Heeft ook niks met schaamte te maken. Ik ben gewoon gewend dat ik hier redelijk anoniem kan posten. En ja, ik weet dat m'n gezicht op Fok! staat, maar van de 17 miljoen mensen in Nederland zijn er waarschijnlijk maar een paar honderd mensen die me zouden herkennen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:25 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Boeien gast! Je hebt toch niks om je over te schamen. Mussels + frikandel , ja toch.
LOL "heb je hier voor getraint ?" Neuh deze bouw heb ik van mezelfquote:
LOLquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:25 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Boeien gast! Je hebt toch niks om je over te schamen. Mussels + frikandel , ja toch.
Wat is er aan de hand met de huid op z'n tietjes?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:31 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
LOL "heb je hier voor getraint ?" Neuh deze bouw heb ik van mezelf![]()
![]()
![]()
Maar wat een kutfestival man damn.
Dunnoquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand met de huid op z'n tietjes?
hey bramquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heeft ook niks met schaamte te maken. Ik ben gewoon gewend dat ik hier redelijk anoniem kan posten. En ja, ik weet dat m'n gezicht op Fok! staat, maar van de 17 miljoen mensen in Nederland zijn er waarschijnlijk maar een paar honderd mensen die me zouden herkennen.
Was trouwens ook niet heel serieus bedoeld.
rassistquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:58 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Een paki die Diederik-Jan heet zou wel hilarisch zijn.
Logicquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:50 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook getint dus kan ik geen racist zijn hehe.
Spray-tan telt niet gappie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:50 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook getint dus kan ik geen racist zijn hehe.
I was close dammit.quote:
Is wel zo. Tenminste die in Nederland dan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:53 schreef kaasplankje het volgende:
alochtonen zijn juist de groootste rasisten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |