Vilhena - Ziyech - Toornstraquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:36 schreef Scrummie het volgende:
En serieus he, Clasie verkopen zou niet heel stom zijn. Zyech + Toornstra halen en je middenveld is verbeterd. Dan Immers nog lozen.
Gaat natuurlijk nooit gebeuren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vilhena - Ziyech - Toornstra
Immers op de bank
Clasie verkopen, Ziyech halen zou ook goed zijn.quote:
17 wedstrijden gespeeld zelfs.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Steenvoorden zat vorig jaar toch gewoon op het bankie bij Dordrecht?
Vilhena en Vormer én Ziyech word het fysiek wel erg magertjes.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Clasie verkopen, Ziyech halen zou ook goed zijn.
Vilhena - Ziyech - Vormer, en dan kijken hoe Karsdorp en Steenvoorden het verder doen.
Vilhena - Immers - Ziyech dan maar?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vilhena en Vormer én Ziyech word het fysiek wel erg magertjes.
Ben zo'n fan van Immersquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vilhena - Immers - Ziyech dan maar?
Ik ben ook dol op Lexiequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben zo'n fan van Immers.
Laten we er maar vanuit gaan dat het gewoon blijft zoals het blijft op het middenveld. Spitsje moet wel komen.
Van mij was sarcastisch overigens. Maar goed, eigenlijk zou je Clasie vet moeten kunnen maken: Clasie. Veel meer spiermassa enzo. Wereldtop.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:07 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik ben ook dol op Lexie. Maar ik denk dat dat voor op het middenveld de meest fysiek aanwezige is. We missen een type Gatusso.
Van mij ookquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Van mij was sarcastisch overigens. Maar goed, eigenlijk zou je Clasie vet moeten kunnen maken: Clasie. Veel meer spiermassa enzo. Wereldtop.
Thomas Buffel?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Van mij ook
Ja, als Clasie een buffel was geweest
Eens.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:50 schreef Divje het volgende:
Mensen die op Van Beek zeiken terwijl hij onze nieuwe De Vrij is.Die jongen gaat geld opleveren, en tot die tijd zullen jullie zien dat hij een top-verdediger is voor zijn leeftijd
Zoals hij ballen op je stropdas kan leggen zijn er weinig van in Nederland. Heerlijke cross-pass heeft die jongen. En zijn debuut toen tegen PSV (?) was zéér solide. Heb veel vertrouwen in hem.quote:
Eens. Laat Karsdorp daar maar rijpen. Zal zijn terugval hebben omdat hij jong is. Maar hij zal leren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:57 schreef Euribob het volgende:
Laten we die Toornstra maar lekker niet halen.
De_Kromme was er ook al fan van.
Zo houterig is hij niet. Voor een verdediger.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Zoals hij ballen op je stropdas kan leggen zijn er weinig van in Nederland. Heerlijke cross-pass heeft die jongen. En zijn debuut toen tegen PSV (?) was zéér solide. Heb veel vertrouwen in hem.
Alleen dat houterige spreekt me niet aan, maarja
Heb dat beeld een beetje door die kromme houding van hem. Maar als hij speelt merk je daar niks van iddquote:Op zondag 10 augustus 2014 00:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zo houterig is hij niet. Voor een verdediger.
Voor alles tot de 3 miljoen moet je die gewoon halen. Het is gewoon een net iets betere versie van Clasie (hoewel Clasie nog veel jonger is) maar vooral met zo'n 9 keer meer scorend vermogen. Als je competitie, Europees én beker wil spelen dan komen beide sowieso makkelijk aan hun minuten. Zeker als Vormer en/of Goosens vertrekken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:57 schreef Euribob het volgende:
Laten we die Toornstra maar lekker niet halen.
De_Kromme was er ook al fan van.
In competitieverband deed ie het vorig seizoen toch prima? 5 goals in 6 wedstrijden ofzo?quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:21 schreef Cara het volgende:
Veel te stil hier![]()
Dan maar te Vrede in de spits morgen. Kom op boys!
Weet je wie er ook ballen op je stropdas kan leggen? Gordon.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Zoals hij ballen op je stropdas kan leggen zijn er weinig van in Nederland. Heerlijke cross-pass heeft die jongen. En zijn debuut toen tegen PSV (?) was zéér solide. Heb veel vertrouwen in hem.
Alleen dat houterige spreekt me niet aan, maarja
Jammer dit.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Weet je wie er ook ballen op je stropdas kan leggen? Gordon.
Dat dus. Is eerder de vervanger van Vilhena, to-taal niet van Clasie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 08:35 schreef Thunder0x het volgende:
Toornstra is een totaal ander type als Clasie, snap niet dat iedereen roept dat hij gehaald moet worden.
Zie toch liever Ziyech bij een vertrek van Clasie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:46 schreef Aloulou het volgende:
Toornstra sowieso halen, meer dan waardige vervanger voor Clasie. Zal direct een sleutelrol spelen in het Feyenoord en heeft ook nog een neusje voor belangrijke goals.
Mokotjo is gewoon niet uit het juiste hout gesneden. Die grijpt nu nog elk interview aan om te huilen dat hij in Rotterdam zo oneerlijk is behandeldquote:Op zondag 10 augustus 2014 09:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Maar Ziyech is ook geen zelfde type spelers als Clasie, ook eerder voor Vilhena of Immers. Het is een beetje cru maar Mokotjo was wel zo'n type.
Vilhena is een goeie speler maar zijn probleem is juist dat controlerende verdedigende gedeeltequote:Op zondag 10 augustus 2014 10:04 schreef Sejt het volgende:
We hebben Vormer toch al indien Clasie weg gaat? Waar hebben we het over? Hij is de overduidelijke vervanger.
De mensen die Vormer niet goed genoeg vinden geef ik een uitdaging. Vind een speler die geen miljoenen kost, haalbaar en beter dan Vormer is.
Ziyech moet je willen, maar dan voor plek van Immers. En dan liefst een lopende spits, die een klik kan hebben met intelligente spelers als Bilal, Boëtius en Ziyech.
Het argument dat je middenveld dan "overlopen" wordt, vind ik maar bagger. Ten eerste zal je de bal minder kwijt raken en ten tweede heb je al 1,5 controleur. Vormer heel en Vilhena half.
Daar lijkt hij beter in te worden. En ik rekende hem ook als halve controleur, omdat hij in zijn rol iets meer naar voren speelt dan Clasie/Vormer.quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vilhena is een goeie speler maar zijn probleem is juist dat controlerende verdedigende gedeelte
Tegen Besiktas speelde Vormer veel te verdedigend, balletjes breed en balletjes terugleggen , meer deed ie nietquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:04 schreef Sejt het volgende:
We hebben Vormer toch al indien Clasie weg gaat? Waar hebben we het over? Hij is de overduidelijke vervanger.
De mensen die Vormer niet goed genoeg vinden geef ik een uitdaging. Vind een speler die geen miljoenen kost, haalbaar en beter dan Vormer is.
Ziyech moet je willen, maar dan voor plek van Immers. En dan liefst een lopende spits, die een klik kan hebben met intelligente spelers als Bilal, Boëtius en Ziyech.
Het argument dat je middenveld dan "overlopen" wordt, vind ik maar bagger. Ten eerste zal je de bal minder kwijt raken en ten tweede heb je al 1,5 controleur. Vormer heel en Vilhena half.
Als Clasie dat doet, heet het "spelverdelen". Als Vormer het doet, heet het "balletjes breed".quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:43 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Tegen Besiktas speelde Vormer veel te verdedigend, balletjes breed en balletjes terugleggen , meer deed ie niet
Clasie weet over het algemeen wel waar de bal heen gaat voordat hij hem aangespeeld krijgt. Vormer moet hem eerst aannemen en gaat dan een keer kijken. Best wel een verschil. Leuk hoor die Vormer, maar als hij werkelijk Clasie moet gaan vervangen ga je er weer een klasse of 2 op achteruit.quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:50 schreef Sejt het volgende:
[..]
Als Clasie dat doet, heet het "spelverdelen". Als Vormer het doet, heet het "balletjes breed".
Ga zo door.
Corners zijn ook een tikkeltje beterquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:51 schreef arjan1112 het volgende:
Vormer is volgens mij wel beter in vrije trappen nemen dan clasie
dat ben zelfs ikquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:51 schreef arjan1112 het volgende:
Ik snap deze logica niet, leg eens uit.quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:51 schreef arjan1112 het volgende:
daarom moet ie juist aanvallender spelen
Dat ben ik met je eens. Begrijp me ook niet verkeerd, Vormer is duidelijk minder dan Clasie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Clasie weet over het algemeen wel waar de bal heen gaat voordat hij hem aangespeeld krijgt. Vormer moet hem eerst aannemen en gaat dan een keer kijken. Best wel een verschil. Leuk hoor die Vormer, maar als hij werkelijk Clasie moet gaan vervangen ga je er weer een klasse of 2 op achteruit.
Ben ik ook wel met je eens. Heb je met Karsdorp en Sleegers nog twee talenten die kunnen spelen bij blessures. Ziyech zou ik wel willen zien als een of andere gek Immers kooptquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:55 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Begrijp me ook niet verkeerd, Vormer is duidelijk minder dan Clasie.
Ik stoor me alleen aan de mensen die willend at MvG miljoenen uitgeeft aan een extra middenvelder indien Clasie weg gaat.
Waar komt die Vormer-haat bij jou vandaan? Tegen Besiktas viel 'ie weer prima in.quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Clasie weet over het algemeen wel waar de bal heen gaat voordat hij hem aangespeeld krijgt. Vormer moet hem eerst aannemen en gaat dan een keer kijken. Best wel een verschil. Leuk hoor die Vormer, maar als hij werkelijk Clasie moet gaan vervangen ga je er weer een klasse of 2 op achteruit.
Fan-tas-tisch ja. Ik heb totaal geen hekel aan hem, vind hem alleen een stuk minder dan Clasiequote:Op zondag 10 augustus 2014 11:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waar komt die Vormer-haat bij jou vandaan? Tegen Besiktas viel 'ie weer prima in.
Ik zie geen haat, gewoon een objectieve vergelijking van zijn en Clasie's kwaliteitenquote:Op zondag 10 augustus 2014 11:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waar komt die Vormer-haat bij jou vandaan? Tegen Besiktas viel 'ie weer prima in.
Dan daag ik je uit om net zo kritisch te zijn over Clasie, want die vind ik persoonlijk ook niet zo bepalend meer.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Fan-tas-tisch ja. Ik heb totaal geen hekel aan hem, vind hem alleen een stuk minder dan Clasie
Meer risico in het spel gaat niet lukken als je spelers als Te Vrede in de spits loopt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:10 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dan daag ik je uit om net zo kritisch te zijn over Clasie, want die vind ik persoonlijk ook niet zo bepalend meer.
Maar dan komen we uit op de discussie of er wel genoeg mensen vrij lopen, zodat die bepalende passes wel gegeven kunnen worden.
Ik heb er de laatste tijd op gelet en er worden genoeg loop acties uitgevoerd, maar een Vilhena en Clasie (en natuurlijk Immers) geven ze zelden. Er wordt veel op safe gespeeld, te traag en weinig verrassend.
Persoonlijk zou ik meer risico in het spel willen zien. Dan wordt die pass maar 4 van de 5 keer onderschept. Als iedereen zich daarop instelt, dan pak je die bal ook wel weer terug. Die ene keer dat de bal niet onderschept wordt, creeer je een dot van een kans.
Was vorig jaar ook al zo. Altijd zo traag en voorspelbaar..quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:10 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dan daag ik je uit om net zo kritisch te zijn over Clasie, want die vind ik persoonlijk ook niet zo bepalend meer.
Maar dan komen we uit op de discussie of er wel genoeg mensen vrij lopen, zodat die bepalende passes wel gegeven kunnen worden.
Ik heb er de laatste tijd op gelet en er worden genoeg loop acties uitgevoerd, maar een Vilhena en Clasie (en natuurlijk Immers) geven ze zelden. Er wordt veel op safe gespeeld, te traag en weinig verrassend.
Persoonlijk zou ik meer risico in het spel willen zien. Dan wordt die pass maar 4 van de 5 keer onderschept. Als iedereen zich daarop instelt, dan pak je die bal ook wel weer terug. Die ene keer dat de bal niet onderschept wordt, creeer je een dot van een kans.
Iedereen z'n mening uiteraard. Maar Caland komt al twee jaar met dingen als, 'alleen passjes breed' 'twee klassen minder' etc., terwijl Vormer de laatste tijd, als hij een keer mee mag doen, prima speelt. Niet uitzonderlijk goed, maar ook niet veel minder dan De Claas. Ik bedoel maar te zeggen dat we geen geld moeten stoppen in een vervanger van Clasie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie geen haat, gewoon een objectieve vergelijking van zijn en Clasie's kwaliteiten
Ziyech is aanvallender. Zie hem ook graag. Maar voor Clasie's positie is Toornstra ideaal. Dan eventueel Ziyech aanvallend en Vilhena ernaast.quote:Op zondag 10 augustus 2014 09:01 schreef Lastpost het volgende:
Zie toch liever Ziyech bij een vertrek van Clasie.
Vormer lever je (veel) kwaliteit in als opvolger van Clasie. Heeft toch wel al bewezen dat hij als basisspeler net niet heeft.quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:04 schreef Sejt het volgende:
Bilal speelt?quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:25 schreef Caland het volgende:
Geen Schaken, geen Te Vrede. Ik krijg er zowaar een beetje zin in.
Fredsj Ruttenquote:Op zondag 10 augustus 2014 11:25 schreef Caland het volgende:
Geen Schaken, geen Te Vrede. Ik krijg er zowaar een beetje zin in.
Meest logische opstelling. Heerlijk voorin dat troo, gelijk zin in de wedstrijd straks!quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:27 schreef Caland het volgende:
Opstelling #Feyenoord: Mulder; Wilkshire, Van Beek, Mathijsen, Kongolo; Clasie, Immers, Vilhena; Basacikoglu, Manu en Boëtius. #adofey
Wie is Fredsj?quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:36 schreef Grifte het volgende:
Prima opstelling, al verwacht ik weer een ouderwetse zeperd in Den Haag.
Hopelijk komt er nog een linksback, kan Kongolo naar het centrum. Fredsj zal Woudenberg nog wel te licht vinden, Nelom is gewoon bagger.
Teletekst is joods he, die schrijven vanaf de verkeerde kantquote:Op zondag 10 augustus 2014 11:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Op teletekst staat Wilkshire op links- en van Beek op rechtsback? Neem aan dat dat niet klopt?
En ik ben op vakantie dus kan niet kijken
Die heet Fred en geen Fredsj. Je bent toch geen blaag van 10 meer of wel? Net als dat "god" gebeuren. Hoe enorm kinderachtig is dat?quote:
Zie hem ook niet voor de positie van Clasie. Gewoon Vormer en Vilhena op het middenveld en Ziyech op 10 ervoor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:26 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ziyech is aanvallender. Zie hem ook graag. Maar voor Clasie's positie is Toornstra ideaal. Dan eventueel Ziyech aanvallend en Vilhena ernaast.
Juist, een speler die zeker wel moet doorbreken dit seizoen. Met wat we nu hebben de perfecte aanvalquote:
Volkomen terecht.. zijn kritiek op Immers sloeg dan ook he-le-maal nergens op.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:08 schreef Caland het volgende:
Been maakt Mathijsen helemaal af.
Terecht.
Vraag de trainer maar over een bericht uit de daily mailquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:12 schreef Caland het volgende:
Die Rutten. Dit kan toch gewoon niet man
Vertel?quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:12 schreef Caland het volgende:
Die Rutten. Dit kan toch gewoon niet man
Sunri5egodquote:Op zondag 10 augustus 2014 11:53 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Die heet Fred en geen Fredsj. Je bent toch geen blaag van 10 meer of wel? Net als dat "god" gebeuren. Hoe enorm kinderachtig is dat?
Hij was dan ook extreem zwak tegen Besiktas. Schrok daar echt van. Komt zwaar tekort, zoals hij nu speelt. Jaartjes beginnen te tellen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:08 schreef Caland het volgende:
Been maakt Mathijsen helemaal af.
Terecht.
Was bij PSV al nietszeggend. Geeft ook weinig weg over de opstelling altijd, heeft leuke gevolgen voor dit topic.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Die interviews. Ik moet er altijd maar gewoon om lachen.
Hij verklaarde zijn keuzes gewoon dit keer.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:17 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Was bij PSV al nietszeggend. Geeft ook weinig weg over de opstelling altijd, heeft leuke gevolgen voor dit topic.
"Ja Wilksfsssfrshere is rechtsfrsjback"quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:18 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Hij verklaarde zijn keuzes gewoon dit keer.
Zodat andere spelers op een positie spelen waar zij zich prettiger voelen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:19 schreef Caland het volgende:
[..]
"Ja Wilksfsssfrshere is rechtsfrsjback"
Daarom staat hij erin.
Ja wat is dat voor sneu volk zeg? Zijn die nog bekend ook?quote:
Haha, hebben (naar mijn mening) twee leuke nummers. 'Ik vind je lekker' en 'Pechvogel', voor de rest ken ik ze ook niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:20 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ja wat is dat voor sneu volk zeg? Zijn die nog bekend ook?
Dat ik zulke kwaliteit gemist heb zeg. Bedankt voor de info, maar ik ga ze niet youtube'en.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:21 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Haha, hebben (naar mijn mening) twee leuke nummers. 'Ik vind je lekker' en 'Pechvogel', voor de rest ken ik ze ook niet.
Ik vind je lekker was twee jaar geleden populair tijdens Serious Request, dacht ik.
Begrijpelijk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:22 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dat ik zulke kwaliteit gemist heb zeg. Bedankt voor de info, maar ik ga ze niet youtube'en.
Sterkste opstelling denk ik.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:27 schreef Caland het volgende:
Opstelling #Feyenoord: Mulder; Wilkshire, Van Beek, Mathijsen, Kongolo; Clasie, Immers, Vilhena; Basacikoglu, Manu en Boëtius. #adofey
alles met Joris is niet de sterkste opstelling.quote:
1-1 en verloren op penals geloof ik.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:35 schreef Lange_Lans het volgende:
Wat heeft de u19 in Zuid Afrika gemaakt trouwens?
Klopt, was een leuke pot om naar te kijken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:36 schreef exile79 het volgende:
[..]
1-1 en verloren op penals geloof ik.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:36 schreef exile79 het volgende:
[..]
1-1 en verloren op penals geloof ik.
Hoezo? Hij doet toch gewoon wat hij altijd doet?quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:53 schreef Cara het volgende:
wtf is mulder allemaal aan het doen, ik heb hem nog naar geen enkele bal zien duiken
Boetius laat echt helemaal niks zien... al drie wedstrijden niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:55 schreef TC03 het volgende:
Ik denk toch dat we Schaken missen. Eigenlijk raar om hem te passeren voor een jeugdspeler.
Jaquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:54 schreef exile79 het volgende:
[..]
Hoezo? Hij doet toch gewoon wat hij altijd doet?
Dat heeft Manu echt altijd gehad. En dan is het vaak niet eens opzet, maar wel smerig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:57 schreef PIETR het volgende:
Bizarre actie. Direct rood. Wisselen die idioot.
Als trainer moet je dit niet accepteren. Direct eruit halen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heeft Manu echt altijd gehad. En dan is het vaak niet eens opzet, maar wel smerig.
Als dit niet met opzet was, ben ik de pausquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heeft Manu echt altijd gehad. En dan is het vaak niet eens opzet, maar wel smerig.
Het is gewoon een onbehouden, lompe speler.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als dit niet met opzet was, ben ik de paus
Dit was gewoon bewust man. Kan bijna niet anders.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is gewoon een onbehouden, lompe speler.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is gewoon een onbehouden, lompe speler.
2 of 3 kansjesquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:03 schreef Tomatenboer het volgende:
We hebben nog niet echt veel weten te creeëren hé.
Kopbal van Immers, een bal die net voorbij het doel gaat van volgens mij Manu en dan net die kans van Boetius die hij over het doel lepelt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:03 schreef Tomatenboer het volgende:
We hebben nog niet echt veel weten te creeëren hé.
Dat wel, maar dan moeten ze het wel afmaken op het veld.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fred heeft het goed staan he jongens?
Wat loop jij nou steeds dom te trollen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fred heeft het goed staan he jongens?
Het is gewoon een matige trainer die er geen systemen in kan slijten en een ploeg bang maakt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat loop jij nou steeds dom te trollen?
we zijn 1 wedstrijd onderweg met een compleet nieuw elftal, wat verwacht jij dan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is gewoon een matige trainer die er geen systemen in kan slijten en een ploeg bang maakt.
Dat jij dat meteen als trollen ziet.
Hij is zenuwachtig voor de PSV wedstrijd...quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat loop jij nou steeds dom te trollen?
Bedankt Hans. Nu ergens anders trollen. De eredivisie is 35 minuten oud man.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is gewoon een matige trainer die er geen systemen in kan slijten en een ploeg bang maakt.
Dat jij dat meteen als trollen ziet.
Ik verwacht best dat er nog geen systeem in zit. Dat verbaast me ook niet. Maar ze lijken ook nu al bang.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:06 schreef Cara het volgende:
[..]
we zijn 1 wedstrijd onderweg met een compleet nieuw elftal, wat verwacht jij dan?
Ze zijn 35 minuten bezig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verwacht best dat er nog geen systeem in zit. Dat verbaast me ook niet. Maar ze lijken ook nu al bang.
Ach, de eerste seizoenshelft kan ie vaak wel aardig draaien.
Het is volgens mij ook wel echt pauperkunstgras als ik zo zie hoevaak de spelers (van beide kanten) volledig verkeerd anticiperen op een stuiterende bal.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:05 schreef Toekito het volgende:
Jean Paul is verre van in vorm. De Boet in vorm legt die bal er vol gevoel in.
in De Kuip en in Istanbul was gewoon gras...quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is volgens mij ook wel echt pauperkunstgras als ik zo zie hoevaak de spelers (van beide kanten) volledig verkeerd anticiperen op een stuiterende bal.
Een tweede gele kaart is niets anders dan de eerste.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:12 schreef Hamilcar het volgende:
Heerlijk die Nederlandse scheidsrechters. In geen andere competitie krijg je hier een tweede gele kaart voor
Ik weet nog wel die doodschop op Robben toen ie zo op de keeper afkon tegen Costa Rica, oeh, tweede geel, laat maar zitten danquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:12 schreef Hamilcar het volgende:
Heerlijk die Nederlandse scheidsrechters. In geen andere competitie krijg je hier een tweede gele kaart voor
Geel is gewoon geel toch? Ook al is het de tweede. Daar ga je als scheids toch geen rekening mee houden?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:12 schreef Hamilcar het volgende:
Stiekem doen ze dat wel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:13 schreef exile79 het volgende:
[..]
Geel is gewoon geel toch? Ook al is het de tweede. Daar ga je als scheids toch geen rekening mee houden?
Dit was toch geen kaart man.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:13 schreef exile79 het volgende:
[..]
Geel is gewoon geel toch? Ook al is het de tweede. Daar ga je als scheids toch geen rekening mee houden?
Dat kan je toch niet perfect zien als scheids man. Stuk ongeluk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:16 schreef Hamilcar het volgende:
En dit was 100% rood, rofl. Dit bedoel ik met Nederlandse scheidsrechters, ze zijn zo fucking random. Geel voor niets en het dan goedmaken met een gele kaart voor een 100% rode kaart.
Feyenoord wordt al genoeg geholpen. En zet je bril eens afquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:16 schreef Hamilcar het volgende:
En dit was 100% rood, rofl. Dit bedoel ik met Nederlandse scheidsrechters, ze zijn zo fucking random. Geel voor niets en het dan goedmaken met een gele kaart voor een 100% rode kaart.
en kuijt dan ?quote:
Mathijsen speelt weer dramatisch. Die eerste interceptiequote:
Had je vorig jaar moeten zeggen, had ik je voor gek verklaard.quote:
Na 45 minuten kwam maar 42% van de passes van Basacikoglu aan. Van de passes die hij vooruit speelde, kwamen er maar 2 aan. #adofeyquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:23 schreef Cara het volgende:
Moet ook gezegd worden trouiwens, Wilkshere, Bilal, prima.
Goeie passes en voorzetten.
Vilhena speelt niet slecht.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:25 schreef Scrummie het volgende:
De 'nieuwe generatie' stelt wel heel erg teleur; Vilhena en vooral Boetius.
Loopt meer dan vroeger in 3 wedstrijden. Werkt hard en speelt ook nog eens redelijk.quote:
Is meer onkunde. Wat hij wel kan doet hij op zich redelijk. Hij moet zich alleen niet bezig houden met dode spelmomenten. Hij is juist gevaarlijk omdat hij dynamisch is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je een kansrijke vrije bal zo neemt speel je niet slecht maar dramatisch.
Daar ben ik 't wel mee eens. Manu heeft gewoon een probleem met z'n hersens. Wel jammer want hij is wel een goede voetballer.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:30 schreef Scrummie het volgende:
Overigens, Manu, had er gewoon met rood afgekund en dat zou niet de eerste keer zijn. Heb 't idee dat hij het nooit gaat leren wat dat betreft.
Racist.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Daar ben ik 't wel mee eens. Manu heeft gewoon een probleem met z'n hersens. Wel jammer want hij is wel een goede voetballer.
Schaken voor Boëtius.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:35 schreef Karelnoord het volgende:
De Boet voor Te Vrede en dan Manu maar op een vleugel pleuren.
Past wel bij het niveau van deze wedstrijd, om te huilen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Makkelie is ook echt lekker bezig.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die commentator moet trouwens ook een klap voor z'n kop.
Gewoon RR op dan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die commentator moet trouwens ook een klap voor z'n kop.
Te Vrede gaat gewoon scoren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:48 schreef TC03 het volgende:
Je weet dat je uit vorm bent als je wordt gewisseld voor Te Vrede.
Verdediger (Matthijsen) eraf, dit moet je met balbezit naar je toe kunnen trekken.quote:
Echt... 12 man in je ploeg en dan nog niet kunnen winnen tegen 10quote:
ok.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:51 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Verdediger (Matthijsen) eraf, dit moet je met balbezit naar je toe kunnen trekken.
Inderdaad erg mager tot nu toe.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Echt... 12 man in je ploeg en dan nog niet kunnen winnen tegen 10... Wat is er nodig om dit Feyenoord op niveau te kunnen krijgen???
ADO uit is gewoon altijd een lastige pot. 1-0 winnen zou ik prima vinden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:56 schreef TC03 het volgende:
Ik word echt moe van alle zeikerds. Het halve elftal is verkocht, wat verwacht je dan. En ook met die spelers die nu weg zijn bakten we er vorig jaar niks van in Den Haag. Het blijft Feyenoord, dat is altijd matig.
Omdat ADO beter blijft spelen dan Feyenoord, gok ikquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:58 schreef RijstNatie het volgende:
Waarom blijft frutten met 4 verdedigers spelen dan??
quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Omdat ADO beter blijft spelen dan Feyenoord, gok ik
janlul werkt prima hierquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Str..m loopt als een kut trouwens.
Feijenoord heeft al meeste balbezit he henkie. ADO heeft besloten dat 0-0 wel prima is en dan kom je er niet meer langs met onze aanvallers.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:51 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Verdediger (Matthijsen) eraf, dit moet je met balbezit naar je toe kunnen trekken.
Valt wel mee hoor. Maar als overwicht wil krijgen in de wedstrijd moet je wel lef tonen. Die pasjes breed van Mathijsen gaan onze niet verder helpen, zijn honderd meter sprint in anderhalve minuut trouwens ook niet..quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Welke wedstrijd kijk jij?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Balbezit in tempootje nul, he schele.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Feijenoord heeft al meeste balbezit he henkie. ADO heeft besloten dat 0-0 wel prima is en dan kom je er niet meer langs met onze aanvallers.
Zou ik de 1-0 ook niet riskeren
Ik neem aan dat je Mathijsen bedoelt?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:51 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Lex is Lex.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
Geswitcht naar janlul, werkt prima inderdaad.Thanks.
Immers =/= van Persie.
Ja, die mogen ze ook wisselenquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Mathijsen bedoelt?
Echt hèquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat commentaar is echt om te janken.
Misschien dat het ook een beetje aangeeft hoe de scheids aan het fluiten is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
"Gaat er zowaar geel komen voor een speler uit Rotterdam."
Het zijn dat soort dingen die verraden voor welke club de commentator is.
Hij heeft al de hele wedstrijd een drolletje scheef zitten over de scheidsrechter.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
"Gaat er zowaar geel komen voor een speler uit Rotterdam."
Het zijn dat soort dingen die verraden voor welke club de commentator is.
Valt wel mee allemaal, tweede geel voor Schet was overdreven, verder niet echt bijzonder.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:08 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Misschien dat het ook een beetje aangeeft hoe de scheids aan het fluiten is.
Onzinquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:08 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Euhm nee. Feyenoord kreeg geen geel omdat het simpelweg geen overtredingen maakte die geel waardig zijn. Hij doet nu net alsof Feyenoord heel vaak onterecht geen geel heeft gehad.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:08 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Eh ja okequote:Op zondag 10 augustus 2014 14:13 schreef Intellectueel het volgende:
Feyenoord, al tig jaar slechte reclame voor hetgeen dat Nederlands voetbal heet.
?quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:13 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Te Vrede zal ook wel denken, geef nou eens fatsoenlijke voorzetten.
En hoe kom je zo tot die conclusie?quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:13 schreef Intellectueel het volgende:
Feyenoord, al tig jaar slechte reclame voor hetgeen dat Nederlands voetbal heet.
Door te observeren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En hoe kom je zo tot die conclusie?
Die voorzet van Wilkshire was prima.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:15 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
De voorzetten komen bijna nooit aan...
Geen bril hier, maar een prima set ogen waar niets aan mankeert. Geef nu maar toe dat Feyenoord het concept dat voetbal heet al jaren niet begrijpt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Misschien je gekleurde bril afzetten dan
Die voorzet kwam net nadat ik het postte, die was inderdaad prima. Ik had het meer over die van Kongolo daarvoor.quote:
Vandaar ook dat ze al een tijdje de tweede beste club van Nederland blijken?quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:17 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Geen bril hier, maar een prima set ogen waar niets aan mankeert. Geef nu maar toe dat Feyenoord het concept dat voetbal heet al jaren niet begrijpt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |