Ik zie geen haat, gewoon een objectieve vergelijking van zijn en Clasie's kwaliteitenquote:Op zondag 10 augustus 2014 11:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waar komt die Vormer-haat bij jou vandaan? Tegen Besiktas viel 'ie weer prima in.
Dan daag ik je uit om net zo kritisch te zijn over Clasie, want die vind ik persoonlijk ook niet zo bepalend meer.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Fan-tas-tisch ja. Ik heb totaal geen hekel aan hem, vind hem alleen een stuk minder dan Clasie
Meer risico in het spel gaat niet lukken als je spelers als Te Vrede in de spits loopt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:10 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dan daag ik je uit om net zo kritisch te zijn over Clasie, want die vind ik persoonlijk ook niet zo bepalend meer.
Maar dan komen we uit op de discussie of er wel genoeg mensen vrij lopen, zodat die bepalende passes wel gegeven kunnen worden.
Ik heb er de laatste tijd op gelet en er worden genoeg loop acties uitgevoerd, maar een Vilhena en Clasie (en natuurlijk Immers) geven ze zelden. Er wordt veel op safe gespeeld, te traag en weinig verrassend.
Persoonlijk zou ik meer risico in het spel willen zien. Dan wordt die pass maar 4 van de 5 keer onderschept. Als iedereen zich daarop instelt, dan pak je die bal ook wel weer terug. Die ene keer dat de bal niet onderschept wordt, creeer je een dot van een kans.
Was vorig jaar ook al zo. Altijd zo traag en voorspelbaar..quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:10 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dan daag ik je uit om net zo kritisch te zijn over Clasie, want die vind ik persoonlijk ook niet zo bepalend meer.
Maar dan komen we uit op de discussie of er wel genoeg mensen vrij lopen, zodat die bepalende passes wel gegeven kunnen worden.
Ik heb er de laatste tijd op gelet en er worden genoeg loop acties uitgevoerd, maar een Vilhena en Clasie (en natuurlijk Immers) geven ze zelden. Er wordt veel op safe gespeeld, te traag en weinig verrassend.
Persoonlijk zou ik meer risico in het spel willen zien. Dan wordt die pass maar 4 van de 5 keer onderschept. Als iedereen zich daarop instelt, dan pak je die bal ook wel weer terug. Die ene keer dat de bal niet onderschept wordt, creeer je een dot van een kans.
Iedereen z'n mening uiteraard. Maar Caland komt al twee jaar met dingen als, 'alleen passjes breed' 'twee klassen minder' etc., terwijl Vormer de laatste tijd, als hij een keer mee mag doen, prima speelt. Niet uitzonderlijk goed, maar ook niet veel minder dan De Claas. Ik bedoel maar te zeggen dat we geen geld moeten stoppen in een vervanger van Clasie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie geen haat, gewoon een objectieve vergelijking van zijn en Clasie's kwaliteiten
Ziyech is aanvallender. Zie hem ook graag. Maar voor Clasie's positie is Toornstra ideaal. Dan eventueel Ziyech aanvallend en Vilhena ernaast.quote:Op zondag 10 augustus 2014 09:01 schreef Lastpost het volgende:
Zie toch liever Ziyech bij een vertrek van Clasie.
Vormer lever je (veel) kwaliteit in als opvolger van Clasie. Heeft toch wel al bewezen dat hij als basisspeler net niet heeft.quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:04 schreef Sejt het volgende:
We hebben Vormer toch al indien Clasie weg gaat? Waar hebben we het over? Hij is de overduidelijke vervanger.
De mensen die Vormer niet goed genoeg vinden geef ik een uitdaging. Vind een speler die geen miljoenen kost, haalbaar en beter dan Vormer is.
Bilal speelt?quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:25 schreef Caland het volgende:
Geen Schaken, geen Te Vrede. Ik krijg er zowaar een beetje zin in.
Fredsj Ruttenquote:Op zondag 10 augustus 2014 11:25 schreef Caland het volgende:
Geen Schaken, geen Te Vrede. Ik krijg er zowaar een beetje zin in.
Meest logische opstelling. Heerlijk voorin dat troo, gelijk zin in de wedstrijd straks!quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:27 schreef Caland het volgende:
Opstelling #Feyenoord: Mulder; Wilkshire, Van Beek, Mathijsen, Kongolo; Clasie, Immers, Vilhena; Basacikoglu, Manu en Boëtius. #adofey
Wie is Fredsj?quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:36 schreef Grifte het volgende:
Prima opstelling, al verwacht ik weer een ouderwetse zeperd in Den Haag.
Hopelijk komt er nog een linksback, kan Kongolo naar het centrum. Fredsj zal Woudenberg nog wel te licht vinden, Nelom is gewoon bagger.
Teletekst is joods he, die schrijven vanaf de verkeerde kantquote:Op zondag 10 augustus 2014 11:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Op teletekst staat Wilkshire op links- en van Beek op rechtsback? Neem aan dat dat niet klopt?
En ik ben op vakantie dus kan niet kijken
Die heet Fred en geen Fredsj. Je bent toch geen blaag van 10 meer of wel? Net als dat "god" gebeuren. Hoe enorm kinderachtig is dat?quote:
Zie hem ook niet voor de positie van Clasie. Gewoon Vormer en Vilhena op het middenveld en Ziyech op 10 ervoor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:26 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ziyech is aanvallender. Zie hem ook graag. Maar voor Clasie's positie is Toornstra ideaal. Dan eventueel Ziyech aanvallend en Vilhena ernaast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |