quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:05 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Of gewoon 's morgens trainen. Ik train meestal tussen 9 en 12, en ik zie zelden Marokkanen.Ze liggen te slapen na een hele nacht stelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marokkanen staan bekend om hun geroddel. Het kan mij geen bal schelen maar ik kan me wel voorstellen waarom anderen het liever niet willen. Vooral wanneer een meisje een hoofddoek draagt en dingen doet die niet als alledaags wordt beschouwd, wordt wel eens over gesproken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:05 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat wordt er dan gezegd allemaal? Lijkt net of jullie mocro's zijn met een mocrofobie.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:10 schreef Ethanolic het volgende:
grs draag jy hofddoek of ben je losgeslage mocrochick
Op die fiets.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:08 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ze liggen te slapen na een hele nacht stelen
[..]
Marokkanen staan bekend om hun geroddel. Het kan mij geen bal schelen maar ik kan me wel voorstellen waarom anderen het liever niet willen. Vooral wanneer een meisje een hoofddoek draagt en dingen doet die niet als alledaags wordt beschouwd, wordt wel eens over gesproken.
als sy een ijzeren staaf vasthoudt dan wil zy ook wel een anderen staaf van vlees,.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:10 schreef kaasplankje het volgende:
die mocros denken natuurlijk wrom zei hoofdoek draagt maar met manne gaat traine ipv ete maken in de keuken en de huishouden doen enzo
Politiebureau/quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:14 schreef Deuce92 het volgende:
kryg van mn ouders steeds de opmerking dat k by isis hoor omdat ik baard laat groeie
denk dat ik later mocro wil worde omdat zy me wel aksepteren waar kan ik me inschrijve?
Jaquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:10 schreef Ethanolic het volgende:
grs draag jy hofddoek of ben je losgeslage mocrochick
Nogmaals, ik heb bij m'n huidige Basic Fit in Sittard helemaal geen last van allochtonen. In Geleen waren er wel veel, en ook een paar luidruchtige stereotypes. Het verschilt dus wel per vestiging.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:14 schreef RaymondK het volgende:
Ik ben geloof ik blij dat ik bij een 40 eu pm tent train. Zitten wel turken/mocros maar stuk voor stuk keurige lui. Daar trainen heeft mij letterlijk van die afstandse houding afgeholpen die ik tegen bepaalde bevolkingsgroepen had...![]()
Het is echt zonde dat een bepaald soort ratjes het voor hele groepen verstierd bij veel mensen
ja wat...quote:
zwarte koffiequote:
Mja dat geloof ik ook wel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:17 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nogmaals, ik heb bij m'n huidige Basic Fit in Sittard helemaal geen last van allochtonen. In Geleen waren er wel veel, en ook een paar luidruchtige stereotypes. Het verschilt dus wel per vestiging.
kom fittiequote:Op zondag 10 augustus 2014 21:18 schreef G.R.S. het volgende:
Sittard is wel poverty man. Bijna alleen maar chappies daar
Niet iedereen over een kam scheren hè! Er zijn genoeg pauper Turken!quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Turken hebben vaak genoeg geld om een duur abo te nemen hoor.
LOLquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:23 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ben een net meisje Montelly
[..]
lol, niet slaan met je zwaard
quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:23 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Niet iedereen over een kam scheren hè! Er zijn genoeg pauper Turken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |