Nee, gebedsles...quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Die hadden een masterclass explosieven maken?
Meest originele grap van 2014.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:47 schreef Beach het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.godverdomme fout godverdomme
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:56 schreef V1z0R het volgende:
[..]zo fout is ie niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.godverdomme fout godverdomme
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Boek is leuk, film is schijt...quote:
Niet je naam posten maar wel je glimmende dopquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
In dat geval is die van mij drie keer de gemiddelde grootte haha ja tog.
[..]
22. Naam ga ik echter niet op Fok! zetten, om het kleine beetje resterende anonimiteit die ik nog heb te bewaren.
Kijk dan Battle Royalequote:
Innovatief deze, nog nooit gehoord zeg wow.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:47 schreef Beach het volgende:
[..]
crip wanneer ga jij naar de gym?quote:Op zondag 10 augustus 2014 08:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Innovatief deze, nog nooit gehoord zeg wow.
Vergeet je Gucci-nektasje nietquote:Op zondag 10 augustus 2014 09:42 schreef Montelly het volgende:
Ik zie jullie allemaal straks wel hippe boiss
[ afbeelding ]
Daar wil ik dus niet komen. Marokkanen clubquote:Op zondag 10 augustus 2014 09:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
crip wanneer ga jij naar de gym?
http://www.anytimefitness.nl/gyms/NL-1029/sittard-limburg-6135-lk
http://www.basic-fit.nl/sportschool/Sittard![]()
I said a Crip hop,quote:Op zondag 10 augustus 2014 09:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Daar wil ik dus niet komen. Marokkanen club
Dutch valley is echt een tokkiefestquote:Op zondag 10 augustus 2014 11:11 schreef Dimachaerus het volgende:
ik zag gister allemaal bordjes dutch valley hier in de buurt
http://www.telegraaf.nl/f(...)buitengewoon___.html
heb wat gemist zo te zien
Basic fit Sittard zie ik zelden Marokkanen. Die trainen allemaal in Geleen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 09:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Daar wil ik dus niet komen. Marokkanen club
Oh die nieuwe in Sittard..quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:12 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Basic fit Sittard zie ik zelden Marokkanen. Die trainen allemaal in Geleen.
Serieus, in de vestiging in Sittard hangt een fijne sfeer, vind ik.
Nu begint het wel eng te worden. Ik woon er namelijk ook nog geen kilometer vandaan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh die nieuwe in Sittard..
Daar woon ik echt belachelijk dicht bij.
Gaat er dan toch iemand van het gymtopic zijn zijn die de staaf van Deuce mag bewonderen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nu begint het wel eng te worden. Ik woon er namelijk ook nog geen kilometer vandaan.
Meen je deze?quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nu begint het wel eng te worden. Ik woon er namelijk ook nog geen kilometer vandaan.
Neuhquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Gaat er dan toch iemand van het gymtopic zijn zijn die de staaf van Deuce mag bewonderen?
quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Gaat er dan toch iemand van het gymtopic zijn zijn die de staaf van Deuce mag bewonderen?
Ja lekker, daar gaat m'n anonimiteit dan hè.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Meen je deze?![]()
Volgens mij ken ik je gewoon of van zien. Ken namelijk veel mensen hiero aangezien ik al mijn hele leven op de zelfde plek woon.
Stuur DM hoe heet je. Ben benieuwd nu.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja lekker, daar gaat m'n anonimiteit dan hè.
O nee, ik ken je niet. Denk ik, misschien als ik je zie maar zo gewoon niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Stuur DM hoe heet je. Ben benieuwd nu.
Leek me ook sterk, ik ken eigenlijk helemaal niemand die een hoofddoek draagt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:54 schreef Crip het volgende:
[..]
O nee, ik ken je niet. Denk ik, misschien als ik je zie maar zo gewoon niet.
Racist.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Leek me ook sterk, ik ken eigenlijk helemaal niemand die een hoofddoek draagt.
Haha wel veel chicks daar man. Ga volgend jaar wel gewoon zieke tan pakken en er ook naartoe.quote:Op zondag 10 augustus 2014 09:42 schreef Montelly het volgende:
Ik zie jullie allemaal straks wel hippe boiss
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boeien gast! Je hebt toch niks om je over te schamen. Mussels + frikandel , ja toch.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja lekker, daar gaat m'n anonimiteit dan hè.
Heeft ook niks met schaamte te maken. Ik ben gewoon gewend dat ik hier redelijk anoniem kan posten. En ja, ik weet dat m'n gezicht op Fok! staat, maar van de 17 miljoen mensen in Nederland zijn er waarschijnlijk maar een paar honderd mensen die me zouden herkennen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:25 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Boeien gast! Je hebt toch niks om je over te schamen. Mussels + frikandel , ja toch.
LOL "heb je hier voor getraint ?" Neuh deze bouw heb ik van mezelfquote:
LOLquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:25 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Boeien gast! Je hebt toch niks om je over te schamen. Mussels + frikandel , ja toch.
Wat is er aan de hand met de huid op z'n tietjes?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:31 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
LOL "heb je hier voor getraint ?" Neuh deze bouw heb ik van mezelf![]()
![]()
![]()
Maar wat een kutfestival man damn.
Dunnoquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand met de huid op z'n tietjes?
hey bramquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heeft ook niks met schaamte te maken. Ik ben gewoon gewend dat ik hier redelijk anoniem kan posten. En ja, ik weet dat m'n gezicht op Fok! staat, maar van de 17 miljoen mensen in Nederland zijn er waarschijnlijk maar een paar honderd mensen die me zouden herkennen.
Was trouwens ook niet heel serieus bedoeld.
rassistquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:58 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Een paki die Diederik-Jan heet zou wel hilarisch zijn.
Logicquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:50 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook getint dus kan ik geen racist zijn hehe.
Spray-tan telt niet gappie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:50 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook getint dus kan ik geen racist zijn hehe.
I was close dammit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |