2 of 3 kansjesquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:03 schreef Tomatenboer het volgende:
We hebben nog niet echt veel weten te creeëren hé.
Kopbal van Immers, een bal die net voorbij het doel gaat van volgens mij Manu en dan net die kans van Boetius die hij over het doel lepelt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:03 schreef Tomatenboer het volgende:
We hebben nog niet echt veel weten te creeëren hé.
Dat wel, maar dan moeten ze het wel afmaken op het veld.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fred heeft het goed staan he jongens?
Wat loop jij nou steeds dom te trollen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fred heeft het goed staan he jongens?
Het is gewoon een matige trainer die er geen systemen in kan slijten en een ploeg bang maakt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat loop jij nou steeds dom te trollen?
we zijn 1 wedstrijd onderweg met een compleet nieuw elftal, wat verwacht jij dan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is gewoon een matige trainer die er geen systemen in kan slijten en een ploeg bang maakt.
Dat jij dat meteen als trollen ziet.
Hij is zenuwachtig voor de PSV wedstrijd...quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat loop jij nou steeds dom te trollen?
Bedankt Hans. Nu ergens anders trollen. De eredivisie is 35 minuten oud man.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is gewoon een matige trainer die er geen systemen in kan slijten en een ploeg bang maakt.
Dat jij dat meteen als trollen ziet.
Ik verwacht best dat er nog geen systeem in zit. Dat verbaast me ook niet. Maar ze lijken ook nu al bang.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:06 schreef Cara het volgende:
[..]
we zijn 1 wedstrijd onderweg met een compleet nieuw elftal, wat verwacht jij dan?
Ze zijn 35 minuten bezig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verwacht best dat er nog geen systeem in zit. Dat verbaast me ook niet. Maar ze lijken ook nu al bang.
Ach, de eerste seizoenshelft kan ie vaak wel aardig draaien.
Het is volgens mij ook wel echt pauperkunstgras als ik zo zie hoevaak de spelers (van beide kanten) volledig verkeerd anticiperen op een stuiterende bal.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:05 schreef Toekito het volgende:
Jean Paul is verre van in vorm. De Boet in vorm legt die bal er vol gevoel in.
in De Kuip en in Istanbul was gewoon gras...quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is volgens mij ook wel echt pauperkunstgras als ik zo zie hoevaak de spelers (van beide kanten) volledig verkeerd anticiperen op een stuiterende bal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |