en kuijt dan ?quote:
Mathijsen speelt weer dramatisch. Die eerste interceptiequote:
Had je vorig jaar moeten zeggen, had ik je voor gek verklaard.quote:
Na 45 minuten kwam maar 42% van de passes van Basacikoglu aan. Van de passes die hij vooruit speelde, kwamen er maar 2 aan. #adofeyquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:23 schreef Cara het volgende:
Moet ook gezegd worden trouiwens, Wilkshere, Bilal, prima.
Goeie passes en voorzetten.
Vilhena speelt niet slecht.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:25 schreef Scrummie het volgende:
De 'nieuwe generatie' stelt wel heel erg teleur; Vilhena en vooral Boetius.
Loopt meer dan vroeger in 3 wedstrijden. Werkt hard en speelt ook nog eens redelijk.quote:
Is meer onkunde. Wat hij wel kan doet hij op zich redelijk. Hij moet zich alleen niet bezig houden met dode spelmomenten. Hij is juist gevaarlijk omdat hij dynamisch is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je een kansrijke vrije bal zo neemt speel je niet slecht maar dramatisch.
Daar ben ik 't wel mee eens. Manu heeft gewoon een probleem met z'n hersens. Wel jammer want hij is wel een goede voetballer.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:30 schreef Scrummie het volgende:
Overigens, Manu, had er gewoon met rood afgekund en dat zou niet de eerste keer zijn. Heb 't idee dat hij het nooit gaat leren wat dat betreft.
Racist.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Daar ben ik 't wel mee eens. Manu heeft gewoon een probleem met z'n hersens. Wel jammer want hij is wel een goede voetballer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |