Volkomen terecht.. zijn kritiek op Immers sloeg dan ook he-le-maal nergens op.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:08 schreef Caland het volgende:
Been maakt Mathijsen helemaal af.
Terecht.
Vraag de trainer maar over een bericht uit de daily mailquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:12 schreef Caland het volgende:
Die Rutten. Dit kan toch gewoon niet man
Vertel?quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:12 schreef Caland het volgende:
Die Rutten. Dit kan toch gewoon niet man
Sunri5egodquote:Op zondag 10 augustus 2014 11:53 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Die heet Fred en geen Fredsj. Je bent toch geen blaag van 10 meer of wel? Net als dat "god" gebeuren. Hoe enorm kinderachtig is dat?
Hij was dan ook extreem zwak tegen Besiktas. Schrok daar echt van. Komt zwaar tekort, zoals hij nu speelt. Jaartjes beginnen te tellen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:08 schreef Caland het volgende:
Been maakt Mathijsen helemaal af.
Terecht.
Was bij PSV al nietszeggend. Geeft ook weinig weg over de opstelling altijd, heeft leuke gevolgen voor dit topic.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Die interviews. Ik moet er altijd maar gewoon om lachen.
Hij verklaarde zijn keuzes gewoon dit keer.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:17 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Was bij PSV al nietszeggend. Geeft ook weinig weg over de opstelling altijd, heeft leuke gevolgen voor dit topic.
"Ja Wilksfsssfrshere is rechtsfrsjback"quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:18 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Hij verklaarde zijn keuzes gewoon dit keer.
Zodat andere spelers op een positie spelen waar zij zich prettiger voelen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:19 schreef Caland het volgende:
[..]
"Ja Wilksfsssfrshere is rechtsfrsjback"
Daarom staat hij erin.
Ja wat is dat voor sneu volk zeg? Zijn die nog bekend ook?quote:
Haha, hebben (naar mijn mening) twee leuke nummers. 'Ik vind je lekker' en 'Pechvogel', voor de rest ken ik ze ook niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:20 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ja wat is dat voor sneu volk zeg? Zijn die nog bekend ook?
Dat ik zulke kwaliteit gemist heb zeg. Bedankt voor de info, maar ik ga ze niet youtube'en.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:21 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Haha, hebben (naar mijn mening) twee leuke nummers. 'Ik vind je lekker' en 'Pechvogel', voor de rest ken ik ze ook niet.
Ik vind je lekker was twee jaar geleden populair tijdens Serious Request, dacht ik.
Begrijpelijk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:22 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dat ik zulke kwaliteit gemist heb zeg. Bedankt voor de info, maar ik ga ze niet youtube'en.
Sterkste opstelling denk ik.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:27 schreef Caland het volgende:
Opstelling #Feyenoord: Mulder; Wilkshire, Van Beek, Mathijsen, Kongolo; Clasie, Immers, Vilhena; Basacikoglu, Manu en Boëtius. #adofey
alles met Joris is niet de sterkste opstelling.quote:
1-1 en verloren op penals geloof ik.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:35 schreef Lange_Lans het volgende:
Wat heeft de u19 in Zuid Afrika gemaakt trouwens?
Klopt, was een leuke pot om naar te kijken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:36 schreef exile79 het volgende:
[..]
1-1 en verloren op penals geloof ik.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:36 schreef exile79 het volgende:
[..]
1-1 en verloren op penals geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |