marokkanen zijn. Gewoon trainen en negeren die handel. Doe ik ookIs lastig maar na een paar dagen wen je daar wel aan.
Liever mocrofobie dan macrofobie want dat is kut voor je gains.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:05 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat wordt er dan gezegd allemaal? Lijkt net of jullie mocro's zijn met een mocrofobie.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:05 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Of gewoon 's morgens trainen. Ik train meestal tussen 9 en 12, en ik zie zelden Marokkanen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:05 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Of gewoon 's morgens trainen. Ik train meestal tussen 9 en 12, en ik zie zelden Marokkanen.Ze liggen te slapen na een hele nacht stelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marokkanen staan bekend om hun geroddel. Het kan mij geen bal schelen maar ik kan me wel voorstellen waarom anderen het liever niet willen. Vooral wanneer een meisje een hoofddoek draagt en dingen doet die niet als alledaags wordt beschouwd, wordt wel eens over gesproken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:05 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat wordt er dan gezegd allemaal? Lijkt net of jullie mocro's zijn met een mocrofobie.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:10 schreef Ethanolic het volgende:
grs draag jy hofddoek of ben je losgeslage mocrochick
Op die fiets.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:08 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ze liggen te slapen na een hele nacht stelen
[..]
Marokkanen staan bekend om hun geroddel. Het kan mij geen bal schelen maar ik kan me wel voorstellen waarom anderen het liever niet willen. Vooral wanneer een meisje een hoofddoek draagt en dingen doet die niet als alledaags wordt beschouwd, wordt wel eens over gesproken.
als sy een ijzeren staaf vasthoudt dan wil zy ook wel een anderen staaf van vlees,.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:10 schreef kaasplankje het volgende:
die mocros denken natuurlijk wrom zei hoofdoek draagt maar met manne gaat traine ipv ete maken in de keuken en de huishouden doen enzo
Politiebureau/quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:14 schreef Deuce92 het volgende:
kryg van mn ouders steeds de opmerking dat k by isis hoor omdat ik baard laat groeie
denk dat ik later mocro wil worde omdat zy me wel aksepteren waar kan ik me inschrijve?
Jaquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:10 schreef Ethanolic het volgende:
grs draag jy hofddoek of ben je losgeslage mocrochick
Nogmaals, ik heb bij m'n huidige Basic Fit in Sittard helemaal geen last van allochtonen. In Geleen waren er wel veel, en ook een paar luidruchtige stereotypes. Het verschilt dus wel per vestiging.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:14 schreef RaymondK het volgende:
Ik ben geloof ik blij dat ik bij een 40 eu pm tent train. Zitten wel turken/mocros maar stuk voor stuk keurige lui. Daar trainen heeft mij letterlijk van die afstandse houding afgeholpen die ik tegen bepaalde bevolkingsgroepen had...![]()
Het is echt zonde dat een bepaald soort ratjes het voor hele groepen verstierd bij veel mensen
ja wat...quote:
zwarte koffiequote:
Mja dat geloof ik ook wel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:17 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nogmaals, ik heb bij m'n huidige Basic Fit in Sittard helemaal geen last van allochtonen. In Geleen waren er wel veel, en ook een paar luidruchtige stereotypes. Het verschilt dus wel per vestiging.
kom fittiequote:Op zondag 10 augustus 2014 21:18 schreef G.R.S. het volgende:
Sittard is wel poverty man. Bijna alleen maar chappies daar
Niet iedereen over een kam scheren hè! Er zijn genoeg pauper Turken!quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Turken hebben vaak genoeg geld om een duur abo te nemen hoor.
LOLquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:23 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ben een net meisje Montelly
[..]
lol, niet slaan met je zwaard
quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:23 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Niet iedereen over een kam scheren hè! Er zijn genoeg pauper Turken!
rip fitcripquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:25 schreef McNulty het volgende:
Deze draad heeft een opmerkelijke racistische wending gekregen.
Ik heb m'n psychiater al gebeld om volgende maand helemaal vol te boeken. Daarnaast heb ik 50 dozen tissues besteld om m'n tranen weg te vegen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:24 schreef McNulty het volgende:
G.R.S wil niet geprikt worden door je zwaard. Hoe ga je om met deze afwijzing deuce?
Crip is begonnen met haar mocro haat.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:25 schreef McNulty het volgende:
Deze draad heeft een opmerkelijke racistische wending gekregen.
Eerder mocrofobie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:27 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Crip is begonnen met haar mocro haat.
ja ik vind ook dat hoere met ongewenste gedrag meteen aangepakt moete wordenquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Mja dat geloof ik ook wel.
Maar toch roomt een wat duurdere sportschool heel veel af wdbt ;-)
Maar ook hoe er tegen ongewenst gedrag wordt opgetreden is belangrijk denk ik.
Vooral die jonge Marokkaantjes.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:03 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Niet slikke? gwn trappequote:Op zondag 10 augustus 2014 21:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja ik vind ook dat hoere met ongewenste gedrag meteen aangepakt moete worden
ja man altyd met die sexy kleding je uitlokken om aan hun tiete te zittequote:Op zondag 10 augustus 2014 21:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja ik vind ook dat hoere met ongewenste gedrag meteen aangepakt moete worden
rip bruhquote:
Ik heb geen mocro haat.. ik haat gewoon bijna alle Marokkaanse JONGENS.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:27 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Crip is begonnen met haar mocro haat.
Wat is dat? De geloof?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:32 schreef kaasplankje het volgende:
gwn hoofdoek drage moet toch van de geloof
1.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:23 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
1 Ben een net meisje Montelly
[..]
2 lol, niet slaan met je zwaard
hoe lekker is ze?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:41 schreef Sapstengel het volgende:
Haha idd, hier is een gym van 60 euro/maand en ken een paar Turken (incl een lekkere chick) die daar gewoon naartoe gaan.
Voor je het weet heb ik heel Sittard onder de sharia. Maar ik zal jou wel sparen aangezien jouw zwaard handig is in combat.quote:
ish goed ik heb al baard dush ik klaar foor shriaquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Voor je het weet heb ik heel Sittard onder de sharia. Maar ik zal jou wel sparen aangezien jouw zwaard handig is in combat.
Hey deuce zie je dit? Ze wordt nieuwsgierig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:37 schreef Crip het volgende:
Jullie zijn wel allemaal obsessed met de zwaard van Deuce. Kifache, wat heb ik gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |