Hoezo? Hij doet toch gewoon wat hij altijd doet?quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:53 schreef Cara het volgende:
wtf is mulder allemaal aan het doen, ik heb hem nog naar geen enkele bal zien duiken
Boetius laat echt helemaal niks zien... al drie wedstrijden niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:55 schreef TC03 het volgende:
Ik denk toch dat we Schaken missen. Eigenlijk raar om hem te passeren voor een jeugdspeler.
Jaquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:54 schreef exile79 het volgende:
[..]
Hoezo? Hij doet toch gewoon wat hij altijd doet?
Dat heeft Manu echt altijd gehad. En dan is het vaak niet eens opzet, maar wel smerig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:57 schreef PIETR het volgende:
Bizarre actie. Direct rood. Wisselen die idioot.
Als trainer moet je dit niet accepteren. Direct eruit halen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heeft Manu echt altijd gehad. En dan is het vaak niet eens opzet, maar wel smerig.
Als dit niet met opzet was, ben ik de pausquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heeft Manu echt altijd gehad. En dan is het vaak niet eens opzet, maar wel smerig.
Het is gewoon een onbehouden, lompe speler.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als dit niet met opzet was, ben ik de paus
Dit was gewoon bewust man. Kan bijna niet anders.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is gewoon een onbehouden, lompe speler.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is gewoon een onbehouden, lompe speler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |