Vilhena - Ziyech - Toornstraquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:36 schreef Scrummie het volgende:
En serieus he, Clasie verkopen zou niet heel stom zijn. Zyech + Toornstra halen en je middenveld is verbeterd. Dan Immers nog lozen.
Gaat natuurlijk nooit gebeuren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vilhena - Ziyech - Toornstra
Immers op de bank
Clasie verkopen, Ziyech halen zou ook goed zijn.quote:
17 wedstrijden gespeeld zelfs.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Steenvoorden zat vorig jaar toch gewoon op het bankie bij Dordrecht?
Vilhena en Vormer én Ziyech word het fysiek wel erg magertjes.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Clasie verkopen, Ziyech halen zou ook goed zijn.
Vilhena - Ziyech - Vormer, en dan kijken hoe Karsdorp en Steenvoorden het verder doen.
Vilhena - Immers - Ziyech dan maar?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vilhena en Vormer én Ziyech word het fysiek wel erg magertjes.
Ben zo'n fan van Immersquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vilhena - Immers - Ziyech dan maar?
Ik ben ook dol op Lexiequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben zo'n fan van Immers.
Laten we er maar vanuit gaan dat het gewoon blijft zoals het blijft op het middenveld. Spitsje moet wel komen.
Van mij was sarcastisch overigens. Maar goed, eigenlijk zou je Clasie vet moeten kunnen maken: Clasie. Veel meer spiermassa enzo. Wereldtop.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:07 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik ben ook dol op Lexie. Maar ik denk dat dat voor op het middenveld de meest fysiek aanwezige is. We missen een type Gatusso.
Van mij ookquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Van mij was sarcastisch overigens. Maar goed, eigenlijk zou je Clasie vet moeten kunnen maken: Clasie. Veel meer spiermassa enzo. Wereldtop.
Thomas Buffel?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Van mij ook
Ja, als Clasie een buffel was geweest
Eens.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:50 schreef Divje het volgende:
Mensen die op Van Beek zeiken terwijl hij onze nieuwe De Vrij is.Die jongen gaat geld opleveren, en tot die tijd zullen jullie zien dat hij een top-verdediger is voor zijn leeftijd
Zoals hij ballen op je stropdas kan leggen zijn er weinig van in Nederland. Heerlijke cross-pass heeft die jongen. En zijn debuut toen tegen PSV (?) was zéér solide. Heb veel vertrouwen in hem.quote:
Eens. Laat Karsdorp daar maar rijpen. Zal zijn terugval hebben omdat hij jong is. Maar hij zal leren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:57 schreef Euribob het volgende:
Laten we die Toornstra maar lekker niet halen.
De_Kromme was er ook al fan van.
Zo houterig is hij niet. Voor een verdediger.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Zoals hij ballen op je stropdas kan leggen zijn er weinig van in Nederland. Heerlijke cross-pass heeft die jongen. En zijn debuut toen tegen PSV (?) was zéér solide. Heb veel vertrouwen in hem.
Alleen dat houterige spreekt me niet aan, maarja
Heb dat beeld een beetje door die kromme houding van hem. Maar als hij speelt merk je daar niks van iddquote:Op zondag 10 augustus 2014 00:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zo houterig is hij niet. Voor een verdediger.
Voor alles tot de 3 miljoen moet je die gewoon halen. Het is gewoon een net iets betere versie van Clasie (hoewel Clasie nog veel jonger is) maar vooral met zo'n 9 keer meer scorend vermogen. Als je competitie, Europees én beker wil spelen dan komen beide sowieso makkelijk aan hun minuten. Zeker als Vormer en/of Goosens vertrekken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:57 schreef Euribob het volgende:
Laten we die Toornstra maar lekker niet halen.
De_Kromme was er ook al fan van.
In competitieverband deed ie het vorig seizoen toch prima? 5 goals in 6 wedstrijden ofzo?quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:21 schreef Cara het volgende:
Veel te stil hier![]()
Dan maar te Vrede in de spits morgen. Kom op boys!
Weet je wie er ook ballen op je stropdas kan leggen? Gordon.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Zoals hij ballen op je stropdas kan leggen zijn er weinig van in Nederland. Heerlijke cross-pass heeft die jongen. En zijn debuut toen tegen PSV (?) was zéér solide. Heb veel vertrouwen in hem.
Alleen dat houterige spreekt me niet aan, maarja
Jammer dit.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Weet je wie er ook ballen op je stropdas kan leggen? Gordon.
Dat dus. Is eerder de vervanger van Vilhena, to-taal niet van Clasie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 08:35 schreef Thunder0x het volgende:
Toornstra is een totaal ander type als Clasie, snap niet dat iedereen roept dat hij gehaald moet worden.
Zie toch liever Ziyech bij een vertrek van Clasie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:46 schreef Aloulou het volgende:
Toornstra sowieso halen, meer dan waardige vervanger voor Clasie. Zal direct een sleutelrol spelen in het Feyenoord en heeft ook nog een neusje voor belangrijke goals.
Mokotjo is gewoon niet uit het juiste hout gesneden. Die grijpt nu nog elk interview aan om te huilen dat hij in Rotterdam zo oneerlijk is behandeldquote:Op zondag 10 augustus 2014 09:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Maar Ziyech is ook geen zelfde type spelers als Clasie, ook eerder voor Vilhena of Immers. Het is een beetje cru maar Mokotjo was wel zo'n type.
Vilhena is een goeie speler maar zijn probleem is juist dat controlerende verdedigende gedeeltequote:Op zondag 10 augustus 2014 10:04 schreef Sejt het volgende:
We hebben Vormer toch al indien Clasie weg gaat? Waar hebben we het over? Hij is de overduidelijke vervanger.
De mensen die Vormer niet goed genoeg vinden geef ik een uitdaging. Vind een speler die geen miljoenen kost, haalbaar en beter dan Vormer is.
Ziyech moet je willen, maar dan voor plek van Immers. En dan liefst een lopende spits, die een klik kan hebben met intelligente spelers als Bilal, Boëtius en Ziyech.
Het argument dat je middenveld dan "overlopen" wordt, vind ik maar bagger. Ten eerste zal je de bal minder kwijt raken en ten tweede heb je al 1,5 controleur. Vormer heel en Vilhena half.
Daar lijkt hij beter in te worden. En ik rekende hem ook als halve controleur, omdat hij in zijn rol iets meer naar voren speelt dan Clasie/Vormer.quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vilhena is een goeie speler maar zijn probleem is juist dat controlerende verdedigende gedeelte
Tegen Besiktas speelde Vormer veel te verdedigend, balletjes breed en balletjes terugleggen , meer deed ie nietquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:04 schreef Sejt het volgende:
We hebben Vormer toch al indien Clasie weg gaat? Waar hebben we het over? Hij is de overduidelijke vervanger.
De mensen die Vormer niet goed genoeg vinden geef ik een uitdaging. Vind een speler die geen miljoenen kost, haalbaar en beter dan Vormer is.
Ziyech moet je willen, maar dan voor plek van Immers. En dan liefst een lopende spits, die een klik kan hebben met intelligente spelers als Bilal, Boëtius en Ziyech.
Het argument dat je middenveld dan "overlopen" wordt, vind ik maar bagger. Ten eerste zal je de bal minder kwijt raken en ten tweede heb je al 1,5 controleur. Vormer heel en Vilhena half.
Als Clasie dat doet, heet het "spelverdelen". Als Vormer het doet, heet het "balletjes breed".quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:43 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Tegen Besiktas speelde Vormer veel te verdedigend, balletjes breed en balletjes terugleggen , meer deed ie niet
Clasie weet over het algemeen wel waar de bal heen gaat voordat hij hem aangespeeld krijgt. Vormer moet hem eerst aannemen en gaat dan een keer kijken. Best wel een verschil. Leuk hoor die Vormer, maar als hij werkelijk Clasie moet gaan vervangen ga je er weer een klasse of 2 op achteruit.quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:50 schreef Sejt het volgende:
[..]
Als Clasie dat doet, heet het "spelverdelen". Als Vormer het doet, heet het "balletjes breed".
Ga zo door.
Corners zijn ook een tikkeltje beterquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:51 schreef arjan1112 het volgende:
Vormer is volgens mij wel beter in vrije trappen nemen dan clasie
dat ben zelfs ikquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:51 schreef arjan1112 het volgende:
Ik snap deze logica niet, leg eens uit.quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:51 schreef arjan1112 het volgende:
daarom moet ie juist aanvallender spelen
Dat ben ik met je eens. Begrijp me ook niet verkeerd, Vormer is duidelijk minder dan Clasie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Clasie weet over het algemeen wel waar de bal heen gaat voordat hij hem aangespeeld krijgt. Vormer moet hem eerst aannemen en gaat dan een keer kijken. Best wel een verschil. Leuk hoor die Vormer, maar als hij werkelijk Clasie moet gaan vervangen ga je er weer een klasse of 2 op achteruit.
Ben ik ook wel met je eens. Heb je met Karsdorp en Sleegers nog twee talenten die kunnen spelen bij blessures. Ziyech zou ik wel willen zien als een of andere gek Immers kooptquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:55 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Begrijp me ook niet verkeerd, Vormer is duidelijk minder dan Clasie.
Ik stoor me alleen aan de mensen die willend at MvG miljoenen uitgeeft aan een extra middenvelder indien Clasie weg gaat.
Waar komt die Vormer-haat bij jou vandaan? Tegen Besiktas viel 'ie weer prima in.quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Clasie weet over het algemeen wel waar de bal heen gaat voordat hij hem aangespeeld krijgt. Vormer moet hem eerst aannemen en gaat dan een keer kijken. Best wel een verschil. Leuk hoor die Vormer, maar als hij werkelijk Clasie moet gaan vervangen ga je er weer een klasse of 2 op achteruit.
Fan-tas-tisch ja. Ik heb totaal geen hekel aan hem, vind hem alleen een stuk minder dan Clasiequote:Op zondag 10 augustus 2014 11:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waar komt die Vormer-haat bij jou vandaan? Tegen Besiktas viel 'ie weer prima in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |