SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Je hebt clubvoetbal en landenvoetbalquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:53 schreef supersof het volgende:
ik snap echt niet wat voor wedstrijden er allemaal zijn van voetbal
noem ze eens op danquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt clubvoetbal en landenvoetbal
Landenvoetbal is EK/WK,kwalificatie voor daarvoor en oefenwedstrijden
Clubvoetbal is per land een competitie en bekervoetbal plus 2 europese competities.
En aan het einde winnen de Duitsers.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt clubvoetbal en landenvoetbal
Landenvoetbal is EK/WK,kwalificatie voor daarvoor en oefenwedstrijden
Clubvoetbal is per land een competitie en bekervoetbal plus 2 europese competities.
van elk land?quote:
ja weet niet zijn dat er veel danquote:
Rugbyquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:57 schreef Elan het volgende:
Sof beter kijk je rugby, NFL dat zijn allemaal van die knappe collegeboys.
Komt nog wel bijquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je gezien wie er verkocht zijn en wat ze er voor hebben teruggehaald.
Hoop het nietquote:
ik kijk alleen schaatsen olympische spelen en ek/wkquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:57 schreef Elan het volgende:
Sof beter kijk je rugby, NFL dat zijn allemaal van die knappe collegeboys.
Nou de competities die wij volgen zijnquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ja weet niet zijn dat er veel dan
en wat is het hoogste wat je kan winnen danquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou de competities die wij volgen zijn
Eredivisie (NL)
Premier Leaugue (Engeland)
Bundesliga (Duitsland)
Serie A(Italie)
Primera Division (Spanje)
en de Europese competities zijn de Champions League en de Europa League
Dat zijn wel de belangrijkste
Champions Leaguequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:58 schreef supersof het volgende:
[..]
en wat is het hoogste wat je kan winnen dan
Serie Aquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou de competities die wij volgen zijn
Eredivisie (NL)
Premier Leaugue (Engeland)
Bundesliga (Duitsland)
Serie A(Italie)
Primera Division (Spanje)
en de Europese competities zijn de Champions League en de Europa League
Dat zijn wel de belangrijkste
Voor Clubteams de Champions Leaguequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Schaatsen als in:quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kijk alleen schaatsen olympische spelen en ek/wk
Voor de Nederlandse clubs de Eredivisie, want de CL en EL win je toch niet meerquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:58 schreef supersof het volgende:
[..]
afstandenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Schaatsen als in:
Shorttrack/afstanden
of
Kunstrijden
en wanneer mag je waar aan meedoen danquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor Clubteams de Champions League
En voor landen natuurlijk het WK
Whahahaha komen jullie aan met luuk de jong hahahahhaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
HAHAHA
eto'o naar ajax
manmanman
Ze spelen in de Jupiter League nuquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:00 schreef supersof het volgende:
maar waar speelde nec eerst dan
want daar spelen ze nu niet meer toch
omdat ze te slecht zijn
Spelen een competitie lager dan waar Ajax Feyenoord en PSV spelen nuquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:00 schreef supersof het volgende:
maar waar speelde nec eerst dan
want daar spelen ze nu niet meer toch
omdat ze te slecht zijn
Verschil per land, maar Nederland behoort niet tot de beste landen in EUropa dus alleen de kampioen van de Eredivisie wint een plekje in de hoofdfase van de Champions League.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:00 schreef supersof het volgende:
[..]
en wanneer mag je waar aan meedoen dan
hoe heet die danquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Spelen een competitie lager dan waar Ajax Feyenoord en PSV spelen nu
ooooh okequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verschil per land, maar Nederland behoort niet tot de beste landen in EUropa dus alleen de kampioen van de Eredivisie wint een plekje in de hoofdfase van de Champions League.
De nummer 2 speelt kwalificatie
en de nummer 3 tot en met 6 speelt Europa League (kwalificatie)
De Jupiler Leaguequote:
Ja man toen ik nog werkte bedrijfsuitje in Arena heb je pro-club zitten die daar spelen weet de naam ff niet maar kregen we een dag lesquote:
Het is niet zo moeilijk allemaal ;+quote:
Die Competitie Manager met Kraaij seniorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:03 schreef Elan het volgende:
[..]
KPN eredivisie toch.
Of
Gouden Gids divisie
wel als je al die dingen door elkaar leest op een forum :'Dquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk allemaal ;+
lekker man is wel leuke sport om te doen heb gespeeld van 16e tot 18equote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja man toen ik nog werkte bedrijfsuitje in Arena heb je pro-club zitten die daar spelen weet de naam ff niet maar kregen we een dag les.
Geniaal was datquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Competitie Manager met Kraaij senior
ik kijk het alleen omdat ik dan met mn vader tv kan kijken en het er met hem over kan hebbenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Leuk![]()
Keek dat ook op Olympische Spelen
Gedoe met die coaches altijd
Het gaat nu vooral over transfers.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:04 schreef supersof het volgende:
[..]
wel als je al die dingen door elkaar leest op een forum :'D
Van Davilex tochquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat schattigquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kijk het alleen omdat ik dan met mn vader tv kan kijken en het er met hem over kan hebben![]()
en wanneer is die afgelopen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat nu vooral over transfers.
En dit weekend begint de Eredivisie weer dus
Kon je laxeermiddel in de thee van de tegenstander doen tochquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Van Davilex toch
Met spelers die dronken werden en zo
jawel hequote:
Gewoon weer spelen tochquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker man is wel leuke sport om te doen heb gespeeld van 16e tot 18e
was wel lekker om energie in kwijt te kunnen
Eind mei meestalquote:
dan pasquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eind mei is alles afgelopen, en dan is er volgend jaar niks voor twee maanden
Meisjes trekken altijd naar hun vader toe hequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kijk het alleen omdat ik dan met mn vader tv kan kijken en het er met hem over kan hebben![]()
En tussendoor dus ook Europees voetbal, buitenlandse competites en Nederland die kwalificatiewedstrijden speelt voor het EK 2016quote:
Ik heb meer het idee dat meisjes alles met hun moeder doen, winkelen enzo blablaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Meisjes trekken altijd naar hun vader toe he
Oh dat weet ik niet eens meer man maar er zaten wel hele bizarre dingen bij.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kon je laxeermiddel in de thee van de tegenstander doen toch
Voorbereiding van de clubs begint meestal al eind juniquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En tussendoor dus ook Europees voetbal, buitenlandse competites en Nederland die kwalificatiewedstrijden speelt voor het EK 2016
Op latere leeftijd. Maar vaak trekken meiden naar hun pa toe en jongens naar hun moederquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat meisjes alles met hun moeder doen, winkelen enzo blabla
doe ik niet trouwens
volgend jaar zomer dus wel. Omdat er dan geen ek of wk isquote:
Klopt, voetbal is altijd blijven paralel van het leven.quote:
Weet alleen dat mijn broer het speelde en ik kende die hele Kraay niet. Pas toen ik hem op tv zag herkende ik hem van "dat voetbalspelletje"quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet eens meer man maar er zaten wel hele bizarre dingen bij.
Speelde toen altijd championship manager dat was iets meer "volwassen"
Kwalificatiewedstrijden toch? Of een jeugdtoernooiquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
volgend jaar zomer dus wel. Omdat er dan geen ek of wk is![]()
Dan heb je 2 maanden rust
Voilgens mij is moeder meestal bekvechten en shitquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat meisjes alles met hun moeder doen, winkelen enzo blabla
doe ik niet trouwens
ja wellicht dat welquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kwalificatiewedstrijden toch? Of een jeugdtoernooi
het geeft mij eerder geen zinquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt, voetbal is altijd blijven paralel van het leven.
Het gene wat je leven zin geeft.
Hmm, ik weet niet hoor met mij en mn moeder. Ik zie welquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op latere leeftijd. Maar vaak trekken meiden naar hun pa toe en jongens naar hun moeder
o dat jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zuid amerikaans kampioenschap
Dochters zien hun moeder op latere leeftijd ook meer als vriendinnenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm, ik weet niet hoor met mij en mn moeder. Ik zie wel
Dit. Gewoon prettige vrijetijdsbesteding.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:09 schreef Fok-it het volgende:
Voetbal is gewoon iets wat dagelijks speelt en waar je dagelijks over praat, net als het nieuws.
Suarezgodquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
o dat ja
kan mij het verotten joh
Weet niet of dat een algemene norm is maar herken het wel een beetje vader staat vaak op een voetstuk en moeder is meer gelijkwaardig.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dochters zien hun moeder op latere leeftijd ook meer als vriendinnenJe pa blijft je pa
Ja, alleen is het nieuws belangrijk en voetbal niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:09 schreef Fok-it het volgende:
Voetbal is gewoon iets wat dagelijks speelt en waar je dagelijks over praat, net als het nieuws.
Voetbal ookquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, alleen is het nieuws belangrijk en voetbal niet.
dit jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn moeder en ik lijken te veel op elkaar qua karakter dat heeft altijd gebotst
Nieuws is altijd ellende toch waarom zou je dat kijken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, alleen is het nieuws belangrijk en voetbal niet.
voor mij nietquote:
Vaders willen ook vaak meer van hun zonen dat ze hun opvolgers worden, wat dan vaak botst. Moeders dan weer zorgzaam wat mannen erg prettig vindenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet of dat een algemene norm is maar herken het wel een beetje vader staat vaak op een voetstuk en moeder is meer gelijkwaardig.
Eboladoelpogingen ondernemen ze daar al 50 jaar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:13 schreef Elan het volgende:
Afrikacup gaat misschien niet door vanwege de ebola toch
Davilexquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Serieusquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vaders willen ook vaak meer van hun zonen dat ze hun opvolgers worden, wat dan vaak botst. Moeders dan weer zorgzaam wat mannen erg prettig vinden
terrechtquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus![]()
Mijn vader praat niet met me sinds ik WW heb.
Klopt het tochquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus![]()
Mijn vader praat niet met me sinds ik WW heb.
Je moet er de humor van inzien. Het gaat nergens over met al die Afrikaantjes, maar ze gooien er een energie in johquote:
gewoon werk zoekenquote:
Hoorde van mijn moeder dat m`n vader tijdje terug niet net zo trots op mij kan zijn dan hij is op mijn broertje want uni en ik shitlife.quote:
slaap lekkerquote:
Afrikaantjesquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet er de humor van inzien. Het gaat nergens over met al die Afrikaantjes, maar ze gooien er een energie in joh
Doei Mexje xxquote:
Dat is wel een rotstreek zegquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoorde van mijn moeder dat m`n vader tijdje terug niet net zo trots op mij kan zijn dan hij is op mijn broertje want uni en ik shitlife.
Voelt verrot hoor
vnd jouw situatie wel andersquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoorde van mijn moeder dat m`n vader tijdje terug niet net zo trots op mij kan zijn dan hij is op mijn broertje want uni en ik shitlife.
Voelt verrot hoor
Ja, allang gedaan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is wel een rotstreek zeg
Zou je hem ooit kunnen vergeven?
oooohquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh
Gaat niet om werk boeit hem niet
Had bijna 20k geleend en niks afbetaald nog
Lang verhaal wil je wel keer vertellen maar dan overdag.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:18 schreef supersof het volgende:
[..]
vnd jouw situatie wel anders
maar ik weet niet waarom elan werkloos is
volgens mij heeft hij gewoon geen zin om te werken
ooooh daar ben ik wel benieuwd naar jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Lang verhaal wil je wel keer vertellen maar dan overdag.
Maar zin om te werken heeft het niet veel mee te maken ben genaaid door oud werkgever heb zelf proces moeten voeren en kosten gemaakt uiteindelijk gelijk gesteld en toen moesten ze 2 jaar WW betalen dus die ga ik pakken ook
heb m maar kortquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:20 schreef Elan het volgende:
september weer aan de bak kunnen jullie Inso lekker plagen met WW
vaders vaak harder zijn voor hun zonen omdat ze hun als opvolger willen, en als die dan falen in hun ogen dan laten ze dat merkenquote:
Ik heb geen wwquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:20 schreef Elan het volgende:
september weer aan de bak kunnen jullie Inso lekker plagen met WW
En fokkie..
Dit was geen grap hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Afrikaantjesga nou niet Gijp achterna met je humor, dan gaat het hem niet worden.
ik heb vandaag een liter water op ik ben trotsquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:22 schreef Fok-it het volgende:
gvd kutfok
Weer al uren niet gedronken
brb
wajong wel, maar ja, same shit different namequote:
Offshore bedrijf aan wal kan ik aan de slag als lasser en daarna, als mijn rug en geestelijke pijn wat verder gehealed is weer ergens op platform werken.quote:
Bijstand en zo maar dat is heel laag tochquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zijn meer uitkeringen dan alleen ww elan
weet niet ik heb geen uitkeringquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Bijstand en zo maar dat is heel laag toch
Bijstand is gewoon minimum loon geloof ikquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Bijstand en zo maar dat is heel laag toch
wat ga je werkenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb zelfs geen bijstand. Ik ga binnen 2 weken weer actief aan de slag en knallen. Mijn eisen liggen toch niet zo hoog zolang ik maar werk en geld verdien tot ik weet wat ik met mijn leven aanmoet.
Tot zover een zowaar persoonlijke post van mijn hand.
Nee man veel minder.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bijstand is gewoon minimum loon geloof ik
Zie wel. Ik ben niet motorisch gestoord, niet dom. Dan vind je altijd wel 'iets' als je maar echt wil en je eisen niet te hoog liggen.quote:
Ieder mens heeft recht op wat tijd voor zichzelf toch.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
word wel verrot als ik over paar maanden geen studie/werk/inkomen heb.
mja zien we dan wel weer
nja ik overleef het wel verder.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Ieder mens heeft recht op wat tijd voor zichzelf toch.
Rijke mensen nemen sabbatical maar als dat niet kan dan who cares
Zullen we samen een bedrijfje beginnen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zie wel. Ik ben niet motorisch gestoord, niet dom. Dan vind je altijd wel 'iets' als je maar echt wil en je eisen niet te hoog liggen.
Max lenen max leven mi mangquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb zelfs geen bijstand. Ik ga binnen 2 weken weer actief aan de slag en knallen. Mijn eisen liggen toch niet zo hoog zolang ik maar werk en geld verdien tot ik weet wat ik met mijn leven aanmoet.
Tot zover een zowaar persoonlijke post van mijn hand.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:28 schreef Elan het volgende:
Misschien stiekem spullen exporteren naar Rusland of zo
Dat je chick niet gaat flippen manquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nja ik overleef het wel verder.
Als profiteur.
dat laatste helpt wel nu ik dat niet meer doequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat je chick niet gaat flippen man![]()
Mijn wijf ging weg toen werk stopte al dronk ik er toen ook flink bij
hoelang had je relatiequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat je chick niet gaat flippen man![]()
Mijn wijf ging weg toen werk stopte al dronk ik er toen ook flink bij
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:31 schreef Elan het volgende:
[..]
HMF graaft tunnel.
Niemand merkt dat want die tunnel is 9.5 kilometer diep.
Baas blijft het ookquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:31 schreef Elan het volgende:
[..]
HMF graaft tunnel.
Niemand merkt dat want die tunnel is 9.5 kilometer diep.
Bijna 6 jaarquote:
hoe oud waren jullie toen danquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Bijna 6 jaar
Maar kan haar wel begrijpen was ook beter want ze wilde ook kinderen en shit ja doei.
Vervelende Gooische tutjes zijn dat jaquote:
White pride, world wide.quote:
waarom zijn mensen zo?quote:
het kost veel energie ja 1 forumquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moest er nog eens bij komen naast FOK!
Zij was toen 19 of zo elk weekend feesten en drugs maar veel vrouwen worden dan plotseling serieuzer na 23e en saai ook en willen dingen opeens anders, serieuzer aanpakken.quote:
hoezo saai, is toch leuk een gezinnetje. al vind ik 23 wel heel vroeg hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Zij was toen 19 of zo elk weekend feesten en drugs maar veel vrouwen worden dan plotseling serieuzer na 23e en saai ook en willen dingen opeens anders, serieuzer aanpakken.
Misschien biologische klok hoorde die bekende strafpleiter vandaag zeggen dat die misschien nog wel een kind zou willen en hij is nu 54, mannen kunnen makkelijk lol trappen tot hun 40 of ouder
als jij 23 bent of zij?quote:
serieusquote:
ik wil helemaal geen kinderenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:44 schreef supersof het volgende:
[..]
serieus
hoe wil je dat doen
stel je bent dan nog aan het studeren
Oud genoeg om je vader te zijn.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:40 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo saai, is toch leuk een gezinnetje. al vind ik 23 wel heel vroeg hoor
hoe oud ben je nu dan elan
ohquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik wil helemaal geen kinderen
ik stel alleen dat het een vrij normale leeftijd is om kidneren te kirjgen
Dat zegt niet zoveel die leeftijd. Je moet gewoon je zaakjes op orde hebben als ouders om echt goed voor een kind te zorgen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
waarom wil je eigenlijk geen kinderenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is jong man gemiddelde leeftijd is 29 in Nederland dat een vrouw haar eerste kind krijgt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is kaka man en wil dat kinderen niet aandoenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
waarom wil je eigenlijk geen kinderen
lol hoe oud ben jij nu eigenlijk?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is kaka man en wil dat kinderen niet aandoen
19quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
lol hoe oud ben jij nu eigenlijk?
hoezo zou het een stoornis zijn dat jij je jonger voeltquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Oud genoeg om je vader te zijn.
Nee grapje ben 32.
Maar geestelijk voel ik me niet zo echt stom. Misschien wel een stoornis of zo.
Dat kaka heb je alleen last van als ze baby zijn.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is kaka man en wil dat kinderen niet aandoen
meh misschien denk je over een paar jaar ouder. je typt trouwens alsof je ouder bent lol. had je ouder ingeschatquote:
Denk het niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:46 schreef FL_Freak het volgende:
meh misschien denk je over een paar jaar ouder
Mijn moeder was 27 toen ze haar eerste kind kreeg.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Is jong man gemiddelde leeftijd is 29 in Nederland dat een vrouw haar eerste kind krijgt.
Je vriendin moet toch ook studeren en shit
lolquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
meh misschien denk je over een paar jaar ouder. je typt trouwens alsof je ouder bent lol. had je ouder ingeschat
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kaka heb je alleen last van als ze baby zijn.
mooi gemiddeldquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn moeder was 27 toen ze haar eerste kind kreeg.
ben jij 24 wtfquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook toen ik 19 wasnu bijna 24 denk ik over bepaalde dingen toch anders
Weet niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:46 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo zou het een stoornis zijn dat jij je jonger voelt
Ben jij 23?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook toen ik 19 wasnu bijna 24 denk ik over bepaalde dingen toch anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |