SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 2% gewijzigd door Yuri_Boyka op 09-08-2014 20:53:48 ]If not now, then when.
Damn, nice man. Eet genoeg cevape voor mij wil je.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:02 schreef balkanboy het volgende:
[..]
Nistaa brate over paar dagen rii Bosnië
Ja zeker komtgoed, ik moet toegeven dat die cevapi van jullie beter zijn dan de Servischequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Damn, nice man. Eet genoeg cevape voor mij wil je.Ga je nog richting zee?
Die van ons, en voornamelijk uit Sarajevo, zijn zeker het beste vriend.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:06 schreef balkanboy het volgende:
[..]
Ja zeker komtgoed, ik moet toegeven dat die cevapi van jullie beter zijn dan de Servische
Neeman ditjaar niet. Ga je niet rii Balkan?
Moet je zeker doen jarane !quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die van ons, en voornamelijk uit Sarajevo, zijn zeker het beste vriend.
Nah man. Ik moet wel weer eens gaan.
Haha hvala brate. Enjoy, enjoy!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:08 schreef balkanboy het volgende:
[..]
Moet je zeker doen jarane !
Pozdrav vanuit Belgrado
Heb je deuce zijn staaf al gezien?quote:
IS HARAM HEquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:29 schreef McNulty het volgende:
[..]
Heb je deuce zijn staaf al gezien?
Neuh ik heb nog nooit een staaf gezien mattie. Niet gek doen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:29 schreef McNulty het volgende:
[..]
Deuce heeft een grote knoepert hoor. Snuffel maar rond hier op fok.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Neuh ik heb nog nooit een staaf gezien mattie. Niet gek doen.
Hoe oud ben je deuce en hoe heet je?
In dat geval is die van mij drie keer de gemiddelde grootte haha ja tog.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:33 schreef Crip het volgende:
[..]
22. Naam ga ik echter niet op Fok! zetten, om het kleine beetje resterende anonimiteit die ik nog heb te bewaren.quote:Hoe oud ben je deuce en hoe heet je?
Doe gwn alsof je bi bent en nodig Deuce uit bij jou en JB.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:41 schreef Ethanolic het volgende:
Deuce als ik homo was zou ik je dmen
jb wil alleen maar kijken als ik boys uitnodigquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
Doe gwn alsof je bi bent en nodig Deuce uit bij jou en JB.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:29 schreef McNulty het volgende:
[..]
sittard is wel tranny capital of limburg of niet?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:46 schreef Deuce92 het volgende:
zet r anders onder het zwaardvechten maar tussenin zodat t lijkt alsof jouw penor van haar is
#trannysimulation
Heb er nog nooit een gezien. Ik hoop stiekem dat Crip er eentje is.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
sittard is wel tranny capital of limburg of niet?
Haha okay, ik denk niet dat ik je ken je bent ook niet van mn broers hun leeftijd dus hun kan ik het ook niet vragen :cquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
In dat geval is die van mij drie keer de gemiddelde grootte haha ja tog.
[..]
22. Naam ga ik echter niet op Fok! zetten, om het kleine beetje resterende anonimiteit die ik nog heb te bewaren.
/carequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:34 schreef McNulty het volgende:
[..]
Deuce heeft een grote knoepert hoor. Snuffel maar rond hier op fok.
Ja, yolo, je leeft maar 1 keer, dus beter begin je zsm.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Toen ik over fit worden na de vakantie begon zei je wrm wachten!
Weet je wel hoe een penis eruitziet?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoe oud ben je deuce en hoe heet je?
Wat is er mis met een Hazalnoot Nutella Shake?quote:
Zit niet meer op school. :pquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Haha okay, ik denk niet dat ik je ken je bent ook niet van mn broers hun leeftijd dus hun kan ik het ook niet vragen :c
Welke school zit je dan? :d
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:31 schreef VMSDKR het volgende:
crip wat kom je hier als je niet eens barijd bent om penis tenontvangrn
iiiiieeeewwl hoe weet jy datquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:31 schreef McNulty het volgende:
[..]
Als een knakworstje zonder velletje er overheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |