Een tweede gele kaart is niets anders dan de eerste.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:12 schreef Hamilcar het volgende:
Heerlijk die Nederlandse scheidsrechters. In geen andere competitie krijg je hier een tweede gele kaart voor
Ik weet nog wel die doodschop op Robben toen ie zo op de keeper afkon tegen Costa Rica, oeh, tweede geel, laat maar zitten danquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:12 schreef Hamilcar het volgende:
Heerlijk die Nederlandse scheidsrechters. In geen andere competitie krijg je hier een tweede gele kaart voor
Geel is gewoon geel toch? Ook al is het de tweede. Daar ga je als scheids toch geen rekening mee houden?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:12 schreef Hamilcar het volgende:
Stiekem doen ze dat wel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:13 schreef exile79 het volgende:
[..]
Geel is gewoon geel toch? Ook al is het de tweede. Daar ga je als scheids toch geen rekening mee houden?
Dit was toch geen kaart man.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:13 schreef exile79 het volgende:
[..]
Geel is gewoon geel toch? Ook al is het de tweede. Daar ga je als scheids toch geen rekening mee houden?
Dat kan je toch niet perfect zien als scheids man. Stuk ongeluk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:16 schreef Hamilcar het volgende:
En dit was 100% rood, rofl. Dit bedoel ik met Nederlandse scheidsrechters, ze zijn zo fucking random. Geel voor niets en het dan goedmaken met een gele kaart voor een 100% rode kaart.
Feyenoord wordt al genoeg geholpen. En zet je bril eens afquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:16 schreef Hamilcar het volgende:
En dit was 100% rood, rofl. Dit bedoel ik met Nederlandse scheidsrechters, ze zijn zo fucking random. Geel voor niets en het dan goedmaken met een gele kaart voor een 100% rode kaart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |