LOL "heb je hier voor getraint ?" Neuh deze bouw heb ik van mezelfquote:
LOLquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:25 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Boeien gast! Je hebt toch niks om je over te schamen. Mussels + frikandel , ja toch.
Wat is er aan de hand met de huid op z'n tietjes?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:31 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
LOL "heb je hier voor getraint ?" Neuh deze bouw heb ik van mezelf![]()
![]()
![]()
Maar wat een kutfestival man damn.
Dunnoquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand met de huid op z'n tietjes?
hey bramquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heeft ook niks met schaamte te maken. Ik ben gewoon gewend dat ik hier redelijk anoniem kan posten. En ja, ik weet dat m'n gezicht op Fok! staat, maar van de 17 miljoen mensen in Nederland zijn er waarschijnlijk maar een paar honderd mensen die me zouden herkennen.
Was trouwens ook niet heel serieus bedoeld.
rassistquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:58 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Een paki die Diederik-Jan heet zou wel hilarisch zijn.
Logicquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:50 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook getint dus kan ik geen racist zijn hehe.
Spray-tan telt niet gappie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:50 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook getint dus kan ik geen racist zijn hehe.
I was close dammit.quote:
Is wel zo. Tenminste die in Nederland dan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:53 schreef kaasplankje het volgende:
alochtonen zijn juist de groootste rasisten
#teamidfquote:
Gwn als lunch! Of light avondmaal.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:08 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat is dit voor vegapauper maaltijd?Ik hoop dat het slechts het voorgerecht is.
Als daar was had ik er een klodder protonz overheen gedaan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Gwn als lunch! Of light avondmaal.Kapotttt lkrrr
Uit eigen zak?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
Als daar was had ik er een klodder protonz overheen gedaan.
U nommed what I was sayyinnnquote:
Doe dat maar over je eigen salade mattiequote:Op zondag 10 augustus 2014 16:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
Als daar was had ik er een klodder protonz overheen gedaan.
Saladequote:Op zondag 10 augustus 2014 16:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Doe dat maar over je eigen salade mattie
Is toch ideaal, lijkt me. Of heb je moeite om al je macro's binnen te krijgen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:55 schreef McNulty het volgende:
[..]
SaladeZero cals, zero protonz maar wel een volle maag. No thanks jeffina.
Ja perfect.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:55 schreef McNulty het volgende:
[..]
SaladeZero cals, zero protonz maar wel een volle maag. No thanks jeffina.
bro heb je chick?quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zo, weer de ideale schoonzoon uitgehangen.
Ik lees trouwens dat Deuce en FitCrip bij elkaar in de buurt wonen? Dat betekent dat Crip zsm DE GYM joined en Deuce haar kan helpen met goede vorm en die dingen.![]()
mesgien :$ :$quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kreeg gisteren maar de helft op.Koud was het ook erg lekker.
If not now, then when.
Haha klopt ja.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:29 schreef Klokov het volgende:
Haha beest, dat is zo'n dikke Ikeaschaal.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
mesgien :$ :$
Hier trouwens nog Burritosterone Bowl of Gainzzzz pics van gisteren:Die zero in shakebekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kreeg gisteren maar de helft op.Koud was het ook erg lekker.
![]()
kenjer
Deathlift or Die.
Jezus ook al een callgirlquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dan Bilzerian met Jen Selter lol.
[ afbeelding ]
Zij is volgens mij legit gehandicapt. Kijk die rug, net alsof ze scoliosis heeft ofzo.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dan Bilzerian met Jen Selter lol.
[ afbeelding ]
Hahaha. Speciaal voor Sap op de foto gezet, maar ik drink altijd uit een shakebeker man. Hoef je tenminste niet elke keer te wassen en je hebt in 1x veel drinken.quote:
Die serie heeft sowieso een sickening carry-over naar je leven.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:36 schreef Ethanolic het volgende:
Mad Men S01 gezien. Dikke carry-over naar mijn vakgebied.
Is gewoon een pose voor die ultieme booty shine.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zij is volgens mij legit gehandicapt. Kijk die rug, net alsof ze scoliosis heeft ofzo.
Ben al bij e03. Jammer dat er niet sprake is van de ekte Ekte cliffhangers, maar wel toffe serie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die serie heeft sowieso een sickening carry-over naar je leven.
Beter ga je binge watchen.
Maar zij staat altijd zo, volgens mij is haar lichaam ondertussen zo vastgegroeid.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is gewoon een pose voor die ultieme booty shine.
Wat is er zo bijzonder aan die limonade? Heb nu die normale met stevia, is wel oké.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha. Speciaal voor Sap op de foto gezet, maar ik drink altijd uit een shakebeker man. Hoef je tenminste niet elke keer te wassen en je hebt in 1x veel drinken.
Teisseire limonadesiroop crew checking in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |