Ben al bij e03. Jammer dat er niet sprake is van de ekte Ekte cliffhangers, maar wel toffe serie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die serie heeft sowieso een sickening carry-over naar je leven.
Beter ga je binge watchen.
Maar zij staat altijd zo, volgens mij is haar lichaam ondertussen zo vastgegroeid.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is gewoon een pose voor die ultieme booty shine.
Wat is er zo bijzonder aan die limonade? Heb nu die normale met stevia, is wel oké.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha. Speciaal voor Sap op de foto gezet, maar ik drink altijd uit een shakebeker man. Hoef je tenminste niet elke keer te wassen en je hebt in 1x veel drinken.
Teisseire limonadesiroop crew checking in.
Je hebt ze wel. Wellicht later in de serie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ben al bij e03. Jammer dat er niet sprake is van de ekte Ekte cliffhangers, maar wel toffe serie.
Niks. Gewoon lekker en zowat 0 kcals. Ik heb die Limoen, Multivruchten oid en cranberry. Erg lekker imo.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan die limonade? Heb nu die normale met stevia, is wel oké.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
mesgien :$ :$
Hier trouwens nog Burritosterone Bowl of Gainzzzz pics van gisteren:Damn is wel echt een zieke berg eten lol. Ook vast iets van 800kcal aan kaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kreeg gisteren maar de helft op.Koud was het ook erg lekker.
![]()
![]()
Nee man, 80 gr. kaas was 296 kcal. Als je er minder kaas en creme freche in doet dan bespaar je wel een hoop kcal, maar dit is allemaal wel in goede proporties zodat het geheel lekker smaakt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Damn is wel echt een zieke berg eten lol. Ook vast iets van 800kcal aan kaas
je lift gewoon om te kunnen vreten!quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee man, 80 gr. kaas was 296 kcal. Als je er minder kaas en creme freche in doet dan bespaar je wel een hoop kcal, maar dit is allemaal wel in goede proporties zodat het geheel lekker smaakt.
en je vreet om te kunnen liften, isnt that funnyquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je lift gewoon om te kunnen vreten!
Ben jy gtst gewend ofso?quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ben al bij e03. Jammer dat er niet sprake is van de ekte Ekte cliffhangers, maar wel toffe serie.
Haha nee niet echt. Veel win ik er niet mee, want voor die Burrito Bowl moet ik op mijn ontbijt na alle kcals van de dag opsparen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je lift gewoon om te kunnen vreten!
Arigatoquote:
Die is asian. Jij bent een japanner.quote:
Boardwalk Empire. Kijk. Is goeden serie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe heet die serie van HBO die zich afspeelt in de tijd van de drooglegging?
Ah, die ja. Is die echt goed goed ja?quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:04 schreef McNulty het volgende:
[..]
Boardwalk Empire. Kijk. Is goeden serie.
Ja eckt eckt ecktquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah, die ja. Is die echt goed goed ja?
Ben afgehaakt bij Boardwalk Empire. Vond het niet zo heel bijzonder.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah, die ja. Is die echt goed goed ja?
Idd HoC.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ben afgehaakt bij Boardwalk Empire. Vond het niet zo heel bijzonder.
Ik zou HoC nog wel een keer kunnen binge watchenheb je de game of thrones boeken gelezen? Echt een aanrader man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |