Wat is er zo bijzonder aan die limonade? Heb nu die normale met stevia, is wel oké.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha. Speciaal voor Sap op de foto gezet, maar ik drink altijd uit een shakebeker man. Hoef je tenminste niet elke keer te wassen en je hebt in 1x veel drinken.
Teisseire limonadesiroop crew checking in.
Je hebt ze wel. Wellicht later in de serie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ben al bij e03. Jammer dat er niet sprake is van de ekte Ekte cliffhangers, maar wel toffe serie.
Niks. Gewoon lekker en zowat 0 kcals. Ik heb die Limoen, Multivruchten oid en cranberry. Erg lekker imo.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan die limonade? Heb nu die normale met stevia, is wel oké.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
mesgien :$ :$
Hier trouwens nog Burritosterone Bowl of Gainzzzz pics van gisteren:Damn is wel echt een zieke berg eten lol. Ook vast iets van 800kcal aan kaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kreeg gisteren maar de helft op.Koud was het ook erg lekker.
![]()
![]()
Nee man, 80 gr. kaas was 296 kcal. Als je er minder kaas en creme freche in doet dan bespaar je wel een hoop kcal, maar dit is allemaal wel in goede proporties zodat het geheel lekker smaakt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Damn is wel echt een zieke berg eten lol. Ook vast iets van 800kcal aan kaas
je lift gewoon om te kunnen vreten!quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee man, 80 gr. kaas was 296 kcal. Als je er minder kaas en creme freche in doet dan bespaar je wel een hoop kcal, maar dit is allemaal wel in goede proporties zodat het geheel lekker smaakt.
en je vreet om te kunnen liften, isnt that funnyquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je lift gewoon om te kunnen vreten!
Ben jy gtst gewend ofso?quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ben al bij e03. Jammer dat er niet sprake is van de ekte Ekte cliffhangers, maar wel toffe serie.
Haha nee niet echt. Veel win ik er niet mee, want voor die Burrito Bowl moet ik op mijn ontbijt na alle kcals van de dag opsparen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je lift gewoon om te kunnen vreten!
Arigatoquote:
Die is asian. Jij bent een japanner.quote:
Boardwalk Empire. Kijk. Is goeden serie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe heet die serie van HBO die zich afspeelt in de tijd van de drooglegging?
Ah, die ja. Is die echt goed goed ja?quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:04 schreef McNulty het volgende:
[..]
Boardwalk Empire. Kijk. Is goeden serie.
Ja eckt eckt ecktquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah, die ja. Is die echt goed goed ja?
Ben afgehaakt bij Boardwalk Empire. Vond het niet zo heel bijzonder.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Idd HoC.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ben afgehaakt bij Boardwalk Empire. Vond het niet zo heel bijzonder.
Ik zou HoC nog wel een keer kunnen binge watchenheb je de game of thrones boeken gelezen? Echt een aanrader man.
Nee, nooit meer. Wel goed van je man, dat deed ik idd ook altijd toen ik nog elke dag met de trein moest. Begrijp die mensen ook niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:08 schreef Ethanolic het volgende:
Ik weet niet hoe vaak je gebruik maakt van het OV bijvoorbeeld, daarin lees ik gewoon áltijd (itt 83% van de mensen die voor de 83ste keer hun fb afscrollen). Of het nou fictie of niet is.
Bazenseriequote:Op zondag 10 augustus 2014 19:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gaaa hahahah. Ik ga daar nu al helemaal niet komenquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zo, weer de ideale schoonzoon uitgehangen.
Ik lees trouwens dat Deuce en FitCrip bij elkaar in de buurt wonen? Dat betekent dat Crip zsm DE GYM joined en Deuce haar kan helpen met goede vorm en die dingen.![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Op internet staat 1.80. Ik ben 1.81. Dat kan nooit.Hij ziet er echt klein uit.
Ik had toen de eerste episode opgezet en viel rond het midden in slaap. Kwam ook doordat ik moe was.quote:
poesjequote:Op zondag 10 augustus 2014 20:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Gaaa hahahah. Ik ga daar nu al helemaal niet komen
Wat is er vriend?quote:
Je loopt nu gewoon te ouwehoeren. Ik heb dat verhaal allang geleden verteld.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:22 schreef Ethanolic het volgende:
Je bent het afgelopen jaar 6 cm gekrompen?
Klopt laat mij!quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik had toen de eerste episode opgezet en viel rond het midden in slaap. Kwam ook doordat ik moe was.Daarna nooit meer gekeken.
[..]
poesje
[..]
Wat is er vriend?
Rennen is slecht. Krijg je ook een slappe kont van, maar die zie je toch niet, dat scheelt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Klopt laat mij!
Ik ga buiten rennen in het bos. Waar niemand me kan zien
Eerst afvallen dan liftenquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Rennen is slecht. Krijg je ook een slappe kont van, maar die zie je toch niet, dat scheelt.
welkom in de manlet crewquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je loopt nu gewoon te ouwehoeren. Ik heb dat verhaal allang geleden verteld.
What if I told you that you can lose weight while lifting weights and look even better than doing it your way.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Eerst afvallen dan liften
Ik krijg geen slappe kont
1.81 is geen manletquote:
Kun je beter in de dieetclub gaan postenquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Eerst afvallen dan liften
Ik krijg geen slappe kont
Nee blijf hier.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Kun je beter in de dieetclub gaan posten
Oki vertel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
What if I told you that you can lose weight while lifting weights and look even better than doing it your way.
[..]
1.81 is geen manlet
Dat verhaal moet je toch wel kennen?
Ipad of ereader?quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:08 schreef Ethanolic het volgende:
Ik weet niet hoe vaak je gebruik maakt van het OV bijvoorbeeld, daarin lees ik gewoon áltijd (itt 83% van de mensen die voor de 83ste keer hun fb afscrollen). Of het nou fictie of niet is.
Ik was echt niet van de fictie man, tot ik ASOIAF ging lezen.
Slappe smoes gevonden om niet te trainen bea?quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Beter ga je gewoon liften en HIIT doen. Ipv lopen kutten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Klopt laat mij!
Ik ga buiten rennen in het bos. Waar niemand me kan zien
Ik ga kijken naar een sportschool hiero 50 euro per maandquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gewoon gaan liften en op je voeding letten, met je slappe ass.
Ik heet geen Bea. Ik weet wel wat bae is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ipad of ereader?
[..]
Slappe smoes gevonden om niet te trainen bea?
[..]
Beter ga je gewoon liften en HIIT doen. Ipv lopen kutten.
Wel duur. Ga gewoon naar die van Deuce.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ga kijken naar een sportschool hiero 50 euro per maand. Maar wel alleen hollanders.
Heb geen slappe ass. Ik heet geen Anke bruh.
Oke ik heb slappe ass. Als jij je dan goed voelt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wel duur. Ga gewoon naar die van Deuce.
Lol, Anke. Je hebt sws slappe ass.
Ga naar Basic Fit en maak kennis met Deuce zijn staaf.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Oke ik heb slappe ass. Als jij je dan goed voelt.
Ja, dat is gewoon een slappe ass toch.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:38 schreef McNulty het volgende:
Mocro's hebben een brede asser maar zonder die ronding.
Voel mij sowieso al goed met mijn ronde kont aka glutes of peace and honey.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Oke ik heb slappe ass. Als jij je dan goed voelt.
Ga jij maar, jij praat 24/7 over zijn staaf beetje obsessed. Als je zijn staaf wilt moet je hem gewoon zeggen ik ga geen picca's maken hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:40 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ga naar Basic Fit en maak kennis met Deuce zijn staaf.
Ik gun je gewoon D hahaha ja tog.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Ga jij maar, jij praat 24/7 over zijn staaf beetje obsessed. Als je zijn staaf wilt moet je hem gewoon zeggen ik ga geen picca's maken hoor.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:13 schreef Crip het volgende:
[..]
¤34,- extra betalen om een Fok!ker te ontlopen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ga kijken naar een sportschool hiero 50 euro per maand. Maar wel alleen hollanders.
Heb geen slappe ass. Ik heet geen Anke bruh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wel waar wat ik zei. Ken wel een uitzondering doe.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:43 schreef Crip het volgende:
Gaan jullie nu ook al Marokkaanse konten generaliseren? Ekte racisten dees bois
lol, je hebt gelijkquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
Het is wel waar wat ik zei. Ken wel een uitzondering doe.
is een mannending, vrouwen gaan altijd keihard janken, het doet zo zeer, hequote:Op zondag 10 augustus 2014 20:43 schreef G.R.S. het volgende:
Negative training baabbbyy. Waarom heeft niemand mij hier ooit iets over verteld??
quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
¤34,- extra betalen om een Fok!ker te ontlopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
je kan ook kardashian gaan, 10 liter vet in je reet laten spuiten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:43 schreef Crip het volgende:
Gaan jullie nu ook al Marokkaanse konten generaliseren? Ekte racisten dees bois
Ik ga een ereader kopen wanneer ze mooie kleurtjes kunnen weergeven.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Reader ofc. Lezen op tablet is echt kenki.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
¤34,- extra betalen om een Fok!ker te ontlopen.Nee niet echt speciaal om jou hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon veel mensen komen daar die ik niet wil zien.
lol, nee joh. Voelde wel hardcore aanquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is een mannending, vrouwen gaan altijd keihard janken, het doet zo zeer, he
Waarom laat je je eigen doelstellingen verneuken door een paar gasten? Marokkanen zoeken altijd wel iets om over te zeiken, dus gewoon negeren die shitquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee niet echt speciaal om jou hoor.![]()
Ben je bang om beoordeeld te worden? Of schaam je je voor je sportprestaties?quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee niet echt speciaal om jou hoor.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
ik heb liver vn die mspaint kleurplaten zo leuk om te kluerenquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:48 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik ga een ereader kopen wanneer ze mooie kleurtjes kunnen weergeven.
Moet platjes bij mijn verhaltjes hebbn.
Man, geef mij wat kleurplaten en wat kleurpotloden en mijn dag kan niet meer stuk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:53 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
ik heb liver vn die mspaint kleurplaten zo leuk om te klueren
ik kleur altyd met penquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Man, geef mij wat kleurplaten en wat kleurpotloden en mijn dag kan niet meer stuk.
Ikweetnie ik voel me dan gewoon heel awkward. Ook als andere mensen me gaan aankijken hoor maar vooral Marokkanen :pquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:50 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Waarom laat je je eigen doelstellingen verneuken door een paar gasten? Marokkanen zoeken altijd wel iets om over te zeiken, dus gewoon negeren die shit
Alle driequote:Op zondag 10 augustus 2014 20:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ben je bang om beoordeeld te worden? Of schaam je je voor je sportprestaties?
Of ken je gewoon wat tuig dat daar traint?
Komt dat door je hoofddoek?quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Ikweetnie ik voel me dan gewoon heel awkward. Ook als andere mensen me gaan aankijken hoor maar vooral Marokkanen :p
En daar zijn veel jongere mensen wat meehelpt bij het awkward gevoel. Is denk ik ook gewoon iets waar ik me overheen moet zetten.
hollaback chickquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zij is volgens mij legit gehandicapt. Kijk die rug, net alsof ze scoliosis heeft ofzo.
Zit allemaal tussen crip dr oren joh.quote:
Wow wel een mooie plaatje kende ik nog nie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hollaback chick
zij heeft wel kleine tietjes maar verder goede fysiek
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |