quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
¤34,- extra betalen om een Fok!ker te ontlopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
je kan ook kardashian gaan, 10 liter vet in je reet laten spuiten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:43 schreef Crip het volgende:
Gaan jullie nu ook al Marokkaanse konten generaliseren? Ekte racisten dees bois
Ik ga een ereader kopen wanneer ze mooie kleurtjes kunnen weergeven.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Reader ofc. Lezen op tablet is echt kenki.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
¤34,- extra betalen om een Fok!ker te ontlopen.Nee niet echt speciaal om jou hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon veel mensen komen daar die ik niet wil zien.
lol, nee joh. Voelde wel hardcore aanquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is een mannending, vrouwen gaan altijd keihard janken, het doet zo zeer, he
Waarom laat je je eigen doelstellingen verneuken door een paar gasten? Marokkanen zoeken altijd wel iets om over te zeiken, dus gewoon negeren die shitquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee niet echt speciaal om jou hoor.![]()
Ben je bang om beoordeeld te worden? Of schaam je je voor je sportprestaties?quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee niet echt speciaal om jou hoor.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
ik heb liver vn die mspaint kleurplaten zo leuk om te kluerenquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:48 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik ga een ereader kopen wanneer ze mooie kleurtjes kunnen weergeven.
Moet platjes bij mijn verhaltjes hebbn.
Man, geef mij wat kleurplaten en wat kleurpotloden en mijn dag kan niet meer stuk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:53 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
ik heb liver vn die mspaint kleurplaten zo leuk om te klueren
ik kleur altyd met penquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Man, geef mij wat kleurplaten en wat kleurpotloden en mijn dag kan niet meer stuk.
Ikweetnie ik voel me dan gewoon heel awkward. Ook als andere mensen me gaan aankijken hoor maar vooral Marokkanen :pquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:50 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Waarom laat je je eigen doelstellingen verneuken door een paar gasten? Marokkanen zoeken altijd wel iets om over te zeiken, dus gewoon negeren die shit
Alle driequote:Op zondag 10 augustus 2014 20:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ben je bang om beoordeeld te worden? Of schaam je je voor je sportprestaties?
Of ken je gewoon wat tuig dat daar traint?
Komt dat door je hoofddoek?quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Ikweetnie ik voel me dan gewoon heel awkward. Ook als andere mensen me gaan aankijken hoor maar vooral Marokkanen :p
En daar zijn veel jongere mensen wat meehelpt bij het awkward gevoel. Is denk ik ook gewoon iets waar ik me overheen moet zetten.
hollaback chickquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zij is volgens mij legit gehandicapt. Kijk die rug, net alsof ze scoliosis heeft ofzo.
Zit allemaal tussen crip dr oren joh.quote:
Wow wel een mooie plaatje kende ik nog nie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hollaback chick
zij heeft wel kleine tietjes maar verder goede fysiek
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:59 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wow wel een mooie plaatje kende ik nog nie.
dan doet ze t tog verkeert want die mot om je hoofd niet tussen je oren haha ja togquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:58 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zit allemaal tussen crip dr oren joh.
Is dat dan vanwege je hoofddoek?quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Ikweetnie ik voel me dan gewoon heel awkward. Ook als andere mensen me gaan aankijken hoor maar vooral Marokkanen :p
En daar zijn veel jongere mensen wat meehelpt bij het awkward gevoel. Is denk ik ook gewoon iets waar ik me overheen moet zetten.
Je weet hoe Marokkanen zijn. Gewoon trainen en negeren die handel. Doe ik ookquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Is dat een pener in haar broekje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
may i sarcasm?quote:
Of gewoon 's morgens trainen. Ik train meestal tussen 9 en 12, en ik zie zelden Marokkanen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:03 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Je weet hoe Marokkanen zijn. Gewoon trainen en negeren die handel. Doe ik ookIs lastig maar na een paar dagen wen je daar wel aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat wordt er dan gezegd allemaal? Lijkt net of jullie mocro's zijn met een mocrofobie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:03 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Je weet hoe Marokkanen zijn. Gewoon trainen en negeren die handel. Doe ik ookIs lastig maar na een paar dagen wen je daar wel aan.
Liever mocrofobie dan macrofobie want dat is kut voor je gains.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:05 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat wordt er dan gezegd allemaal? Lijkt net of jullie mocro's zijn met een mocrofobie.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:05 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Of gewoon 's morgens trainen. Ik train meestal tussen 9 en 12, en ik zie zelden Marokkanen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |