Jaquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:10 schreef Ethanolic het volgende:
grs draag jy hofddoek of ben je losgeslage mocrochick
Nogmaals, ik heb bij m'n huidige Basic Fit in Sittard helemaal geen last van allochtonen. In Geleen waren er wel veel, en ook een paar luidruchtige stereotypes. Het verschilt dus wel per vestiging.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:14 schreef RaymondK het volgende:
Ik ben geloof ik blij dat ik bij een 40 eu pm tent train. Zitten wel turken/mocros maar stuk voor stuk keurige lui. Daar trainen heeft mij letterlijk van die afstandse houding afgeholpen die ik tegen bepaalde bevolkingsgroepen had...![]()
Het is echt zonde dat een bepaald soort ratjes het voor hele groepen verstierd bij veel mensen
ja wat...quote:
zwarte koffiequote:
Mja dat geloof ik ook wel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:17 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nogmaals, ik heb bij m'n huidige Basic Fit in Sittard helemaal geen last van allochtonen. In Geleen waren er wel veel, en ook een paar luidruchtige stereotypes. Het verschilt dus wel per vestiging.
kom fittiequote:Op zondag 10 augustus 2014 21:18 schreef G.R.S. het volgende:
Sittard is wel poverty man. Bijna alleen maar chappies daar
Niet iedereen over een kam scheren hè! Er zijn genoeg pauper Turken!quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Turken hebben vaak genoeg geld om een duur abo te nemen hoor.
LOLquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:23 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ben een net meisje Montelly
[..]
lol, niet slaan met je zwaard
quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:23 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Niet iedereen over een kam scheren hè! Er zijn genoeg pauper Turken!
rip fitcripquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:25 schreef McNulty het volgende:
Deze draad heeft een opmerkelijke racistische wending gekregen.
Ik heb m'n psychiater al gebeld om volgende maand helemaal vol te boeken. Daarnaast heb ik 50 dozen tissues besteld om m'n tranen weg te vegen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:24 schreef McNulty het volgende:
G.R.S wil niet geprikt worden door je zwaard. Hoe ga je om met deze afwijzing deuce?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Crip is begonnen met haar mocro haat.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:25 schreef McNulty het volgende:
Deze draad heeft een opmerkelijke racistische wending gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |